Tilburg in Limburg? Dat denken ze in Amsterdam ookquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tilburg in Limburg? Dat denken ze in Amsterdam ook![]()
Khad een domme collega die zei dat Tilburg in Limburg lag, hij was tevens fan van jumpen![]()
Hè, zit toch wat krap bij kas sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:29 schreef gers het volgende:
[..]
doh gek keigoed als je ook wat wilt storten [Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! Op naar de 1500!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja geld storten zodat nog meer mensen hun dieren gaan dumpen.[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat je Limburg zeiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tilburg in Limburg? Dat denken ze in Amsterdam ook![]()
Khad een domme collega die zei dat Tilburg in Limburg lag, hij was tevens fan van jumpen![]()
je weet toch als je stort dat je toegang krijgt tot het geheime rar-forum?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hè, zit toch wat krap bij kas sorry
Waar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:42 schreef afcajos het volgende:
Vanavond feesten
bloemencorsoquote:
minderjarige sletjes aanwezig?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
bloemencorso_! fuck die optocht maar daarna tentfeest
Hehehe, k zal eens informeren of wij nog wat gaan doen heden avond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
bloemencorso_! fuck die optocht maar daarna tentfeest
In overvloedquote:
Ik doe alleen dingen voor gifplaatjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef gers het volgende:
[..]
je weet toch als je stort dat je toegang krijgt tot het geheime rar-forum?
En daar wordt wijselijk gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
In overvloedis voor die lui het feest van het jaar dus jong en oud op de been
http://www.gifplaatjes.nl/quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik doe alleen dingen voor gifplaatjes
Opkankeren, Tilburg is geen Limburg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja wat denk jij, van Flevoland naar Limburg met de trein![]()
![]()
Ik eisch dan dat je tenminste 2 sletjes husseltquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
In overvloedis voor die lui het feest van het jaar dus jong en oud op de been
Geen idee, waar was jij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef BobbyB het volgende:
waar is sackboy trouwens?
Ik zal mijn best doen maar beloof niets!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef gers het volgende:
[..]
Ik eisch dan dat je tenminste 2 sletjes husselt
Goh, dat wordt dus wat verzinnen Josquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen maar beloof niets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |