Je hebt een digitale camera erbij nodig om te neucken met haarquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:10 schreef Euc- het volgende:
ohjee dit gaat nog wat worden ook zeg, begin van de avond een uur met haar aan de telefoon gehangen, nu net weer 3 kwartier![]()
Morgen gaan we shoppen, ik moest toch al nieuwe kleren hebben, plus morgen gaat de mediamarkt in roermond open en ik heb mijn oog op een leuke compacte digitale camera voor erbij![]()
Nee, om foto's onder het neucken te maken als de batterijen van mn A700 onverhoopt op rakenquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt een digitale camera erbij nodig om te neucken met haar
Ik wil dus een leuke platte kleine digicam voor momenten dat ik geen zin heb om die a700 en lenzen mee te gaan slepen, zoals bijvoorbeeld komende zaterdagquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, om foto's onder het neucken te maken als de batterijen van mn A700 onverhoopt op raken
Ziet er leuk uit, leuk prijsje ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ik de stap toch ga wagen als ik weer geld heb, en de Ricoh Caplio R7 ga kopen. 28-200mm lens, superkleine body. Beeldkwaliteit zeker acceptabel (wat vignettering en iets onscherpe hoeken op 28mm) maar vooral een camera die je heerlijk mee kunt nemen als je een dagje op stap gaat.
Heb nu een Minolta G400, een van mijn beste gadgetaankopen ooit - en dat zegt wel in een huis vol met andere gadgets.
Gelukkig is het niet echt een sterkte waarbij je echt een bril nodig hebt, daarbij is ze ook best ijdel dus zo erg vind ze het ook niet.quote:
Mijn vriendin had op mijn aanraden een Ixus 860 IS gekocht. Die heeft zeker een mooi scherm en is handzaam. De Sony's hebben als nadeel dat ze op memory sticks werken en niet op (mini/micro) SD kaarten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:21 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, leuk prijsje ook
Ik heb de Sony DSC-T300 op het oog, maar weet het nog niet zo zeker met dat touchscreen op de achterkant, als dat niets blijkt te zijn (bij de mediamarkt staan die dingen ook altijd echt aan en kun je wat kloten)wil ik iig iets met een mooi groot lcd scherm, kwaliteit is een beetje van ondergeschikt belang, moet natuurlijk wel goed zijn maar uiterlijk, mooi groot lcd scherm en handzaamheid zijn zeker ook zo belangrijk.
En ik zit te denken over die nieuwe apple laptop, die ultra dunne
Heb ik als voordeel dat ik dus al een A700 (memorystick EN compactflash), A100 (nog altijd, moet hem nog eens verkopen), sony laptop (oa memorystick gleufje), k750i (memorystick) en w950i heb, wat allemaal mooi met elkaar te linken is, daarom gaat de voorkeur ook uit naar iets van sonyquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn vriendin had op mijn aanraden een Ixus 860 IS gekocht. Die heeft zeker een mooi scherm en is handzaam. De Sony's hebben als nadeel dat ze op memory sticks werken en niet op (mini/micro) SD kaarten.
Oh ja, helemaal vergeten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:28 schreef Euc- het volgende:
[..]
Heb ik als voordeel dat ik dus al een A700 (memorystick EN compactflash), A100 (nog altijd, moet hem nog eens verkopen), sony laptop (oa memorystick gleufje), k750i (memorystick) en w950i heb, wat allemaal mooi met elkaar te linken is, daarom gaat de voorkeur ook uit naar iets van sony
Vergeef me dat ik het vraag, maar voel je je binnenkort weer goed genoeg om te werken? Lijkt me dat je met een wajong uitkering niet zoveel spulletjes kunt kopen die je eigenlijk zou willen kopen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:28 schreef SiGNe het volgende:
Opzich zou ik mijn canon A95 willen vervangen voor een Powershot S5 en eigenlijk wil ik wel een dSLR camera maar ik ben bang voor de lensziekte.
Dat je elke keer dat je een foto neemt in je gedachte hebt: "had ik die-en-die lens maar"
en dan ook nog de flinke tas die je elke keer moet meenemen als je wat fotootjes wil nemen.
Die S5 zit precies tussen de consumentencamera's en de wat professionelere dSLR's.
Maar dan nog, ik wil eerst B&W 602 speakers voor m'n surroundset.
Mediamarkt heeft trouwens als openingsaanbieding een Sony w80s in de aanbieding voor 139 euro, is misschien ook wel iets, alleen volgensmij ben ik scheel maar ik kan echt niet zien wat voor geheugen die neemt..quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal vergeten.![]()
Ik was vroeger helemaal gek van Sony Clié's. Helaas zijn ze gestopt met het maken. Heb nog wel een Sony Clié TG50 als alarm/kladblok/afstandsbediening hier op mijn bureau staan. Leuk 128 MB stickie erin.
Oh trouwens, mijn Minolta G400 slikt ook memorysticks(én SD kaart).
Memory Stick Pro Duoquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft trouwens als openingsaanbieding een Sony w80s in de aanbieding voor 139 euro, is misschien ook wel iets, alleen volgensmij ben ik scheel maar ik kan echt niet zien wat voor geheugen die neemt..
Maarja, morgen maar es gaan kijken, zal wel schijtdruk zijnquote:Opnamemedium
Memory Stick Duo™, Memory Stick PRO Duo™. Memory Stick PRO Duo™ High Speed, Memory Stick PRO-HG Duo™ (dezelfde snelheid als PRO Duo™). Intern geheugen (31 MB)
het is je vergevenquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik het vraag, maar voel je je binnenkort weer goed genoeg om te werken? Lijkt me dat je met een wajong uitkering niet zoveel spulletjes kunt kopen die je eigenlijk zou willen kopen.
Niet nog wakker, maar al wakker, hihi........quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:53 schreef AKnynke het volgende:
Is er nog iemand wakker?
Ik heb een superavond gehad. Alleen gevallen op de dansvloer, en nu doet m'n enkel zeer. Ik ben benieuwd tot in hoeverre alcohol de pijn verdooft, want dan gaat het morgen echt vet pijn doen...
Vandaag zal je er meer last van hebben dan gister avond denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 03:53 schreef AKnynke het volgende:
Is er nog iemand wakker?
Ik heb een superavond gehad. Alleen gevallen op de dansvloer, en nu doet m'n enkel zeer. Ik ben benieuwd tot in hoeverre alcohol de pijn verdooft, want dan gaat het morgen echt vet pijn doen...
Straks gewoon even ijsen. En witte kool erop als hij dik is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:53 schreef AKnynke het volgende:
Is er nog iemand wakker?
Witte kool??? Die kende ik nog niet!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Straks gewoon even ijsen. En witte kool erop als hij dik is.
Ik geloof je gelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:45 schreef Den_Haag het volgende:
Geleerd van de sportmasseur van mijn hockeyteam. schijnt erg goed te werken
Witte kool (uit de koelkast) is ook erg aangenaam voor kraamvrouwen en borstvoedende vrouwen met pijnlijke borsten!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Straks gewoon even ijsen. En witte kool erop als hij dik is.
Ja hij heeft mank gelopen... Kreeg ook een soort ibuprofen drankje van de dierenarts, hij moest blijven bewegen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef Bluezz het volgende:
Dan liep ie zeker mank, arm beest
Kan me voorstellen dat je baalt, kost veel tijd.
Oh en ik heb NOOIT zin om te werkenBehalve als ik eenmaal op mijn werkplek zit
(altijd al gehad, welk werk het ook was)
Ik hoop dat t niets ernstigs is...quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop niet dat Nynke naar de dokter moest.
Waarschijnlijk niet....quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Karel, als je je werk niet leuk of uitdagend meer vindt, zit je dan wel op de goeie werkplek?
Speelt ze met die kater?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je n andere baan zoeken!
Volgens mij ligt Nynke gewoon met een kater in haar nest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |