Ben bezig, maar rustig aan. Ga eerst in mei naar Amerika.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wil je daar wat aan veranderen of heb je daar geen zin in?
Volgens mij is Nynke inderdaad net wakker!quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je n andere baan zoeken!
Volgens mij ligt Nynke gewoon met een kater in haar nest
Kende je zelfs de kool-tip van D_H?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens mij is Nynke inderdaad net wakker!
Bedankt voor de zorgen en de lieve wensen allemaal!![]()
![]()
De enkel doet niet eens zeer vanmorgen, alleen de hamstring is wat gevoelig! Ik ken al jullie trucjes ook, ik heb vrij kutte enkels van volleybal. Ooit op een gala de enkelbanden ingescheurd...(ja, ook daar viel ik, ik val wel vaker op de dansvloer)....En ik weet niet hoe vaak ik door m'n enkels ben gegaan in de loop van de jaren!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kende je zelfs de kool-tip van D_H?
Oei, steenkolen Duits?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:38 schreef Den_Haag het volgende:
En geen steenkool gebruiken he!
Lunchen, bedoel jequote:Op donderdag 20 maart 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oei, ik heb honger. zometeen m'n bedje maar eens uit en douchen en ontbijten...
Ik snap hem niet?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oei, steenkolen Duits?
@ EUC: is het de schildpadden-meid?
Oei, ik heb honger. zometeen m'n bedje maar eens uit en douchen en ontbijten...
Die meid die schildpadden ging redden ergens....quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
Ik las schildpadden-meet, ik denk wtf?
Nee, niet schildpadden-meid, is die ene die ik al heel lang kende en eigenlijk wel leuk vond, toen even niet, en nu toch wel![]()
Dat grietje dat schildpadden aan het redden/beschermen was!quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
Nee, niet schildpadden-meid, is die ene die ik al heel lang kende en eigenlijk wel leuk vond, toen even niet, en nu toch wel![]()
Mannen, zo wispelturig! Ik weet het ff niet meer, is het die meid met wie je ook naar disney zou gaan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mannen, zo wispelturig! Ik weet het ff niet meer, is het die meid met wie je ook naar disney zou gaant?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Awwwww....Babysokjes
![]()
[ afbeelding ]
Ach je hebt goede vrijdag en zaterdag overdag nog om te posten en ons bij te pratenquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
hoooi![]()
even hier weer (zodat jullie zaterdag niet denken 'wie is dat mens dat hier tussen zit
![]()
)
beetje druk geweest/gehad, máár nu even adem (en dus meepost)pauze
Wie?quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
hoooi![]()
even hier weer (zodat jullie zaterdag niet denken 'wie is dat mens dat hier tussen zit
![]()
)
beetje druk geweest/gehad, máár nu even adem (en dus meepost)pauze
Irritant heh, die achterlijke prijzen in de kantine? Ik betaal voor een klein bakje rauwkost, een soepje en een karnemelk bijna 2,50 euro! Dat is toch te gek voor woorden??quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekkere tosti gegeten hier in het rest.
Alle prijzen zijn omhoog gegooid
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:04 schreef DarkElf het volgende:
dan kopen jullie toch een leuke bento box? Ga je zelf je lekkere prakjes meenemen
Vertel vertel!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach je hebt goede vrijdag en zaterdag overdag nog om te posten en ons bij te pratenMaar meer in beeld zijn kan wmb geen kwaad
dus, MoBlo, vertel eens over jezelf.
Wie ben je, wat doe je, wat vind je leuk en wat lust je niet?
he doe eens iets flexibeler johquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik neem al als hollander zelfgesmeerde boterhammen mee in een tupperware bakje
Gekker moet t niet worden hoor!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vertel vertel!
Nou, MoBlo ook wel Faithy, Jerney_Klaagman, de gebande Knuffelsleten nog wat andere ex-klonen..
23 jaar, Arnhem, geweldige vriend ;* René.
Een fetish voor Sushi (niet de kat, dat zou eng zijn), Risotto, lekkere hartige hapjes en brownies
Vind eigenlijk bijna alles wel lekker, met uitzondering van (gebakken)leverproducten (alhoewel ik wel leverworst lust), witlof met een papje en chocolade met likeurvulling
Oh ja, ik studeer dus, schijnt, Informatiekunde (wannabe-nerd) in Nijmegen en en ja.. nou... ik rijd dus motor![]()
zoiets?
De zwarte zijn alleen het warmst. Niet het snelstquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
nee, een zwartewant die zijn 't snelst
![]()
duh
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Nee, helemaal niet koud en ik heb mijn balkondeur open staan
heb jij inmiddels uberhaupt al wel een motor?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De zwarte zijn alleen het warmst. Niet het snelst
Ja joh, een roze met paarsequote:Op donderdag 20 maart 2008 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij inmiddels uberhaupt al wel een motor?
heb helaas niet meer elk topic gevoldquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja joh, een roze met paarseheb je zeker gemist, want zo'n beetje elk topic wordt er wel een grapje of opmerking over gemaakt!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij inmiddels uberhaupt al wel een motor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |