Heb jij het nieuwe Ajax shirt al? Is fokking mooi menquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:07 schreef afcajos het volgende:
Hallo soldaten!
Ja ik heb daar destijd een topic over geopend wat een mooie TS-bash werdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij het nieuwe Ajax shirt al? Is fokking mooi men
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ik heb daar destijd een topic over geopend wat een mooie TS-bash werd![]()
ff linkje opzoeken
Goed topicquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:23 schreef afcajos het volgende:
Hierzo
Mijn ajax shirt is nog niet binnen
quote:
HEUUJ BEN JIJ NIET DAT BROERTJE VAN REETVETER?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga naar de voetbaltraining, lekker trainingsweekend![]()
Jij zou toch niet gaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef behangplakker het volgende:
Zuipze johquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef behangplakker het volgende:
Yuwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
Jongens ik ga weer, ff bij mn hommie eten en bierz drinken!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:09 schreef GasTurbine het volgende:
NEEEE de fucking negerinnen nemen het over van onze negerin.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij het nieuwe Ajax shirt al? Is fokking mooi men
Ga dan maar snel weer weg, newbie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:20 schreef Neophyte010 het volgende:
[..]
Mooi? Heb godverdomme nog nooit zo`n lelijk shirt gezien.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:20 schreef Neophyte010 het volgende:
[..]
Mooi? Heb godverdomme nog nooit zo`n lelijk shirt gezien.
Liever er mee fokken als er naar luisteren. Haardkoor toe tah boon!quote:
jepquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
Neophyte is toch die hardcorekankerherrie?
Dus ban voor 2 weken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omfgs.![]()
Ik zeg een Juicyhill behandeling.[ afbeelding ]
Ga effe een muzieksmaak kweken voor je je nieuwe jaarmix maaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist een mooi cd'tje gekocht.
Van Lucas en Gea.
Dit zijn ze:
[ afbeelding ]
En ze maken ook mooies muziek:
Wordt ook lid van hun Hyves !
Nee, ik meen me te herinneren dat bijna iedereen uit dit topic hem aan het bashen was en wat niet allemaal.quote:
Mijn ramen zijn ook net gezeemd..alleen dan wel door m'n pa.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:38 schreef BobbyB het volgende:
Mijn buurmeisje was net de ramen aan het zemen.
[ afbeelding ]
Klopt, sindsdien heb ik hem ook niet meer gezien of is z'n ban nog niet over?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, ik meen me te herinneren dat bijna iedereen uit dit topic hem aan het bashen was en wat niet allemaal.
Ik weet dat hij een ban heeft hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt, sindsdien heb ik hem ook niet meer gezien of is z'n ban nog niet over?
Waarom, werd ie dan gebashed, moderator?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt, sindsdien heb ik hem ook niet meer gezien of is z'n ban nog niet over?
Ja dat weet ik maar weet niet meer wanneer zijn ban nu is afgeloopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet dat hij een ban heeft hoor.
Weet ik hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom, werd ie dan gebashed, moderator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |