Heb jij het nieuwe Ajax shirt al? Is fokking mooi menquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:07 schreef afcajos het volgende:
Hallo soldaten!
Ja ik heb daar destijd een topic over geopend wat een mooie TS-bash werdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij het nieuwe Ajax shirt al? Is fokking mooi men
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ik heb daar destijd een topic over geopend wat een mooie TS-bash werd![]()
ff linkje opzoeken
Goed topicquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:23 schreef afcajos het volgende:
Hierzo
Mijn ajax shirt is nog niet binnen
quote:
HEUUJ BEN JIJ NIET DAT BROERTJE VAN REETVETER?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga naar de voetbaltraining, lekker trainingsweekend![]()
Jij zou toch niet gaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef behangplakker het volgende:
Zuipze johquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef behangplakker het volgende:
Yuwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
Jongens ik ga weer, ff bij mn hommie eten en bierz drinken!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:09 schreef GasTurbine het volgende:
NEEEE de fucking negerinnen nemen het over van onze negerin.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij het nieuwe Ajax shirt al? Is fokking mooi men
Ga dan maar snel weer weg, newbie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:20 schreef Neophyte010 het volgende:
[..]
Mooi? Heb godverdomme nog nooit zo`n lelijk shirt gezien.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:20 schreef Neophyte010 het volgende:
[..]
Mooi? Heb godverdomme nog nooit zo`n lelijk shirt gezien.
Liever er mee fokken als er naar luisteren. Haardkoor toe tah boon!quote:
jepquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
Neophyte is toch die hardcorekankerherrie?
Dus ban voor 2 weken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omfgs.![]()
Ik zeg een Juicyhill behandeling.[ afbeelding ]
Ga effe een muzieksmaak kweken voor je je nieuwe jaarmix maaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist een mooi cd'tje gekocht.
Van Lucas en Gea.
Dit zijn ze:
[ afbeelding ]
En ze maken ook mooies muziek:
Wordt ook lid van hun Hyves !
Nee, ik meen me te herinneren dat bijna iedereen uit dit topic hem aan het bashen was en wat niet allemaal.quote:
Mijn ramen zijn ook net gezeemd..alleen dan wel door m'n pa.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:38 schreef BobbyB het volgende:
Mijn buurmeisje was net de ramen aan het zemen.
[ afbeelding ]
Klopt, sindsdien heb ik hem ook niet meer gezien of is z'n ban nog niet over?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, ik meen me te herinneren dat bijna iedereen uit dit topic hem aan het bashen was en wat niet allemaal.
Ik weet dat hij een ban heeft hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt, sindsdien heb ik hem ook niet meer gezien of is z'n ban nog niet over?
Waarom, werd ie dan gebashed, moderator?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt, sindsdien heb ik hem ook niet meer gezien of is z'n ban nog niet over?
Ja dat weet ik maar weet niet meer wanneer zijn ban nu is afgeloopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet dat hij een ban heeft hoor.
Weet ik hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom, werd ie dan gebashed, moderator?
*kraskraskras*quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Rick rolled door een neger
Ik moet mijn scheermesje opzoeken
Er zijn meerdere UI anti-democratisch uit de OP gegaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
stelletje grafnetelsmijn icon moet weder terug in de OP
Ga naar z'n superdudes!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie post ff dat originle turkse baasje voor me als plaatje?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie post ff dat originle turkse baasje voor me als plaatje?
Nou, dat deed je snel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, kijk aan! Dank je, Alex!
Mag ik je misschien aanraken? Jij hebt ultimate Ninja Searching Skillsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou willen dat onze klanten zo waren,die zelf binnen enkele seconden hun problemen oplossen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles was democratisch beslistquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn meerdere UI anti-democratisch uit de OP gegaan
Korte rokjes/jurkjes ftwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Fokking hell![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar kom jij die zoal tegen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
FOKKING HELL![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe moet je nu normaal kunnen internetten als je steeds foto's zoals die tegenkomt.
forums.superiorpics.com (alleen indeling is kutquote:
Daar lijkt het sprekend een kennis van mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
FOKKING HELL![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe moet je nu normaal kunnen internetten als je steeds foto's zoals die tegenkomt.
Ah, een grammaticale fout. Ik faalde, episch.quote:
Geloof er geen zak vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:04 schreef Triptamine het volgende:
maar ik ga slapen, morgen weer arbeiten.
Viel spass met nachtbagger
inderdaad niet normaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef gers het volgende:
damm die hayden ziet er geil uit
maar soms vind ik het toch moeilijk kiezen of hayden of duff of dat wijf uit je avaquote:
Magawd Haydenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
FOKKING HELL![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die keuze is voor mij redelijk snel gemaakt. Ik ga toch altijd voor dit tijgertjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
maar soms vind ik het toch moeilijk kiezen of hayden of duff of dat wijf uit je ava
maar stel dat alledrie voor je neus op bed liggen en je mag er eentje nemen dat is toch moeilijk kiezen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die keuze is voor mij redelijk snel gemaakt. Ik ga toch altijd voor dit tijgertje
[ afbeelding ]
*RAWR!*
Nee hoor, Haley FTW, in mijn geval danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:54 schreef gers het volgende:
[..]
maar stel dat alledrie voor je neus op bed liggen en je mag er eentje nemen dat is toch moeilijk kiezen?
Ja, ik vroeg me al af waarom je zo moeilijk deedquote:
I'll take herquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, Haley FTW, in mijn geval danmag jij Hayden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |