Slinger je MSN maar aan als je wiltquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben boos, das het enige wat ik loslaat
en t klonk zo lekker en gezellig en alles...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben boos, das het enige wat ik loslaat
Is ie met zijn neus al slapend in zijn bord soep gevallen of zoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kook zo erg nooit meer voor HEM!
Hey, dramaqueenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga nu La vie en Rose kijken, heb besloten mijn kijkachterstand van +/- 30 films weg te gaan werken deze laatste 2 wekenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:38 schreef golfer het volgende:
Aanrader qua film: In the valley of Elah, met geweldige hoofdrol van Tommy Lee Jones.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Nieuwe huishoudster op het oog?quote:
ff laatste loodjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
La vie en rose is leukMits je van de muziek van Piaf houdt, natuurlijk.
Ik ben tentamen aan het leren. Bo-ring
FLAMEWAR!!!!quote:
Gaat wel. Veel te veel gegeten en te weinig gesport vorige week. Beetje lui nu. Moet harder werken en studeren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las darmaqueen
Toch teveel LOST gekeken
Hoest Steerebeer?
Neeeeeequote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat wel. Veel te veel gegeten en te weinig gesport vorige week. Beetje lui nu. Moet harder werken en studeren.
Vanaf morgen New & Improved S.
Nee hoor. Ik ben er iig nogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ja is iedereen nu op MSN aan het chatten ofzo?
Ik doe niet aan MSN.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ja is iedereen nu op MSN aan het chatten ofzo?
Ontopic graag.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er iig nog
Hoe ist met jouw laatste loodjes?
Dat is een variant van een oorwurm?quote:
Hydrodynamic models, monitoring and model calibrationquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ontopic graag.
Welk vak heb je?
Ik ben heel, heel slecht in systeemanalyse.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hydrodynamic models, monitoring and model calibration
Krengen zijn het, dat soort modellen. Ga ik dus op promoverenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben heel, heel slecht in systeemanalyse.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:21 schreef ColdFeet het volgende:
Golfje, jazeker!!!
* ColdFeet zingt voor golfer: Guten abend, gut' nacht, tralalaaaa....
Zonder bril ook hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:19 schreef ColdFeet het volgende:
Bweeeeeh, ik wil eigenlijk ook naar bed. Ik ben moe en met een bril op zie ik eruit als een nerd
Gekquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:08 schreef ColdFeet het volgende:
Krengen zijn het, dat soort modellen. Ga ik dus op promoveren
Jij ookquote:
Heb ze pas een halve dag in, morgen een hele proberen. Ze zijn niet zo comfortabel (of goedkoop!) als mijn oude lenzen, maar ik wil per se naar siliconen hydrogelen overstappen omdat ik vaak bloeddoorlopen ogen krijg 's avonds of in een cafe, duidt op zuurstoftekort en/of krassen op het hoornvlies (corneal staining). Daarnaast heb ik van nature ook een vette huid wat vetafzettingen weer bevordert.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:32 schreef ColdFeet het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk: bevalt het nou, die lenzen?
Ik vind de versie van You Learn erg mooi. Als 16 jarige heb ik ook Jagged Little Pill gekocht, maar die ligt volgens mij nu ook alweer een jaartje of 8 bij mijn ouders te verstoffen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Alanis Morisset unplugged is toch zo *zucht* mooi he
Hoe zou het met HEM en SOL zijn?
Ja, én een nieuwe bril neem ik en ik doe mijn lenzen nu uit zodra ik thuis ben en niet meer ergens heen hoef. Heb mijn ogen de laatste jaren niet goed verzorgd, maar nu mag er best wel wat aan uitgegeven worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Lieve schat, neem toch gewoon een bril
Echt niet goed op de lange termijn, lenzen die klachten geven.....
Wat zij zegt dus he. Je ogen moeten nog Heel Erg Lang mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Lieve schat, neem toch gewoon een bril
Echt niet goed op de lange termijn, lenzen die klachten geven.....
Die Purevision lenzen heb ik ook, draag ze minstens een maand lang, dag en nacht en ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ze pas een halve dag in, morgen een hele proberen. Ze zijn niet zo comfortabel (of goedkoop!) als mijn oude lenzen, maar ik wil per se naar siliconen hydrogelen overstappen omdat ik vaak bloeddoorlopen ogen krijg 's avonds of in een cafe, duidt op zuurstoftekort en/of krassen op het hoornvlies (corneal staining). Daarnaast heb ik van nature ook een vette huid wat vetafzettingen weer bevordert.De juiste vloeistof heb ik al te pakken, maar ben nog aan het twijfelen tussen B&L Purevision of Ciba Air-Optic (Lotrafilcon B) die beide dezelfde afgewogen voor- en nadelen hebben, dus ik gooi er wat extra geld tegenaan voor individuele proefpakketjes om zo tot een lange termijn afweging te komen.
Ik lul weer wat in de rondte.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:59 schreef Leintjeuh het volgende:
ZO, druk dagje vandaag. D_H, je bent al te laat hoor, SOL en CNK hebben het al goed gemaakt hoor!
at least somebody is happy to see me!quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
at least somebody is happy to see me!
Vandaag is het de kut-klusjes dag....200 boeken inpakken en versturen. En daar heb ik dan 3 jaar keihard voor gestudeerd!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:59 schreef Leintjeuh het volgende:
ZO, druk dagje vandaag. D_H, je bent al te laat hoor, SOL en CNK hebben het al goed gemaakt hoor!
Goedmaken is altijd fijner dan ruzie maken. Ruzie sucks, goedmaakseks daarintegen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:35 schreef cul_non_kul het volgende:
Ach ja, de huiselijke besognes.....
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:09 schreef Den_Haag het volgende:
Zat meer even zonder mening en tekst.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goedmaken is altijd fijner dan ruzie maken. Ruzie sucks, goedmaakseks daarintegen...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ruzie maken om goedmaakseks te hebben is dan weer
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Communiceren is zó vreselijk belangrijk in relaties... Als je dat niet doet, kan je net zo goed nietaan een relatie beginnen. En daar verkijk ik me wel makkelijk op
Tof om de mensen na zo'n tijd weer eens te zienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Een heerlijke middag vrij strekt zich voor me uitEn een leuk mailtje uit Australie van mensen die ons 4 jaar geleden hebben geholpen bloesekind, die toen spoorloos was daar
, op te sporen.
Ze blijken vlak in de buurt van waar we langs komen in september te wonen, dus gaan ze even 'live' bedanken dan
verkijk je je op de relatie of op het niet (kunnen/durven) communiceren?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Communiceren is zó vreselijk belangrijk in relaties... Als je dat niet doet, kan je net zo goed nietaan een relatie beginnen. En daar verkijk ik me wel makkelijk op
Trip to Mumbaiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Ga je overseas Kullie?
Tof! Kun je leuk naar de bioscoop enzo.quote:
Pak je rugzak en ga meequote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:42 schreef AKnynke het volgende:
Ik wil ook naar India, en naar zoveel andere plaatsen! Ik wil echt weer weg uit Nederland, word tijd!
Zo, net lekker gelunched bij Coffeelovers, heb een B-C-L-T-C gehad, zonder de T. Ging er goed in, nu nog maar even werken! Voor vanavond helemaal niets gepland, heerlijk!
een bacon, chicken, lettuce, tomate and cheese broodje!
Cuba Libre ! *Hik* Proost.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:45 schreef SiGNe het volgende:
Ik wil nog altijd een keer naar Cuba..
Alleen is het nu Casto afgetreden is nog maar even kijken hoe het land politiek verder gaat, een burgeroorlog zou me niks verbazen of in elk geval flinke rellen.
Hallo!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:47 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Cuba maar dan wel daar een salsacursus erbij doen, rum drinken en dikke sigaren paffen
Mwah, ben ik niet met je eens, wij zijn er ook eens geweest en hebben toen toch behoorlijk wat kunnen rondtouren hoor, 's avonds is het een ander verhaal, maar overdag valt het allemaal best wel mee. Zelfde geld voor Haiti (andere kant van het eiland), allemaal spookverhalen maar het valt best mee als je gewoon normaal nadenkt en niet met een gouden horloge, dure kettingen en je fototoestel om je nek gaat rondlopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:56 schreef SiGNe het volgende:
Ben ook een keer in de Dominicaanse Republiek geweest, maar daar kon je als tourist ook niet echt even buiten het resort wandelen, je wordt er al vermoord om je slippers..
Verschil tussen arm en rijk is er ook behoorlijk groot..
SoL en ik moeten nog pakken... (SoL heeft nog geen rugzak)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij ligt al klaar! Wanneer vertrekken we?
Dan ga ik vanavond eens jouw Hyve proberen te vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
SoL en ik moeten nog pakken... (SoL heeft nog geen rugzak)
Reisverslag? ofcourse (zie mijn hyve over Vietnam/Cambodja)
@Signe ... Idansen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond eens jouw Hyve proberen te vinden.![]()
Ik heb bedacht dat ik dit jaar naar Madagascar toe wil.Lijkt me zo ontzettend mooi!
We zijn wel met zo'n safari het land in geweest, maar er werd toen (5 jaar geleden) in elk geval afgeraden om alleen rond te lopen en inderdaad, vooral 's avonds niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:09 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mwah, ben ik niet met je eens, wij zijn er ook eens geweest en hebben toen toch behoorlijk wat kunnen rondtouren hoor, 's avonds is het een ander verhaal, maar overdag valt het allemaal best wel mee. Zelfde geld voor Haiti (andere kant van het eiland), allemaal spookverhalen maar het valt best mee als je gewoon normaal nadenkt en niet met een gouden horloge, dure kettingen en je fototoestel om je nek gaat rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |