abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56817824
quote:
Op maandag 18 februari 2008 01:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Juist leuk, man. Briljante herinneringen aan mn ontgroening. Nog briljantere herinneringen van een paar jaar later, toen ik zelf eerstejaars mocht ontgroenen Echt wel leuk!
Jaaaa

M'n ontgroening was alleen maar lachen. Hoe harder ze tegen me schreeuwden hoe grappiger ik het vond, en ik kreeg alleen maar naar m'n kop geslingerd "dat ik die grijns van mn gezicht moest halen, prutser"

Dit jaar mag ik ontgroenen. Wehehehe.
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_56818082
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:59 schreef ColdFeet het volgende:

Oei, dat klinkt erg lekker! Vertel!

Hoe was Evy? Ik ga morgen weer; vandaag zwemmen
Pijnboompitjes in een magnetron-veilige schaal met wat olie, 3 minuten op vol vermogen. Wel af en toe omschudden natuurlijk. 500 gr. cherry- of andere lekkere kleine tomaatjes halveren en in de schaal doen, dressinkje maken met mostert, zout, peper en azijn, er overheen gieten en 2 minuutjes in de magnetron tot het allemaal warm is. wat gescheurde basilicum er overheen en smullen maar

Evy was streng, kon les 4 maar net aan volhouden

Het klinkt trouwens alsof er iemand hier in de straat met vol gas onderuit gaat met de motor. Klinkt pijnlijk...
pi_56818102
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:07 schreef FleshWound het volgende:
Jaaaa

M'n ontgroening was alleen maar lachen. Hoe harder ze tegen me schreeuwden hoe grappiger ik het vond, en ik kreeg alleen maar naar m'n kop geslingerd "dat ik die grijns van mn gezicht moest halen, prutser"

Dit jaar mag ik ontgroenen. Wehehehe.
Nou klinkt reuze gezellig. Ik pik het niet zo als mensen tegen me schreeuwen. Kan me niet voorstellen dat je zoiets zou accepteren van iemand.
pi_56818276
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nou klinkt reuze gezellig. Ik pik het niet zo als mensen tegen me schreeuwen. Kan me niet voorstellen dat je zoiets zou accepteren van iemand.
Ach, je realiseert je gewoon dat het één groot toneelspel is. Hoe meer je meedoet, hoe leuker het is. Ik heb echt alleen maar gelachen, gezopen en gezongen. Gewoon tof
  maandag 18 februari 2008 @ 17:31:09 #280
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56818313
mja, ook niets voor mij.
Confidence through competence
pi_56818322
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
mja, ook niets voor mij.
Steer, mag ik erbij bij jouw studentenvereniging waar we niet ontgroenen?
pi_56818378
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil!
Valt mee, ik ben er weer
Ik kom net weer van Breukelen
Heb vandaag een tentamen gehad. Dan is gewoon je héle dag naar de kloten voor 1,5 uur (nou ja, er stond 2 uur voor).
Enige voordeel is wel dat ik vanochtend kon uitslapen, hoefde er pas om 8 uur uit
En ik heb nog kans gezien om twee echt waanzinnig mooie overhemden te scoren bij mijn favo kledingzaak, daarvoor ben ik normaliter veel te laat thuis en het was hoog nodig. Dus toch nog wat aan de dag gehad...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
  maandag 18 februari 2008 @ 17:37:58 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56818430
Zo, ik ga zo ook maar van het werk weg, richting de mensa. Snel een hapje eten, en dan door naar de sporthal. Ik denk niet dat ik vanavond puf heb om de computer thuis aan te zetten, dus tot de volgende keer! Fijne avond!

Trouwens, het volgende deeltje is een jubileum!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 18 februari 2008 @ 17:38:34 #284
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56818446
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Steer, mag ik erbij bij jouw studentenvereniging waar we niet ontgroenen?
Je kunt bij SV Koko in Maastricht, daar doen ze niet aan ontgroeningen

Ik vind een ontgroening er gewoon bij horen als je bij een studentenvereniging gaat, en het een beetje een lamme reden om er niet bij te gaan.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_56818471
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:38 schreef Euc- het volgende:

Je kunt bij SV Koko in Maastricht, daar doen ze niet aan ontgroeningen

Ik vind een ontgroening er gewoon bij horen als je bij een studentenvereniging gaat, en het een beetje een lamme reden om er niet bij te gaan.
Ach joh, ik ben 5ejaars, studeer als het goed is voer 4 maanden af. Ik ga echt niet nu nog bij een stud.ver.. En al helemaal niet bij een die je niet in je waarde als mens laat. Pleur dan toch snel dood
  maandag 18 februari 2008 @ 17:42:42 #286
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56818525
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ach joh, ik ben 5ejaars, studeer als het goed is voer 4 maanden af. Ik ga echt niet nu nog bij een stud.ver.. En al helemaal niet bij een die je niet in je waarde als mens laat. Pleur dan toch snel dood
Ja, want elke ontgroening moet je met kippen neuken, pfffffff
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_56818570
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:

Oh fuck ik zou liever doen tegen iedereen

Een vriend van me is tijdens zijn ontgroening verkracht. Door een aantal hogere jaars. Nou, enig, ontgroeningen. Of aangesproken worden met nul, feut etc. Ik snap dat niet hoor. Maar ik begrijp ook niet waarom mensen dat soort dingen willen.
pi_56818713
Ja ho even, Lein. Dat is natuurlijk niet standaard bij ontgroeningen. Pfff, dan zou ik er ook niet enthousiast over zijn.
Maar dat is wat anders dan weinig slapen, idiote dingen doen en in mallote outfits rondlopen.
pi_56818777
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ja ho even, Lein. Dat is natuurlijk niet standaard bij ontgroeningen. Pfff, dan zou ik er ook niet enthousiast over zijn.
Maar dat is wat anders dan weinig slapen, idiote dingen doen en in mallote outfits rondlopen.
Idiote dingen en mallotige outfits. Je wordt dus gewoon voor lul gezet, als het ware. Prima als jullie dat leuk vinden, maar het ligt niet in mijn straat je zeg maar
pi_56818891
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:58 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Idiote dingen en mallotige outfits. Je wordt dus gewoon voor lul gezet, als het ware. Prima als jullie dat leuk vinden, maar het ligt niet in mijn straat je zeg maar
Mwoh, het is toch wel wat anders. Je wordt voor lul gezet, maar je kiest ervoor om voor lul gezet te worden. Maakt toch wel verschil.
pi_56818918
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:58 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ach, er zijn genoeg studentenverenigingen waar helemaal niet ontgroend wordt, hoor.
Ik bedoel meer: ontleen niet aan één exces je hele mening over ontgroeningen.
pi_56818936
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach, er zijn genoeg studentenverenigingen waar helemaal niet ontgroend wordt, hoor.
Ik bedoel meer: ontleen niet aan één exces je hele mening over ontgroeningen.
Als mensen tegen je gaan staat schreeuwen... Dat vind ik al ver gaan hoor. Maar iedereen mag natuurlijk voor zichzelf weten waar die grens dan ligt
pi_56818945
Precies. En ach, zo'n kip wil ook wel eens een pleziertje.
pi_56819001
Jongens, Lein wil nummer 100 openen. Mag dat van ons?
pi_56819005
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:08 schreef FleshWound het volgende:
Precies. En ach, zo'n kip wil ook wel eens een pleziertje.
Ik hoorde laatst ergens van iemand dat [insert noord-afrikaans land]e jongens op kippen leren hoe ze moeten neuken. Zodat ze tóch als maagd het huwelijk in kunnen!
pi_56819010
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:12 schreef FleshWound het volgende:
Jongens, Lein wil nummer 100 openen. Mag dat van ons?
Oh ja je wil m zelf ook hebben! Lekker de schuld mijn kant op vegen.
pi_56819045
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als mensen tegen je gaan staat schreeuwen... Dat vind ik al ver gaan hoor. Maar iedereen mag natuurlijk voor zichzelf weten waar die grens dan ligt
Ja maar ja... Anders overleef je sowieso niet in Delft
pi_56819070
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:

Ja maar ja... Anders overleef je sowieso niet in Delft
Die vriend van me met die verkracht-ontgroening was bij het corps van delft geloof ik. En ik ken een ander verhaal uit delft van iemand die zo lang opgehangen werd aan zn armen, dat ie nu niet eens meer zn eigen reet af kan vegen.

Maar *yay* voor studentenverenigingen hoor

grapje natuurlijk heh
pi_56819106
Mja, Delft staat sowieso wel bekend om z'n ontgroeningen. Damesdisputen die meiden tussen twee matrassen naar beneden gooien enzo.

Nee, dan Den Haag
pi_56819120
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:18 schreef FleshWound het volgende:
Mja, Delft staat sowieso wel bekend om z'n ontgroeningen. Damesdisputen die meiden tussen twee matrassen naar beneden gooien enzo.

Nee, dan Den Haag
Seriously? Dat vind ik niet normaal, eigenlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')