en wat voor bolide is het geworden?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:15 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooo de nieuwe auto is er!!!![]()
![]()
En we gaan zo boodschappen doen en manlief wil perse in het dorp verderop, hihi, dan kan ie ff rijden.
Nu de oude auto nog verkopen.........
Lekker, tong! Wat dat betreft mis ik Alaska wel, de verse vis was ook echt heeeeel erg vers!quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:39 schreef KrnKje het volgende:
Het is een tong geworden....
En m'n kaasje ligt in de pers-improvisatie-dinges...
zeg moet jij niet gaan volleyballen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lekker, tong! Wat dat betreft mis ik Alaska wel, de verse vis was ook echt heeeeel erg vers!
Zo, ik ga dor de regen naar het station, er moet maar eens een volleybalwedstrijdje gespeeld worden!
Zeg, moet jij geen boodschappen doen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:56 schreef latislos het volgende:
[..]
zeg moet jij niet gaan volleyballen?
Zeg, wie heeft de broek aan in jullie relatie?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, moet jij geen boodschappen doen?
zeg, moet jij niet werken voor je laatste vak?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, moet jij geen boodschappen doen?
Zeg, moest jij niet aan je afstuderen gaan werken?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg, wie heeft de broek aan in jullie relatie?
Ja inderdaad, en jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, moest jij niet aan je afstuderen gaan werken?
Sociale controle in de SC, pffff
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:het buurkind jankt. Al een uur. Dwars door mn niet-zo-zachte-muziek-uit-koptelefoon heen
ZO kan ik toch niet werken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |