quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
eucie loves ya'll
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
119: [CUL-SC] # 119: Wieuw wieuw, karmapolitie
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:28 schreef Stereotomy het volgende:
I only know what I can see
So I imagine what could be
Where the horizon cuts the air
Look for me out there
Someday I'll touch the blue blue sky
Someday I'll touch the blue blue sky
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:40 schreef AKnynke het volgende:
De zon schijnt hier!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hier ook, afgewisseld met hagelbuien
Speciaal voor zaterdag gedaan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:46 schreef AKnynke het volgende:
Hagel, vet tof!
Ik ben trouwens net naar de kapper geweest, en m'n haar zit nu weer tof!!
Ja, ik zie er nu weer op m'n paasbest uit! Hoe moet ik D_H anders versieren?quote:
Je had toch al een hagenees, of heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik zie er nu weer op m'n paasbest uit! Hoe moet ik D_H anders versieren?
Nee, het werd echt tijd. ik kon me de laatste keer dat ik geweest was niet meer herrinneren!
Ik heb helemaal niets!quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je had toch al een hagenees, of heb ik wat gemist?
Maar als je haar maar goed zit
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik zie er nu weer op m'n paasbest uit! Hoe moet ik D_H anders versieren?
Nee, het werd echt tijd. ik kon me de laatste keer dat ik geweest was niet meer herrinneren!
quote:
Goed ideequote:Op woensdag 19 maart 2008 10:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Hey, wat dacht je er van als wij eens hartige taarten gingen maken voor zaterdag? Met vlees!
Vrouwen achter het stuurquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:44 schreef DarkElf het volgende:
vreemd zeg D_H
trouwens, goeiemorgen vanuit een zonovergoten stukje Vlaanderen
ja want daar had ik het ook overquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
belgen in het verkeer zijn nog veel erger idd.
Eens. Al die kut-belgen in Maastricht. Hoe vaak ik wel niet van de sokken gereden wordt door zo'n drugsbeluste Belg, ongeloofelijk!quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
belgen in het verkeer zijn nog veel erger idd.
Zeg, op mijn fietsje neem ik net zoveel ruimte in als jij hoor!quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
Er is dan ook veel Nynke, dus moeilijk niet te raken.
Nee hoor, jij hebt een veel grotere kans dat er een vliegtuig tegen je aan vliegt!quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, op mijn fietsje neem ik net zoveel ruimte in als jij hoor!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt een veel grotere kans dat er een vliegtuig tegen je aan vliegt!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt een veel grotere kans dat er een vliegtuig tegen je aan vliegt!
Wat moesten ze dan van je? Was je weer stout geweest?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:30 schreef Den_Haag het volgende:
Net ff een klein ruzie'tje gehad met de Koninklijke marechaussee. Haalde ze in op de snelweg gaan ze achter me hangen en bumperkleven. En niet eventjes. En bij de afslag rammen ze me bijna van de weg. Hun verklaring daarvoor: Ja, dat moest we doen anders kunnen wij u met de bus niet bijhouden. DAN MOET JE HET NIET PROBEREN MUTS!
Verkeersveiligheid handhaven door gevaar te creeeren?!
Uiteindelijk zei ze sorry en kon ik er weer vandoor. Kostte me wel 2 minuten
Heb je nog een boete gehad? Of kwam je er met een 'slap on the wrist' vanaf nadat je haar de les gelezen had?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:31 schreef Den_Haag het volgende:
ze vonden dat ik te hard reed. Deden zij ook, en ik tenminste in een auto ipv een bus.
Ik werd voor mn vakantie aangehouden voor een alcohol controle. Vraag die agente of ik gedronken had. Ik: 'ja, ik drink de hele dag door'. 'Oh dat is wel zorgwekkend, mevrouw'quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Zonovergoten Bloomingdale meldt zich
DHik hoop altijd dat ik aangehouden wordt of zo, door een leuke agent met lang haar
Moest ik een keer blazen.. was een een
vrouw
Hier rijden er ook enOrme SUV's hummer etc in dit kakdorp, en idd, ze kunnen er niet eens mee rijden.
Zo TVPiesen nu.
Ja flauw heh. Maar het was zo'n domme vraag! Kon het gewoon niet laten, domme vraag, dom antwoord.quote:
Koppie thee nemen, lekker warmquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:55 schreef Liejannuh het volgende:
Geen hagelbuien gehad tijdens de voetbaltraining.![]()
Ter compensatie was het wel behoorlijk koud.
Net getraind? Ik heb gisteren getraind, dacht dat het wel meeviel sta ik daar in m'n shirtje met lange mouwen.... KOUD.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:55 schreef Liejannuh het volgende:
Geen hagelbuien gehad tijdens de voetbaltraining.![]()
Ter compensatie was het wel behoorlijk koud.
Geen boete. Want dan wist ze dat ze meteen een klacht te pakken had bij de korpsleiding. Een waarschuwing en 2 minuten tijdsverlies. die ik daarna goedmaaktequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je nog een boete gehad? Of kwam je er met een 'slap on the wrist' vanaf nadat je haar de les gelezen had?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:59 schreef Den_Haag het volgende:
Geen boete. Want dan wist ze dat ze meteen een klacht te pakken had bij de korpsleiding. Een waarschuwing en 2 minuten tijdsverlies. die ik daarna goedmaakte
2 koppen thee zelfs!quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Net getraind? Ik heb gisteren getraind, dacht dat het wel meeviel sta ik daar in m'n shirtje met lange mouwen.... KOUD.
And we have a winner!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
tijdens het werk!?
Welke jeugd en wat train je dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
2 koppen thee zelfs!En een warme douche!
[..]In mn lunchpauze. Ik heb het iedere keer als ik ga sporten, dan ga ik eerst gillen dat het koud is en dan ga ik rennen.
![]()
Maar we hebben er weer een talentje bij. Altijd handig als je nog een beker moet verdedigen over een week of 10.
Een talentje als in een vrouwelijke collega die een bal kan raken zonder er over te struikelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Welke jeugd en wat train je dan?
golfer wilde net de finishing touch (het spiegelstuk hoogglans zwart) op de trap gaan aanbrengen, zegt ie : Huh? wat raar dun?quote:
Wat een sufferd bij die winkelquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer wilde net de finishing touch (het spiegelstuk hoogglans zwart) op de trap gaan aanbrengen, zegt ie : Huh? wat raar dun?
Heeft die *&&% kerel uit de verfzaak ons lak gegeven ipv verf
Kan ie weer terug
Een dikke zoen!quote:
Zo zag ie er ook uitquote:
Doe je het trapgat grijs, de leuning wit en de treden zwart?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer wilde net de finishing touch (het spiegelstuk hoogglans zwart) op de trap gaan aanbrengen, zegt ie : Huh? wat raar dun?
Heeft die *&&% kerel uit de verfzaak ons lak gegeven ipv verf
Kan ie weer terug
KUTknie CF, whats the matter? zuster Lein en zuster Bloes zitten klaar voor overleg.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
KUHUTTT, er is dus idd wat mis met die stomme knie van mij, en nu mag ik niet meer hardlpen, en ook niet meer zwemmen
Ik ga van chagrijn nu even een grote bak aardbeien leegvreten
Zal wel iets met de banden of meniscus zijn. Rust, reinheid en regelmaat gecombineerd met lucht, licht en liefde zullen het herstel bespoedingen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
KUTknie CF, whats the matter? zuster Lein en zuster Bloes zitten klaar voor overleg.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
Doe je het trapgat grijscool, spacy, metallic zilver, de leuning wit en de treden rand achter de trapleuning zwart?Wat stylish.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Zal wel iets met de banden of meniscus zijn. Rust, reinheid en regelmaat gecombineerd met lucht, licht en liefde zullen het herstel bespoedingen.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
KUTknie CF, whats the matter? zuster Lein en zuster Bloes zitten klaar voor overleg.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]Pilatussen ook even mee wachten denk ik zo, en lekker vroeg naar de meet komen is het beste
Maar jij zit toch niet in het leger?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen boete. Want dan wist ze dat ze meteen een klacht te pakken had bij de korpsleiding. Een waarschuwing en 2 minuten tijdsverlies. die ik daarna goedmaakte
Mja maar de down facing dog en de boom lijken me ook niet goed...quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mèns
Neuh, pilates blijf ik wel doen. Wel beetje uitkijken met yoga, bij die oefeningen waarbij je op je knie zit of in kleermakerszit heb ik er last van.
Probeer de sportarts in Leidschendam. ik kon via hem binnen 3 weken onder het mes. Van de meeste orthopeden mag je eerst 3 maanden rust houden omdat het toch waarschijnlijk overbelast is. Ik ken die eikels helaas uit ervaring.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meniscus is kapoet. Was ie wrs al veel langer, gaat nu irriteren met sporten. Dus naar de orthopeed, evt kijkoperatie.
Zucht.
ja dat geloof ik, maar goed klote zeg van je kniequote:Op woensdag 19 maart 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mèns
Neuh, pilates blijf ik wel doen. Wel beetje uitkijken met yoga, bij die oefeningen waarbij je op je knie zit of in kleermakerszit heb ik er last van.
Ze verzorgen politietaken rond schiphol en op door de overheid aangewezen locaties (deel van de Rotterdamse haven). Waar ze nu reden is het twijfelachtig maar ze mogen door een (stille onaangekondigde) wetwijziging ook elders politietaken uitvoeren die zij waarnemen op het moment dat zij bezig zijn met politietaken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar jij zit toch niet in het leger?
Want volgens mij heeft de marechaussee alleen zeggenschap over het leger en doen ze grensbewaking en doet de rijkspolitie voornamelijk de wetshandhaving op de snelweg enzo.
Ik heb het nooit zo met hardlopen. Jij bent de 3e al die ik ken die dankzij hardlopen knie- danwel enkelklachten oploopt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meniscus is kapoet. Was ie wrs al veel langer, gaat nu irriteren met sporten. Dus naar de orthopeed, evt kijkoperatie.
Zucht.
Strikt gezien kan je maar beter wel voor de OK gaan, dan is het probleem tenminste weg zonder dat je 3 maanden rust hoeft te houden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo met hardlopen. Jij bent de 3e al die ik ken die dankzij hardlopen knie- danwel enkelklachten oploopt.
Kusje d'r op![]()
, en hopen dat het meevalt en dat je zonder kijkoperatie vooruit kan.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
^^ wat de zuster zegt dan
ik sta laag in de pikorde van het behandelteam.![]()
En de opening van het kussensloop mag NOOIT naar de deur wijzen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:59 schreef DarkElf het volgende:
wel de linkerbovenhoek van het kussen pakken en de rechteronderhoek en dan opschudden...
en dan andersom(linksonder en rechtsboven dus voor de blondjes )
idd (en ik, geconditioneerd als ik ben, doe dat thuis dus ook nooitquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En de opening van het kussensloop mag NOOIT naar de deur wijzen!
Strenge hoofdzuster gehad? En als je met een laken en een deken opmaakt, ook zorgen dat het naadje aan de onderkant zit, niet boven?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd (en ik, geconditioneerd als ik ben, doe dat thuis dus ook nooit)
naadjes en labels aan de onderkant ja. (als ik de sprei op bed leg hier liggen die dus ook keurig onderaan)quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Strenge hoofdzuster gehad? En als je met een laken en een deken opmaakt, ook zorgen dat het naadje aan de onderkant zit, niet boven?
Dan is het voor mij en m'n onhandigheid veilig om naar de meet te komen! Gelukkig maar!quote:
Pillen, pleisters, verband, zusters en sterke mannen genoeg!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan is het voor mij en m'n onhandigheid veilig om naar de meet te komen! Gelukkig maar!
Ja! En als ik me niet vergis, staan er ook prostaatonderzoeken op de planning...quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:22 schreef Bluezz het volgende:
Hoor ik daar een paar liesbreukblessures?![]()
Oh das precies mijn kleur!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Deze was voor DE geweest als ze was gekomen...
[ afbeelding ]
Proestquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm CF is aan het passen, kind doe wat warmers om je knie
[ afbeelding ]
BRON
Dé schilderquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, maar wie is die aantrekkelijke man in het trapgat?
Handig inderdaad, scheelt in elk geval dat je onder de boete uitgekoment bent..quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze verzorgen politietaken rond schiphol en op door de overheid aangewezen locaties (deel van de Rotterdamse haven). Waar ze nu reden is het twijfelachtig maar ze mogen door een (stille onaangekondigde) wetwijziging ook elders politietaken uitvoeren die zij waarnemen op het moment dat zij bezig zijn met politietaken.
Logisch he.
Waarom had ik nou nooit zulke zusters in het UMC?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lein :
[ afbeelding ]
Bloes :
[ afbeelding ]
Hulpnurse Nynke :
[ afbeelding ]
Komop SiGNe, doe je best, misschien kun je nog wel meer stereotypen in een zin proppenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:59 schreef SiGNe het volgende:
En misschien kan jij m'n vraag beantwoorden, waarom sturen ze altijd homo's om mannen te wassen (en voor een operatie te scheren)??
Altijd fijn als je zo'n gast met een verwijfde stem hoort zeggen "het is weer tijd voor je klismaaaaa"[ afbeelding ]
Nou vertel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:13 schreef Euc- het volgende:
Heeeeeeey, ik ben weer terug![]()
Mijn dag kan niet meer stuk
:$
Als je een week op een chirurgische afdeling werkt, maakt het je geen reet meer uit of je nou een man of een vrouw wast, jong, oud, dik, dun, knap, lelijk, groot geschapen, klein geschapen. Het boeit echt niet meer. Zolang ze maar niet stinken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:11 schreef Bluezz het volgende:
Die ziet niet eens dat daar een lijf ligt joh
Nou, 1 keer moest ik echt dubbel checken. Een man van 80 ofzo, frontaalkwabdementie en een eikelpiercingquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Dat zeg ik Lein
Al die bejaarde mannekes die ik heb verzorgd, gewassen etc. ze vroegen wel eens, al die piemels, joh ik zag ze niet eens meer
Heb je verdiend, erg hard gewerktquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:19 schreef AKnynke het volgende:
ik ben ook weer thuis. Wederm ga ik even een half uurtje in bed. Straks bij vriendinnetjes eten, en daarna lekker feesten vanavond. Morgen is vrij, dus in feite is het nu al weeekend!
Die heeft geneukt, dus.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:13 schreef Euc- het volgende:
Heeeeeeey, ik ben weer terug![]()
Mijn dag kan niet meer stuk
Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja of weer ordinair gerukt sinds het gips eraf is.
GenEuc-tquote:
Tralalalala.quote:
aha, nou weer wat geleerdquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je schijnt het te kunnen etenals sashimi
Tis dat ik weet dat je dr gezien hebt en dus eigenlijk beter weet, maar anders..quote:
Je stuurt foto's rond van je scharrels handen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Tis dat ik weet dat je dr gezien hebt en dus eigenlijk beter weet, maar anders..![]()
Niet echt een scharrel, stiekem toch meer girlfriend materiaalquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je stuurt foto's rond van je scharrels handen?
En waarom wisten wij daar niets van.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:10 schreef Euc- het volgende:
[..]
Niet echt een scharrel, stiekem toch meer girlfriend materiaal
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En waarom wisten wij daar niets van.
Je karma was toch al verrot.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Neuh, kan ik nie maken. Helaas.
Trouwens:quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:58 schreef Euc- het volgende:
Ga jij nou eerst maar eens op zoek naar een nieuwe bril
Veel mensen die mij goed kennen klagen tegen me dat ze nooit snappen wanneer ik serieus ben of niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:58 schreef Euc- het volgende:
Ga jij nou eerst maar eens op zoek naar een nieuwe bril
Als je je pm serieus meende dan bedenk ik me nu![]()
Slaap lekker, stad achter de duinen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:06 schreef Den_Haag het volgende:
Slaap lekker allemaal!
bril en lenzen schelen altijd minstens 0.5, lenzen zitten dichter op je oog.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trouwens:
WAUW WAUW WAUW!!!_!
Gister had ik een paar nieuwe lenzen besteld met sterktes gebaseerd op de metingen die ik voor mijn bril had gekregen vorige week, en omfg, beide ogen kunnen met 0.75D minder aan. Mijn ogen voelen veel minder moe aan nu!
Betekent wel dat die optometrist waar ik eerst naartoe ging een ontzettend incompetente lul was dus.
Ik dacht even dat je klaarkwamquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens:
WAUW WAUW WAUW!!!_!
Gister had ik een paar nieuwe lenzen besteld met sterktes gebaseerd op de metingen die ik voor mijn bril had gekregen vorige week, en omfg, beide ogen kunnen met 0.75D minder aan. Mijn ogen voelen veel minder moe aan nu!
Betekent wel dat die optometrist waar ik eerst naartoe ging een ontzettend incompetente lul was dus.
Vergeleken met mijn oude lenzen natuurlijk, duh.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
bril en lenzen schelen altijd minstens 0.5, lenzen zitten dichter op je oog.
Verdrink in mijn donkere ogen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je klaarkwam![]()
Maar super dat het lekker zit![]()
Staan ze je leuk?
Happy?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
rrrRRRRRRRrrrrr![]()
Euc, vet flauw dat je niet wilt delen hoe ze eruit ziet
Kun je beschrijven hoe het is als vrouw om met een andere vrouw te gaan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Medisch team aan het samenstellen voor arme CF? Of ben ik weer te laat
En piemels, ach...
Tja, die zijn zo overrated.quote:
Oh, dan scheelt het inderdaad behoorlijk..quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn oude lenzen natuurlijk, duh.
Dat sprookje hadden ze mij ook verteld, maar helaas..ook na mijn 50ste geen verbetering bij mij. Gewoon dezelfde sterkte gehouden. (-1,75 en -2,25) en leesbril.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:23 schreef SiGNe het volgende:
en je kan je rond je 50e ook nog eens verheugen op een verbetering![]()
ik heb zelf -8.0 en -7.5 qua lenzen
Dus ik ben weer eens een medische misser?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat hoort heul geen sprookje te zijn!
Oh, dan komt het zeker omdat ik altijd zo'n relatief lichte sterkte heb gehad?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef SiGNe het volgende:
Oh, m'n vader is van -3.75 naar -2.25 gegaan, heeft nu inderdaad wel een leesbril nodig.
en ik had begrepen dat als je boven de -5.0 zit je vaak wel een verbetering van je ogen krijgt, maar geen leesbril nodig hebt.
2 weken geleden de 'Rolls Royce' onder de zonnebrillen aangeschaft met het oog op Australie.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:38 schreef SiGNe het volgende:
Over brillen en lenzen gesproken, ik heb denk ik m'n nieuwe zonnebril voor dit jaar uitgekozen, een Ray Ban:
[ afbeelding ]
ik wil 'm alleen denk ik in Matte Gunmetal ipv. zwart, ik wil wel groen/grijze glazen en 't liefst gepolariseerd.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:10 schreef Euc- het volgende:
ohjee dit gaat nog wat worden ook zeg, begin van de avond een uur met haar aan de telefoon gehangen, nu net weer 3 kwartier![]()
Morgen gaan we shoppen, ik moest toch al nieuwe kleren hebben, plus morgen gaat de mediamarkt in roermond open en ik heb mijn oog op een leuke compacte digitale camera voor erbij![]()
Je hebt een digitale camera erbij nodig om te neucken met haarquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:10 schreef Euc- het volgende:
ohjee dit gaat nog wat worden ook zeg, begin van de avond een uur met haar aan de telefoon gehangen, nu net weer 3 kwartier![]()
Morgen gaan we shoppen, ik moest toch al nieuwe kleren hebben, plus morgen gaat de mediamarkt in roermond open en ik heb mijn oog op een leuke compacte digitale camera voor erbij![]()
Nee, om foto's onder het neucken te maken als de batterijen van mn A700 onverhoopt op rakenquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt een digitale camera erbij nodig om te neucken met haar
Ik wil dus een leuke platte kleine digicam voor momenten dat ik geen zin heb om die a700 en lenzen mee te gaan slepen, zoals bijvoorbeeld komende zaterdagquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, om foto's onder het neucken te maken als de batterijen van mn A700 onverhoopt op raken
Ziet er leuk uit, leuk prijsje ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ik de stap toch ga wagen als ik weer geld heb, en de Ricoh Caplio R7 ga kopen. 28-200mm lens, superkleine body. Beeldkwaliteit zeker acceptabel (wat vignettering en iets onscherpe hoeken op 28mm) maar vooral een camera die je heerlijk mee kunt nemen als je een dagje op stap gaat.
Heb nu een Minolta G400, een van mijn beste gadgetaankopen ooit - en dat zegt wel in een huis vol met andere gadgets.
Gelukkig is het niet echt een sterkte waarbij je echt een bril nodig hebt, daarbij is ze ook best ijdel dus zo erg vind ze het ook niet.quote:
Mijn vriendin had op mijn aanraden een Ixus 860 IS gekocht. Die heeft zeker een mooi scherm en is handzaam. De Sony's hebben als nadeel dat ze op memory sticks werken en niet op (mini/micro) SD kaarten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:21 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, leuk prijsje ook
Ik heb de Sony DSC-T300 op het oog, maar weet het nog niet zo zeker met dat touchscreen op de achterkant, als dat niets blijkt te zijn (bij de mediamarkt staan die dingen ook altijd echt aan en kun je wat kloten)wil ik iig iets met een mooi groot lcd scherm, kwaliteit is een beetje van ondergeschikt belang, moet natuurlijk wel goed zijn maar uiterlijk, mooi groot lcd scherm en handzaamheid zijn zeker ook zo belangrijk.
En ik zit te denken over die nieuwe apple laptop, die ultra dunne
Heb ik als voordeel dat ik dus al een A700 (memorystick EN compactflash), A100 (nog altijd, moet hem nog eens verkopen), sony laptop (oa memorystick gleufje), k750i (memorystick) en w950i heb, wat allemaal mooi met elkaar te linken is, daarom gaat de voorkeur ook uit naar iets van sonyquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn vriendin had op mijn aanraden een Ixus 860 IS gekocht. Die heeft zeker een mooi scherm en is handzaam. De Sony's hebben als nadeel dat ze op memory sticks werken en niet op (mini/micro) SD kaarten.
Oh ja, helemaal vergeten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:28 schreef Euc- het volgende:
[..]
Heb ik als voordeel dat ik dus al een A700 (memorystick EN compactflash), A100 (nog altijd, moet hem nog eens verkopen), sony laptop (oa memorystick gleufje), k750i (memorystick) en w950i heb, wat allemaal mooi met elkaar te linken is, daarom gaat de voorkeur ook uit naar iets van sony
Vergeef me dat ik het vraag, maar voel je je binnenkort weer goed genoeg om te werken? Lijkt me dat je met een wajong uitkering niet zoveel spulletjes kunt kopen die je eigenlijk zou willen kopen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:28 schreef SiGNe het volgende:
Opzich zou ik mijn canon A95 willen vervangen voor een Powershot S5 en eigenlijk wil ik wel een dSLR camera maar ik ben bang voor de lensziekte.
Dat je elke keer dat je een foto neemt in je gedachte hebt: "had ik die-en-die lens maar"
en dan ook nog de flinke tas die je elke keer moet meenemen als je wat fotootjes wil nemen.
Die S5 zit precies tussen de consumentencamera's en de wat professionelere dSLR's.
Maar dan nog, ik wil eerst B&W 602 speakers voor m'n surroundset.
Mediamarkt heeft trouwens als openingsaanbieding een Sony w80s in de aanbieding voor 139 euro, is misschien ook wel iets, alleen volgensmij ben ik scheel maar ik kan echt niet zien wat voor geheugen die neemt..quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal vergeten.![]()
Ik was vroeger helemaal gek van Sony Clié's. Helaas zijn ze gestopt met het maken. Heb nog wel een Sony Clié TG50 als alarm/kladblok/afstandsbediening hier op mijn bureau staan. Leuk 128 MB stickie erin.
Oh trouwens, mijn Minolta G400 slikt ook memorysticks(én SD kaart).
Memory Stick Pro Duoquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft trouwens als openingsaanbieding een Sony w80s in de aanbieding voor 139 euro, is misschien ook wel iets, alleen volgensmij ben ik scheel maar ik kan echt niet zien wat voor geheugen die neemt..
Maarja, morgen maar es gaan kijken, zal wel schijtdruk zijnquote:Opnamemedium
Memory Stick Duo™, Memory Stick PRO Duo™. Memory Stick PRO Duo™ High Speed, Memory Stick PRO-HG Duo™ (dezelfde snelheid als PRO Duo™). Intern geheugen (31 MB)
het is je vergevenquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik het vraag, maar voel je je binnenkort weer goed genoeg om te werken? Lijkt me dat je met een wajong uitkering niet zoveel spulletjes kunt kopen die je eigenlijk zou willen kopen.
Niet nog wakker, maar al wakker, hihi........quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:53 schreef AKnynke het volgende:
Is er nog iemand wakker?
Ik heb een superavond gehad. Alleen gevallen op de dansvloer, en nu doet m'n enkel zeer. Ik ben benieuwd tot in hoeverre alcohol de pijn verdooft, want dan gaat het morgen echt vet pijn doen...
Vandaag zal je er meer last van hebben dan gister avond denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 03:53 schreef AKnynke het volgende:
Is er nog iemand wakker?
Ik heb een superavond gehad. Alleen gevallen op de dansvloer, en nu doet m'n enkel zeer. Ik ben benieuwd tot in hoeverre alcohol de pijn verdooft, want dan gaat het morgen echt vet pijn doen...
Straks gewoon even ijsen. En witte kool erop als hij dik is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:53 schreef AKnynke het volgende:
Is er nog iemand wakker?
Witte kool??? Die kende ik nog niet!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Straks gewoon even ijsen. En witte kool erop als hij dik is.
Ik geloof je gelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:45 schreef Den_Haag het volgende:
Geleerd van de sportmasseur van mijn hockeyteam. schijnt erg goed te werken
Witte kool (uit de koelkast) is ook erg aangenaam voor kraamvrouwen en borstvoedende vrouwen met pijnlijke borsten!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Straks gewoon even ijsen. En witte kool erop als hij dik is.
Ja hij heeft mank gelopen... Kreeg ook een soort ibuprofen drankje van de dierenarts, hij moest blijven bewegen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef Bluezz het volgende:
Dan liep ie zeker mank, arm beest
Kan me voorstellen dat je baalt, kost veel tijd.
Oh en ik heb NOOIT zin om te werkenBehalve als ik eenmaal op mijn werkplek zit
(altijd al gehad, welk werk het ook was)
Ik hoop dat t niets ernstigs is...quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop niet dat Nynke naar de dokter moest.
Waarschijnlijk niet....quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Karel, als je je werk niet leuk of uitdagend meer vindt, zit je dan wel op de goeie werkplek?
Speelt ze met die kater?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je n andere baan zoeken!
Volgens mij ligt Nynke gewoon met een kater in haar nest
Ben bezig, maar rustig aan. Ga eerst in mei naar Amerika.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wil je daar wat aan veranderen of heb je daar geen zin in?
Volgens mij is Nynke inderdaad net wakker!quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je n andere baan zoeken!
Volgens mij ligt Nynke gewoon met een kater in haar nest
Kende je zelfs de kool-tip van D_H?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens mij is Nynke inderdaad net wakker!
Bedankt voor de zorgen en de lieve wensen allemaal!![]()
![]()
De enkel doet niet eens zeer vanmorgen, alleen de hamstring is wat gevoelig! Ik ken al jullie trucjes ook, ik heb vrij kutte enkels van volleybal. Ooit op een gala de enkelbanden ingescheurd...(ja, ook daar viel ik, ik val wel vaker op de dansvloer)....En ik weet niet hoe vaak ik door m'n enkels ben gegaan in de loop van de jaren!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kende je zelfs de kool-tip van D_H?
Oei, steenkolen Duits?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:38 schreef Den_Haag het volgende:
En geen steenkool gebruiken he!
Lunchen, bedoel jequote:Op donderdag 20 maart 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oei, ik heb honger. zometeen m'n bedje maar eens uit en douchen en ontbijten...
Ik snap hem niet?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oei, steenkolen Duits?
@ EUC: is het de schildpadden-meid?
Oei, ik heb honger. zometeen m'n bedje maar eens uit en douchen en ontbijten...
Die meid die schildpadden ging redden ergens....quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
Ik las schildpadden-meet, ik denk wtf?
Nee, niet schildpadden-meid, is die ene die ik al heel lang kende en eigenlijk wel leuk vond, toen even niet, en nu toch wel![]()
Dat grietje dat schildpadden aan het redden/beschermen was!quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
Nee, niet schildpadden-meid, is die ene die ik al heel lang kende en eigenlijk wel leuk vond, toen even niet, en nu toch wel![]()
Mannen, zo wispelturig! Ik weet het ff niet meer, is het die meid met wie je ook naar disney zou gaan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mannen, zo wispelturig! Ik weet het ff niet meer, is het die meid met wie je ook naar disney zou gaant?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Awwwww....Babysokjes
![]()
[ afbeelding ]
Ach je hebt goede vrijdag en zaterdag overdag nog om te posten en ons bij te pratenquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
hoooi![]()
even hier weer (zodat jullie zaterdag niet denken 'wie is dat mens dat hier tussen zit
![]()
)
beetje druk geweest/gehad, máár nu even adem (en dus meepost)pauze
Wie?quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
hoooi![]()
even hier weer (zodat jullie zaterdag niet denken 'wie is dat mens dat hier tussen zit
![]()
)
beetje druk geweest/gehad, máár nu even adem (en dus meepost)pauze
Irritant heh, die achterlijke prijzen in de kantine? Ik betaal voor een klein bakje rauwkost, een soepje en een karnemelk bijna 2,50 euro! Dat is toch te gek voor woorden??quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekkere tosti gegeten hier in het rest.
Alle prijzen zijn omhoog gegooid
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:04 schreef DarkElf het volgende:
dan kopen jullie toch een leuke bento box? Ga je zelf je lekkere prakjes meenemen
Vertel vertel!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach je hebt goede vrijdag en zaterdag overdag nog om te posten en ons bij te pratenMaar meer in beeld zijn kan wmb geen kwaad
dus, MoBlo, vertel eens over jezelf.
Wie ben je, wat doe je, wat vind je leuk en wat lust je niet?
he doe eens iets flexibeler johquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik neem al als hollander zelfgesmeerde boterhammen mee in een tupperware bakje
Gekker moet t niet worden hoor!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vertel vertel!
Nou, MoBlo ook wel Faithy, Jerney_Klaagman, de gebande Knuffelsleten nog wat andere ex-klonen..
23 jaar, Arnhem, geweldige vriend ;* René.
Een fetish voor Sushi (niet de kat, dat zou eng zijn), Risotto, lekkere hartige hapjes en brownies
Vind eigenlijk bijna alles wel lekker, met uitzondering van (gebakken)leverproducten (alhoewel ik wel leverworst lust), witlof met een papje en chocolade met likeurvulling
Oh ja, ik studeer dus, schijnt, Informatiekunde (wannabe-nerd) in Nijmegen en en ja.. nou... ik rijd dus motor![]()
zoiets?
De zwarte zijn alleen het warmst. Niet het snelstquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
nee, een zwartewant die zijn 't snelst
![]()
duh
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Nee, helemaal niet koud en ik heb mijn balkondeur open staan
heb jij inmiddels uberhaupt al wel een motor?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De zwarte zijn alleen het warmst. Niet het snelst
Ja joh, een roze met paarsequote:Op donderdag 20 maart 2008 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij inmiddels uberhaupt al wel een motor?
heb helaas niet meer elk topic gevoldquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja joh, een roze met paarseheb je zeker gemist, want zo'n beetje elk topic wordt er wel een grapje of opmerking over gemaakt!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij inmiddels uberhaupt al wel een motor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |