Waarom had ik nou nooit zulke zusters in het UMC?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lein :
[ afbeelding ]
Bloes :
[ afbeelding ]
Hulpnurse Nynke :
[ afbeelding ]
Komop SiGNe, doe je best, misschien kun je nog wel meer stereotypen in een zin proppenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:59 schreef SiGNe het volgende:
En misschien kan jij m'n vraag beantwoorden, waarom sturen ze altijd homo's om mannen te wassen (en voor een operatie te scheren)??
Altijd fijn als je zo'n gast met een verwijfde stem hoort zeggen "het is weer tijd voor je klismaaaaa"[ afbeelding ]
Nou vertel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:13 schreef Euc- het volgende:
Heeeeeeey, ik ben weer terug![]()
Mijn dag kan niet meer stuk
:$
Als je een week op een chirurgische afdeling werkt, maakt het je geen reet meer uit of je nou een man of een vrouw wast, jong, oud, dik, dun, knap, lelijk, groot geschapen, klein geschapen. Het boeit echt niet meer. Zolang ze maar niet stinken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:11 schreef Bluezz het volgende:
Die ziet niet eens dat daar een lijf ligt joh
Nou, 1 keer moest ik echt dubbel checken. Een man van 80 ofzo, frontaalkwabdementie en een eikelpiercingquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Dat zeg ik Lein
Al die bejaarde mannekes die ik heb verzorgd, gewassen etc. ze vroegen wel eens, al die piemels, joh ik zag ze niet eens meer
Heb je verdiend, erg hard gewerktquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:19 schreef AKnynke het volgende:
ik ben ook weer thuis. Wederm ga ik even een half uurtje in bed. Straks bij vriendinnetjes eten, en daarna lekker feesten vanavond. Morgen is vrij, dus in feite is het nu al weeekend!
Die heeft geneukt, dus.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:13 schreef Euc- het volgende:
Heeeeeeey, ik ben weer terug![]()
Mijn dag kan niet meer stuk
Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja of weer ordinair gerukt sinds het gips eraf is.
GenEuc-tquote:
Tralalalala.quote:
aha, nou weer wat geleerdquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je schijnt het te kunnen etenals sashimi
Tis dat ik weet dat je dr gezien hebt en dus eigenlijk beter weet, maar anders..quote:
Je stuurt foto's rond van je scharrels handen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Tis dat ik weet dat je dr gezien hebt en dus eigenlijk beter weet, maar anders..![]()
Niet echt een scharrel, stiekem toch meer girlfriend materiaalquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je stuurt foto's rond van je scharrels handen?
En waarom wisten wij daar niets van.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:10 schreef Euc- het volgende:
[..]
Niet echt een scharrel, stiekem toch meer girlfriend materiaal
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En waarom wisten wij daar niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |