Jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:00 schreef remlof het volgende:
Goh, je dacht ik verzin eens een uitdagende TT
De ham -vraagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:07 schreef Paaskonijn het volgende:
welke vraag?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:09 schreef remlof het volgende:
Wat die kutuser zegt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:09 schreef jordeeeh het volgende:
Of ze mijn mail op forum@fok.nl hadden ontvangen.
Oh oke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:09 schreef Paaskonijn het volgende:
oh ja, dat hebben we.
juicyhil zei niks?quote:
kloptquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
superretarded anders ook niet.
neeeeeeeeeeeeeeeequote:
Geef eens antwoord op mijn vraag danquote:
doeiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:20 schreef OneShotOneKill het volgende:
ik ga ook slapen fijne nacht nog!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:20 schreef OneShotOneKill het volgende:
ik ga ook slapen fijne nacht nog!
nee.quote:
Jawerl, maar ik kan me jouw mail niet herinnewren. Dat ligt of aan mijn Korzakov of aan jouw manier van schrijven:')quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag dan
Of heb je als FA geen toegang tot dat email adres?
quote:
Was gisteren/eergisteren (hoe je t bekijkt)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawerl, maar ik kan me jouw mail niet herinnewren. Dat ligt of aan mijn Korzakov of aan jouw manier van schrijven:')
je bent er nogquote:
Dan is er niemand meer.quote:
Niet gaan. Anders moet dit een solo-topic wordenquote:
Ja, om je weltrusten te wensenquote:
neen je blijftquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, om je weltrusten te wensen
Ik kan het eigenlijk niet maken, maak gezien het topic en de tijd...quote:
SPOILER: tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk niet maken, maak gezien het topic en de tijd...SPOILER: tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
[Zwemmen #7] Hup Marleen !quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:51 schreef Paaskonijn het volgende:
of het is nog geen finale
hier is het gezelligerquote:
had je wat?quote:
Zoals je moeder?quote:
quote:
quote:
Pff, staat geeneens een foto in heel dat topic. Is ze de moeite om te googelen?quote:
Konijntje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:16 schreef Bartholomew het volgende:
http://www.shawnjohnson.net/photos.html hop linkie met pics en zie dat ze 16 is dus dan ook maar
[ afbeelding ]
Hedde gij gesoliciteerd of zo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was gisteren/eergisteren (hoe je t bekijkt)
En met mijn manier van schrijven is volgens mij niks misDus t ligt aan die goudgele gerstennatten die jij op hebt
'k zou ze doen, ze is waarschijnlijk erg volwassen voor haar leeftijd, en ik ben een erg jeugdige veertiger. Ideale combi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:16 schreef Bartholomew het volgende:
http://www.shawnjohnson.net/photos.html hop linkie met pics en zie dat ze 16 is dus dan ook maar
[ afbeelding ]
Zeg, ben jij niet die 26 jarige?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:54 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
'k zou ze doen, ze is waarschijnlijk erg volwassen voor haar leeftijd, en ik ben een erg jeugdige veertiger. Ideale combi.
Jij was toch die DJ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die 26 jarige?
Ja, dat snap ik ook niet echtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef slindenau het volgende:
GEEN GRAFLELIJKE DUFFY MEER POSTEN TUSSEN LEKKERE WIJVEN OK?
En verder, het vorige deel is dicht gegaan met 299 posts
Dankzij jou moest ik ochtendrukkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben helemaal mijn 10.000 posts te vieren! Hierbij alsnog. 10.000 kut posts![]()
Mijn heldinnen hebben zich allemaal verzameld in deze post.
Haley![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hayden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stephanie Sadorra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duffy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hilary
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overige Bitches
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze mag natuurlijk ook niet ontbreken
[ afbeelding ]
Zo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En uiteraard wil ik ook alle KLB SCers bedanken, behalve Jordy...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:01 schreef De_Ananas het volgende:
JOS LAAT JE TIETEN ZIEN
Nee, OS.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:09 schreef gers het volgende:
geen idee was ie dan gaan zwemmen?
quote:
owoke had die kutamerikaan weer gewonnen?quote:
wanneer was decibel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:13 schreef De_Ananas het volgende:
M'n maat kan niet naar Decibel
Iemand die nog een kaartje wil kopen?!
Geen idee, moet je aan PK vragenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:12 schreef gers het volgende:
[..]
owoke had die kutamerikaan weer gewonnen?
Shalom.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:12 schreef behangplakker het volgende:
HOI BP IS WEER TERUG, en phelps pwnede weeer ja
Neen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:13 schreef afcajos het volgende:
Het is weer vrijdagmiddag, dus tijd voor lemmings?
wanneer/waar/prijsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:13 schreef De_Ananas het volgende:
M'n maat kan niet naar Decibel
Iemand die nog een kaartje wil kopen?!
jij kan ze altijd zo goed makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:13 schreef afcajos het volgende:
Het is weer vrijdagmiddag, dus tijd voor lemmings?
Morgen in Hilvarenbeek (bij Tilburg, prijs weet ik zo niet maar orgineel was 50 euro. Dan kan je met mij meequote:
Oh maar dat is wel pimp.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Morgen in Hilvarenbeek (bij Tilburg, prijs weet ik zo niet maar orgineel was 50 euro. Dan kan je met mij mee
Trein naar Tilburg en vanaf daar rijden bussen erheen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel pimp.
Kom je me ophalen?
Ja denk t ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Trein naar Tilburg en vanaf daar rijden bussen erheen.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
danny heeft veel geld verloren aan YVH iets met msn afkopen enzoquote:
Hij maakte net een topic dat ie niet kanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:22 schreef afcajos het volgende:
Ik heb helaas al andere plannen dit weekendAls je dit nou eerder had aangekondigt!!
Ja wat denk jij, van Flevoland naar Limburg met de treinquote:
Is er wel een kerk in de buurt waar ik zondag ochend heen kan dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij maakte net een topic dat ie niet kan
En wat is er belangrijker dan Decibel?
Je kan zelfs bij mij blijven slapen
Daar kan je ook chicka's hosselen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:22 schreef afcajos het volgende:
Ik heb helaas al andere plannen dit weekendAls je dit nou eerder had aangekondigt!!
Klacht: Mensen die hun geografie niet onder de knie hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja wat denk jij, van Flevoland naar Limburg met de trein![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is er wel een kerk in de buurt waar ik zondag ochend heen kan dan?
Wat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Klacht: Mensen die hun geografie niet onder de knie hebben
Hoe gaat het met je asielactie gers?quote:
doh gek keigoed als je ook wat wilt storten [Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! Op naar de 1500!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je asielactie gers?
Ja geld storten zodat nog meer mensen hun dieren gaan dumpen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:29 schreef gers het volgende:
[..]
doh gek keigoed als je ook wat wilt storten [Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! Op naar de 1500!
Tilburg in Limburg? Dat denken ze in Amsterdam ookquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tilburg in Limburg? Dat denken ze in Amsterdam ook![]()
Khad een domme collega die zei dat Tilburg in Limburg lag, hij was tevens fan van jumpen![]()
Hè, zit toch wat krap bij kas sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:29 schreef gers het volgende:
[..]
doh gek keigoed als je ook wat wilt storten [Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! Op naar de 1500!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja geld storten zodat nog meer mensen hun dieren gaan dumpen.[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat je Limburg zeiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tilburg in Limburg? Dat denken ze in Amsterdam ook![]()
Khad een domme collega die zei dat Tilburg in Limburg lag, hij was tevens fan van jumpen![]()
je weet toch als je stort dat je toegang krijgt tot het geheime rar-forum?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hè, zit toch wat krap bij kas sorry
Waar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:42 schreef afcajos het volgende:
Vanavond feesten
bloemencorsoquote:
minderjarige sletjes aanwezig?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
bloemencorso_! fuck die optocht maar daarna tentfeest
Hehehe, k zal eens informeren of wij nog wat gaan doen heden avond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
bloemencorso_! fuck die optocht maar daarna tentfeest
In overvloedquote:
Ik doe alleen dingen voor gifplaatjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef gers het volgende:
[..]
je weet toch als je stort dat je toegang krijgt tot het geheime rar-forum?
En daar wordt wijselijk gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
In overvloedis voor die lui het feest van het jaar dus jong en oud op de been
http://www.gifplaatjes.nl/quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik doe alleen dingen voor gifplaatjes
Opkankeren, Tilburg is geen Limburg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja wat denk jij, van Flevoland naar Limburg met de trein![]()
![]()
Ik eisch dan dat je tenminste 2 sletjes husseltquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
In overvloedis voor die lui het feest van het jaar dus jong en oud op de been
Geen idee, waar was jij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef BobbyB het volgende:
waar is sackboy trouwens?
Ik zal mijn best doen maar beloof niets!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef gers het volgende:
[..]
Ik eisch dan dat je tenminste 2 sletjes husselt
Goh, dat wordt dus wat verzinnen Josquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen maar beloof niets!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen maar beloof niets!
Nouja, na vorige week niet echt meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:14 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon doen jij bent heer en meester in het husselen van chicks
Onur aan het photoshoppen en aan het werken tussen het shoppen doorquote:
En dan heb je geen tijd voor SC?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onur aan het photoshoppen en aan het werken tussen het shoppen door
En waarom post je je photoshops hier niet, vuile verraderquote:
Jij je zin. Wist niet meer welke ik nu wel of niet hier al gepost had.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En waarom post je je photoshops hier niet, vuile verrader
Wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef jordeeeh het volgende:
Die had ik allemaal al in t ONZ topic gezien.
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:07 schreef jordeeeh het volgende:
Is PK trouwens gaan slapen na het zwemmen?
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:51 schreef Sok41 het volgende:
Die gifjes hebben ook totaal geen affectie met het huidige onderwerp..
Heb jij het nieuwe Ajax shirt al? Is fokking mooi menquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:07 schreef afcajos het volgende:
Hallo soldaten!
Ja ik heb daar destijd een topic over geopend wat een mooie TS-bash werdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij het nieuwe Ajax shirt al? Is fokking mooi men
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ik heb daar destijd een topic over geopend wat een mooie TS-bash werd![]()
ff linkje opzoeken
Goed topicquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:23 schreef afcajos het volgende:
Hierzo
Mijn ajax shirt is nog niet binnen
quote:
HEUUJ BEN JIJ NIET DAT BROERTJE VAN REETVETER?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga naar de voetbaltraining, lekker trainingsweekend![]()
Jij zou toch niet gaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef behangplakker het volgende:
Zuipze johquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef behangplakker het volgende:
Yuwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
Jongens ik ga weer, ff bij mn hommie eten en bierz drinken!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:09 schreef GasTurbine het volgende:
NEEEE de fucking negerinnen nemen het over van onze negerin.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij het nieuwe Ajax shirt al? Is fokking mooi men
Ga dan maar snel weer weg, newbie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:20 schreef Neophyte010 het volgende:
[..]
Mooi? Heb godverdomme nog nooit zo`n lelijk shirt gezien.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:20 schreef Neophyte010 het volgende:
[..]
Mooi? Heb godverdomme nog nooit zo`n lelijk shirt gezien.
Liever er mee fokken als er naar luisteren. Haardkoor toe tah boon!quote:
jepquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
Neophyte is toch die hardcorekankerherrie?
Dus ban voor 2 weken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omfgs.![]()
Ik zeg een Juicyhill behandeling.[ afbeelding ]
Ga effe een muzieksmaak kweken voor je je nieuwe jaarmix maaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist een mooi cd'tje gekocht.
Van Lucas en Gea.
Dit zijn ze:
[ afbeelding ]
En ze maken ook mooies muziek:
Wordt ook lid van hun Hyves !
Nee, ik meen me te herinneren dat bijna iedereen uit dit topic hem aan het bashen was en wat niet allemaal.quote:
Mijn ramen zijn ook net gezeemd..alleen dan wel door m'n pa.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:38 schreef BobbyB het volgende:
Mijn buurmeisje was net de ramen aan het zemen.
[ afbeelding ]
Klopt, sindsdien heb ik hem ook niet meer gezien of is z'n ban nog niet over?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, ik meen me te herinneren dat bijna iedereen uit dit topic hem aan het bashen was en wat niet allemaal.
Ik weet dat hij een ban heeft hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt, sindsdien heb ik hem ook niet meer gezien of is z'n ban nog niet over?
Waarom, werd ie dan gebashed, moderator?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt, sindsdien heb ik hem ook niet meer gezien of is z'n ban nog niet over?
Ja dat weet ik maar weet niet meer wanneer zijn ban nu is afgeloopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet dat hij een ban heeft hoor.
Weet ik hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom, werd ie dan gebashed, moderator?
*kraskraskras*quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Rick rolled door een neger
Ik moet mijn scheermesje opzoeken
Er zijn meerdere UI anti-democratisch uit de OP gegaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
stelletje grafnetelsmijn icon moet weder terug in de OP
Ga naar z'n superdudes!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie post ff dat originle turkse baasje voor me als plaatje?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie post ff dat originle turkse baasje voor me als plaatje?
Nou, dat deed je snel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, kijk aan! Dank je, Alex!
Mag ik je misschien aanraken? Jij hebt ultimate Ninja Searching Skillsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou willen dat onze klanten zo waren,die zelf binnen enkele seconden hun problemen oplossen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles was democratisch beslistquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn meerdere UI anti-democratisch uit de OP gegaan
Korte rokjes/jurkjes ftwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Fokking hell![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar kom jij die zoal tegen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
FOKKING HELL![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe moet je nu normaal kunnen internetten als je steeds foto's zoals die tegenkomt.
forums.superiorpics.com (alleen indeling is kutquote:
Daar lijkt het sprekend een kennis van mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
FOKKING HELL![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe moet je nu normaal kunnen internetten als je steeds foto's zoals die tegenkomt.
Ah, een grammaticale fout. Ik faalde, episch.quote:
Geloof er geen zak vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:04 schreef Triptamine het volgende:
maar ik ga slapen, morgen weer arbeiten.
Viel spass met nachtbagger
inderdaad niet normaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef gers het volgende:
damm die hayden ziet er geil uit
maar soms vind ik het toch moeilijk kiezen of hayden of duff of dat wijf uit je avaquote:
Magawd Haydenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
FOKKING HELL![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die keuze is voor mij redelijk snel gemaakt. Ik ga toch altijd voor dit tijgertjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
maar soms vind ik het toch moeilijk kiezen of hayden of duff of dat wijf uit je ava
maar stel dat alledrie voor je neus op bed liggen en je mag er eentje nemen dat is toch moeilijk kiezen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die keuze is voor mij redelijk snel gemaakt. Ik ga toch altijd voor dit tijgertje
[ afbeelding ]
*RAWR!*
Nee hoor, Haley FTW, in mijn geval danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:54 schreef gers het volgende:
[..]
maar stel dat alledrie voor je neus op bed liggen en je mag er eentje nemen dat is toch moeilijk kiezen?
Ja, ik vroeg me al af waarom je zo moeilijk deedquote:
I'll take herquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, Haley FTW, in mijn geval danmag jij Hayden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |