BT, neequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
Met de nadruk op PUB? Oke, gaaf!
Je tietjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kon het niet latenwat is dan iets klb-achtigs om te posten?
Je tietjes?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je tietjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja jammer. Dan houdt het opquote:
Topickillerquote:
Fotooo Fotooo Fotooo Fotoooquote:
baggerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
p1 bagger is idd zoekenquote:
Wat wordt het onderwerp? De NSB vóór de Tweede Wereldoorlog?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ga weer tv kijken.
Zie jullie weer om 0:47.
Uitleggen?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat wordt het onderwerp? De NSB vóór de Tweede Wereldoorlog?
candoquote:
kan hem niet zo snel google'enquote:
quote:
We klagen hier over users die deze topic zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:42 schreef Valkire het volgende:
Wat is precies de bedoeling van deze topic ? klagen ?
Wat als ik wil klagen dat ik niets te klagen heb ?
N'avond iedereen we gaan er weer voor deze nacht !
Valkire !quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:42 schreef Valkire het volgende:
Ken je dat? Licht-therapie ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Of laten we het hebben over licht.
Wow. Vanaf welke wolk ben jij gevallen? Die stortvloed die mijn tuin onder water zette toevallig?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:42 schreef Valkire het volgende:
Nee, vertel.quote:
Nieuwe regel voor in de OPquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:48 schreef GasTurbine het volgende:
Overigens is het gebruikelijk (breathtaking en 4everblackeyed gingen je voor) om je tiete te posten.
Is met lampen enzoquote:
Zegmaquote:Lichttherapie helpt tegen winterdepressie
Lichttherapie helpt tegen winterdepressie, een depressie die zich uit in een complex van klachten. Er wordt vaak gezegd dat het gaat om zogenaamde ´atypische depressies´, met vooral ´vitale kenmerken´.
Somberheid, prikkelbaarheid, moeheid, energieloosheid, futloosheid en toegenomen slaapbehoefte zijn de meest voorkomende klachten van een winterdepressie, hoewel deze klachten ook kunnen voorkomen zonder uitgesproken somberheid. Ook apathie, het ‘niets meer uit de handen komen’, kan op de voorgrond staan. Daarnaast melden patiënten vaak verlies van interesse en afname van de behoefte aan sociale contacten met anderen.
De zogenaamde 'atypische klachten' zijn: een toename van eetlust, waarbij vooral koolhydraatrijk voedsel (pasta’s, chocolade, snoep en alcohol) de voorkeur verdient, gewichtstoename en een vergrote behoefte aan slaap. Het is een gebruikelijk verschijnsel dat iemand die in de winter lijdt aan winterdepressie 4-6 kg in gewicht aankomt en zo’n 2-6 uur langer slaapt dan in de zomer, zonder uitgerust op te staan. In het voorjaar tot aan de zomer verdwijnen deze klachten volledig.
Een minderheid van de patiënten heeft deze atypische klachten van een winterdepressie niet of heeft juist een verminderde slaapbehoefte en een geringere eetlust in de winterperiode. Echter over het algemeen is er meer slaapbehoefte, dat wil zeggen vroeger naar bed gaan, laat opstaan, moeilijk wakker worden, middagdutjes doen en overdag futloos zijn.
De klachten van een winterdepressie hebben vaak behoorlijke consequenties voor het sociale en maatschappelijke leven. Tengevolge van de klachten mislukken soms zelfs studies, maatschappelijke carrières of relaties. Ook een partner of gezin kan soms de last van de ieder jaar terugkerende winterdepressie moeilijk aan, en kan vaak niet begrijpen dat de vrolijke en energieke persoon, die men in de zomer meemaakt, in de winter zo totaal anders functioneert.
De meest voorkomende symptomen van de seizoengebonden depressie zijn dus: toename vermoeidheid, afname interesse, lusteloosheid, somberheid, concentratieproblemen, toename prikkelbaarheid, toename slaapbehoefte, veranderd slaappatroon, emotionele labiliteit, toename eetlust (koolhydraatrijk voedsel/snoep/alcohol), toename lichaamsgewicht, afname behoefte aan sociale contacten, niet kunnen genieten en minder zin in sex.
Niet iedereen heeft deze klachten in dezelfde mate. Er bestaan ook mildere varianten van de seizoensgebonden depressie. Het kan zelfs zo zijn dat het niet zozeer gaat om echte gevoelens van somberheid en depressie, maar om een seizoensgebonden gevoel van moeheid en energieverlies. Ook dan is lichttherapie vaak effectief.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:48 schreef GasTurbine het volgende:
Overigens is het gebruikelijk (breathtaking en 4everblackeyed gingen je voor) om je tiete te posten.
okquote:
[KLB Bagger-SC#339] Met de nadruk op KLB zegmaquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:53 schreef BobbyB het volgende:
zo, weer een deel volgespammed in een paar uur?
Het gaat te fur.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:53 schreef BobbyB het volgende:
zo, weer een deel volgespammed in een paar uur?
Zou ikd er doen hmquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:54 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Christen maar drinkt wel een glaasje sperma!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
Man neukt bankje, verliest bijna piemel
lol
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
lol
Ja.. Hoe doe je het, en waarom?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
lol
Nogal doodquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
kutste avond tot nu toe in het bestaan van de SC
Ik ook (senseo welliswaar)quote:
oud welquote:
Hmmm nice notice, dankequote:Op zondag 10 augustus 2008 00:26 schreef Valkire het volgende:
Poepen op je eten, je kan altijd weer ander eten maken?
we zorgen er wel voor dat je je nacht door komtquote:
komt omdat jullie iedereen wegpesten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
kutste avond tot nu toe in het bestaan van de SC
Jeeej, ik moet weer tot 6quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:33 schreef Valkire het volgende:
[..]
we zorgen er wel voor dat je je nacht door komt![]()
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:05 schreef GasTurbine het volgende:
Oh fuck, waar is de love?
HOMIE LUV IEDEREEN
*groepsknuffel*
Ik ook al, mja iedereen denk ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:02 schreef Valkire het volgende:
Sorry uitje maar ik heb niet zoveel te melden op het moment, en ik irriteer me aan De_Ananas (de bleep)
Ik zal kijken om iets toepasselikersquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:12 schreef Valkire het volgende:
Pff dat is zware kost in de nacht, dan zal ik toch moeten zeggen dat het huidig onderwijs geen toegevoegde waarde meer heeft
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:05 schreef GasTurbine het volgende:
Oh fuck, waar is de love?
HOMIE LUV IEDEREEN
*groepsknuffel*
Heeft iemand jou gezegd dat jij erg mooi bent?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:02 schreef Valkire het volgende:
Sorry uitje maar ik heb niet zoveel te melden op het moment, en ik irriteer me aan De_Ananas (de bleep)
quote:"De zin van onzin dient niet onderschat te worden"
Ik enkele posts terugquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Heeft iemand jou gezegd dat jij erg mooi bent?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:14 schreef Valkire het volgende:
[..]
nee sorry, doe ik niet meer aan, er zit er altijd eentje bij die aan m'n kont zit
Ik ben een GasTurbine.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ben een GasTurbine.
Ik pomp![]()
Jij bent een ui.
Als je je innerste toont moet iedereen altijd huilen.
Ik houd van je, nwly, ntb,quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:18 schreef Valkire het volgende:
Heb ik inderdaad vaak gehoord jadaarom zit ik liever achter de pc tegenwoordig
![]()
En je hebt nog kapsones ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:18 schreef Valkire het volgende:
Heb ik inderdaad vaak gehoord jadaarom zit ik liever achter de pc tegenwoordig
![]()
hahaa umm wat ? nwly = newly ? ntb ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:20 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik houd van je, nwly, ntb,![]()
Ben je milf?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:18 schreef BigKahuna het volgende:
'Sup?
Niet te brechen.rarquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:21 schreef Valkire het volgende:
[..]
hahaa umm wat ? nwly = newly ? ntb ?
milf nee ik heb geen kinderen
sex?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En je hebt nog kapsones ook
Zo cliché
met mij wel, ik ben 12quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:23 schreef Valkire het volgende:
[..]
kan ik toch niets aan doen, ben er niet trots op hoor. maar uitgaan is is niet altijd even leuk kan ik je vertellen.
Maar ik zal mezelf even verbeterenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Heeft iemand jou gezegd dat jij erg mooi bent?
Fotos? Waar?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:25 schreef GasTurbine het volgende:
Hmmm.
Iemand die niet mooi genoemd wil horen (of zich er lichtelijk aan irriteert)
Je zet wel allemaal foto's neer.
Oftewel: Je bent juicyhil.
quote:
Ja graag.quote:
Ik heb niet gezegt dat ik niet mooi genoemd wilt worden, alleen dat ik het vaker heb gehoordquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:25 schreef GasTurbine het volgende:
Hmmm.
Iemand die niet mooi genoemd wil horen (of zich er lichtelijk aan irriteert)
Je zet wel allemaal foto's neer.
Oftewel: Je bent juicyhil.
Goh wat oprecht.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:25 schreef Valkire het volgende:
[..]
Maar ik zal mezelf even verbeteren![]()
Nee, dan heeft nog nooit iemand tegen mij gezegt lief van je
Ja.quote:
quote:
Dr fobo meng.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef DeHangui het volgende:
ik zie geen foto , ik ben blind , ik ben kansloos
Was nee het juiste antwoord geweest?quote:
nee diequote:Op zondag 10 augustus 2008 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was nee het juiste antwoord geweest?
quote:
Nee, is van Placebo:quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:39 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet bij 4everblackeyed altijd denken aan;
[ afbeelding ]
Lippenstift?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:39 schreef DeHangui het volgende:
getekend alleen neus is weg
[ afbeelding ]
in mijn hoge ogen?quote:
quote:
In my huble opinionquote:
ben je die gast?quote:
NNeeeeeeeeequote:Op zondag 10 augustus 2008 01:47 schreef GasTurbine het volgende:
Aangezien de linker als enige een vrouwspersoon is denk ik dat dat je ma is. Wel jong hoor.
Oma?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In my humble opinion
Ofzo.
Komt neer op: mijn bescheiden mening..
En ik maar denken dat ik een oma was, tsss
sorry PI vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In my huble opinion
Ofzo.
Komt neer op: mijn bescheiden mening..
En ik maar denken dat ik een oma was, tsss
Die kon wel wat op hebbenquote:
Ja, zo'n bejaarde met blauw/paars haar.quote:
he?quote:
Wie de fuck is ditquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:52 schreef Valkire het volgende:
Nou vooruit, speciaal voor GasTurbine
[ afbeelding ]
en uitje je kan best goed tekenen
Die is idd wel een herhaling waard..quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:49 schreef GasTurbine het volgende:
hoiquote:
Droogquote:
quote:
Wat een uhm.. Mooie... fontein.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:52 schreef Valkire het volgende:
Nou vooruit, speciaal voor GasTurbine
[ afbeelding ]
en uitje je kan best goed tekenen
((ik haal em zo wel weer weg hoor :S ))
Ja vond ik ook welquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat een uhm.. Mooie... fontein.![]()
Wil je soms dat ik nachtmerries krijg?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:06 schreef Paaskonijn het volgende:
valkire ik wilook een foto van je voor mij
Als jij dat echt was, ben je best mooiquote:
trutquote:
Was wel een foto van 2 jaar geledenquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:08 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Als jij dat echt was, ben je best mooi![]()
Ik was de rechter
Op die foto staan bier en tieten, dus....quote:
2 jaar? gemaakt op 12-6-05quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Valkire het volgende:
[..]
Was wel een foto van 2 jaar geledenje lijkt op die foto een beetje op Robbie Williams
![]()
Meen jequote:
Weet jij echt zeker dat je een vrouw bent?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op die foto staan bier en tieten, dus....
Ik verplaats me alleen in jullie gedachte wereld hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Weet jij echt zeker dat je een vrouw bent?
2006 belde, ze willen niet vergeten worden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:12 schreef DeHangui het volgende:
[..]
2 jaar? gemaakt op 12-6-05![]()
Echt mooi
R. Williams?
Je begint het al gewoon te leren als vrouw zijndequote:Op zondag 10 augustus 2008 02:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op die foto staan bier en tieten, dus....
Nee dat dan weer nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:15 schreef Valkire het volgende:
Nee best sexy !
Dat meisje ook, je vriendin ?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
2006 belde, ze willen niet vergeten worden.
Bovendien hoefde hij alleen een enkeltje Bangkok-Schiphol te betalenquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:17 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nee dat dan weer nietHeb wel een mooie hoor
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
2006 belde, ze willen niet vergeten worden.
Nee, frieslandquote:
Dan weet ik zeker dat het de rechter is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:23 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nee, frieslandalle 3
EN nee niet de linker
Vanwaar die conclusie?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:21 schreef Valkire het volgende:
Komen die niet uit Almere ?
Die met het rode shirt/trui in het midden en iets naar boven?quote:
Vanwaar die conclusiequote:Op zondag 10 augustus 2008 02:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat het de rechter is.
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:24 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Die met het rode shirt/trui in het midden en iets naar boven?
Watte?quote:
Ja het kan er mee door, het is niet helemaal mijn muziek.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent een meisjeLuister eens naar dat liedje hierboven van Taylor Swift
Goh.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:28 schreef BigKahuna het volgende:
Voor foto's van mijn leven moet je toch echt niet op fok zijn
Of Stephanie.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:30 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe heet die rechter?
Ik gok iets zoiets als: Melissa ofzo.
Nopequote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Zij is een echte Nina
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:33 schreef GasTurbine het volgende:
Of: Charisssa Christina Blackmomma Destiny Charizard Jaleesa Compton.
'sup?
Ik vind het meer: Pikachu...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:33 schreef GasTurbine het volgende:
Of: Charisssa Christina Blackmomma Destiny Charizard Jaleesa Compton.
'sup?
Deze foto is mooier dan die met die fontein. Verder houd ik niet van slijmende mensen op Fok dus doe ik het ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:35 schreef Valkire het volgende:
Nou dan zal ik er ook nog maar eentje plaatsen,
Deze is voor R. Williams
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Deze foto is mooier dan die met die fontein. Verder houd ik niet van slijmende mensen op Fok dus doe ik het ook niet.
Wow dies ook heeeeeel mooiquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:35 schreef Valkire het volgende:
Nou dan zal ik er ook nog maar eentje plaatsen,
Deze is voor R. Williams
[ afbeelding ]
Jamie ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:37 schreef DeHangui het volgende:
begint met een J
Kan zowel mannelijk, als vrouwelijk zijn
Er is een bekende man met deze naam, en een beroemde vrouw met deze naam
Jamiroquai?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:37 schreef DeHangui het volgende:
begint met een J
Jan-Peter?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:37 schreef DeHangui het volgende:
begint met een J
Vertel mij wat, die beesten krijgen genoeg paprika zeiken ze nogmeer van die krengen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn cavia's zijn ook aandachtshoeren.
DAT IS TOCH HELEMAAL GEEN VROUWEN NAAM JOHHHHH GEKKIE MALLERD DOMMIE !!! HIHIHIHIquote:
Warm, maar net nietquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:40 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vertel mij wat, die beesten krijgen genoeg paprika zeiken ze nogmeer van die krengen.
Ondingen zijn het!
zo heet ikquote:
The All-American Rejectsquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Ik ook, zometeen, laterzzquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:48 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben slapen, doei.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:49 schreef elfzesendertig het volgende:
Steentjes voor alle internetplayers hier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij weerquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:49 schreef elfzesendertig het volgende:
Steentjes voor alle internetplayers hier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:
Nee zo heet die ander:quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het meer: Pikachu...
Nee ben der ook nogquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:55 schreef Valkire het volgende:
1136 komt binnen als alles valt stil, toeval of ...
Ik gaat hinten geven, links is.. Elise, de midelste is christelquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee zo heet die ander:
[ afbeelding ]
(slecht gepaint/fotoshopt)
jij heet zeker weer Jakko ofzo.quote:
Het is dat je het zelf zegtquote:
no wayquote:
Ok, de nederlander is "zanger"quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
jij heet zeker weer Jakko ofzo.
Enfin: geef nog een hint over die naam aub, ui.
Nou vooruit, pics van de tieten van de vriendin van je vriendin elise.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:57 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nee ben der ook nogIk wacht op het foto verzoekje
Ja, daar stokt je adem even van he, van zo'n entree.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:55 schreef Valkire het volgende:
1136 komt binnen als alles valt stil, toeval of ...
Pedobear vond ik anders nog wel aardig geluktquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt
Dries? Zanger Bob? Marco? Guus?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:00 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ok, de nederlander is "zanger"
De beroemde is actrice
een keer raden wat ik morgen vroeg doequote:Op zondag 10 augustus 2008 03:02 schreef elfzesendertig het volgende:
Die rechter is wel neukbaar. Gaat het over haar?
Bovenstaande zijn niet uitgevoerd in dames naamquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dries? Zanger Bob? Marco? Guus?
quote:
quote:
Er zit ook een Y of IE inquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ui, geef me nog een hint
En de tette van Elise, ofcourse.
Opstaan met een ODOL, om die vervolgens weg te rukken en klaar te komen over de foto van dat rechter meisje?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:03 schreef DeHangui het volgende:
[..]
een keer raden wat ik morgen vroeg doe
quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Opstaan met een ODOL, om die vervolgens weg te rukken en klaar te komen over de foto van dat rechter meisje?
Die van christina danmaar?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:08 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Er zit ook een Y of IE in
Tette elise kan ik helaas niet leveren
quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geleficiteerd. En nu zit iedereen hier als een halve zool te raden hoe het kind heet?
Jij bent hier de expert qua familie stichten enzo (vrouw)quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zowel een jongens als een meisjes naam.
Over jullie tieten. Dat is tenminste reëel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:18 schreef Valkire het volgende:
Waar moeten we het anders over hebben op dt tijdstip ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |