quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:59 schreef Leintjeuh het volgende:
ZO, druk dagje vandaag. D_H, je bent al te laat hoor, SOL en CNK hebben het al goed gemaakt hoor!
at least somebody is happy to see me!quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
at least somebody is happy to see me!
Vandaag is het de kut-klusjes dag....200 boeken inpakken en versturen. En daar heb ik dan 3 jaar keihard voor gestudeerd!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:59 schreef Leintjeuh het volgende:
ZO, druk dagje vandaag. D_H, je bent al te laat hoor, SOL en CNK hebben het al goed gemaakt hoor!
Goedmaken is altijd fijner dan ruzie maken. Ruzie sucks, goedmaakseks daarintegen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:35 schreef cul_non_kul het volgende:
Ach ja, de huiselijke besognes.....
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:09 schreef Den_Haag het volgende:
Zat meer even zonder mening en tekst.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goedmaken is altijd fijner dan ruzie maken. Ruzie sucks, goedmaakseks daarintegen...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ruzie maken om goedmaakseks te hebben is dan weer
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Communiceren is zó vreselijk belangrijk in relaties... Als je dat niet doet, kan je net zo goed nietaan een relatie beginnen. En daar verkijk ik me wel makkelijk op
Tof om de mensen na zo'n tijd weer eens te zienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Een heerlijke middag vrij strekt zich voor me uitEn een leuk mailtje uit Australie van mensen die ons 4 jaar geleden hebben geholpen bloesekind, die toen spoorloos was daar
, op te sporen.
Ze blijken vlak in de buurt van waar we langs komen in september te wonen, dus gaan ze even 'live' bedanken dan
verkijk je je op de relatie of op het niet (kunnen/durven) communiceren?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Communiceren is zó vreselijk belangrijk in relaties... Als je dat niet doet, kan je net zo goed nietaan een relatie beginnen. En daar verkijk ik me wel makkelijk op
Trip to Mumbaiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Ga je overseas Kullie?
Tof! Kun je leuk naar de bioscoop enzo.quote:
Pak je rugzak en ga meequote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:42 schreef AKnynke het volgende:
Ik wil ook naar India, en naar zoveel andere plaatsen! Ik wil echt weer weg uit Nederland, word tijd!
Zo, net lekker gelunched bij Coffeelovers, heb een B-C-L-T-C gehad, zonder de T. Ging er goed in, nu nog maar even werken! Voor vanavond helemaal niets gepland, heerlijk!
een bacon, chicken, lettuce, tomate and cheese broodje!
Cuba Libre ! *Hik* Proost.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:45 schreef SiGNe het volgende:
Ik wil nog altijd een keer naar Cuba..
Alleen is het nu Casto afgetreden is nog maar even kijken hoe het land politiek verder gaat, een burgeroorlog zou me niks verbazen of in elk geval flinke rellen.
Hallo!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:47 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Cuba maar dan wel daar een salsacursus erbij doen, rum drinken en dikke sigaren paffen
Mwah, ben ik niet met je eens, wij zijn er ook eens geweest en hebben toen toch behoorlijk wat kunnen rondtouren hoor, 's avonds is het een ander verhaal, maar overdag valt het allemaal best wel mee. Zelfde geld voor Haiti (andere kant van het eiland), allemaal spookverhalen maar het valt best mee als je gewoon normaal nadenkt en niet met een gouden horloge, dure kettingen en je fototoestel om je nek gaat rondlopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:56 schreef SiGNe het volgende:
Ben ook een keer in de Dominicaanse Republiek geweest, maar daar kon je als tourist ook niet echt even buiten het resort wandelen, je wordt er al vermoord om je slippers..
Verschil tussen arm en rijk is er ook behoorlijk groot..
SoL en ik moeten nog pakken... (SoL heeft nog geen rugzak)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij ligt al klaar! Wanneer vertrekken we?
Dan ga ik vanavond eens jouw Hyve proberen te vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
SoL en ik moeten nog pakken... (SoL heeft nog geen rugzak)
Reisverslag? ofcourse (zie mijn hyve over Vietnam/Cambodja)
@Signe ... Idansen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond eens jouw Hyve proberen te vinden.![]()
Ik heb bedacht dat ik dit jaar naar Madagascar toe wil.Lijkt me zo ontzettend mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |