quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
Abnormaal om te doen bij iemand en ook om te laten doen bij jezelf.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:18 schreef FleshWound het volgende:
Mja, Delft staat sowieso wel bekend om z'n ontgroeningen. Damesdisputen die meiden tussen twee matrassen naar beneden gooien enzo.
DE, ik deel je meningquote:Op maandag 18 februari 2008 18:21 schreef DarkElf het volgende:
Abnormaal om te doen bij iemand en ook om te laten doen bij jezelf.
Vind het nogal "apart" om jezelf te vernederen omdat je bij een clubje wilt horen maar goed; das mijn mening
Kan je je voorstellen dat zelfs Beatrix lid was van Minerva? Die heeft dus ook zo'n ontgroening moeten doorstaan. Wehehe.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Abnormaal om te doen bij iemand en ook om te laten doen bij jezelf.
Vind het nogal "apart" om jezelf te vernederen omdat je bij een clubje wilt horen maar goed; das mijn mening
Minerva? Als in Minerva Leiden?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:23 schreef FleshWound het volgende:
Kan je je voorstellen dat zelfs Beatrix lid was van Minerva? Die heeft dus ook zo'n ontgroening moeten doorstaan. Wehehe.
Je haalt vrijwillig een stel drankzuipende, vernielende brallende Fokkers in huis? Moedig.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Maargoed, zoals in de TT staat, het is tijd voor een CUL SC Jubileum-meet. Ik stel het huis en de keuken van mn ouders beschikbaarDie willen vast wel een avondje opbokken
![]()
Ja dat wist ik idd.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:23 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat zelfs Beatrix lid was van Minerva? Die heeft dus ook zo'n ontgroening moeten doorstaan. Wehehe.
Ja dat las ik net in t vorige topicquote:
Zodra er vernield en gebrald gaat worden, gaan de lichten aan en de muziek uit.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:25 schreef FleshWound het volgende:
Je haalt vrijwillig een stel drankzuipende, vernielende brallende Fokkers in huis? Moedig.
Ik zorg voor het dessert.
Het valt ons hier net op dat het zulk apart gelig/oranje licht isquote:Op maandag 18 februari 2008 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
Prachtige zonsondergang buiten trouwens. Een soort rode gloed valt over de straten.
Heerlijk heh, en de fluitende vogeltjes op de achtergrond..quote:Op maandag 18 februari 2008 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Het valt ons hier net op dat het zulk apart gelig/oranje licht is
Jij, Bluezz en Golfer toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:29 schreef Euc- het volgende:
Nummertje 100 alweer
Jammer dat er relatief weinig van het eerste uur over zijn
Ja! Oh ik ben zo blij ook dat we steeds meer de zon zien.. Van mij mag het best vriezen, als de zon maar schijntquote:Op maandag 18 februari 2008 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heerlijk heh, en de fluitende vogeltjes op de achtergrond..
Daar staat tegenover dat er ontiegelijk toffe nieuwe personen bij zijn gekomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:29 schreef Euc- het volgende:
Nummertje 100 alweer
Zoals?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:35 schreef FleshWound het volgende:
Daar staat tegenover dat er ontiegelijk toffe nieuwe personen bij zijn gekomen.
Boehoeeeeequote:Op maandag 18 februari 2008 18:29 schreef Euc- het volgende:
Nummertje 100 alweer
Wat ruik ik toch? beunkster, kan het zijn dat je net iets teveel zelfvertrouwen door je soep geroerd hebt?quote:
We kunnen natuurlijk ook een CUL SC Newbie-meet houden. Met Bluezz en golfer om alles in goede banen te leidenquote:Op maandag 18 februari 2008 18:29 schreef Euc- het volgende:
Nummertje 100 alweer
De Rudy en Trudie Introducé meetingquote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook een CUL SC Newbie-meet houden. Met Bluezz en golfer om alles in goede banen te leiden
Jij snapt hetquote:Op maandag 18 februari 2008 18:43 schreef DarkElf het volgende:
zwoele zomeravond... dáár heb ik pas zin in
lekker buiten borrelen met leuk gezelschap, ijskoude wijn en lekkere hapjes
lekker eten maken en ś avonds de kaarsjes aan en úren buiten blijven hangen
Als er één wil beesten ben ik het hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een CUL SC Newbie-meet houden. Met Bluezz en golfer om alles in goede banen te leiden
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij snapt hetJe kan blijven slapen, en Rtificial ook
Lijkt me wel een geinig planquote:Op maandag 18 februari 2008 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Jubileummeet mag ook hier hoor, als iedereen wat meeneemt... op een zwoele zomeravond buiten, en anders binnen, max 10 personen
Maar wie moet dan de sensible adult zijn?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Als er één wil beesten ben ik het hoor
Milouquote:Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar wie moet dan de sensible adult zijn?
Alsof ik politie-agentje ga spelen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Met Bluezz en golfer om alles in goede banen te leiden
Hahaha dat wordt dan wel een heeeeeeel bijzonder gerecht! Overigens zou ik het ook wel doen hoor, koken is en blijft iedere dag weer een bijzondere gelegenheid en een leuke bezigheid dus ach, waarom daar dan niet je dure/lekkere port voor gebruiken!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Pfft, decadent. Mams heeft port nodig bij het koken, paps trekt een 25 jaar oude fles openIets anders had ie niet in handbereik whehehe.
Ik las het net ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:37 schreef cul_non_kul het volgende:
Lein > congrats met de "centennial"
Ik heb inmiddels twee gangen mmogen genieten, wat is het toch heerlijk om zo ontvangen te worden na een dagje van noeste arbeid en enerverende belevingen
Heh signe, wat rot. Gecondoleerd.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef SiGNe het volgende:
Kreeg net van m'n vader te horen dat de vader van m'n beste jeugdvriend is overleden![]()
Had al heel lang geen contact met die vriend gehad en dan zal je altijd zien dat het eerste contact dat je weer hebt een begravenis is..
Ach wat vreselijk..........ik herken het helaas. Heb op deze wijze ook een oude vriendin van me teruggevonden, omdat ik in de krant las dat haar moeder overleden was. Heb toen een kaart gestuurd met en heel verhaal er op en drie weken later belde ze me om te bedanken.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef SiGNe het volgende:
Kreeg net van m'n vader te horen dat de vader van m'n beste jeugdvriend is overleden![]()
Had al heel lang geen contact met die vriend gehad en dan zal je altijd zien dat het eerste contact dat je weer hebt een begravenis is..
Fysiek contact is eigenlijk not-done bij ontgroeningen. Weet dat ze het in Delft wel veel doen (vlakke hand).quote:Op maandag 18 februari 2008 18:26 schreef beunkster het volgende:
Idem hier. Tot op zekere hoogte is een ontgroening leuk, maar regelmatig gaat het veel te ver.
Vind het ook bijzonder onvolwassen gedrag. Ben blij dat ik daar niet aan mee heb hoeven doen
Maar het zijn natuurlijk wel de excessen die we horen. Voor het overgrote deel gaat het natuurlijk gewoon vrij normaal en onschuldig.
Dus dat moeten we wel in het oog houden.
Edit: dit slaat natuurlijk op de post van 18.22... damn wat gaat dat hier snel![]()
Als jij zoiets zegt maakt t wel indruk denk ik... Zou je ook daad bij woord gevoegd hebben?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:19 schreef Den_Haag het volgende:
Fysiek contact is eigenlijk not-done bij ontgroeningen. Weet dat ze het in Delft wel veel doen (vlakke hand).
Dit weekend was er maar 1 akkefietje waarbij een begeleider iemand bij de arm greep. Die hebben we snel duidelijk gemaakt dat hij los moest laten of wat tandjes ging missen.
Yep. En de andere 4 kerels van mijn groep (het gemiddelde gewicht was toch 95kg) ook. Regels zijn regels en daar heeft een organisatie zich ook aan te houden. Zo voorkom je excessen.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als jij zoiets zegt maakt t wel indruk denk ik... Zou je ook daad bij woord gevoegd hebben?
Thanx, Leintjeuh ook trouwens..quote:Op maandag 18 februari 2008 20:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach wat vreselijk..........ik herken het helaas. Heb op deze wijze ook een oude vriendin van me teruggevonden, omdat ik in de krant las dat haar moeder overleden was. Heb toen een kaart gestuurd met en heel verhaal er op en drie weken later belde ze me om te bedanken.
Gecondoleerd in ieder geval.
Jeetje Signe, dat is ff schrikkenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef SiGNe het volgende:
* Leintjeuh mental image maakt...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef Den_Haag het volgende:
Yep. En de andere 4 kerels van mijn groep (het gemiddelde gewicht was toch 95kg) ook. Regels zijn regels en daar heeft een organisatie zich ook aan te houden. Zo voorkom je excessen.
Thanx en graag gedaanquote:Op maandag 18 februari 2008 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje Signe, dat is ff schrikkenRot dat je hem op zo'n manier terug gaat zien.
tnxx voor je reaktie op mijn blogje
jeetje wat naar zegquote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef SiGNe het volgende:
Ja, dat was ie ookquote:Op maandag 18 februari 2008 20:35 schreef SiGNe het volgende:
Thanx en graag gedaan![]()
't is echt een mooi hotel en ik vond het ook wel weer leuk om die klimduin weer terug te zien, ik dacht dat ie veel stijler was.
Zieke kindjesquote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef Tezz het volgende:
Ohoh, kind begint ook nog te spugen.....................toedeloe lieve SC-ertjes!
Ja normaal ben ik bezoeker alleen van de weblogs van mensen maar : die klimduin!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat was ie ookNet als diepte, moet ik het nog een beetje beter leren fotograferen
Mijn weblog is ook van een mens hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 20:43 schreef DarkElf het volgende:
Ja normaal ben ik bezoeker alleen van de weblogs van mensen maar : die klimduin!
Memories!(vroeger toen ik klein was (onder de 7) gingen we wel eens op vakantie daar naartoe
Och Tezz, beterschap voor B...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef Tezz het volgende:
Ohoh, kind begint ook nog te spugen.....................toedeloe lieve SC-ertjes!
*gin, ik druk me verkeerd uit. Je snapt me heus welquote:Op maandag 18 februari 2008 20:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn weblog is ook van een mens hoor
quote:
Maak je wel een foto, SOL? Ben wel erg benieuwd naar Milou's schortje!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:18 schreef SeaOfLove het volgende:![]()
ahhh ik mis haar....was het maar alvast vrijdag![]()
Heb net Milou's eerste keukenschortje getoond aan CNK, hij vond 'm ook ergggg lief![]()
Van de week even de bijpassende ovenwant en pannelappen halen
Is ze een hele week weg? Jeetje das wel lang toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
ahhh ik mis haar....was het maar alvast vrijdag![]()
;
Yepzzz 1 week bij haar vader en 1 week bij mij, de week duurt nu iets minder lang sinds we de 'overdracht' op vrijdag hebben ipv zondagmiddag 5 uur. Dan heb je nl zo'n gebroken weekend om het zo maar even te noemen, nu hebben we allebei een heel weekend met Milouquote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is ze een hele week weg? Jeetje das wel lang toch?
Yepzz, zoals ik al eerder zei, de eerste keer dat Milou aan het (mee)koken is maak ik foto's.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maak je wel een foto, SOL? Ben wel erg benieuwd naar Milou's schortje!
Waren als je kooksels gelukt?
Das wel fijn ja! En wrs een weekend voor jezelf en jequote:Op maandag 18 februari 2008 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepzzz 1 week bij haar vader en 1 week bij mij, de week duurt nu iets minder lang sinds we de 'overdracht' op vrijdag hebben ipv zondagmiddag 5 uur. Dan heb je nl zo'n gebroken weekend om het zo maar even te noemen, nu hebben we allebei een heel weekend met Milou
Dat is idd een prettige bijkomstigheid, alleen moet ik dat ook nu zo eens gaan voelen. Het is gewoon even wennen dat ik haar nu echt moet delen met haar vader ipv dat ze 1x in de 2 weken een weekendje weg is.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Das wel fijn ja! En wrs een weekend voor jezelf en jesamen ook lekker.. uitslapen, lekker weg enzo..
En natuurlijk is elkaar weer zien na een paar dagen vast en zeker érg leuk!
Ik heb geen kinderen maar ik kan me wel ergens indenken dat dat heel lastig moet zijn...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat is idd een prettige bijkomstigheid, alleen moet ik dat ook nu zo eens gaan voelen. Het is gewoon even wennen dat ik haar nu echt moet delen met haar vader ipv dat ze 1x in de 2 weken een weekendje weg is.
Dat is zeker fijn, maar echt heel erg leuk is het niet, Milou is dan helemaal bezeten van mij, is niet van me af te slaan omdat ze me zo gemist heeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
..
En natuurlijk is elkaar weer zien na een paar dagen vast en zeker érg leuk!
De wetenschap dat dit ultemately goed voor haar is, is de reden dat ik deze situatie nu redelijk volhoudquote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen maar ik kan me wel ergens indenken dat dat heel lastig moet zijn...
maar goed, als zij het naar haar zin heeft mag jij dat ook wel hoor
mm dat klinkt idd moeilijk..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat is zeker fijn, maar echt heel erg leuk is het niet, Milou is dan helemaal bezeten van mij, is niet van me af te slaan omdat ze me zo gemist heeft.
Voor een paar uur is dat leuk, maar voor een paar dagen wat minder
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De wetenschap dat dit ultemately goed voor haar is, is de reden dat ik deze situatie nu redelijk volhoud
koesjuhhquote:Op maandag 18 februari 2008 22:17 schreef DarkElf het volgende:
ach ja klinkt zo bijdehand allemaal, sorry ik heb er niet eens verstand van
Zet je computer uit en ga tv kijken of zo.quote:
Pikkebaas, eerst maar slapen na zo'n zwaar vermoeiende dagquote:Op maandag 18 februari 2008 22:54 schreef Den_Haag het volgende:
zo, klaar met studeren. ff nog wat bijlezen hier en dan lekker slapen
wij gaan ookzoquote:Op maandag 18 februari 2008 22:54 schreef Den_Haag het volgende:
zo, klaar met studeren. ff nog wat bijlezen hier en dan lekker slapen
Vertel!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kook zo erg nooit meer voor HEM!
Slinger je MSN maar aan als je wiltquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben boos, das het enige wat ik loslaat
en t klonk zo lekker en gezellig en alles...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben boos, das het enige wat ik loslaat
Is ie met zijn neus al slapend in zijn bord soep gevallen of zoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Hey, dramaqueenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga nu La vie en Rose kijken, heb besloten mijn kijkachterstand van +/- 30 films weg te gaan werken deze laatste 2 wekenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:38 schreef golfer het volgende:
Aanrader qua film: In the valley of Elah, met geweldige hoofdrol van Tommy Lee Jones.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Nieuwe huishoudster op het oog?quote:
ff laatste loodjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
La vie en rose is leukMits je van de muziek van Piaf houdt, natuurlijk.
Ik ben tentamen aan het leren. Bo-ring
FLAMEWAR!!!!quote:
Gaat wel. Veel te veel gegeten en te weinig gesport vorige week. Beetje lui nu. Moet harder werken en studeren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las darmaqueen
Toch teveel LOST gekeken
Hoest Steerebeer?
Neeeeeequote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat wel. Veel te veel gegeten en te weinig gesport vorige week. Beetje lui nu. Moet harder werken en studeren.
Vanaf morgen New & Improved S.
Nee hoor. Ik ben er iig nogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ja is iedereen nu op MSN aan het chatten ofzo?
Ik doe niet aan MSN.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ja is iedereen nu op MSN aan het chatten ofzo?
Ontopic graag.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er iig nog
Hoe ist met jouw laatste loodjes?
Dat is een variant van een oorwurm?quote:
Hydrodynamic models, monitoring and model calibrationquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ontopic graag.
Welk vak heb je?
Ik ben heel, heel slecht in systeemanalyse.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hydrodynamic models, monitoring and model calibration
Krengen zijn het, dat soort modellen. Ga ik dus op promoverenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben heel, heel slecht in systeemanalyse.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:21 schreef ColdFeet het volgende:
Golfje, jazeker!!!
* ColdFeet zingt voor golfer: Guten abend, gut' nacht, tralalaaaa....
Zonder bril ook hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:19 schreef ColdFeet het volgende:
Bweeeeeh, ik wil eigenlijk ook naar bed. Ik ben moe en met een bril op zie ik eruit als een nerd
Gekquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:08 schreef ColdFeet het volgende:
Krengen zijn het, dat soort modellen. Ga ik dus op promoveren
Jij ookquote:
Heb ze pas een halve dag in, morgen een hele proberen. Ze zijn niet zo comfortabel (of goedkoop!) als mijn oude lenzen, maar ik wil per se naar siliconen hydrogelen overstappen omdat ik vaak bloeddoorlopen ogen krijg 's avonds of in een cafe, duidt op zuurstoftekort en/of krassen op het hoornvlies (corneal staining). Daarnaast heb ik van nature ook een vette huid wat vetafzettingen weer bevordert.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:32 schreef ColdFeet het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk: bevalt het nou, die lenzen?
Ik vind de versie van You Learn erg mooi. Als 16 jarige heb ik ook Jagged Little Pill gekocht, maar die ligt volgens mij nu ook alweer een jaartje of 8 bij mijn ouders te verstoffen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Alanis Morisset unplugged is toch zo *zucht* mooi he
Hoe zou het met HEM en SOL zijn?
Ja, én een nieuwe bril neem ik en ik doe mijn lenzen nu uit zodra ik thuis ben en niet meer ergens heen hoef. Heb mijn ogen de laatste jaren niet goed verzorgd, maar nu mag er best wel wat aan uitgegeven worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Lieve schat, neem toch gewoon een bril
Echt niet goed op de lange termijn, lenzen die klachten geven.....
Wat zij zegt dus he. Je ogen moeten nog Heel Erg Lang mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Lieve schat, neem toch gewoon een bril
Echt niet goed op de lange termijn, lenzen die klachten geven.....
Die Purevision lenzen heb ik ook, draag ze minstens een maand lang, dag en nacht en ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ze pas een halve dag in, morgen een hele proberen. Ze zijn niet zo comfortabel (of goedkoop!) als mijn oude lenzen, maar ik wil per se naar siliconen hydrogelen overstappen omdat ik vaak bloeddoorlopen ogen krijg 's avonds of in een cafe, duidt op zuurstoftekort en/of krassen op het hoornvlies (corneal staining). Daarnaast heb ik van nature ook een vette huid wat vetafzettingen weer bevordert.De juiste vloeistof heb ik al te pakken, maar ben nog aan het twijfelen tussen B&L Purevision of Ciba Air-Optic (Lotrafilcon B) die beide dezelfde afgewogen voor- en nadelen hebben, dus ik gooi er wat extra geld tegenaan voor individuele proefpakketjes om zo tot een lange termijn afweging te komen.
Ik lul weer wat in de rondte.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:59 schreef Leintjeuh het volgende:
ZO, druk dagje vandaag. D_H, je bent al te laat hoor, SOL en CNK hebben het al goed gemaakt hoor!
at least somebody is happy to see me!quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
at least somebody is happy to see me!
Vandaag is het de kut-klusjes dag....200 boeken inpakken en versturen. En daar heb ik dan 3 jaar keihard voor gestudeerd!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:59 schreef Leintjeuh het volgende:
ZO, druk dagje vandaag. D_H, je bent al te laat hoor, SOL en CNK hebben het al goed gemaakt hoor!
Goedmaken is altijd fijner dan ruzie maken. Ruzie sucks, goedmaakseks daarintegen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:35 schreef cul_non_kul het volgende:
Ach ja, de huiselijke besognes.....
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:09 schreef Den_Haag het volgende:
Zat meer even zonder mening en tekst.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goedmaken is altijd fijner dan ruzie maken. Ruzie sucks, goedmaakseks daarintegen...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ruzie maken om goedmaakseks te hebben is dan weer
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Communiceren is zó vreselijk belangrijk in relaties... Als je dat niet doet, kan je net zo goed nietaan een relatie beginnen. En daar verkijk ik me wel makkelijk op
Tof om de mensen na zo'n tijd weer eens te zienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Een heerlijke middag vrij strekt zich voor me uitEn een leuk mailtje uit Australie van mensen die ons 4 jaar geleden hebben geholpen bloesekind, die toen spoorloos was daar
, op te sporen.
Ze blijken vlak in de buurt van waar we langs komen in september te wonen, dus gaan ze even 'live' bedanken dan
verkijk je je op de relatie of op het niet (kunnen/durven) communiceren?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Communiceren is zó vreselijk belangrijk in relaties... Als je dat niet doet, kan je net zo goed nietaan een relatie beginnen. En daar verkijk ik me wel makkelijk op
Trip to Mumbaiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Ga je overseas Kullie?
Tof! Kun je leuk naar de bioscoop enzo.quote:
Pak je rugzak en ga meequote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:42 schreef AKnynke het volgende:
Ik wil ook naar India, en naar zoveel andere plaatsen! Ik wil echt weer weg uit Nederland, word tijd!
Zo, net lekker gelunched bij Coffeelovers, heb een B-C-L-T-C gehad, zonder de T. Ging er goed in, nu nog maar even werken! Voor vanavond helemaal niets gepland, heerlijk!
een bacon, chicken, lettuce, tomate and cheese broodje!
Cuba Libre ! *Hik* Proost.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:45 schreef SiGNe het volgende:
Ik wil nog altijd een keer naar Cuba..
Alleen is het nu Casto afgetreden is nog maar even kijken hoe het land politiek verder gaat, een burgeroorlog zou me niks verbazen of in elk geval flinke rellen.
Hallo!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:47 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Cuba maar dan wel daar een salsacursus erbij doen, rum drinken en dikke sigaren paffen
Mwah, ben ik niet met je eens, wij zijn er ook eens geweest en hebben toen toch behoorlijk wat kunnen rondtouren hoor, 's avonds is het een ander verhaal, maar overdag valt het allemaal best wel mee. Zelfde geld voor Haiti (andere kant van het eiland), allemaal spookverhalen maar het valt best mee als je gewoon normaal nadenkt en niet met een gouden horloge, dure kettingen en je fototoestel om je nek gaat rondlopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:56 schreef SiGNe het volgende:
Ben ook een keer in de Dominicaanse Republiek geweest, maar daar kon je als tourist ook niet echt even buiten het resort wandelen, je wordt er al vermoord om je slippers..
Verschil tussen arm en rijk is er ook behoorlijk groot..
SoL en ik moeten nog pakken... (SoL heeft nog geen rugzak)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij ligt al klaar! Wanneer vertrekken we?
Dan ga ik vanavond eens jouw Hyve proberen te vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
SoL en ik moeten nog pakken... (SoL heeft nog geen rugzak)
Reisverslag? ofcourse (zie mijn hyve over Vietnam/Cambodja)
@Signe ... Idansen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond eens jouw Hyve proberen te vinden.![]()
Ik heb bedacht dat ik dit jaar naar Madagascar toe wil.Lijkt me zo ontzettend mooi!
We zijn wel met zo'n safari het land in geweest, maar er werd toen (5 jaar geleden) in elk geval afgeraden om alleen rond te lopen en inderdaad, vooral 's avonds niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:09 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mwah, ben ik niet met je eens, wij zijn er ook eens geweest en hebben toen toch behoorlijk wat kunnen rondtouren hoor, 's avonds is het een ander verhaal, maar overdag valt het allemaal best wel mee. Zelfde geld voor Haiti (andere kant van het eiland), allemaal spookverhalen maar het valt best mee als je gewoon normaal nadenkt en niet met een gouden horloge, dure kettingen en je fototoestel om je nek gaat rondlopen.
Mja ik ben niet echt het type dat op vakantie in een resort gaat liggen bakken in de zon, ik ben iets avontuurlijker. Deze zomer ook, ik boek alleen voor de 1e nacht een hotelletje in Bangkok, en de rest zie ik wel, waar ik heen ga, wat ik ga doen, ik weet zelfs niet eens hoe ik in Singapore ga komen, sterker nog, ik heb niet eens een een vlucht naar Nieuw-Zeeland, heb besloten dat allemaal daar te gaan boeken, gewoon omdat je dan veel meer vrijheid hebt, en het is spannender natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
We zijn wel met zo'n safari het land in geweest, maar er werd toen (5 jaar geleden) in elk geval afgeraden om alleen rond te lopen en inderdaad, vooral 's avonds niet.
Maar goed, het resort was ook behoorlijk groot en je kon er elke dag wel bij een ander restaurant eten
Dapper hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mja ik ben niet echt het type dat op vakantie in een resort gaat liggen bakken in de zon, ik ben iets avontuurlijker. Deze zomer ook, ik boek alleen voor de 1e nacht een hotelletje in Bangkok, en de rest zie ik wel, waar ik heen ga, wat ik ga doen, ik weet zelfs niet eens hoe ik in Singapore ga komen, sterker nog, ik heb niet eens een een vlucht naar Nieuw-Zeeland, heb besloten dat allemaal daar te gaan boeken, gewoon omdat je dan veel meer vrijheid hebt, en het is spannender natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mja ik ben niet echt het type dat op vakantie in een resort gaat liggen bakken in de zon, ik ben iets avontuurlijker. Deze zomer ook, ik boek alleen voor de 1e nacht een hotelletje in Bangkok, en de rest zie ik wel, waar ik heen ga, wat ik ga doen, ik weet zelfs niet eens hoe ik in Singapore ga komen, sterker nog, ik heb niet eens een een vlucht naar Nieuw-Zeeland, heb besloten dat allemaal daar te gaan boeken, gewoon omdat je dan veel meer vrijheid hebt, en het is spannender natuurlijk![]()
Ik zie liever ook wat meer van het land zelf dan een luxe resort, anders kan je in feite (afgezien van het weer) net zo goed naar Centerparcs gaan..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Overigens iets heel anders; ik zit nu kerststol met amandelspijs te eten, we hebben werkelijk he-le-maal niks in huis, geen chips/snoep/andere ongezonde dingen, te erg gewoon
DAt klinkt goed!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Toscaanse rolletjes, geroerbakte spinazie met uit en knof en aardappeltjes uit de oven
Nu een glaasje wijn
Oeps verkeerde topic
Ach goshquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
brrrr, wat is het koud hier. De temperatuurssensor van de verwarming klopt niet echt. de 21 graden is in werkelijkheid toch zo'n 19 :S
Dan kunnen we de deur dus niet meer gebruikenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ductape
DUCTAPEquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan kunnen we de deur dus niet meer gebruikende collega's roken namelijk op het terras.
Hoe vaak heb je een 'niks doen' avond?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:46 schreef Den_Haag het volgende:
vanavond maar een simpel pasta'tje. moet weer trainen.
Deze week 3. normaal 2 a 1.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je een 'niks doen' avond?
En wat houdt een niks doen in voor jou? Studeren? Hockey'en? Fitnessen? Of echt niks doenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:11 schreef Den_Haag het volgende:
Deze week 3. normaal 2 a 1.
Da's wel kinkyquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whehehe! Dan hangen ze me op met ductape...
Niks doen is heel misschien studeren maar eigenlijk feesten of tv kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En wat houdt een niks doen in voor jou? Studeren? Hockey'en? Fitnessen? Of echt niks doen
Ik doe lekker niks vanavond. En vandaag betekend dat: harsenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:32 schreef Den_Haag het volgende:
Niks doen is heel misschien studeren maar eigenlijk feesten of tv kijken.
Brrr, ben blij dat ik geen vrouw benquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik doe lekker niks vanavond. En vandaag betekend dat: harsen
Je moet ook gewoon zacht band nemenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Whehehe! Mja het klinkt heel leuk. Maar dat is het nietDuctape doet zeer
![]()
Mannen hebben het maar makkelijk...quote:
Ligt eraan wat, breakdancen is op het moment neit zo een puik ideequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja! Kan je dansen?
Wat kan je wél dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:59 schreef Euc- het volgende:
Ligt eraan wat, breakdancen is op het moment neit zo een puik idee
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Niks, naast breakdancen is er vrij weinig toch?
quote:
Catch my drift?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:06 schreef Euc- het volgende:
Niks, naast breakdancen is er vrij weinig toch?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef golfer het volgende:
Vandaag weer een bedrijf en een kandidaat blij gemaakt met een plaatsing.
Omzet-bonus is weer binnen deze maand.
goed gedaan golferquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef golfer het volgende:
Vandaag weer een bedrijf en een kandidaat blij gemaakt met een plaatsing.
Omzet-bonus is weer binnen deze maand.
Sterkte SiGNequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:31 schreef SiGNe het volgende:
Maar goed, tot zover de domper op de gezelligheid hier
Life goes on
Haar man wilde een gesprek met de niet opkomendagende gyn, zijn vader wilde mee, aangezien hij natuurlijk nog in shock is, maar dat mag niet dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Je krijgt er het kindje niet mee terug maar kun je zo'n arts niet aanklagen dan?
Dank je, misschien heel egoïstisch om te zeggen maar ik ben blij dat het niet mijn vader is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sterkte SiGNe![]()
Ik gooi er nog wel even een domper overheen:
Krijg net te horen dat de baby van mijn nichtje is overleden gisteren.
Na een bevalling die niet zo best liep, waar de gyneacoloog vooral geen acte de presence gaf, waar mijn nichtje geen keizersnede kreeg is ze uiteindelijk bevallen van een levenloos jongetje van 8 pond
Dat is inderdaad wel heel verstandig. Dapper dat ie dat op kan brengen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Haar man wilde een gesprek met de niet opkomendagende gyn, zijn vader wilde mee, aangezien hij natuurlijk nog in shock is, maar dat mag niet dus.
Alleen de direct betrokkenen, de ouders dus.
Hoe dit verder gaat lopen weet ik niet, maar dit verhaal gaat nog wel even duren dus
Helaas heb je gelijk..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef beunkster het volgende:
Stereo, als dat al kan dan is dat een proces dat jaren voortsleept. Je schiet er niets mee op. Het kost je alleen maar geld (in het beste geval alleen maar tijd, als je een rechtsbijstandsverzekering hebt die wil procederen) en de rouwverwerking start pas echt op het moment dat je de laatste stappen hebt genomen bij de rechter. En dan nog zit je er de rest van je leven mee dat die arts vrijuit gaat.
Geloof me, ik spreek uit ervaring van wat mensen die heel dicht bij me staan.
Kan me voorstellen dat het dan heel dichtbij komt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dank je, misschien heel egoïstisch om te zeggen maar ik ben blij dat het niet mijn vader is.
Die is ook al 71 dus m'n angsten worden steeds groter![]()
Maar gelukkig heeft de vader van die vriend nog een heel mooi leven gehad..
Tnx...alles kan heur.quote:Jij en vooral ook je nichtje ook heel veel sterkte, 't is ook allemaal niet eerlijk ook..zo'n klein kindje dat door zo'n "arts" geen kans kan krijgen..![]()
Je vraagt je echt af hoe zoiets kan in onze moderne medische maatschappij..
M'n ouders hadden voor een fijn leven gekozen totdat mijn zus en ik dat kwamen verpestenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het dan heel dichtbij komt.
Ben jij een nakomertje btw aangezien je vader al best op leeftijd is?
Ai, soep..kan je nog beter frituurvet over je heen krijgen (koelt sneller af waardoor de brandwond minder diep is)quote:Artsen kunnen grote fouten maken.
Paar jaar geleden met Milou die een kopje soep over zich heen had gekregen, arts van de ehbo wilde haar weer naar huis geven.
Ik in protest de verpleegkundigen ook en hebben tegen zijn wil in een andere arts opgeroepen.
Toen zaten we heel snel in de ambulance onder begeleiding van 3 motorpolitie-agenten richting Beverwijk, waar Milou de eerste nacht op de IC heeft doorgebracht daarna bijna een maand op de kinderafdeling van het brandwondencentrum, uiteindelijk heeft Milou op 5 plekken huidtransplantatie's moeten ondergaan.
klinkt erg leuk inderdaad, maar je hebt het over adresjes..iedereen kookt thuis iets en je loopt langs of is het bij diverse restaurants in een stad? of in de gymzaal?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:31 schreef AKnynke het volgende:
He bah, artsen...
Ik ben blij dat ik tot nu toe een heel gezond leven leidt! En iederen in m'n omgeving ook! (knock on wood...)
Zo, walking dinner is weer achter de rug. Leuk concept, dat we al jaren doen binnen mijn volleybal vereniging! Helaas hadden mijn adresjes er deze keer niet zoveel werk van gemaakt, soms krijg je echt culinaire hoogstandjes, omdat iedereen toch wat wil showen. Maar, het is ook gewoon leuk omdat je steeds met verschillende mensen om tafel zit!
Bij iedereen thuis...het is eigenlijk ook geen walking dinner, maar een cycling dinner, je fietst de hele stad door. Maar, walkig dinner klinkt beter.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
klinkt erg leuk inderdaad, maar je hebt het over adresjes..iedereen kookt thuis iets en je loopt langs of is het bij diverse restaurants in een stad? of in de gymzaal?
Ik heb liever een vrouwenborstje om aan te sabbelen dan een eendenborst.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik voer golfer een borstje, we hebben tenslotte wat te vieren![]()
Nooit geweten.quote:Ook vrouw denkt vaak aan seks
Uitgegeven: 18 februari 2008 17:47
Vrouwen denken net zo vaak aan seks als mannen. En dan vooral op de werkvloer.
Uit Brits onderzoek blijkt dat vrouwen gemiddeld elke veertien minuten aan seks denken; zo'n 34 keer per dag. Van de duizend ondervraagde vrouwen zegt bijna 70 procent vooral op het werk een seksuele fantasie te beleven.
De helft van de vrouwen is ontevreden over haar seksleven; veertig procent gaf toe dat zij wel eens aan een ander denkt tijdens seks met de eigen partner. Meer dan de helft van de vrouwen vindt stiekem een collega aantrekkelijk.
Het onderzoek is uitgevoerd door de Britse datingsite Dating Direct.
Ik dacht dat je een aap was.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:11 schreef SiGNe het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Signy![]()
Maar zó had ik het nooit bedoeld...
't was ooit m'n grafitti-naam (iedereen op school deed het zo'n beetje) en ik had "SiGN" verzonnen en daar een e achter geplakt (die wordt in de naam overigens ook niet uitgesproken, het is een stille "e"omdat iedereen een naam had met 5 letters en eindigend op een e..
golfer noemt jou 'altijd' Signe en ik Sig-nequote:Op woensdag 20 februari 2008 01:11 schreef SiGNe het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Signy![]()
Maar zó had ik het nooit bedoeld...
't was ooit m'n grafitti-naam (iedereen op school deed het zo'n beetje) en ik had "SiGN" verzonnen en daar een e achter geplakt (die wordt in de naam overigens ook niet uitgesproken, het is een stille "e"omdat iedereen een naam had met 5 letters en eindigend op een e..
Nee, da's singe (toch? m'n Frans is niet zo denderend meer..ook de schuld van die Franse lerares)quote:
Check PM.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer heeft een te generieke naam.
Als je het ziet staan zie je ook sig-ne en er zijn er maar weinig die het in een keer goed hebben, is natuurlijk ook m'n eigen schuld met die stille "e"quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer noemt jou 'altijd' Signe en ik Sig-ne
Heb het wel meer met nicks dat ik het anders uitspreek of gewoon verbaster zoals steer bijv.
Dus het is geen Saaaain.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je het ziet staan zie je ook sig-ne en er zijn er maar weinig die het in een keer goed hebben, is natuurlijk ook m'n eigen schuld met die stille "e"![]()
"grappige" vrienden van me noemen me ook weleens saain, ach..hebben ze in elk geval de klank goed
Naah, Bloes klinkt niet..klinkt teveel als Pieter Arr de Freezequote:Op woensdag 20 februari 2008 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja, Bloes mag ookmaar je kan het ook heul geil uitspreken
Jaquote:
quote:Trouwens, het is Stere-o-tomy. Met klemtoon op de korte o-klank in het midden.
Schijt anquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
Als in het Engelse 'teken'?
Trouwens, het is Stere-o-tomy. Met klemtoon op de korte o-klank in het midden.
Jeetje CNK, SOL en SiGNe, wat een hoop sterfgevallen zeg! Wat een akeligheid. Sterkte ermee!quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:14 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen aan eenieder![]()
Gister was maar een somber eindigend dagje, naast de overleden "opa" , het levenloos geboren neefje van SoL, overleed de man van een van mijn moeders beste vriendinnen (mijn " oom" ).
Condoleances aan eenieder
Enige wat nog niet ter ziele is, is het bedrijf waar ik werk
Het staat de "uitverkoopovername" in de weg.
Op mijn bureautje al het bordje "solden" geplakt![]()
En ach, we werken gewoon door onder de naam van de nieuwe onderneming, lekker verwarrend, ook voor de klanten.
Gisteravond een Catan-avondje met vrienden gehad, maar het werd iets later dan gepland en nu voel ik me een beetje brak....
Hopla, douchen en wegwezen nou
Je zou kunnen proberen om vanmiddag een zonnebankje te pakken? Vaak heeft dat een gunsit gevoel op depressieve gevoelens.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:31 schreef SeaOfLove het volgende:
mogguh allemaal, ging met een deprie-gevoel naar bed en ben zo ook weer wakker geworden, ik ga maar weer terug met een boek ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |