Slinger je MSN maar aan als je wiltquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben boos, das het enige wat ik loslaat
en t klonk zo lekker en gezellig en alles...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben boos, das het enige wat ik loslaat
Is ie met zijn neus al slapend in zijn bord soep gevallen of zoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kook zo erg nooit meer voor HEM!
Hey, dramaqueenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga nu La vie en Rose kijken, heb besloten mijn kijkachterstand van +/- 30 films weg te gaan werken deze laatste 2 wekenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:38 schreef golfer het volgende:
Aanrader qua film: In the valley of Elah, met geweldige hoofdrol van Tommy Lee Jones.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Nieuwe huishoudster op het oog?quote:
ff laatste loodjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
La vie en rose is leukMits je van de muziek van Piaf houdt, natuurlijk.
Ik ben tentamen aan het leren. Bo-ring
FLAMEWAR!!!!quote:
Gaat wel. Veel te veel gegeten en te weinig gesport vorige week. Beetje lui nu. Moet harder werken en studeren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las darmaqueen
Toch teveel LOST gekeken
Hoest Steerebeer?
Neeeeeequote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat wel. Veel te veel gegeten en te weinig gesport vorige week. Beetje lui nu. Moet harder werken en studeren.
Vanaf morgen New & Improved S.
Nee hoor. Ik ben er iig nogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ja is iedereen nu op MSN aan het chatten ofzo?
Ik doe niet aan MSN.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ja is iedereen nu op MSN aan het chatten ofzo?
Ontopic graag.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er iig nog
Hoe ist met jouw laatste loodjes?
Dat is een variant van een oorwurm?quote:
Hydrodynamic models, monitoring and model calibrationquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ontopic graag.
Welk vak heb je?
Ik ben heel, heel slecht in systeemanalyse.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hydrodynamic models, monitoring and model calibration
Krengen zijn het, dat soort modellen. Ga ik dus op promoverenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben heel, heel slecht in systeemanalyse.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:21 schreef ColdFeet het volgende:
Golfje, jazeker!!!
* ColdFeet zingt voor golfer: Guten abend, gut' nacht, tralalaaaa....
Zonder bril ook hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:19 schreef ColdFeet het volgende:
Bweeeeeh, ik wil eigenlijk ook naar bed. Ik ben moe en met een bril op zie ik eruit als een nerd
Gekquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:08 schreef ColdFeet het volgende:
Krengen zijn het, dat soort modellen. Ga ik dus op promoveren
Jij ookquote:
Heb ze pas een halve dag in, morgen een hele proberen. Ze zijn niet zo comfortabel (of goedkoop!) als mijn oude lenzen, maar ik wil per se naar siliconen hydrogelen overstappen omdat ik vaak bloeddoorlopen ogen krijg 's avonds of in een cafe, duidt op zuurstoftekort en/of krassen op het hoornvlies (corneal staining). Daarnaast heb ik van nature ook een vette huid wat vetafzettingen weer bevordert.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:32 schreef ColdFeet het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk: bevalt het nou, die lenzen?
Ik vind de versie van You Learn erg mooi. Als 16 jarige heb ik ook Jagged Little Pill gekocht, maar die ligt volgens mij nu ook alweer een jaartje of 8 bij mijn ouders te verstoffen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Alanis Morisset unplugged is toch zo *zucht* mooi he
Hoe zou het met HEM en SOL zijn?
Ja, én een nieuwe bril neem ik en ik doe mijn lenzen nu uit zodra ik thuis ben en niet meer ergens heen hoef. Heb mijn ogen de laatste jaren niet goed verzorgd, maar nu mag er best wel wat aan uitgegeven worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Lieve schat, neem toch gewoon een bril
Echt niet goed op de lange termijn, lenzen die klachten geven.....
Wat zij zegt dus he. Je ogen moeten nog Heel Erg Lang mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Lieve schat, neem toch gewoon een bril
Echt niet goed op de lange termijn, lenzen die klachten geven.....
Die Purevision lenzen heb ik ook, draag ze minstens een maand lang, dag en nacht en ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ze pas een halve dag in, morgen een hele proberen. Ze zijn niet zo comfortabel (of goedkoop!) als mijn oude lenzen, maar ik wil per se naar siliconen hydrogelen overstappen omdat ik vaak bloeddoorlopen ogen krijg 's avonds of in een cafe, duidt op zuurstoftekort en/of krassen op het hoornvlies (corneal staining). Daarnaast heb ik van nature ook een vette huid wat vetafzettingen weer bevordert.De juiste vloeistof heb ik al te pakken, maar ben nog aan het twijfelen tussen B&L Purevision of Ciba Air-Optic (Lotrafilcon B) die beide dezelfde afgewogen voor- en nadelen hebben, dus ik gooi er wat extra geld tegenaan voor individuele proefpakketjes om zo tot een lange termijn afweging te komen.
Ik lul weer wat in de rondte.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |