Strikt gezien kan je maar beter wel voor de OK gaan, dan is het probleem tenminste weg zonder dat je 3 maanden rust hoeft te houden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo met hardlopen. Jij bent de 3e al die ik ken die dankzij hardlopen knie- danwel enkelklachten oploopt.
Kusje d'r op![]()
, en hopen dat het meevalt en dat je zonder kijkoperatie vooruit kan.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
^^ wat de zuster zegt dan
ik sta laag in de pikorde van het behandelteam.![]()
En de opening van het kussensloop mag NOOIT naar de deur wijzen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:59 schreef DarkElf het volgende:
wel de linkerbovenhoek van het kussen pakken en de rechteronderhoek en dan opschudden...
en dan andersom(linksonder en rechtsboven dus voor de blondjes )
idd (en ik, geconditioneerd als ik ben, doe dat thuis dus ook nooitquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En de opening van het kussensloop mag NOOIT naar de deur wijzen!
Strenge hoofdzuster gehad? En als je met een laken en een deken opmaakt, ook zorgen dat het naadje aan de onderkant zit, niet boven?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd (en ik, geconditioneerd als ik ben, doe dat thuis dus ook nooit)
naadjes en labels aan de onderkant ja. (als ik de sprei op bed leg hier liggen die dus ook keurig onderaan)quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Strenge hoofdzuster gehad? En als je met een laken en een deken opmaakt, ook zorgen dat het naadje aan de onderkant zit, niet boven?
Dan is het voor mij en m'n onhandigheid veilig om naar de meet te komen! Gelukkig maar!quote:
Pillen, pleisters, verband, zusters en sterke mannen genoeg!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan is het voor mij en m'n onhandigheid veilig om naar de meet te komen! Gelukkig maar!
Ja! En als ik me niet vergis, staan er ook prostaatonderzoeken op de planning...quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:22 schreef Bluezz het volgende:
Hoor ik daar een paar liesbreukblessures?![]()
Oh das precies mijn kleur!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Deze was voor DE geweest als ze was gekomen...
[ afbeelding ]
Proestquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm CF is aan het passen, kind doe wat warmers om je knie
[ afbeelding ]
BRON
Dé schilderquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, maar wie is die aantrekkelijke man in het trapgat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |