Thanx, Leintjeuh ook trouwens..quote:Op maandag 18 februari 2008 20:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach wat vreselijk..........ik herken het helaas. Heb op deze wijze ook een oude vriendin van me teruggevonden, omdat ik in de krant las dat haar moeder overleden was. Heb toen een kaart gestuurd met en heel verhaal er op en drie weken later belde ze me om te bedanken.
Gecondoleerd in ieder geval.
Jeetje Signe, dat is ff schrikkenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef SiGNe het volgende:
Kreeg net van m'n vader te horen dat de vader van m'n beste jeugdvriend is overleden![]()
Had al heel lang geen contact met die vriend gehad en dan zal je altijd zien dat het eerste contact dat je weer hebt een begravenis is..
* Leintjeuh mental image maakt...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef Den_Haag het volgende:
Yep. En de andere 4 kerels van mijn groep (het gemiddelde gewicht was toch 95kg) ook. Regels zijn regels en daar heeft een organisatie zich ook aan te houden. Zo voorkom je excessen.
Thanx en graag gedaanquote:Op maandag 18 februari 2008 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje Signe, dat is ff schrikkenRot dat je hem op zo'n manier terug gaat zien.
tnxx voor je reaktie op mijn blogje
jeetje wat naar zegquote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef SiGNe het volgende:
Kreeg net van m'n vader te horen dat de vader van m'n beste jeugdvriend is overleden![]()
Had al heel lang geen contact met die vriend gehad en dan zal je altijd zien dat het eerste contact dat je weer hebt een begravenis is..
Ja, dat was ie ookquote:Op maandag 18 februari 2008 20:35 schreef SiGNe het volgende:
Thanx en graag gedaan![]()
't is echt een mooi hotel en ik vond het ook wel weer leuk om die klimduin weer terug te zien, ik dacht dat ie veel stijler was.
Zieke kindjesquote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef Tezz het volgende:
Ohoh, kind begint ook nog te spugen.....................toedeloe lieve SC-ertjes!
Ja normaal ben ik bezoeker alleen van de weblogs van mensen maar : die klimduin!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat was ie ookNet als diepte, moet ik het nog een beetje beter leren fotograferen
Mijn weblog is ook van een mens hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 20:43 schreef DarkElf het volgende:
Ja normaal ben ik bezoeker alleen van de weblogs van mensen maar : die klimduin!
Memories!(vroeger toen ik klein was (onder de 7) gingen we wel eens op vakantie daar naartoe
Och Tezz, beterschap voor B...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef Tezz het volgende:
Ohoh, kind begint ook nog te spugen.....................toedeloe lieve SC-ertjes!
*gin, ik druk me verkeerd uit. Je snapt me heus welquote:Op maandag 18 februari 2008 20:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn weblog is ook van een mens hoor
quote:
Maak je wel een foto, SOL? Ben wel erg benieuwd naar Milou's schortje!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:18 schreef SeaOfLove het volgende:![]()
ahhh ik mis haar....was het maar alvast vrijdag![]()
Heb net Milou's eerste keukenschortje getoond aan CNK, hij vond 'm ook ergggg lief![]()
Van de week even de bijpassende ovenwant en pannelappen halen
Is ze een hele week weg? Jeetje das wel lang toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
ahhh ik mis haar....was het maar alvast vrijdag![]()
;
Yepzzz 1 week bij haar vader en 1 week bij mij, de week duurt nu iets minder lang sinds we de 'overdracht' op vrijdag hebben ipv zondagmiddag 5 uur. Dan heb je nl zo'n gebroken weekend om het zo maar even te noemen, nu hebben we allebei een heel weekend met Milouquote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is ze een hele week weg? Jeetje das wel lang toch?
Yepzz, zoals ik al eerder zei, de eerste keer dat Milou aan het (mee)koken is maak ik foto's.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maak je wel een foto, SOL? Ben wel erg benieuwd naar Milou's schortje!
Waren als je kooksels gelukt?
Das wel fijn ja! En wrs een weekend voor jezelf en jequote:Op maandag 18 februari 2008 21:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepzzz 1 week bij haar vader en 1 week bij mij, de week duurt nu iets minder lang sinds we de 'overdracht' op vrijdag hebben ipv zondagmiddag 5 uur. Dan heb je nl zo'n gebroken weekend om het zo maar even te noemen, nu hebben we allebei een heel weekend met Milou
Dat is idd een prettige bijkomstigheid, alleen moet ik dat ook nu zo eens gaan voelen. Het is gewoon even wennen dat ik haar nu echt moet delen met haar vader ipv dat ze 1x in de 2 weken een weekendje weg is.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Das wel fijn ja! En wrs een weekend voor jezelf en jesamen ook lekker.. uitslapen, lekker weg enzo..
En natuurlijk is elkaar weer zien na een paar dagen vast en zeker érg leuk!
Ik heb geen kinderen maar ik kan me wel ergens indenken dat dat heel lastig moet zijn...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat is idd een prettige bijkomstigheid, alleen moet ik dat ook nu zo eens gaan voelen. Het is gewoon even wennen dat ik haar nu echt moet delen met haar vader ipv dat ze 1x in de 2 weken een weekendje weg is.
Dat is zeker fijn, maar echt heel erg leuk is het niet, Milou is dan helemaal bezeten van mij, is niet van me af te slaan omdat ze me zo gemist heeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
..
En natuurlijk is elkaar weer zien na een paar dagen vast en zeker érg leuk!
De wetenschap dat dit ultemately goed voor haar is, is de reden dat ik deze situatie nu redelijk volhoudquote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen maar ik kan me wel ergens indenken dat dat heel lastig moet zijn...
maar goed, als zij het naar haar zin heeft mag jij dat ook wel hoor
mm dat klinkt idd moeilijk..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat is zeker fijn, maar echt heel erg leuk is het niet, Milou is dan helemaal bezeten van mij, is niet van me af te slaan omdat ze me zo gemist heeft.
Voor een paar uur is dat leuk, maar voor een paar dagen wat minder
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De wetenschap dat dit ultemately goed voor haar is, is de reden dat ik deze situatie nu redelijk volhoud
koesjuhhquote:Op maandag 18 februari 2008 22:17 schreef DarkElf het volgende:
ach ja klinkt zo bijdehand allemaal, sorry ik heb er niet eens verstand van
Zet je computer uit en ga tv kijken of zo.quote:
Pikkebaas, eerst maar slapen na zo'n zwaar vermoeiende dagquote:Op maandag 18 februari 2008 22:54 schreef Den_Haag het volgende:
zo, klaar met studeren. ff nog wat bijlezen hier en dan lekker slapen
wij gaan ookzoquote:Op maandag 18 februari 2008 22:54 schreef Den_Haag het volgende:
zo, klaar met studeren. ff nog wat bijlezen hier en dan lekker slapen
Vertel!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kook zo erg nooit meer voor HEM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |