En het is echt zo klaar.......quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:48 schreef SiGNe het volgende:
Die tzaziki komt dan weer uit een bakje van de Super de Boer
Maar eigenlijk moet je dat inderdaad ook gewoon zelf maken, veel lekkerder dan kant en klaar..
Da's waar ja..ik ben altijd het langst bezig met het snijden van de peterselie, maar dan snij ik ook meteen een hele verpakking en dan vries ik het in.quote:
Het duurt nog lang he............quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Zo, de reisblog is ook weer bijgewerkt![]()
Tickets kwamen deze week binnen... laat die zomer maar gauw komen en weer voorbij gaan![]()
Mooi zo!quote:Op zondag 6 april 2008 00:23 schreef Leintjeuh het volgende:
T was gezellig bij CF's feessie, maar wel vroegig naar huis gegaan. CNK en SOL waren er ook, erg gezallich!
Klinkt interessant golf! Nu maar hopen dat je bod blijft staan!quote:Op zondag 6 april 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
B. en ik zitten nu even pauze te houden van de film van de dag: before the devil knows you're dead.
Oh, en ik heb geboden op een blackberry in V&A. Geen idee wat je allemaal kunt met zo'n ding, maar leek me wel een leuk speleding voor B.
Eerst maar even afwachten voor hoeveel % ik word goedgekeurd, bij meer dan 80% mag je in feite niet eens werken.quote:Op zondag 6 april 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Signe, kun je niet eens wat contacten gebruiken hier of in het echte leven om voor een paar uur in de week aan de slag te gaan? Dan ben je niet geheel afhankelijk van een uitkering, ben je bezig en je rolt wat meer het sociale gebeuren in. Is dat een mogelijkheid?
Ben jij niet een beetje vroeg thuis eigenlijk?quote:Op zondag 6 april 2008 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga lekker in mn warme bedje liggenlekker dutten
Tot morgen![]()
Trusteh Lein en je handjes boven de dekens houden.quote:Op zondag 6 april 2008 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga lekker in mn warme bedje liggenlekker dutten
Tot morgen![]()
Maar kunnen we (B. vooral) ermee mailen, internetten enzo vanuit Australie?quote:Op zondag 6 april 2008 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Golfert, een Blackberry is eigenlijk alleen nuttig als er een Blackberry Internet Service eraan hangt voor pushmail, zoals bij bedrijven. Een losstaande Blackberry-toestel is niets anders dan een veredelde telefoon, waar je veel minder mee kan dan een losstaande Palm smartphone of een Windows Mobile smartphone.
Johquote:Op zondag 6 april 2008 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
Als alles te ingewikkeld is, kun je vertrouwen op het tegenkomen van internetcafe's in Australie, misschien is dat uiteindelijk nog wel het gemakkelijkst.
quote:Op zondag 6 april 2008 01:33 schreef golfer het volgende:
Ja, nou snap ik er echt helemaal niets meer van, na al die technopraat.
Weet je wat: Steer, we smokkelen jou gewoon mee in onze handbagage naar Aussie en laten het jou daar voor ons opknappen.
Ja dat geloof ik onmiddellijk na alle verhalen hier gelezen te hebben!quote:
Ik twijfel. Overquote:Op zondag 6 april 2008 01:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik onmiddellijk na alle verhalen hier gelezen te hebben!![]()
Lief steerke, onze zak-computer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |