40 euro, ben je beklopt ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.amsterdam.info/museums/museumkaart/
40 euro en kom je overal binnen.
Kheb wel een pasje waar ik iemand anders mee naar binnen kan nemen
Ik kan dat nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
40 euro, ben je beklopt ofzo.![]()
Dat zijn 22 biertjes in Roermond.
Ik ben je Fok! vriendje, en jij hebt het niet eens voor me over me vrijkaarten te husselen ? Verdoemen he !
roermondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
40 euro, ben je beklopt ofzo.![]()
Dat zijn 22 biertjes in Roermond.
Ik ben je Fok! vriendje, en jij hebt het niet eens voor me over me vrijkaarten te husselen ? Verdoemen he !
en dan al die toeristen husselenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
We moeten de KLB meet gewoon in dat museum houden.
Zodra ik iemand zie die een shirt met Duffy aan heeft ren ik wegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
Ja, nouquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zodra ik iemand zie die een shirt met Duffy aan heeft ren ik weg
Komt er een KLB meet ? Vetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
Je doelt op mij he!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt er een KLB meet ? Vet![]()
![]()
Dat wordt dus een meeting van allemaal knappe mannen die aan vechtsport doen, met vriendinnen die fotomodel zijn, dikke sportwagens die ze aan elkaar showen en vooral: Moneyclips die leeg moeten. Playerstyle.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt er een KLB meet ? Vet![]()
![]()
Ik wou inderdaad Hayden wel meenemen naar de meet, in mijn Hummer.quote:Dat wordt dus een meeting van allemaal knappe mannen die aan vechtsport doen, met vriendinnen die fotomodel zijn, dikke sportwagens die ze aan elkaar showen en vooral: Moneyclips die leeg moeten. Playerstyle.
Ik bel m'n maten Harold & Kumar op, ze zijn toch in Amsterdamquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben het er al 320 delen over, nog niks concreets of zo. Stelletjes pansies.
[..]
Ik wou inderdaad Hayden wel meenemen naar de meet, in mijn Hummer.
Ik dacht dat jij die eetjapanner had uitgenodigd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik bel m'n maten Harold & Kumar op, ze zijn toch in Amsterdam
Die is way out of my leaguequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die eetjapanner had uitgenodigd.
Zeg, ben jij niet ide kerel met die Marokkanen pet?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:28 schreef afcajos het volgende:
Goeienmorgen trouwens allemaal!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet ide kerel met die Marokkanen pet?
Ik doe m'n Kobayashi shirt aan en Jos z'n ''I love Smegma'' shirtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Waar koop je die eigenlijk, marokkanenpetjes ?
Net zoals Bjorn Borg boxershorts, waar haal je die. Als we gaan meeten wil ik er wel ene hebben die ik boven mijn kekse trousers uitdraag en mijn witte riempje op half 7 heb hangen.
Probeer het eens bij de plaatselijke hiphopwinkelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Waar koop je die eigenlijk, marokkanenpetjes ?
Net zoals Bjorn Borg boxershorts, waar haal je die. Als we gaan meeten wil ik er wel ene hebben die ik boven mijn kekse trousers uitdraag en mijn witte riempje op half 7 heb hangen.
Nee, hij is Hell Josquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet ide kerel met die Marokkanen pet?
afcajosquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ik iets gemist ? Wie the fuck is Jos.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ik iets gemist ? Wie the fuck is Jos.
Wat is er mis met Lacoste schoenenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de plaatselijke hiphopwinkel![]()
Vergeet je de G-star shirtjes niet? Mooie lacosteschoenen of leren prada's waar je mooi met je broek in de sokken kan lopen
Slechts 1 meerderjarigequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:36 schreef behangplakker het volgende:
Hee afcajos ! Nog minderjarige gehosselt laatste weekend?
Lolz. Je bent gewoon wereldvreemd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:42 schreef RickoKun het volgende:
FOK!kers eten liever patat dan friet
HET IS FUCKING PATAT, BITCHES!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga niet onder de rivieren meeten, dat gaat tegen mien principes in negerts
Loop je dan ook echt op die pauperschoentjes (bepaald soort, 13-jarige mooiboys lopen er op)?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is er mis met Lacoste schoenen![]()
![]()
![]()
![]()
Met Lacoste is heul niks mis
*** zit nu serieus met een lacoste polo aan achter de pc![]()
![]()
![]()
Ik let er eigenlijk nooit op wat mensen voor schoenen aan hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Loop je dan ook echt op die pauperschoentjes (bepaald soort, 13-jarige mooiboys lopen er op)?
Tegenwoordig loopt ook iedereen met Nike air max, ik ben ermee gekapt
Het is patat nepbelgquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lolz. Je bent gewoon wereldvreemd.
Je hebt crocs, leugenaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb geox! De schoenen die ademen!!!!!
Geloof mij dat veel ermee rondlopen. Paar jaar geleden allemaal van die soort van k-swiss schoenen maar dan van lacostequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik let er eigenlijk nooit op wat mensen voor schoenen aan hebbenAlleen Nike Air Max, maar die vallen ook op.
En die Lacoste's wat ik heb zijn gewoon mooi, net of het me wat interesseert wie er nog meer op loopt
Ohja en ze waren hendig duur, dus kan me niet voorstellen dat er zulkes paupers mee rondlopen.
*** zoekt foto van mijn schoenen
Ik ook, zoals een echte player betaamtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb geox! De schoenen die ademen!!!!!
Die heeft Reetveter ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
Dezes. Alleen dan in het zwart![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ook, zoals een echte player betaamt
Ga je naast een willekeurige neger zitten om van zjin muziek mee te genietenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:57 schreef Maisnon het volgende:
ah behangplakkerproficiat
Verdomme, mijn mp3speler houdt er ineens mee op, net nu ik dus 3 uur in de trein moet gaan zitten
Goeie tipquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga je naast een willekeurige neger zitten om van zjin muziek mee te genieten
Wandcontactdoos.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Is er nog geen plaatje van die gast hierboven met een stekker vanuit dat stopcontact ?
Kibbeling is vet lekker met sausjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:07 schreef RickoKun het volgende:
Mannen (en vrouw met geile tetten), ik ben blij, want het is vandaag kibbeling dag! Dan ga ik met mien kameroaden naar de kibbeling kraam!!!! Zwaar relaxte kibbeling en ik neem denk ik ook nog 2 harings!!!!
Wat stond daar dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:04 schreef Maisnon het volgende:
EDIT: NINJA EDIT
Maar Bobby, die ene foto waar duffy met een roze 'gitaar' lijkt te gaan slaan hedat is een ukelele!
Wasemkap en Pilsquote:
Wie?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WCD heet zoiets in vaktermen![]()
SCTquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WCD heet zoiets in vaktermen![]()
que ?quote:
STD!quote:
Ik heb zin om te palen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:22 schreef gers het volgende:
kut heb zin in gerookte paling maar das zo teringduur
ik ook, maar moet nog een maand zonderquote:
hussel dan watquote:
De godverdomme eerste naar mijn weten die dat zegtquote:
komt dan pas weer die spaanse terug ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik ook, maar moet nog een maand zonder
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef gers het volgende:
[..]
komt dan pas weer die spaanse terug ?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef gers het volgende:
[..]
komt dan pas weer die spaanse terug ?
omdat je gezakt was ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De godverdomme eerste naar mijn weten die dat zegt
Danku
Wat hebben ze uitgevreten dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef postmortum het volgende:
Den_Dead_Kennedys en UnderTheWingsOfLove werden weer even getolereerd, vervielen weer in hun oude gedrag dus allebei weg. Lang.
Hoe lang is lang ?
Ik feliciteerde je een paar pagina's terug ook al hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Danku
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Danku
Sorry niet alles gelezen, had alleen begin van topic over mij gelezen, toen stond er nog niks bij. Ik postte toen en ging weer weg. Maar bedankt hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik feliciteerde je een paar pagina's terug ook al hoor
geen ideequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat hebben ze uitgevreten dan?
Ik was ook geband voor een week omdat ik kanker zei in een voetbaldiscussiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
geen idee![]()
Maar ik ben nu nog meer op mijn hoede
En wat nou als ik je vertel dat ik serieus benquote:
Ik ben nog nooit gebanned in al die jarenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik was ook geband voor een week omdat ik kanker zei in een voetbaldiscussie
Dan zou ik echt eens een keer verhaal gaan halen bij remlof, snakey of yvonnequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:34 schreef postmortum het volgende:
ik voor een maand en ik weet nog steeds niet waarom
Zou leuk zijn als Hayden zich een keer als tubgirl gaat voordoenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebanned in al die jarenmaar ik ben ook heel lief. Ik plaats alleen maar Hayden en Duffy en zo.
yvonne.rarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan zou ik echt eens een keer verhaal gaan halen bij remlof, snakey of yvonne
Tja, ieder z'n fetish he...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Hayden zich een keer als tubgirl gaat voordoen
terwijl je zo'n toffe user bentquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:38 schreef RickoKun het volgende:
één account is gepermabanned (4 jaar geleden ofzulks)en nog 2 temporary bans gekregen op deze
hoe ko je aan een 3 maanden banquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:44 schreef afcajos het volgende:
Ik ben 1x3maanden gebanned en 1x1maand gebanned
waaromquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:44 schreef afcajos het volgende:
Ik ben 1x3maanden gebanned en 1x1maand gebanned
Neeu slechts sporadischquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef gers het volgende:
[..]
waarom![]()
maar jij kwam toch ook wel eens op vbl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |