Laat ze je smaken!quote:Op zondag 6 april 2008 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou Nynke, ik doe je na en neem ook een paar paracetamolletjes. Jammer genoeg niet voor een kater
Oeh, spannend! Ik vertrek over 20 minuutjes richting het hockeyveld, ik voorzie al een volledig gebrek aan concentratie door deze cliffhanger!quote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeiemorgen Leo!
Vrees niet.Ik ken je nog maar kort en eigenlijk niet, maar het feit dat je nu een van de slowchatters in de CUL SC bent geeft mij vertrouwen dat je dus ook leuk genoeg bent voor een van mijn zeer goede vrienden in het echte leven uiteraard.
![]()
Ik geloof dat ik in het gesprek van gisteren min of meer heb opgevangen dat een directe collega van jou het bedrijf van mijn vriend bijstaat met adviezen, dus je kunt hem zélfs ook even voorproeven checken.![]()
Ik PM je zo wel, eerst ff onder de douche en VVV - AZ aanzetten.![]()
[/koppelaarster-modus van 'Fiddler on the roof']
11 van de 12. Wanneer gaan we speeddaten?quote:Hij is lang check
heeft natuurlijk een geweldige kop met haar check
rookt niet check
heeft armen als Pete Murray mwoh
de lach van Waltuuuuuuuuurrrr check
een opgeruimd humeur check
en hij weet zich goed te kleden. check
Natuurlijk heeft deze prins op het witte paard een goede baan, waarbij hij werk en prive uitstekend kan combineren check
is hij intelligent check
staat open voor andere culturen check
houdt van reizen check
en kan heerlijk koken check
Onze eigen Yenthe!quote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
[/koppelaarster-modus van 'Fiddler on the roof']
Mijn oude stamkroeg, kwam er zo'n 2X in de week.. de dinsdag vond ik het leukst, lekker jammen!quote:Op zondag 6 april 2008 12:38 schreef Leonoor het volgende:
En de combinatie Utrecht en bandjes riep bij ook direct "Oude Pothuijs" op!
Tis hier verdorie bewolkt!quote:Op zondag 6 april 2008 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn oude stamkroeg, kwam er zo'n 2X in de week.. de dinsdag vond ik het leukst, lekker jammen!
Jongens wat is het lekker buiten in de zon!
Leuk boek he CF
quote:Op zondag 6 april 2008 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke: Het grote griezelkookboek, met recepten behorend bij de verhalen van Roald Dahl.
Ik denk dat ik op mijn volgende verjaardagsfeest snoskommers maak
Oeh, wat ontzettend tof! K zag op het boekenfestijn wat boeken van Roald Dahl liggen...zat nog te twijfelen ze te kopen. Jeugdsentiment!quote:Op zondag 6 april 2008 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke: Het grote griezelkookboek, met recepten behorend bij de verhalen van Roald Dahl.
Ik denk dat ik op mijn volgende verjaardagsfeest snoskommers maak
Hebben jullie een soort shirtjes-was-wisseldienst? Wel schattigquote:Op zondag 6 april 2008 13:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oeh, wat ontzettend tof! K zag op het boekenfestijn wat boeken van Roald Dahl liggen...zat nog te twijfelen ze te kopen. Jeugdsentiment!
Zo, t werken is klaar. Even de stofzuiger over het huis halen, en de shirts van volleybal in de wasmachine stoppen. Ik voel me dan altijd zo'n voetbalmoederkloek, die de shirts van de F-jes gaat wassen. Vooral als ze dan allemaal keurig op nummer hangen te drogen, en ik ze ook op nummer opgevouwd terugstop in de tas. Heerlijk!![]()
Daarna mag ik vanmezelf weer verder brakken op de bank, tv, boekje, thee...
Wij wassen altijd alle shirts gezamelijk. Met het idee dat als er 1 verkleurd, de rest ook verkleurd...quote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hebben jullie een soort shirtjes-was-wisseldienst? Wel schattigIk zie jou wel moeder zijn van eens tuk of 5 kids
1,5 kind?quote:Op zondag 6 april 2008 14:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wij wassen altijd alle shirts gezamelijk. Met het idee dat als er 1 verkleurd, de rest ook verkleurd...![]()
Enne, nee, geen 5 kids! 1,5 is de planning!
Heerlijk heh SOL, als t een keer goed gesopt word?quote:Op zondag 6 april 2008 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Deslaapkamer
is
klaar
![]()
cnk is al een heel eind gekomen met de keuken, is nu aan het douchen, gaan zo even de stad in met Milou, zodat de kasten e.d goed kunnen drogen en weer ingeruimd worden, dan hoeft alleen de vloer nog gedweild te worden![]()
Ik word hier zooooooo blij vanMotiveert ook weer om stap voor stap de rest van de kamers grondig aan te pakken
![]()
ohja nog ff:![]()
![]()
Een bruine labrador!quote:Op zondag 6 april 2008 14:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
1,5 kind?
Een echte en een golden retriever ofzo?![]()
Oh leuk! Met wat voor iemand heb je een date?quote:Op zondag 6 april 2008 14:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een bruine labrador!![]()
Nee, 1-2 kinderen...leuke man, huisje bij het strand, en een leven waarin de zon altijd schijnt en het nooit meer regent.
Vanavond trouwens een 'date'...gewonnen weddenschap, met als resultaat een 3-gangen diner bij kaarslicht!
Iemand met Allstars, hoog opgetrokken sokken en een korte broek! Ohnee, dat was ..quote:Op zondag 6 april 2008 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh leuk! Met wat voor iemand heb je een date?
Emieltje?quote:Op zondag 6 april 2008 15:08 schreef Euc- het volgende:
Iemand met Allstars, hoog opgetrokken sokken en een korte broek! Ohnee, dat was ..
Je eigen date?quote:Op zondag 6 april 2008 15:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
Iemand met Allstars, hoog opgetrokken sokken en een korte broek! Ohnee, dat was ..
Waarnaar?quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waarnaar?
Date is met een vriend van me, lang en blond!
Hoezeequote:Op zondag 6 april 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:ik geloof dat de Lemon Merengue is gelukt
zelf nog geen stukje op, maar Vork, Liejannuh en Isa wel, en die hebben niet geklaagd![]()
als de visite nu eens opschiet
kan ik ook proeven
Speel het goed, dan kan je 2 stukken etenquote:Op zondag 6 april 2008 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, nee, ik wacht tot mn ouders en schoonouders er zijn![]()
Enne, hoe rijdt de nieuwe auto?quote:Op zondag 6 april 2008 16:46 schreef Tezz het volgende:
Nou wij zijn weer terug hoor, gelukkig geen woonboulevard gevonden die open was, maar lekker relaxed ergens in een pittoresk dorpje een ijsje gegeten op een terras![]()
Zometeen het griekse eten wat over is van gister opwarmen en dan voor de rest niets meer doen!
<spam modus aan> @iedereen minus Bluezz: kijk op mijn hyves voor het fotoverslag van mijn dolmadakia avontuur van gisteren![]()
<spam modus uit>
Da's best klote... Dat ik grote voeten heb vind ik geen probleem, met m'n 2 meter staat het niet zo raar, maar het is een drama om schoenen te kopen... Tot 46 is gangbaar is 95% van de winkelsquote:
Frikadel speciaal en n magnumquote:Op zondag 6 april 2008 17:10 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben weer wakker. Op de bank in slaap gevallen. Heerlijk!
K heb nu zo'n honger, en zin in vettigheid en zoetigheid, bah, katers!
Ik weet nog dat het een ramp is, één van de bloesekinderen heeft ook 47,5/48. Was toen ook een ramp om skates in zijn maat te vinden weet ik nog!quote:Op zondag 6 april 2008 17:43 schreef KrnKje het volgende:
Da's best klote... Dat ik grote voeten heb vind ik geen probleem, met m'n 2 meter staat het niet zo raar, maar het is een drama om schoenen te kopen... Tot 46 is gangbaar is 95% van de winkels
Jeee 4-1 gewonnen met hockey en nu ga ik de pm van Steer lezen, spannendquote:Op zondag 6 april 2008 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Leonoor gespamt met een PM.
Nu Tezz haar Hyves checken voor ongetwijfeld sublieme foto'sTezzje is Teh Best! Je wordt mijn culinaire maatstaf voor het uitzoeken van mijn volgende toekomstige ex
MacDonalds, Doner Kebab, chips, chocolade, vlees...quote:
Details details!quote:Op zondag 6 april 2008 17:58 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Jeee 4-1 gewonnen met hockey en nu ga ik de pm van Steer lezen, spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |