quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
119: [CUL-SC] # 119: Wieuw wieuw, karmapolitie
120: [CUL SC # 120] Waar de JUB-meet steeds dichterbij komt!
121: [CUL SC #121] De man op de roze motor.. (- en CUL-meet!)
122: [CUL SC # 122] Waar we morbide nagenieten van de Meet!!
123: [CUL SC # 123] Waar Emieltje niet zal komen..
124: [CUL SC 124] 't leven is geen lolletje, paraplu parasolletje
125a: [CUL SC 125] Ooit zul je van zo'n tante leren houden...
125b: [CUL SC # 125] Brrrr, koud hier!!
126: [CUL FC # 126] Beatstadmeet, anyone?
127/128: [CUL-SC/FC #127/128] We schermen wat af
129: [CUL-SC # 129] Champy, cups en courgette all the way!
130: [CUL-SC #130]Planes, Trains & Autos hebben we nog niet gehad
131: [CUL-SC #131] Waar lurkers ineens boven komen
135: [CUL SC #135] is trots op ColdFeet O+
136: [CUL-SC] #136 Kietelen!
137: [CUL-SC #137]waar Steer een poepie is volgens Laura
Wat voor visje heb je in gedachten?quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:32 schreef KrnKje het volgende:
Zo in de regen naar de markt om op verzoek weer eens vis te maken vandaag...
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Wij gaanWens ons succes met alle prinsen op witte, zwarte en bruine paarden vanavond
15 dates op een dag, dat is ook voor mij een record(max. 3 gehad, was ook wel wat veel)
Good luck. En maak een foto van Lianne met paarse oogschaduw, graagquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Wij gaanWens ons succes met alle prinsen op witte, zwarte en bruine paarden vanavond
15 dates op een dag, dat is ook voor mij een record(max. 3 gehad, was ook wel wat veel)
Slecht als ik ben in vis, weet ik het nog niet... Even kijken wat de visboer heeft liggen en kijken of ik kan onthouden wat er op de groene lijst staatquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat voor visje heb je in gedachten?
n Have fun damesquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:36 schreef Isabeau het volgende:
veel plezier!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Lekker!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge, Nynke! Het boek is binnen (the curious incident...), die gaat dus lekker in de tas als ik dinsdag ga vliegen!
fototoestel?quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lekker!
K heb het niet meegrekregen, maar waarom ging je naar IJsland? En hoe lang moeten we je missen? En heb je er al zin in? En hoeveel memorykaartjes voor je fototoestel heb je bij je?
Volgens mij is op Ijsland niemand een slechte fotograaf!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
Voor de fun, een vriendin opzoeken, een week, ja, eentje, ik ben een luizige fotograaf!
en wat voor bolide is het geworden?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:15 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooo de nieuwe auto is er!!!![]()
![]()
En we gaan zo boodschappen doen en manlief wil perse in het dorp verderop, hihi, dan kan ie ff rijden.
Nu de oude auto nog verkopen.........
Lekker, tong! Wat dat betreft mis ik Alaska wel, de verse vis was ook echt heeeeel erg vers!quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:39 schreef KrnKje het volgende:
Het is een tong geworden....
En m'n kaasje ligt in de pers-improvisatie-dinges...
zeg moet jij niet gaan volleyballen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lekker, tong! Wat dat betreft mis ik Alaska wel, de verse vis was ook echt heeeeel erg vers!
Zo, ik ga dor de regen naar het station, er moet maar eens een volleybalwedstrijdje gespeeld worden!
Zeg, moet jij geen boodschappen doen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:56 schreef latislos het volgende:
[..]
zeg moet jij niet gaan volleyballen?
Zeg, wie heeft de broek aan in jullie relatie?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, moet jij geen boodschappen doen?
zeg, moet jij niet werken voor je laatste vak?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, moet jij geen boodschappen doen?
Zeg, moest jij niet aan je afstuderen gaan werken?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg, wie heeft de broek aan in jullie relatie?
Ja inderdaad, en jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, moest jij niet aan je afstuderen gaan werken?
Sociale controle in de SC, pffff
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:het buurkind jankt. Al een uur. Dwars door mn niet-zo-zachte-muziek-uit-koptelefoon heen
ZO kan ik toch niet werken??
Graag, mag ik m lenen?quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Graag, mag ik m lenen?
Het kind is óók nog van buurman Klus, die vanmorgen om 8 uur alweer aan het zagen en boren en timmeren was
Een ford focus Ghia. Maar dat is volgens sommigen op dit forum geen auto.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:39 schreef latislos het volgende:
[..]
en wat voor bolide is het geworden?
Met rijst, lamsgehakt en kruiden. Het recept is van ....... hmm........ wie had hier nou laatst het recept neergezet? CF of DE?? Ik weet het niet meer schaam schaam.quote:
het komt me bekend voor dus het zou van CF kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Met rijst, lamsgehakt en kruiden. Het recept is van ....... hmm........ wie had hier nou laatst het recept neergezet? CF of DE?? Ik weet het niet meer schaam schaam.
Ben benieuwd of ze lukken, ze staan nu te garen. Ik heb niet zo veel geduld voor het uit elkaar pulken van de wijnbladeren zeg maar.
En nu ga ik eens even kijken of mijn ouders al eetplannen hebben, want ik heb voedsel voor een heel weeshuis.
Oe ik kan daar ook zó slecht tegenquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Het kind is óók nog van buurman Klus, die vanmorgen om 8 uur alweer aan het zagen en boren en timmeren was
Toch leuk, zo'n groot kind blij met zijn nieuw speeltje, als het maar rijd en remt tochquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:02 schreef Tezz het volgende:
Een ford focus Ghia. Maar dat is volgens sommigen op dit forum geen auto.
Manlief rijdt al de hele dag rondjes om overal zijn nieuwe speelgoed te laten zien, hihi! En ik, ik word er ook helemaal blij van! Zelfs zo blij dat ik dolmadakia's aan het knutselen ben !
Ja bij ons was het ook afgelopen met de auto. Al voor de derde keer een gaatje in de knalpijp en hoewel de oude motorisch nog prima was, liet het karkas ons een beetje in de steek. Iedere grote beurt moest er wel weer ergens wat gelasd (??? dat ziet er raar uit?? maar het moet echt met een 'd' volgens mij) worden dus hij staat nu op marktplaats. We zien wel of we er nog iets voor krijgen........quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch leuk, zo'n groot kind blij met zijn nieuw speeltje, als het maar rijd en remt toch
Hier moet er eigenlijk ook een nieuwe/andere komenhet stuur piept, hij tikt met sleutel omdraaien, lampen zijn steeds stuk, en als je nieuwe erin draait doen ze het soms niet eens meer, lampjes gaan zomaar out of the blue branden als er niks aan de hand is... kortom, heel erg hard toe aan vervanging.
Maar ja, die pecunia's heLaat maar doorkomen die grote prijs in de loterij
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
Hierbij mijn tvp. ben nu al moe. midterm, college en daarna nog aan de motor gesleuteld. Wil naar me bedje
Weet ik nog niet, hoe laat ga jij?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Lein, als jij vanaaf komt hoe laat ben je er dan ongeveer?
Wij zijn hier druk bezig met de grote schoonmaak/opruiming, kan inmiddels bina geen stap meer zetten, maar ff volhouden nog
21.00 uur willen we er zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hoe laat ga jij?
't kofschip verhaal, volgens mij is het wel met een t hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja bij ons was het ook afgelopen met de auto. Al voor de derde keer een gaatje in de knalpijp en hoewel de oude motorisch nog prima was, liet het karkas ons een beetje in de steek. Iedere grote beurt moest er wel weer ergens wat gelasd (??? dat ziet er raar uit?? maar het moet echt met een 'd' volgens mij) worden dus hij staat nu op marktplaats. We zien wel of we er nog iets voor krijgen........
En groot kind rijdt nog steeds rondjes door Valkenswaard, haha.
Een thaise hoer gescoordquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Cadeautje zojuist naar Laura gestuurd.
Nu in de trein naar Tilburg. Eerst uit eten met vrienden (gaat er eentje morgen naar Thailand en overweegt daar met een Thaise te trouwen) en dan naar de nieuwe bioscoop die net open is ofzo.
Ik heb een kind die doorgaans rond half zeven naar bed gaat. In het weekend mag ze wel wat later, maar we zijn wel gewend aan het vroege eten. Dus hier altijd tussen vijf en half zes zo ongeveer.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:52 schreef Euc- het volgende:
Wat eten jullie vroeg zeg!
Hier staat het eten zelden voor 7 uur op tafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CF, morgen eten we hier jouw bieten-risotto! Ben erg benieuwd!
Wij eten normaliter ook veel later. Maar we moeten nog ergens heenquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:52 schreef Euc- het volgende:
Wat eten jullie vroeg zeg!
Hier staat het eten zelden voor 7 uur op tafel
ohgod, ik had haar nog nieteens gemaild, kwam steeds wat tussen donderdagaaf en ik lag al ontzettend vroeg in bedquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:15 schreef SiGNe het volgende:
SoL, ik gok dat het mailtje morgen komt..ze zou morgen in elk geval nog even hier langskomen..
Tezz, feta en ei erdoor! (CF hier). Lekker eten, zegquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:57 schreef Tezz het volgende:
Het eindresultaat van mijn creatieve kookmiddag:
[ afbeelding ]
Coldfeet (tenminste als het jou recept was): de dolmadakia's waren heerlijk, maar ik vond ze nogal droog. Hoe krijg je ze lekker juicy zeg maar?? En serveer jij ze nog met een sausje of zo?? Overigens, geen brandwonden opgelopen met het afgieten.............
Bij haar ook, druk op het werk en 's avonds doodop. (en ze koopt deze week ook wel erg veel chocolaquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohgod, ik had haar nog nieteens gemaild, kwam steeds wat tussen donderdagaaf en ik lag al ontzettend vroeg in bedstupid me
Zo samen is er bij mij helemaal geen samen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:43 schreef Euc- het volgende:
Samen? Wie is de gelukkige?
Steer wou ook nog op stedentrip, is het niet?
Hardstikke gaaf! En dat is die vakantie waar je zo aan toe bentquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo samen is er bij mij helemaal geen samen!
Ik ga met een vriendin van me, een vreindin opzoeken die daar nu een half jaar studeert. Erg veel izn in!
Ja, k denk het ook!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hardstikke gaaf! En dat is die vakantie waar je zo aan toe bent
Da's mie limburgs...quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:04 schreef Euc- het volgende:
Ik ben er ook weer weg van, ff snel onder de douche en dan richting een verjaardag, en vanuit daar naar een optreden van Marco V![]()
![]()
![]()
Tot morgenvroeg
Redelijk gestudeerd... Vanavond de borrel van CFquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, k denk het ook!
Lekker gestudeerd vandaag?
Heb ik gedaan CF! Maar niet genoeg dan of zo?? Geef jij er een sausje bij of niet??quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:24 schreef latislos het volgende:
[..]
Tezz, feta en ei erdoor! (CF hier). Lekker eten, zeg
Ah, okay! dat is niet helemaal mijn smaak!quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Redelijk gestudeerd... Vanavond de borrel van CF![]()
MarcoV is een DJ trouwens
Marco Vquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:04 schreef Euc- het volgende:
Ik ben er ook weer weg van, ff snel onder de douche en dan richting een verjaardag, en vanuit daar naar een optreden van Marco V![]()
![]()
![]()
Tot morgenvroeg
Wij zijn niet naar het feestje hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:23 schreef Tezz het volgende:
Hmmmmmmm nogal rustig hier! Allemaal naar het feestje van CF natuurlijk........![]()
![]()
![]()
Fotoverslagje van mijn dolmadakia-expiriment staat op mijn hyve trouwens, dus wie het leuk vindt, neem ff een kijkje zou ik zeggen!
Oh maar online met je praten kan prima toch? En trouwens, ik heb zelgemaakte tzaziki op, met ook heul veul knof erdoor dus ach SiGNe, we kunnen samen kletsen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:29 schreef SiGNe het volgende:
Wee degene die mij vanavond aanspreekt...ik heb weer zelfgemaakte knoflooksaus op(creme fraiche, mayo, 3 grote tenen knoflook, beetje peper, beetje suiker en peterselie)
Hmm, maar als je de tzaziki zelf maakt dan doe je er toch gewoon minder komkommer in en wat meer kruiden? Probleem opgelost! En ik vind het heerlijk smaken bij gegrild vlees, dat frisse van de yoghurt en het pittige van de knoflook.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:39 schreef SiGNe het volgende:
Hhhhoi dan![]()
![]()
Doe ik trouwens ook nog weleens, een beetje tzaziki door de knoflooksaus..maakt het net even wat frisser en je je niet zo'n heel erge komkommersmaak (hou ikzelf niet zo heel erg van).
En het is echt zo klaar.......quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:48 schreef SiGNe het volgende:
Die tzaziki komt dan weer uit een bakje van de Super de Boer
Maar eigenlijk moet je dat inderdaad ook gewoon zelf maken, veel lekkerder dan kant en klaar..
Da's waar ja..ik ben altijd het langst bezig met het snijden van de peterselie, maar dan snij ik ook meteen een hele verpakking en dan vries ik het in.quote:
Het duurt nog lang he............quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Zo, de reisblog is ook weer bijgewerkt![]()
Tickets kwamen deze week binnen... laat die zomer maar gauw komen en weer voorbij gaan![]()
Mooi zo!quote:Op zondag 6 april 2008 00:23 schreef Leintjeuh het volgende:
T was gezellig bij CF's feessie, maar wel vroegig naar huis gegaan. CNK en SOL waren er ook, erg gezallich!
Klinkt interessant golf! Nu maar hopen dat je bod blijft staan!quote:Op zondag 6 april 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
B. en ik zitten nu even pauze te houden van de film van de dag: before the devil knows you're dead.
Oh, en ik heb geboden op een blackberry in V&A. Geen idee wat je allemaal kunt met zo'n ding, maar leek me wel een leuk speleding voor B.
Eerst maar even afwachten voor hoeveel % ik word goedgekeurd, bij meer dan 80% mag je in feite niet eens werken.quote:Op zondag 6 april 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Signe, kun je niet eens wat contacten gebruiken hier of in het echte leven om voor een paar uur in de week aan de slag te gaan? Dan ben je niet geheel afhankelijk van een uitkering, ben je bezig en je rolt wat meer het sociale gebeuren in. Is dat een mogelijkheid?
Ben jij niet een beetje vroeg thuis eigenlijk?quote:Op zondag 6 april 2008 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga lekker in mn warme bedje liggenlekker dutten
Tot morgen![]()
Trusteh Lein en je handjes boven de dekens houden.quote:Op zondag 6 april 2008 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga lekker in mn warme bedje liggenlekker dutten
Tot morgen![]()
Maar kunnen we (B. vooral) ermee mailen, internetten enzo vanuit Australie?quote:Op zondag 6 april 2008 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Golfert, een Blackberry is eigenlijk alleen nuttig als er een Blackberry Internet Service eraan hangt voor pushmail, zoals bij bedrijven. Een losstaande Blackberry-toestel is niets anders dan een veredelde telefoon, waar je veel minder mee kan dan een losstaande Palm smartphone of een Windows Mobile smartphone.
Johquote:Op zondag 6 april 2008 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
Als alles te ingewikkeld is, kun je vertrouwen op het tegenkomen van internetcafe's in Australie, misschien is dat uiteindelijk nog wel het gemakkelijkst.
quote:Op zondag 6 april 2008 01:33 schreef golfer het volgende:
Ja, nou snap ik er echt helemaal niets meer van, na al die technopraat.
Weet je wat: Steer, we smokkelen jou gewoon mee in onze handbagage naar Aussie en laten het jou daar voor ons opknappen.
Ja dat geloof ik onmiddellijk na alle verhalen hier gelezen te hebben!quote:
Ik twijfel. Overquote:Op zondag 6 april 2008 01:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik onmiddellijk na alle verhalen hier gelezen te hebben!![]()
Lief steerke, onze zak-computer
Okeequote:Op zondag 6 april 2008 02:33 schreef SiGNe het volgende:
rechts naast utrecht..
Delft ligt tussen rotterdam en den haag, toch?
Mijn topografie is ook niet super..lang leve TomTom.![]()
Ik werd in mijn puberteit altijd een beetje depressief van APP.quote:Op zondag 6 april 2008 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
De LP heb ik hier (met alle andere LP's van Alan Parsons) aan de muur hangen.
In het centrum ben ik redelijk bekend ja, kanaleneiland en oog in al ook wel een beetje (heb daar op school gezeten)quote:Op zondag 6 april 2008 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okeeja daar inderdaad
ben je toevallig bekend in Utrecht >?
Okee we willen binnekort wat met wat bandjes organiseren in Utrecht. Maar moet in het centrum zijn gezellige zaak of beetje toffe kroeg.quote:Op zondag 6 april 2008 02:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In het centrum ben ik redelijk bekend ja, kanaleneiland en oog in al ook wel een beetje (heb daar op school gezeten)
Ik kom oorspronkelijk uit De Meern, dat ligt 10KM links van Utrecht.
In mijn puberteit dacht ik heel vaak dat ik me op m'n best voelde als ik een beetje depressief was.quote:Op zondag 6 april 2008 02:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik werd in mijn puberteit altijd een beetje depressief van APP.
Slaap lekker..quote:Op zondag 6 april 2008 02:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Yes nu je het zegt idd
maarja eerst slapen nu![]()
Dat had ik dan weer een beetje bij Dylan of The Cure.quote:Op zondag 6 april 2008 02:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In mijn puberteit dacht ik heel vaak dat ik me op m'n best voelde als ik een beetje depressief was.![]()
(serieus)
Voor welke krant werk je babe?quote:Op zondag 6 april 2008 03:25 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ga naar bed. Ook al ben ik nu behoorlijk dronken, morgen weer vroeg werken. Bah bah bah, de deadlines vor de krant stoppennnooit.
tc tubantia. sportredactie.quote:Op zondag 6 april 2008 03:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor welke krant werk je babe?
En slaap lekker.
sinaasappelsap met ouzo lijkt me een best aparte combinatie maar aan de andere kant klinkt het ook niet echt verkeerd..quote:Op zondag 6 april 2008 03:15 schreef AKnynke het volgende:
Geen idee. zelgemaatke duitse mixjes. eentje ouzo met sinaasappelsap (wat een rotwoord om te typen), erg lekker smaakt naar drop, en eentje met sowioso vodka, sinaasappelsap, en nog wat... Volgens mij kwamen ze niet uit t boekje, maar smaakten ze wel goed. Een paar biertjes ook ngo.
Leuk joh!quote:Op zondag 6 april 2008 03:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tc tubantia. sportredactie.
Weltrusten voor zo!
* AKnynke drinkt nog een glaasje water....
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 6 april 2008 03:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk joh!
En die mede-journalisten snappen morgen toch wel dat jij een lange nacht had - journalisten kennende.
Gewoon doenquote:Op zondag 6 april 2008 09:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogguh![]()
cnk ligt nog lekker te slapen, twijfel of ik ook nog even terugga
Hihi, ikke ook!quote:Op zondag 6 april 2008 09:36 schreef Leintjeuh het volgende:Lianne en Isa hebben eergister een eisenlijstje gepost voor de aanvang van de speeddates! Slank de zomer in #145 - Groeten uit de dieetclub
Moest er erg hard om lachen
Maastricht, dat is ver weg!quote:Op zondag 6 april 2008 10:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihi, ikke ook!
Ik ga nu met de hond het bos in en daarna gaan we vast ergens naar toe rijden wat ver weg is (manlief is nog steeds errug blij met zijn nieuwe auto).
Nynke, neem er een paracetamolletje bijquote:Op zondag 6 april 2008 10:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maastricht, dat is ver weg!![]()
Ik heb hoofdpijn! toch maar even een boterham naar binnen werken, en dan aan t werk. Bah bah bah
Enne, steer, waarom was ik zo grappig dan gister?
K heb d'r al 2 op. En ze helpen nog niet....quote:Op zondag 6 april 2008 10:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nynke, neem er een paracetamolletje bijVerhoogd de productiviteit!
Meestal duurt t een half uurtje voor t iets doet.quote:Op zondag 6 april 2008 10:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K heb d'r al 2 op. En ze helpen nog niet....
Fijn dat het leuk was!quote:Op zondag 6 april 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! M'n stem is nu helemaal weg geloof ikHet was leuk gister, leuk om ook een paar fok!kers te zien!
Vandaag weer gewoon aan het werk, nog veel regeldingetjes te doen, en m'n artikel afmaken.
Nynke, sterkte! De combi van ouzo en sinaasappelsap klinkt erg brrrr....
Moet je 30 gesprekken doen op 1 dag?? WOW. En nog met een kater ook! Jij liever dan ik!quote:Op zondag 6 april 2008 11:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk was!
Ouzo en sinaasappelsap was eigenlijk heel erg lekker, boven m'n verwachtingen. Maar ja, ik ben an ook een alcoholist, als je mij een mix-drankje voorschotelt proef ik de alcohol niet eens...Alleen de volgende dag wel.
@ Lein: ze zullen vast ooit gaan werken. Of niet. Gelukkig kan ik wel werken, eerste gesprek al achter de rug. nog 29 te gaan!
T zijn maar korte gesprekjes hoor, minuutje of 2, 5 hooguit. En ook korte stukjes die daaruit volgen. Enne, 30 was overdreven, vandaag heb ik een vol programma, en maar 28 stukjes. Nu nog maar 26!quote:Op zondag 6 april 2008 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je 30 gesprekken doen op 1 dag?? WOW. En nog met een kater ook! Jij liever dan ik!
Chapeau trouwens, dat je t wel gewoon doet!!
Oe, Parijsquote:Op zondag 6 april 2008 11:40 schreef Leonoor het volgende:
Goedemorgen! Twee avonden op rij veel te veel drinken is duidelijk iets te veel voor mij tegenwoordig, maar voor potentiele dates van Steer kom ik mijn bedje wel uit! Vertel vertel?! Ik ben nog immer opzoek naar een date om mee te nemen op het kantoorweekendje naar Parijs + partners. Ik ben bang de sneue eenzame paria tussen allemaal romantische setjes in de stad van de liefde te worden
.
Goeiemorgen Leo!quote:Op zondag 6 april 2008 11:40 schreef Leonoor het volgende:
Goedemorgen! Twee avonden op rij veel te veel drinken is duidelijk iets te veel voor mij tegenwoordig, maar voor potentiele dates van Steer kom ik mijn bedje wel uit! Vertel vertel?! Ik ben nog immer opzoek naar een date om mee te nemen op het kantoorweekendje naar Parijs + partners. Ik ben bang de sneue eenzame paria tussen allemaal romantische setjes in de stad van de liefde te worden
.
Welke school, de montessori?quote:Op zondag 6 april 2008 02:45 schreef SiGNe het volgende:
In het centrum ben ik redelijk bekend ja, kanaleneiland en oog in al ook wel een beetje (heb daar op school gezeten)
Cees place of het Pothuys?quote:Op zondag 6 april 2008 02:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee we willen binnekort wat met wat bandjes organiseren in Utrecht. Maar moet in het centrum zijn gezellige zaak of beetje toffe kroeg.
Maarja verder dan stairway en tivoli kom ik nu niet wat ik daar kenTivoli sowieso niet en Stairway is ook geen doen waarschijnlijk
Laat ze je smaken!quote:Op zondag 6 april 2008 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou Nynke, ik doe je na en neem ook een paar paracetamolletjes. Jammer genoeg niet voor een kater
Oeh, spannend! Ik vertrek over 20 minuutjes richting het hockeyveld, ik voorzie al een volledig gebrek aan concentratie door deze cliffhanger!quote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeiemorgen Leo!
Vrees niet.Ik ken je nog maar kort en eigenlijk niet, maar het feit dat je nu een van de slowchatters in de CUL SC bent geeft mij vertrouwen dat je dus ook leuk genoeg bent voor een van mijn zeer goede vrienden in het echte leven uiteraard.
![]()
Ik geloof dat ik in het gesprek van gisteren min of meer heb opgevangen dat een directe collega van jou het bedrijf van mijn vriend bijstaat met adviezen, dus je kunt hem zélfs ook even voorproeven checken.![]()
Ik PM je zo wel, eerst ff onder de douche en VVV - AZ aanzetten.![]()
[/koppelaarster-modus van 'Fiddler on the roof']
11 van de 12. Wanneer gaan we speeddaten?quote:Hij is lang check
heeft natuurlijk een geweldige kop met haar check
rookt niet check
heeft armen als Pete Murray mwoh
de lach van Waltuuuuuuuuurrrr check
een opgeruimd humeur check
en hij weet zich goed te kleden. check
Natuurlijk heeft deze prins op het witte paard een goede baan, waarbij hij werk en prive uitstekend kan combineren check
is hij intelligent check
staat open voor andere culturen check
houdt van reizen check
en kan heerlijk koken check
Onze eigen Yenthe!quote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
[/koppelaarster-modus van 'Fiddler on the roof']
Mijn oude stamkroeg, kwam er zo'n 2X in de week.. de dinsdag vond ik het leukst, lekker jammen!quote:Op zondag 6 april 2008 12:38 schreef Leonoor het volgende:
En de combinatie Utrecht en bandjes riep bij ook direct "Oude Pothuijs" op!
Tis hier verdorie bewolkt!quote:Op zondag 6 april 2008 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn oude stamkroeg, kwam er zo'n 2X in de week.. de dinsdag vond ik het leukst, lekker jammen!
Jongens wat is het lekker buiten in de zon!
Leuk boek he CF
quote:Op zondag 6 april 2008 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke: Het grote griezelkookboek, met recepten behorend bij de verhalen van Roald Dahl.
Ik denk dat ik op mijn volgende verjaardagsfeest snoskommers maak
Oeh, wat ontzettend tof! K zag op het boekenfestijn wat boeken van Roald Dahl liggen...zat nog te twijfelen ze te kopen. Jeugdsentiment!quote:Op zondag 6 april 2008 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke: Het grote griezelkookboek, met recepten behorend bij de verhalen van Roald Dahl.
Ik denk dat ik op mijn volgende verjaardagsfeest snoskommers maak
Hebben jullie een soort shirtjes-was-wisseldienst? Wel schattigquote:Op zondag 6 april 2008 13:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oeh, wat ontzettend tof! K zag op het boekenfestijn wat boeken van Roald Dahl liggen...zat nog te twijfelen ze te kopen. Jeugdsentiment!
Zo, t werken is klaar. Even de stofzuiger over het huis halen, en de shirts van volleybal in de wasmachine stoppen. Ik voel me dan altijd zo'n voetbalmoederkloek, die de shirts van de F-jes gaat wassen. Vooral als ze dan allemaal keurig op nummer hangen te drogen, en ik ze ook op nummer opgevouwd terugstop in de tas. Heerlijk!![]()
Daarna mag ik vanmezelf weer verder brakken op de bank, tv, boekje, thee...
Wij wassen altijd alle shirts gezamelijk. Met het idee dat als er 1 verkleurd, de rest ook verkleurd...quote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hebben jullie een soort shirtjes-was-wisseldienst? Wel schattigIk zie jou wel moeder zijn van eens tuk of 5 kids
1,5 kind?quote:Op zondag 6 april 2008 14:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wij wassen altijd alle shirts gezamelijk. Met het idee dat als er 1 verkleurd, de rest ook verkleurd...![]()
Enne, nee, geen 5 kids! 1,5 is de planning!
Heerlijk heh SOL, als t een keer goed gesopt word?quote:Op zondag 6 april 2008 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Deslaapkamer
is
klaar
![]()
cnk is al een heel eind gekomen met de keuken, is nu aan het douchen, gaan zo even de stad in met Milou, zodat de kasten e.d goed kunnen drogen en weer ingeruimd worden, dan hoeft alleen de vloer nog gedweild te worden![]()
Ik word hier zooooooo blij vanMotiveert ook weer om stap voor stap de rest van de kamers grondig aan te pakken
![]()
ohja nog ff:![]()
![]()
Een bruine labrador!quote:Op zondag 6 april 2008 14:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
1,5 kind?
Een echte en een golden retriever ofzo?![]()
Oh leuk! Met wat voor iemand heb je een date?quote:Op zondag 6 april 2008 14:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een bruine labrador!![]()
Nee, 1-2 kinderen...leuke man, huisje bij het strand, en een leven waarin de zon altijd schijnt en het nooit meer regent.
Vanavond trouwens een 'date'...gewonnen weddenschap, met als resultaat een 3-gangen diner bij kaarslicht!
Iemand met Allstars, hoog opgetrokken sokken en een korte broek! Ohnee, dat was ..quote:Op zondag 6 april 2008 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh leuk! Met wat voor iemand heb je een date?
Emieltje?quote:Op zondag 6 april 2008 15:08 schreef Euc- het volgende:
Iemand met Allstars, hoog opgetrokken sokken en een korte broek! Ohnee, dat was ..
Je eigen date?quote:Op zondag 6 april 2008 15:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
Iemand met Allstars, hoog opgetrokken sokken en een korte broek! Ohnee, dat was ..
Waarnaar?quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waarnaar?
Date is met een vriend van me, lang en blond!
Hoezeequote:Op zondag 6 april 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:ik geloof dat de Lemon Merengue is gelukt
zelf nog geen stukje op, maar Vork, Liejannuh en Isa wel, en die hebben niet geklaagd![]()
als de visite nu eens opschiet
kan ik ook proeven
Speel het goed, dan kan je 2 stukken etenquote:Op zondag 6 april 2008 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, nee, ik wacht tot mn ouders en schoonouders er zijn![]()
Enne, hoe rijdt de nieuwe auto?quote:Op zondag 6 april 2008 16:46 schreef Tezz het volgende:
Nou wij zijn weer terug hoor, gelukkig geen woonboulevard gevonden die open was, maar lekker relaxed ergens in een pittoresk dorpje een ijsje gegeten op een terras![]()
Zometeen het griekse eten wat over is van gister opwarmen en dan voor de rest niets meer doen!
<spam modus aan> @iedereen minus Bluezz: kijk op mijn hyves voor het fotoverslag van mijn dolmadakia avontuur van gisteren![]()
<spam modus uit>
Da's best klote... Dat ik grote voeten heb vind ik geen probleem, met m'n 2 meter staat het niet zo raar, maar het is een drama om schoenen te kopen... Tot 46 is gangbaar is 95% van de winkelsquote:
Frikadel speciaal en n magnumquote:Op zondag 6 april 2008 17:10 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben weer wakker. Op de bank in slaap gevallen. Heerlijk!
K heb nu zo'n honger, en zin in vettigheid en zoetigheid, bah, katers!
Ik weet nog dat het een ramp is, één van de bloesekinderen heeft ook 47,5/48. Was toen ook een ramp om skates in zijn maat te vinden weet ik nog!quote:Op zondag 6 april 2008 17:43 schreef KrnKje het volgende:
Da's best klote... Dat ik grote voeten heb vind ik geen probleem, met m'n 2 meter staat het niet zo raar, maar het is een drama om schoenen te kopen... Tot 46 is gangbaar is 95% van de winkels
Jeee 4-1 gewonnen met hockey en nu ga ik de pm van Steer lezen, spannendquote:Op zondag 6 april 2008 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Leonoor gespamt met een PM.
Nu Tezz haar Hyves checken voor ongetwijfeld sublieme foto'sTezzje is Teh Best! Je wordt mijn culinaire maatstaf voor het uitzoeken van mijn volgende toekomstige ex
MacDonalds, Doner Kebab, chips, chocolade, vlees...quote:
Details details!quote:Op zondag 6 april 2008 17:58 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Jeee 4-1 gewonnen met hockey en nu ga ik de pm van Steer lezen, spannend.
Ik val afquote:Op zondag 6 april 2008 09:36 schreef Leintjeuh het volgende:Lianne en Isa hebben eergister een eisenlijstje gepost voor de aanvang van de speeddates! Slank de zomer in #145 - Groeten uit de dieetclub
Moest er erg hard om lachen
Ik PM eigenlijk helemaal niet veelquote:
Ik was inderdaad bezig een date te regelen, wat ben je toch slim, Eucje.quote:Op zondag 6 april 2008 19:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik PM eigenlijk helemaal niet veel
Enne, jij wilt dus gewoon een date met dr, kom er dan voor uit, mietje
Steerquote:Op zondag 6 april 2008 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was inderdaad bezig een date te regelen, wat ben je toch slim, Eucje.
Mijn zus heeft haar man ontmoet via internet. Dus als het niet in de sterren staat geschreven, staat het wel in mijn DNA geprint.quote:Op zondag 6 april 2008 19:32 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Steer![]()
Maar ik bedacht me net wel dat het hele ik-ken-je-via-internet-verhaal natuurlijk wel een beetje genant is, misschien.. Of niet?
Ok, dan heb ik er weer alle vertrouwen in, als het in jouw DNA staat dan huppel ik daar wel vrolijk bij meequote:Op zondag 6 april 2008 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn zus heeft haar man ontmoet via internet. Dus als het niet in de sterren staat geschreven, staat het wel in mijn DNA geprint.
Ooooooh wat een hoop! En een schoon huis is fijn, en Indisch koken is nog fijner, leuk!quote:Op zondag 6 april 2008 19:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Dekeuken
is
op
de
keukenvloer
na
KLAAR
![]()
![]()
![]()
Mijn voorraadkast is weer helemaal ingeruimd en ik heb nu zelfs ruimte over![]()
Afgelopen dagen dit allemaal gekocht bij de toko en (super)markt aan kruiden/specerijen en de rest
[ afbeelding ]
Ben behoorlijk verwend het weekend![]()
Zeg, als je maar weet dat het niet gebruikelijk is bij mij, om op een eerste date mijn DNA gelijk te gaan mengen met die van jou.quote:Op zondag 6 april 2008 19:43 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik er weer alle vertrouwen in, als het in jouw DNA staat dan huppel ik daar wel vrolijk bij mee![]()
Omdat dat je nooit lukt of uuuhh..quote:Op zondag 6 april 2008 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, als je maar weet dat het niet gebruikelijk is bij mij, om op een eerste date mijn DNA gelijk te gaan mengen met die van jou.
Nee, zo ben ik ook helemaal niet! Ik ben een heel keurig meisje, dat moge duidelijk zijn. Ik heb alleen grenzeloos vertrouwen in jouw DNA, dus een daadwerkelijke inspectie kan dan best een tijdje achterwege blijven hoorquote:Op zondag 6 april 2008 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, als je maar weet dat het niet gebruikelijk is bij mij, om op een eerste date mijn DNA gelijk te gaan mengen met die van jou.
quote:
Ik moet zeker in het wondersponsjestopic kijken om te ontdekken waarom mijn leven zonder wonderspons nog leeg en incompleet is? Het klinkt heel exotisch en spannend iig...quote:
Jahh en ik had al het nodige staan natuurlijk, ben nu echt helemaal compleet volgens mijquote:Op zondag 6 april 2008 19:43 schreef Leonoor het volgende:
Ooooooh wat een hoop! En een schoon huis is fijn, en Indisch koken is nog fijner, leuk!
Als alle kamers gedaan zijn, en dan bedoel ik ook echt grondig gedaan zijn, en er is hier weer gewit enzo dan hou ik hier een mini-meet, maar dat kan dus nog wel even duren...alleen het witten in de huiskamer al gaat een tig maanden plan worden, ook alle deuren en deurposten moeten gedaan wordenquote:Op zondag 6 april 2008 19:52 schreef Bluezz het volgende:
SOL wat heerlijk zo'n voorraad, wanneer kunnen we komen proeven![]()
Idd jahquote:Op zondag 6 april 2008 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt echt heel goed sol, soort nieuwe schone start
Hier moet eigenlijk ook alweer geschilderd worden, maar ik nodig toch gewoon mensjes uit hoor![]()
Ah geen wonder dat ik op je blog niets kon vinden.......quote:Op zondag 6 april 2008 20:25 schreef KrnKje het volgende:
Grrr, Google heeft tijd nodig om video te verwerken
Heb dat ding op picasa geupload, waar ik alles opzet, maar daarmee kun je niet een ding op je blog zetten voor die film, dus nu ook op google gezet, maar die is slooom....quote:Op zondag 6 april 2008 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah geen wonder dat ik op je blog niets kon vinden.......
Het lukt me inderdaad niet om hem helemaal te openenquote:Op zondag 6 april 2008 20:35 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Heb dat ding op picasa geupload, waar ik alles opzet, maar daarmee kun je niet een ding op je blog zetten voor die film, dus nu ook op google gezet, maar die is slooom....
quote:Op zondag 6 april 2008 20:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het lukt me inderdaad niet om hem helemaal te openen
En Steer, ik vind dit maar een spannend experiment jouwerzijds...
Nee lukt niet hoor. Ik zie je nog net wat drank in een pan mikken, maar verder laden doet ie echt niequote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef KrnKje het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)#5186199700188806018
Videootje
Komt goed hoor, bedankt voor de zorgenquote:Op zondag 6 april 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat gevoel is wederzijdsen.
Je bent een grote en slimme meid, ik ga je handje loslaten nu![]()
Hier doet ie het primaquote:Op zondag 6 april 2008 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee lukt niet hoor. Ik zie je nog net wat drank in een pan mikken, maar verder laden doet ie echt nie
Euc- is toch minder de Sherlock dan hij altijd pretendeert, zonder hulplijnen komt hij nergens achterquote:Op zondag 6 april 2008 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Euc is me allemaal spannende vragen aan het stellen via PM, zeg.
Ik zal Euc een 50:50 joker geven.quote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Euc- is toch minder de Sherlock dan hij altijd pretendeert, zonder hulplijnen komt hij nergens achter.
Dat heb ik toen ook al eens gezegd, ik pretendeer helemaal niks, ik word direct in allerlei hokjes geduwdquote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Euc- is toch minder de Sherlock dan hij altijd pretendeert, zonder hulplijnen komt hij nergens achter.
quote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef KrnKje het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)#5186199700188806018
Videootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |