And we have a winner!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
tijdens het werk!?
Welke jeugd en wat train je dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
2 koppen thee zelfs!En een warme douche!
[..]In mn lunchpauze. Ik heb het iedere keer als ik ga sporten, dan ga ik eerst gillen dat het koud is en dan ga ik rennen.
![]()
Maar we hebben er weer een talentje bij. Altijd handig als je nog een beker moet verdedigen over een week of 10.
Een talentje als in een vrouwelijke collega die een bal kan raken zonder er over te struikelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Welke jeugd en wat train je dan?
golfer wilde net de finishing touch (het spiegelstuk hoogglans zwart) op de trap gaan aanbrengen, zegt ie : Huh? wat raar dun?quote:
Wat een sufferd bij die winkelquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer wilde net de finishing touch (het spiegelstuk hoogglans zwart) op de trap gaan aanbrengen, zegt ie : Huh? wat raar dun?
Heeft die *&&% kerel uit de verfzaak ons lak gegeven ipv verf
Kan ie weer terug
Een dikke zoen!quote:
Zo zag ie er ook uitquote:
Doe je het trapgat grijs, de leuning wit en de treden zwart?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer wilde net de finishing touch (het spiegelstuk hoogglans zwart) op de trap gaan aanbrengen, zegt ie : Huh? wat raar dun?
Heeft die *&&% kerel uit de verfzaak ons lak gegeven ipv verf
Kan ie weer terug
KUTknie CF, whats the matter? zuster Lein en zuster Bloes zitten klaar voor overleg.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
KUHUTTT, er is dus idd wat mis met die stomme knie van mij, en nu mag ik niet meer hardlpen, en ook niet meer zwemmen
Ik ga van chagrijn nu even een grote bak aardbeien leegvreten
Zal wel iets met de banden of meniscus zijn. Rust, reinheid en regelmaat gecombineerd met lucht, licht en liefde zullen het herstel bespoedingen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
KUTknie CF, whats the matter? zuster Lein en zuster Bloes zitten klaar voor overleg.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
Doe je het trapgat grijscool, spacy, metallic zilver, de leuning wit en de treden rand achter de trapleuning zwart?Wat stylish.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Zal wel iets met de banden of meniscus zijn. Rust, reinheid en regelmaat gecombineerd met lucht, licht en liefde zullen het herstel bespoedingen.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
KUTknie CF, whats the matter? zuster Lein en zuster Bloes zitten klaar voor overleg.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]Pilatussen ook even mee wachten denk ik zo, en lekker vroeg naar de meet komen is het beste
Maar jij zit toch niet in het leger?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen boete. Want dan wist ze dat ze meteen een klacht te pakken had bij de korpsleiding. Een waarschuwing en 2 minuten tijdsverlies. die ik daarna goedmaakte
Mja maar de down facing dog en de boom lijken me ook niet goed...quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mèns
Neuh, pilates blijf ik wel doen. Wel beetje uitkijken met yoga, bij die oefeningen waarbij je op je knie zit of in kleermakerszit heb ik er last van.
Probeer de sportarts in Leidschendam. ik kon via hem binnen 3 weken onder het mes. Van de meeste orthopeden mag je eerst 3 maanden rust houden omdat het toch waarschijnlijk overbelast is. Ik ken die eikels helaas uit ervaring.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meniscus is kapoet. Was ie wrs al veel langer, gaat nu irriteren met sporten. Dus naar de orthopeed, evt kijkoperatie.
Zucht.
ja dat geloof ik, maar goed klote zeg van je kniequote:Op woensdag 19 maart 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mèns
Neuh, pilates blijf ik wel doen. Wel beetje uitkijken met yoga, bij die oefeningen waarbij je op je knie zit of in kleermakerszit heb ik er last van.
Ze verzorgen politietaken rond schiphol en op door de overheid aangewezen locaties (deel van de Rotterdamse haven). Waar ze nu reden is het twijfelachtig maar ze mogen door een (stille onaangekondigde) wetwijziging ook elders politietaken uitvoeren die zij waarnemen op het moment dat zij bezig zijn met politietaken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar jij zit toch niet in het leger?
Want volgens mij heeft de marechaussee alleen zeggenschap over het leger en doen ze grensbewaking en doet de rijkspolitie voornamelijk de wetshandhaving op de snelweg enzo.
Ik heb het nooit zo met hardlopen. Jij bent de 3e al die ik ken die dankzij hardlopen knie- danwel enkelklachten oploopt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meniscus is kapoet. Was ie wrs al veel langer, gaat nu irriteren met sporten. Dus naar de orthopeed, evt kijkoperatie.
Zucht.
Strikt gezien kan je maar beter wel voor de OK gaan, dan is het probleem tenminste weg zonder dat je 3 maanden rust hoeft te houden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo met hardlopen. Jij bent de 3e al die ik ken die dankzij hardlopen knie- danwel enkelklachten oploopt.
Kusje d'r op![]()
, en hopen dat het meevalt en dat je zonder kijkoperatie vooruit kan.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
^^ wat de zuster zegt dan
ik sta laag in de pikorde van het behandelteam.![]()
En de opening van het kussensloop mag NOOIT naar de deur wijzen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:59 schreef DarkElf het volgende:
wel de linkerbovenhoek van het kussen pakken en de rechteronderhoek en dan opschudden...
en dan andersom(linksonder en rechtsboven dus voor de blondjes )
idd (en ik, geconditioneerd als ik ben, doe dat thuis dus ook nooitquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En de opening van het kussensloop mag NOOIT naar de deur wijzen!
Strenge hoofdzuster gehad? En als je met een laken en een deken opmaakt, ook zorgen dat het naadje aan de onderkant zit, niet boven?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd (en ik, geconditioneerd als ik ben, doe dat thuis dus ook nooit)
naadjes en labels aan de onderkant ja. (als ik de sprei op bed leg hier liggen die dus ook keurig onderaan)quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Strenge hoofdzuster gehad? En als je met een laken en een deken opmaakt, ook zorgen dat het naadje aan de onderkant zit, niet boven?
Dan is het voor mij en m'n onhandigheid veilig om naar de meet te komen! Gelukkig maar!quote:
Pillen, pleisters, verband, zusters en sterke mannen genoeg!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan is het voor mij en m'n onhandigheid veilig om naar de meet te komen! Gelukkig maar!
Ja! En als ik me niet vergis, staan er ook prostaatonderzoeken op de planning...quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:22 schreef Bluezz het volgende:
Hoor ik daar een paar liesbreukblessures?![]()
Oh das precies mijn kleur!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Deze was voor DE geweest als ze was gekomen...
[ afbeelding ]
Proestquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm CF is aan het passen, kind doe wat warmers om je knie
[ afbeelding ]
BRON
Dé schilderquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, maar wie is die aantrekkelijke man in het trapgat?
Handig inderdaad, scheelt in elk geval dat je onder de boete uitgekoment bent..quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze verzorgen politietaken rond schiphol en op door de overheid aangewezen locaties (deel van de Rotterdamse haven). Waar ze nu reden is het twijfelachtig maar ze mogen door een (stille onaangekondigde) wetwijziging ook elders politietaken uitvoeren die zij waarnemen op het moment dat zij bezig zijn met politietaken.
Logisch he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |