Idd jahquote:Op zondag 6 april 2008 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt echt heel goed sol, soort nieuwe schone start
Hier moet eigenlijk ook alweer geschilderd worden, maar ik nodig toch gewoon mensjes uit hoor![]()
Ah geen wonder dat ik op je blog niets kon vinden.......quote:Op zondag 6 april 2008 20:25 schreef KrnKje het volgende:
Grrr, Google heeft tijd nodig om video te verwerken
Heb dat ding op picasa geupload, waar ik alles opzet, maar daarmee kun je niet een ding op je blog zetten voor die film, dus nu ook op google gezet, maar die is slooom....quote:Op zondag 6 april 2008 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah geen wonder dat ik op je blog niets kon vinden.......
Het lukt me inderdaad niet om hem helemaal te openenquote:Op zondag 6 april 2008 20:35 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Heb dat ding op picasa geupload, waar ik alles opzet, maar daarmee kun je niet een ding op je blog zetten voor die film, dus nu ook op google gezet, maar die is slooom....
quote:Op zondag 6 april 2008 20:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het lukt me inderdaad niet om hem helemaal te openen
En Steer, ik vind dit maar een spannend experiment jouwerzijds...
Nee lukt niet hoor. Ik zie je nog net wat drank in een pan mikken, maar verder laden doet ie echt niequote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef KrnKje het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)#5186199700188806018
Videootje
Komt goed hoor, bedankt voor de zorgenquote:Op zondag 6 april 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat gevoel is wederzijdsen.
Je bent een grote en slimme meid, ik ga je handje loslaten nu![]()
Hier doet ie het primaquote:Op zondag 6 april 2008 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee lukt niet hoor. Ik zie je nog net wat drank in een pan mikken, maar verder laden doet ie echt nie
Euc- is toch minder de Sherlock dan hij altijd pretendeert, zonder hulplijnen komt hij nergens achterquote:Op zondag 6 april 2008 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Euc is me allemaal spannende vragen aan het stellen via PM, zeg.
Ik zal Euc een 50:50 joker geven.quote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Euc- is toch minder de Sherlock dan hij altijd pretendeert, zonder hulplijnen komt hij nergens achter.
Dat heb ik toen ook al eens gezegd, ik pretendeer helemaal niks, ik word direct in allerlei hokjes geduwdquote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Euc- is toch minder de Sherlock dan hij altijd pretendeert, zonder hulplijnen komt hij nergens achter.
quote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef KrnKje het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)#5186199700188806018
Videootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |