quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Graag, mag ik m lenen?
Het kind is óók nog van buurman Klus, die vanmorgen om 8 uur alweer aan het zagen en boren en timmeren was
Een ford focus Ghia. Maar dat is volgens sommigen op dit forum geen auto.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:39 schreef latislos het volgende:
[..]
en wat voor bolide is het geworden?
Met rijst, lamsgehakt en kruiden. Het recept is van ....... hmm........ wie had hier nou laatst het recept neergezet? CF of DE?? Ik weet het niet meer schaam schaam.quote:
het komt me bekend voor dus het zou van CF kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Met rijst, lamsgehakt en kruiden. Het recept is van ....... hmm........ wie had hier nou laatst het recept neergezet? CF of DE?? Ik weet het niet meer schaam schaam.
Ben benieuwd of ze lukken, ze staan nu te garen. Ik heb niet zo veel geduld voor het uit elkaar pulken van de wijnbladeren zeg maar.
En nu ga ik eens even kijken of mijn ouders al eetplannen hebben, want ik heb voedsel voor een heel weeshuis.
Oe ik kan daar ook zó slecht tegenquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Het kind is óók nog van buurman Klus, die vanmorgen om 8 uur alweer aan het zagen en boren en timmeren was
Toch leuk, zo'n groot kind blij met zijn nieuw speeltje, als het maar rijd en remt tochquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:02 schreef Tezz het volgende:
Een ford focus Ghia. Maar dat is volgens sommigen op dit forum geen auto.
Manlief rijdt al de hele dag rondjes om overal zijn nieuwe speelgoed te laten zien, hihi! En ik, ik word er ook helemaal blij van! Zelfs zo blij dat ik dolmadakia's aan het knutselen ben !
Ja bij ons was het ook afgelopen met de auto. Al voor de derde keer een gaatje in de knalpijp en hoewel de oude motorisch nog prima was, liet het karkas ons een beetje in de steek. Iedere grote beurt moest er wel weer ergens wat gelasd (??? dat ziet er raar uit?? maar het moet echt met een 'd' volgens mij) worden dus hij staat nu op marktplaats. We zien wel of we er nog iets voor krijgen........quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch leuk, zo'n groot kind blij met zijn nieuw speeltje, als het maar rijd en remt toch
Hier moet er eigenlijk ook een nieuwe/andere komenhet stuur piept, hij tikt met sleutel omdraaien, lampen zijn steeds stuk, en als je nieuwe erin draait doen ze het soms niet eens meer, lampjes gaan zomaar out of the blue branden als er niks aan de hand is... kortom, heel erg hard toe aan vervanging.
Maar ja, die pecunia's heLaat maar doorkomen die grote prijs in de loterij
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
Hierbij mijn tvp. ben nu al moe. midterm, college en daarna nog aan de motor gesleuteld. Wil naar me bedje
Weet ik nog niet, hoe laat ga jij?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Lein, als jij vanaaf komt hoe laat ben je er dan ongeveer?
Wij zijn hier druk bezig met de grote schoonmaak/opruiming, kan inmiddels bina geen stap meer zetten, maar ff volhouden nog
21.00 uur willen we er zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hoe laat ga jij?
't kofschip verhaal, volgens mij is het wel met een t hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja bij ons was het ook afgelopen met de auto. Al voor de derde keer een gaatje in de knalpijp en hoewel de oude motorisch nog prima was, liet het karkas ons een beetje in de steek. Iedere grote beurt moest er wel weer ergens wat gelasd (??? dat ziet er raar uit?? maar het moet echt met een 'd' volgens mij) worden dus hij staat nu op marktplaats. We zien wel of we er nog iets voor krijgen........
En groot kind rijdt nog steeds rondjes door Valkenswaard, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |