Zou je denken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:48 schreef elfzesendertig het volgende:
Er word niet meer gepraat over echte namen e.d.
Geen hyves meer posten.
Wtf, een garuda nazi achtigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Met die adelaar of zo. Ik vind het net zo'n nazi ding![]()
Dat doen we dus lekker welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[i]Er word niet meer gepraat over echte namen e.d.
Geen hyves meer posten.[/i
Ik heb hem zelf gemaakt, pipoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:48 schreef supertard het volgende:
moeilijk he, een OP?
HAHA JA MOET JE DOEN< KRIJGT UBER NSB'ER EEN BAN!!quote:
Jajaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAHA JA MOET JE DOEN< KRIJGT UBER NSB'ER EEN BAN!!
Kijk in FB dan.quote:
Ik doe niet voor niets VWO hè, NERDJE TILL I DIE!!!!11quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:50 schreef slindenau het volgende:
PK is echt zoeen nerdje nu zijn echte naam naar boven komt.
Ja, indonesisch, http://nl.wikipedia.org/wiki/Wapen_van_Indonesi%C3%ABquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Garuda heet dat? Ik moest denken aan nazi Duitsland, sorry
En autistische mede-users?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:51 schreef Biogarde het volgende:
Goed, geen Hyves meer van mede-users, vriendinnen, ouders, katten en schapen.
Ben bereid het topic op slot te gooien en te houden als het weer dreigt te gebeuren.
Kom op mensen, ga lekker slap ouwehoeren over je dagelijks dronken buurman of autistische buurjongen met een Wii, en kap met het posten van info over anderen.
Dank u, game on
Kap zelf dan ook wortel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik doe niet voor niets VWO hè, NERDJE TILL I DIE!!!!11
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:53 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik wil nog wel even opmerken: +1 voor de dwerg rechts op deze foto
[ afbeelding ]
Je weet dat je dan dreigmails en poederbrieven krijgt als je dit dicht gooit hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:51 schreef Biogarde het volgende:
Goed, geen Hyves meer van mede-users, vriendinnen, ouders, katten en schapen.
Ben bereid het topic op slot te gooien en te houden als het weer dreigt te gebeuren.
Kom op mensen, ga lekker slap ouwehoeren over je dagelijks dronken buurman of autistische buurjongen met een Wii, en kap met het posten van info over anderen.
Dank u, game on
johquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:54 schreef slindenau het volgende:
VWO zegt niks, elke grafjosti kan VWO doen. Neem mij als voorbeeld
aids, nou goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:53 schreef slindenau het volgende:
PK failt echt hard nu er ook maar de kleinste prive gegevens over hem naar voren komen
Heb je wat te verbergen ofzo
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:55 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoe lang gaat dit gezeik nog door dan? Kijk gewoon ff naar die dwerg![]()
Níét leuk.quote:
dan doe je dat toch?quote:
Beat ya to itquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Recht door zee?
?quote:
Kan niet. Hij is wegquote:
OMFGquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:58 schreef elfzesendertig het volgende:
Recht door zee.
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:
Flikker zelf op stuk onbenulquote:
Ik bedoel #749 ofzo, het vorige deel iig.quote:
... er zijn 2 350 maar die waar we net uitkomen is wel weg ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Excuseer mij. Ik dacht dat 350 verwijderd was
Nou vooruit ... dan maar...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef GasTurbine het volgende:
Aldus ananas.
Ik heb die link naar mijn eigen 350 in de wiki gezet, hihiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
... er zijn 2 350 maar die waar we net uitkomen is wel weg ja.
Dan moeten ze maar eens normaal doen met die TT's en de Wiki bijwerken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef elfzesendertig het volgende:
Eigenlijk is dit 352.
Uhm, ik was pas om 23:33 thuis...dat is dus niet echt "genoeg" tijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Flikker zelf op stuk onbenul
Je had genoeg de tijd om te baggeren, maar nu gaan we gewoon even serieus doen. Aldus ananas.
Wat een boevenstreekquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb die link naar mijn eigen 350 in de wiki gezet, hihi![]()
NO! PLEEEEAAASE NOOO!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar eens normaal doen met die TT's en de Wiki bijwerken.
Voor straf: Duffy
[ afbeelding ]
HET IS DE_ANAS!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Flikker zelf op stuk onbenul
Je had genoeg de tijd om te baggeren, maar nu gaan we gewoon even serieus doen. Aldus ananas.
Fail...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar eens normaal doen met die TT's en de Wiki bijwerken.
Voor straf: Duffy
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:
ik ga slaapjes doen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:03 schreef Sackboy het volgende:
Gelukkig doet het plaatje het bij mij niet
Hierbij alsnogquote:
Geen nachtmerries krijgen hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:
ik ga slaapjes doen
Dan ga ik nog even rond krabbelenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:
ik ga slaapjes doen
MY EYES, MY EYES!quote:
kanker wat een gedrochtquote:
Ikke, omdat een of andere idioot 346 overgeslagen heeft bij het nummeren. Er is blijkbaar geen #346 topic geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:08 schreef BobbyB het volgende:
Welke idioot heeft die rickroll ertussen gezet btw?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
kanker wat een gedrocht
nu krijg ik dus wél nachtmerries
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ikke, omdat een of andere idioot 346 overgeslagen heeft bij het nummeren. Er is blijkbaar geen #346 topic geweest.
Ik dénk dat er binnenkort meer verrassingen zullen zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is toch iedere keer weer een verassing wat er onder die links zit.
Dat blijkt. Sinds we in de 300 zitten is het bijna steeds fout gegaanquote:
Open jij maar een keer een topic.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We zijn omringd door idioten
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We zijn omringd door idioten
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik dénk dat er binnenkort meer verrassingen zullen zijn![]()
We krijgen dit topic toch niet volquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Open jij maar een keer een topic.
Als je de OP maar heel laat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Even wat mooie linkjes zoeken![]()
dat dacht je..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We krijgen dit topic toch niet vol![]()
Nee, ik heb jarenlange mensenkennis op kunnen doen.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:17 schreef supertard het volgende:
[..]
dat dacht je..
jij bent trouwens ook elke nacht online
hehe niet echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat ik onzichtbaar was
Wil je bij de Bagger users?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat ik onzichtbaar was
Staat ze al lang.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wil je bij de Bagger users?
#28 t/m #326 is all yoursquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een linkje hier en daar verstopt tussen die niet bestaande topiclinks
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn weggebrand door de Duffy foto.
Misluktquote:
De_Ananas een BJ geven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar hoe kom je normaal in de OP?
Je staat er nu abnormaal?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Zolang je maar tof bent en veel post kom je er vanzelf wel in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ookquote:
quote:
quote:
Mja, ik dacht dat je een miljoen post moest hebben ofzoquote:
Ik zeg dat lekker nooit, ik vind dat stomquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wat is iedereen beleefd, met weltrusten zeggen enzo...
Lekker recalcitrant ben jijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zeg dat lekker nooit, ik vind dat stom
Jij bent dan ook homo. Dan gaan mensen rare dingen denken als je welterusten zegt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zeg dat lekker nooit, ik vind dat stom
* Sackboy googled recalcitrantquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant ben jij
Oke, meneer woordenschatquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
* Sackboy googled recalcitrant
Je kan ook gewoon tegendraads zeggen
Ze probeert de mannen te overklassen. How sadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
* Sackboy googled recalcitrant
Je kan ook gewoon tegendraads zeggen
Of je voegt jezelf gewoon toequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang je maar tof bent en veel post kom je er vanzelf wel in.en anders kun je het gewoon vragen.
[..]
Ik ookMaar ik ga nu dan ook echt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij bent dan ook homo. Dan gaan mensen rare dingen denken als je welterusten zegt.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:41 schreef GasTurbine het volgende:
Wat je zegt ben je zelf
We zijn gewoon aardige mensenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wat is iedereen beleefd, met weltrusten zeggen enzo...
Dat topic bestaat niet meer slimmerikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:32 schreef Emimich het volgende:
Even een laatste opmerking over Monkeygate: Paaskonijn, ik heb haar even via hyves een berichtje gestuurd om alles uit te leggen + links naar de topics op FOK. Nee, je hoeft me niet te bedanken.
Ik zei niks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
SSSSSSSSSHHHHHT, NIET VERTELLUH.
Je hapt.. how... s...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:31 schreef elfzesendertig het volgende:
Ze probeert de mannen te overklassen. How sad![]()
It still existsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat topic bestaat niet meer slimmerik
Je typt alles cursief. How sadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij hapte op mijn hap. How sad![]()
Het topic daarvoor wel, helder licht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat topic bestaat niet meer slimmerik
HAP HAP HAP HAP HAP HAP !!!!!1111quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:36 schreef elfzesendertig het volgende:
Jij hapte op mijn hap. How sad
T is dan ook zo gezelligquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:39 schreef reetveter het volgende:
Ik vergeet de hele SC door msnEn Miami Ink
wb...quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAP HAP HAP HAP HAP HAP !!!!!1111
Daar staat toch niks bijzonders in?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het topic daarvoor wel, helder licht.
You wish.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wb...
Dit is gewoon een soort msn...
Wie wil er nu met jou msnen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wb...
Dit is gewoon een soort msn...
Nee.quote:
Rot op naar Geenstijlquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:43 schreef behangplakker het volgende:
Onaardige mensen, en jordeeeh is heaumeau
Waarom ben je daarin geinteresseerd?quote:
Het was eigenlijk een retorische vraag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ben je daarin geinteresseerd?
Je retorische vraag is mislukt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:45 schreef elfzesendertig het volgende:
Het was eigenlijk een retorische vraag.
Nee, want ik wist het antwoord al.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je retorische vraag is mislukt.
BOH GEK!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:46 schreef slindenau het volgende:
KELLY HAD EERST EEN PENIS ENZULKS JONGENS, jewaidz.
ELKE KELLYquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:46 schreef slindenau het volgende:
KELLY HAD EERST EEN PENIS ENZULKS JONGENS, jewaidz.
ALS JE VAN GEENSTIJL KOMT BEN JE VOOR GEENSTIJL, KANKERLUL!quote:
Krijg eens kanker aan je hart ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:48 schreef supertard het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat was het antwoord dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, want ik wist het antwoord al.
ADADADADAD BLOCK ftwquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:48 schreef supertard het volgende:
BAGGERRRRRquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:48 schreef supertard het volgende:
Wat een geluk dat ik daar niet vanaf komquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ALS JE VAN GEENSTIJL KOMT BEN JE VOOR GEENSTIJL, KANKERLUL!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat een geluk dat ik daar niet vanaf kom
Nee, incorrect.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:50 schreef elfzesendertig het volgende:
Niemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Juup© op 12-08-2008 01:58:39 ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:55 schreef elfzesendertig het volgende:
eigen risico+1 voor de woordgrap trouwens
dat is ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Juup© op 12-08-2008 02:05:57 ]We are living in a material world, and I am a material girl
quote:
Post van de dagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:59 schreef Genius-F het volgende:
Belachelijk dat een hond dat bij die onschuldige man doet.
Die 2e.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:59 schreef slindenau het volgende:
Post dan ook gewoon even geile plaatjes, ipv ranzige dierenseqxs plaatjes
Ik zal wel even het goede voorbeeld geven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vindt wel meer op 7chan wat het daglicht niet kan verdragen vermoed ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:01 schreef elfzesendertig het volgende:
Zoek naar 7chan in google, daar vind je hem ook
Sorry Juupke![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:59 schreef Genius-F het volgende:
Belachelijk dat een hond dat bij die onschuldige man doet.
Geen idee, nooit gekekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je vindt wel meer op 7chan wat het daglicht niet kan verdragen vermoed ik
Ik ook niet, ken alleen 4chan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gekekenIk zocht ernaar naar aanleiding van dat jailbait plaatje
Moarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:59 schreef slindenau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idem hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:06 schreef Genius-F het volgende:
Waarom kan ik me geen normaal ritme meer aanmeten van 9uur eruit en 12uur slapen ofzo
Ik heb een ritme van 4u tot 1uquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:06 schreef Genius-F het volgende:
Waarom kan ik me geen normaal ritme meer aanmeten van 9uur eruit en 12uur slapen ofzo
Die zijn samen echt wel 16.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:59 schreef slindenau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek zelf in de General Chat ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:12 schreef behangplakker het volgende:
Weet iemand trouwens waar je allemaal statistieken kan bekijken? Sommige users komen altijd met vage statistieken aan enzo, ik kan alleen de top 500 vinden onderaan de pagina..
Oke oke, ik open er wel een topic overquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zoek zelf in de General Chat ofzo
Maar het is allemaal bagger dus hoort het ook een beetje hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zoek zelf in de General Chat ofzo
Stilte, nu heb ik ook weer honger...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:10 schreef reetveter het volgende:
Ik heb weer zin in pizza
De dagcijfers ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:12 schreef behangplakker het volgende:
Weet iemand trouwens waar je allemaal statistieken kan bekijken? Sommige users komen altijd met vage statistieken aan enzo, ik kan alleen de top 500 vinden onderaan de pagina..
Jou plaatje blijft opzich elke keer dat ik ernaar kijk mooiquote:
Dat is 1 van vele statistieken waarmee mensen komen..quote:
dat is scrollenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:17 schreef supertard het volgende:
Ik ga slapen
afscheids cadeautje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Adblock doet wonderenquote:
Welke, mijn usericon, webicon of jailbaitsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jou plaatje blijft opzich elke keer dat ik ernaar kijk mooi
usericonquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Welke, mijn usericon, webicon of jailbaits
Moet je op 25 per pagina instellenquote:
Oke.quote:
Dit zeg je om mij een plezier te doen ofnietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:27 schreef slindenau het volgende:
1136 heeft een maandban voor zijn plaatje.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:27 schreef slindenau het volgende:
48 uur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:27 schreef slindenau het volgende:
Wilde net zeggen, in medelingen staat 48 jaaquote:
Kop op, erna kan hij nog wat verkeerd doen waardoor hij die maand krijgtquote:
Of langer. Die plaatsjes zijn simpelweg niet gewenst. Tieten, bier en frikadellen is oké, maar ranzige plaatjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kop op, erna kan hij nog wat verkeerd doen waardoor hij die maand krijgt
Eensch..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of langer. Die plaatsjes zijn simpelweg niet gewenst. Tieten, bier en frikadellen is oké, maar ranzige plaatjes
Nu ben je de lulquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:40 schreef behangplakker het volgende:
Ik weet nog wel dat ik een week kreeg alleen maar omdat ik kanker zei![]()
KANKERLUL DIE MIJ EEN BAN GAFremlof![]()
NEEquote:
Geen liniale filmquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:44 schreef reetveter het volgende:
Hier op de laptop, we kijken harold en kumar
Laat ik hem maar niet openenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie opent het nieuwe topic?
Of blijft dit topic steken?
Sorry vergeten te typenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:46 schreef makkie88 het volgende:
[..]
heeyy, tis makkiE88 hoor!
en jij bent tietloos
Jawel, dankunnen we lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat ik hem maar niet openen![]()
Laat reetveter doen
Oke, maar dan steek ik er wel tijd in. Mits ik het éénalaatste bericht doequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, dankunnen we lachen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, maar dan steek ik er wel tijd in. Mits ik het éénalaatste bericht doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |