Je karma was toch al verrot.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Neuh, kan ik nie maken. Helaas.
Trouwens:quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:58 schreef Euc- het volgende:
Ga jij nou eerst maar eens op zoek naar een nieuwe bril
Veel mensen die mij goed kennen klagen tegen me dat ze nooit snappen wanneer ik serieus ben of niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:58 schreef Euc- het volgende:
Ga jij nou eerst maar eens op zoek naar een nieuwe bril
Als je je pm serieus meende dan bedenk ik me nu![]()
Slaap lekker, stad achter de duinen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:06 schreef Den_Haag het volgende:
Slaap lekker allemaal!
bril en lenzen schelen altijd minstens 0.5, lenzen zitten dichter op je oog.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trouwens:
WAUW WAUW WAUW!!!_!
Gister had ik een paar nieuwe lenzen besteld met sterktes gebaseerd op de metingen die ik voor mijn bril had gekregen vorige week, en omfg, beide ogen kunnen met 0.75D minder aan. Mijn ogen voelen veel minder moe aan nu!
Betekent wel dat die optometrist waar ik eerst naartoe ging een ontzettend incompetente lul was dus.
Ik dacht even dat je klaarkwamquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens:
WAUW WAUW WAUW!!!_!
Gister had ik een paar nieuwe lenzen besteld met sterktes gebaseerd op de metingen die ik voor mijn bril had gekregen vorige week, en omfg, beide ogen kunnen met 0.75D minder aan. Mijn ogen voelen veel minder moe aan nu!
Betekent wel dat die optometrist waar ik eerst naartoe ging een ontzettend incompetente lul was dus.
Vergeleken met mijn oude lenzen natuurlijk, duh.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
bril en lenzen schelen altijd minstens 0.5, lenzen zitten dichter op je oog.
Verdrink in mijn donkere ogen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je klaarkwam![]()
Maar super dat het lekker zit![]()
Staan ze je leuk?
Happy?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
rrrRRRRRRRrrrrr![]()
Euc, vet flauw dat je niet wilt delen hoe ze eruit ziet
Kun je beschrijven hoe het is als vrouw om met een andere vrouw te gaan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Medisch team aan het samenstellen voor arme CF? Of ben ik weer te laat
En piemels, ach...
Tja, die zijn zo overrated.quote:
Oh, dan scheelt het inderdaad behoorlijk..quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn oude lenzen natuurlijk, duh.
Dat sprookje hadden ze mij ook verteld, maar helaas..ook na mijn 50ste geen verbetering bij mij. Gewoon dezelfde sterkte gehouden. (-1,75 en -2,25) en leesbril.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:23 schreef SiGNe het volgende:
en je kan je rond je 50e ook nog eens verheugen op een verbetering![]()
ik heb zelf -8.0 en -7.5 qua lenzen
Dus ik ben weer eens een medische misser?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat hoort heul geen sprookje te zijn!
Oh, dan komt het zeker omdat ik altijd zo'n relatief lichte sterkte heb gehad?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef SiGNe het volgende:
Oh, m'n vader is van -3.75 naar -2.25 gegaan, heeft nu inderdaad wel een leesbril nodig.
en ik had begrepen dat als je boven de -5.0 zit je vaak wel een verbetering van je ogen krijgt, maar geen leesbril nodig hebt.
2 weken geleden de 'Rolls Royce' onder de zonnebrillen aangeschaft met het oog op Australie.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:38 schreef SiGNe het volgende:
Over brillen en lenzen gesproken, ik heb denk ik m'n nieuwe zonnebril voor dit jaar uitgekozen, een Ray Ban:
[ afbeelding ]
ik wil 'm alleen denk ik in Matte Gunmetal ipv. zwart, ik wil wel groen/grijze glazen en 't liefst gepolariseerd.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:10 schreef Euc- het volgende:
ohjee dit gaat nog wat worden ook zeg, begin van de avond een uur met haar aan de telefoon gehangen, nu net weer 3 kwartier![]()
Morgen gaan we shoppen, ik moest toch al nieuwe kleren hebben, plus morgen gaat de mediamarkt in roermond open en ik heb mijn oog op een leuke compacte digitale camera voor erbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |