Okeequote:Op zondag 6 april 2008 02:33 schreef SiGNe het volgende:
rechts naast utrecht..
Delft ligt tussen rotterdam en den haag, toch?
Mijn topografie is ook niet super..lang leve TomTom.![]()
Ik werd in mijn puberteit altijd een beetje depressief van APP.quote:Op zondag 6 april 2008 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
De LP heb ik hier (met alle andere LP's van Alan Parsons) aan de muur hangen.
In het centrum ben ik redelijk bekend ja, kanaleneiland en oog in al ook wel een beetje (heb daar op school gezeten)quote:Op zondag 6 april 2008 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okeeja daar inderdaad
ben je toevallig bekend in Utrecht >?
Okee we willen binnekort wat met wat bandjes organiseren in Utrecht. Maar moet in het centrum zijn gezellige zaak of beetje toffe kroeg.quote:Op zondag 6 april 2008 02:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In het centrum ben ik redelijk bekend ja, kanaleneiland en oog in al ook wel een beetje (heb daar op school gezeten)
Ik kom oorspronkelijk uit De Meern, dat ligt 10KM links van Utrecht.
In mijn puberteit dacht ik heel vaak dat ik me op m'n best voelde als ik een beetje depressief was.quote:Op zondag 6 april 2008 02:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik werd in mijn puberteit altijd een beetje depressief van APP.
Slaap lekker..quote:Op zondag 6 april 2008 02:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Yes nu je het zegt idd
maarja eerst slapen nu![]()
Dat had ik dan weer een beetje bij Dylan of The Cure.quote:Op zondag 6 april 2008 02:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In mijn puberteit dacht ik heel vaak dat ik me op m'n best voelde als ik een beetje depressief was.![]()
(serieus)
Voor welke krant werk je babe?quote:Op zondag 6 april 2008 03:25 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ga naar bed. Ook al ben ik nu behoorlijk dronken, morgen weer vroeg werken. Bah bah bah, de deadlines vor de krant stoppennnooit.
tc tubantia. sportredactie.quote:Op zondag 6 april 2008 03:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor welke krant werk je babe?
En slaap lekker.
sinaasappelsap met ouzo lijkt me een best aparte combinatie maar aan de andere kant klinkt het ook niet echt verkeerd..quote:Op zondag 6 april 2008 03:15 schreef AKnynke het volgende:
Geen idee. zelgemaatke duitse mixjes. eentje ouzo met sinaasappelsap (wat een rotwoord om te typen), erg lekker smaakt naar drop, en eentje met sowioso vodka, sinaasappelsap, en nog wat... Volgens mij kwamen ze niet uit t boekje, maar smaakten ze wel goed. Een paar biertjes ook ngo.
Leuk joh!quote:Op zondag 6 april 2008 03:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tc tubantia. sportredactie.
Weltrusten voor zo!
* AKnynke drinkt nog een glaasje water....
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 6 april 2008 03:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk joh!
En die mede-journalisten snappen morgen toch wel dat jij een lange nacht had - journalisten kennende.
Gewoon doenquote:Op zondag 6 april 2008 09:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogguh![]()
cnk ligt nog lekker te slapen, twijfel of ik ook nog even terugga
Hihi, ikke ook!quote:Op zondag 6 april 2008 09:36 schreef Leintjeuh het volgende:Lianne en Isa hebben eergister een eisenlijstje gepost voor de aanvang van de speeddates! Slank de zomer in #145 - Groeten uit de dieetclub
Moest er erg hard om lachen
Maastricht, dat is ver weg!quote:Op zondag 6 april 2008 10:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihi, ikke ook!
Ik ga nu met de hond het bos in en daarna gaan we vast ergens naar toe rijden wat ver weg is (manlief is nog steeds errug blij met zijn nieuwe auto).
Nynke, neem er een paracetamolletje bijquote:Op zondag 6 april 2008 10:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maastricht, dat is ver weg!![]()
Ik heb hoofdpijn! toch maar even een boterham naar binnen werken, en dan aan t werk. Bah bah bah
Enne, steer, waarom was ik zo grappig dan gister?
K heb d'r al 2 op. En ze helpen nog niet....quote:Op zondag 6 april 2008 10:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nynke, neem er een paracetamolletje bijVerhoogd de productiviteit!
Meestal duurt t een half uurtje voor t iets doet.quote:Op zondag 6 april 2008 10:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K heb d'r al 2 op. En ze helpen nog niet....
Fijn dat het leuk was!quote:Op zondag 6 april 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! M'n stem is nu helemaal weg geloof ikHet was leuk gister, leuk om ook een paar fok!kers te zien!
Vandaag weer gewoon aan het werk, nog veel regeldingetjes te doen, en m'n artikel afmaken.
Nynke, sterkte! De combi van ouzo en sinaasappelsap klinkt erg brrrr....
Moet je 30 gesprekken doen op 1 dag?? WOW. En nog met een kater ook! Jij liever dan ik!quote:Op zondag 6 april 2008 11:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk was!
Ouzo en sinaasappelsap was eigenlijk heel erg lekker, boven m'n verwachtingen. Maar ja, ik ben an ook een alcoholist, als je mij een mix-drankje voorschotelt proef ik de alcohol niet eens...Alleen de volgende dag wel.
@ Lein: ze zullen vast ooit gaan werken. Of niet. Gelukkig kan ik wel werken, eerste gesprek al achter de rug. nog 29 te gaan!
T zijn maar korte gesprekjes hoor, minuutje of 2, 5 hooguit. En ook korte stukjes die daaruit volgen. Enne, 30 was overdreven, vandaag heb ik een vol programma, en maar 28 stukjes. Nu nog maar 26!quote:Op zondag 6 april 2008 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je 30 gesprekken doen op 1 dag?? WOW. En nog met een kater ook! Jij liever dan ik!
Chapeau trouwens, dat je t wel gewoon doet!!
Oe, Parijsquote:Op zondag 6 april 2008 11:40 schreef Leonoor het volgende:
Goedemorgen! Twee avonden op rij veel te veel drinken is duidelijk iets te veel voor mij tegenwoordig, maar voor potentiele dates van Steer kom ik mijn bedje wel uit! Vertel vertel?! Ik ben nog immer opzoek naar een date om mee te nemen op het kantoorweekendje naar Parijs + partners. Ik ben bang de sneue eenzame paria tussen allemaal romantische setjes in de stad van de liefde te worden
.
Goeiemorgen Leo!quote:Op zondag 6 april 2008 11:40 schreef Leonoor het volgende:
Goedemorgen! Twee avonden op rij veel te veel drinken is duidelijk iets te veel voor mij tegenwoordig, maar voor potentiele dates van Steer kom ik mijn bedje wel uit! Vertel vertel?! Ik ben nog immer opzoek naar een date om mee te nemen op het kantoorweekendje naar Parijs + partners. Ik ben bang de sneue eenzame paria tussen allemaal romantische setjes in de stad van de liefde te worden
.
Welke school, de montessori?quote:Op zondag 6 april 2008 02:45 schreef SiGNe het volgende:
In het centrum ben ik redelijk bekend ja, kanaleneiland en oog in al ook wel een beetje (heb daar op school gezeten)
Cees place of het Pothuys?quote:Op zondag 6 april 2008 02:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee we willen binnekort wat met wat bandjes organiseren in Utrecht. Maar moet in het centrum zijn gezellige zaak of beetje toffe kroeg.
Maarja verder dan stairway en tivoli kom ik nu niet wat ik daar kenTivoli sowieso niet en Stairway is ook geen doen waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |