Ja bij ons was het ook afgelopen met de auto. Al voor de derde keer een gaatje in de knalpijp en hoewel de oude motorisch nog prima was, liet het karkas ons een beetje in de steek. Iedere grote beurt moest er wel weer ergens wat gelasd (??? dat ziet er raar uit?? maar het moet echt met een 'd' volgens mij) worden dus hij staat nu op marktplaats. We zien wel of we er nog iets voor krijgen........quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch leuk, zo'n groot kind blij met zijn nieuw speeltje, als het maar rijd en remt toch
Hier moet er eigenlijk ook een nieuwe/andere komenhet stuur piept, hij tikt met sleutel omdraaien, lampen zijn steeds stuk, en als je nieuwe erin draait doen ze het soms niet eens meer, lampjes gaan zomaar out of the blue branden als er niks aan de hand is... kortom, heel erg hard toe aan vervanging.
Maar ja, die pecunia's heLaat maar doorkomen die grote prijs in de loterij
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
Hierbij mijn tvp. ben nu al moe. midterm, college en daarna nog aan de motor gesleuteld. Wil naar me bedje
Weet ik nog niet, hoe laat ga jij?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Lein, als jij vanaaf komt hoe laat ben je er dan ongeveer?
Wij zijn hier druk bezig met de grote schoonmaak/opruiming, kan inmiddels bina geen stap meer zetten, maar ff volhouden nog
21.00 uur willen we er zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hoe laat ga jij?
't kofschip verhaal, volgens mij is het wel met een t hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja bij ons was het ook afgelopen met de auto. Al voor de derde keer een gaatje in de knalpijp en hoewel de oude motorisch nog prima was, liet het karkas ons een beetje in de steek. Iedere grote beurt moest er wel weer ergens wat gelasd (??? dat ziet er raar uit?? maar het moet echt met een 'd' volgens mij) worden dus hij staat nu op marktplaats. We zien wel of we er nog iets voor krijgen........
En groot kind rijdt nog steeds rondjes door Valkenswaard, haha.
Een thaise hoer gescoordquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Cadeautje zojuist naar Laura gestuurd.
Nu in de trein naar Tilburg. Eerst uit eten met vrienden (gaat er eentje morgen naar Thailand en overweegt daar met een Thaise te trouwen) en dan naar de nieuwe bioscoop die net open is ofzo.
Ik heb een kind die doorgaans rond half zeven naar bed gaat. In het weekend mag ze wel wat later, maar we zijn wel gewend aan het vroege eten. Dus hier altijd tussen vijf en half zes zo ongeveer.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:52 schreef Euc- het volgende:
Wat eten jullie vroeg zeg!
Hier staat het eten zelden voor 7 uur op tafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CF, morgen eten we hier jouw bieten-risotto! Ben erg benieuwd!
Wij eten normaliter ook veel later. Maar we moeten nog ergens heenquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:52 schreef Euc- het volgende:
Wat eten jullie vroeg zeg!
Hier staat het eten zelden voor 7 uur op tafel
ohgod, ik had haar nog nieteens gemaild, kwam steeds wat tussen donderdagaaf en ik lag al ontzettend vroeg in bedquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:15 schreef SiGNe het volgende:
SoL, ik gok dat het mailtje morgen komt..ze zou morgen in elk geval nog even hier langskomen..
Tezz, feta en ei erdoor! (CF hier). Lekker eten, zegquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:57 schreef Tezz het volgende:
Het eindresultaat van mijn creatieve kookmiddag:
[ afbeelding ]
Coldfeet (tenminste als het jou recept was): de dolmadakia's waren heerlijk, maar ik vond ze nogal droog. Hoe krijg je ze lekker juicy zeg maar?? En serveer jij ze nog met een sausje of zo?? Overigens, geen brandwonden opgelopen met het afgieten.............
Bij haar ook, druk op het werk en 's avonds doodop. (en ze koopt deze week ook wel erg veel chocolaquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohgod, ik had haar nog nieteens gemaild, kwam steeds wat tussen donderdagaaf en ik lag al ontzettend vroeg in bedstupid me
Zo samen is er bij mij helemaal geen samen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:43 schreef Euc- het volgende:
Samen? Wie is de gelukkige?
Steer wou ook nog op stedentrip, is het niet?
Hardstikke gaaf! En dat is die vakantie waar je zo aan toe bentquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo samen is er bij mij helemaal geen samen!
Ik ga met een vriendin van me, een vreindin opzoeken die daar nu een half jaar studeert. Erg veel izn in!
Ja, k denk het ook!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hardstikke gaaf! En dat is die vakantie waar je zo aan toe bent
Da's mie limburgs...quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:04 schreef Euc- het volgende:
Ik ben er ook weer weg van, ff snel onder de douche en dan richting een verjaardag, en vanuit daar naar een optreden van Marco V![]()
![]()
![]()
Tot morgenvroeg
Redelijk gestudeerd... Vanavond de borrel van CFquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, k denk het ook!
Lekker gestudeerd vandaag?
Heb ik gedaan CF! Maar niet genoeg dan of zo?? Geef jij er een sausje bij of niet??quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:24 schreef latislos het volgende:
[..]
Tezz, feta en ei erdoor! (CF hier). Lekker eten, zeg
Ah, okay! dat is niet helemaal mijn smaak!quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Redelijk gestudeerd... Vanavond de borrel van CF![]()
MarcoV is een DJ trouwens
Marco Vquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:04 schreef Euc- het volgende:
Ik ben er ook weer weg van, ff snel onder de douche en dan richting een verjaardag, en vanuit daar naar een optreden van Marco V![]()
![]()
![]()
Tot morgenvroeg
Wij zijn niet naar het feestje hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:23 schreef Tezz het volgende:
Hmmmmmmm nogal rustig hier! Allemaal naar het feestje van CF natuurlijk........![]()
![]()
![]()
Fotoverslagje van mijn dolmadakia-expiriment staat op mijn hyve trouwens, dus wie het leuk vindt, neem ff een kijkje zou ik zeggen!
Oh maar online met je praten kan prima toch? En trouwens, ik heb zelgemaakte tzaziki op, met ook heul veul knof erdoor dus ach SiGNe, we kunnen samen kletsen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:29 schreef SiGNe het volgende:
Wee degene die mij vanavond aanspreekt...ik heb weer zelfgemaakte knoflooksaus op(creme fraiche, mayo, 3 grote tenen knoflook, beetje peper, beetje suiker en peterselie)
Hmm, maar als je de tzaziki zelf maakt dan doe je er toch gewoon minder komkommer in en wat meer kruiden? Probleem opgelost! En ik vind het heerlijk smaken bij gegrild vlees, dat frisse van de yoghurt en het pittige van de knoflook.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:39 schreef SiGNe het volgende:
Hhhhoi dan![]()
![]()
Doe ik trouwens ook nog weleens, een beetje tzaziki door de knoflooksaus..maakt het net even wat frisser en je je niet zo'n heel erge komkommersmaak (hou ikzelf niet zo heel erg van).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |