*kraskraskras*quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Rick rolled door een neger
Ik moet mijn scheermesje opzoeken
Er zijn meerdere UI anti-democratisch uit de OP gegaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
stelletje grafnetelsmijn icon moet weder terug in de OP
Ga naar z'n superdudes!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie post ff dat originle turkse baasje voor me als plaatje?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie post ff dat originle turkse baasje voor me als plaatje?
Nou, dat deed je snel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, kijk aan! Dank je, Alex!
Mag ik je misschien aanraken? Jij hebt ultimate Ninja Searching Skillsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou willen dat onze klanten zo waren,die zelf binnen enkele seconden hun problemen oplossen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles was democratisch beslistquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn meerdere UI anti-democratisch uit de OP gegaan
Korte rokjes/jurkjes ftwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Fokking hell![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar kom jij die zoal tegen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
FOKKING HELL![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe moet je nu normaal kunnen internetten als je steeds foto's zoals die tegenkomt.
forums.superiorpics.com (alleen indeling is kutquote:
Daar lijkt het sprekend een kennis van mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
FOKKING HELL![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe moet je nu normaal kunnen internetten als je steeds foto's zoals die tegenkomt.
Ah, een grammaticale fout. Ik faalde, episch.quote:
Geloof er geen zak vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:04 schreef Triptamine het volgende:
maar ik ga slapen, morgen weer arbeiten.
Viel spass met nachtbagger
inderdaad niet normaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef gers het volgende:
damm die hayden ziet er geil uit
maar soms vind ik het toch moeilijk kiezen of hayden of duff of dat wijf uit je avaquote:
Magawd Haydenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
FOKKING HELL![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die keuze is voor mij redelijk snel gemaakt. Ik ga toch altijd voor dit tijgertjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
maar soms vind ik het toch moeilijk kiezen of hayden of duff of dat wijf uit je ava
maar stel dat alledrie voor je neus op bed liggen en je mag er eentje nemen dat is toch moeilijk kiezen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die keuze is voor mij redelijk snel gemaakt. Ik ga toch altijd voor dit tijgertje
[ afbeelding ]
*RAWR!*
Nee hoor, Haley FTW, in mijn geval danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:54 schreef gers het volgende:
[..]
maar stel dat alledrie voor je neus op bed liggen en je mag er eentje nemen dat is toch moeilijk kiezen?
Ja, ik vroeg me al af waarom je zo moeilijk deedquote:
I'll take herquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, Haley FTW, in mijn geval danmag jij Hayden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |