Slinger je MSN maar aan als je wiltquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben boos, das het enige wat ik loslaat
en t klonk zo lekker en gezellig en alles...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben boos, das het enige wat ik loslaat
Is ie met zijn neus al slapend in zijn bord soep gevallen of zoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kook zo erg nooit meer voor HEM!
Hey, dramaqueenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga nu La vie en Rose kijken, heb besloten mijn kijkachterstand van +/- 30 films weg te gaan werken deze laatste 2 wekenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:38 schreef golfer het volgende:
Aanrader qua film: In the valley of Elah, met geweldige hoofdrol van Tommy Lee Jones.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Nieuwe huishoudster op het oog?quote:
ff laatste loodjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
La vie en rose is leukMits je van de muziek van Piaf houdt, natuurlijk.
Ik ben tentamen aan het leren. Bo-ring
FLAMEWAR!!!!quote:
Gaat wel. Veel te veel gegeten en te weinig gesport vorige week. Beetje lui nu. Moet harder werken en studeren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las darmaqueen
Toch teveel LOST gekeken
Hoest Steerebeer?
Neeeeeequote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat wel. Veel te veel gegeten en te weinig gesport vorige week. Beetje lui nu. Moet harder werken en studeren.
Vanaf morgen New & Improved S.
Nee hoor. Ik ben er iig nogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ja is iedereen nu op MSN aan het chatten ofzo?
Ik doe niet aan MSN.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ja is iedereen nu op MSN aan het chatten ofzo?
Ontopic graag.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er iig nog
Hoe ist met jouw laatste loodjes?
Dat is een variant van een oorwurm?quote:
Hydrodynamic models, monitoring and model calibrationquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ontopic graag.
Welk vak heb je?
Ik ben heel, heel slecht in systeemanalyse.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hydrodynamic models, monitoring and model calibration
Krengen zijn het, dat soort modellen. Ga ik dus op promoverenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben heel, heel slecht in systeemanalyse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |