Jaaaaquote:Op maandag 18 februari 2008 01:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juist leuk, man. Briljante herinneringen aan mn ontgroening. Nog briljantere herinneringen van een paar jaar later, toen ik zelf eerstejaars mocht ontgroenenEcht wel leuk!
Pijnboompitjes in een magnetron-veilige schaal met wat olie, 3 minuten op vol vermogen. Wel af en toe omschudden natuurlijk. 500 gr. cherry- of andere lekkere kleine tomaatjes halveren en in de schaal doen, dressinkje maken met mostert, zout, peper en azijn, er overheen gieten en 2 minuutjes in de magnetron tot het allemaal warm is. wat gescheurde basilicum er overheen en smullen maarquote:Op maandag 18 februari 2008 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
Oei, dat klinkt erg lekker! Vertel!
Hoe was Evy? Ik ga morgen weer; vandaag zwemmen
Nou klinkt reuze gezellig. Ik pik het niet zo als mensen tegen me schreeuwen. Kan me niet voorstellen dat je zoiets zou accepteren van iemand.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:07 schreef FleshWound het volgende:
Jaaaa
M'n ontgroening was alleen maar lachen. Hoe harder ze tegen me schreeuwden hoe grappiger ik het vond, en ik kreeg alleen maar naar m'n kop geslingerd "dat ik die grijns van mn gezicht moest halen, prutser"![]()
Dit jaar mag ik ontgroenen. Wehehehe.
Ach, je realiseert je gewoon dat het één groot toneelspel is. Hoe meer je meedoet, hoe leuker het is. Ik heb echt alleen maar gelachen, gezopen en gezongen. Gewoon tofquote:Op maandag 18 februari 2008 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou klinkt reuze gezellig. Ik pik het niet zo als mensen tegen me schreeuwen. Kan me niet voorstellen dat je zoiets zou accepteren van iemand.
Valt mee, ik ben er weerquote:Op maandag 18 februari 2008 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil!
Je kunt bij SV Koko in Maastricht, daar doen ze niet aan ontgroeningenquote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, mag ik erbij bij jouw studentenvereniging waar we niet ontgroenen?
Ach joh, ik ben 5ejaars, studeer als het goed is voer 4 maanden af. Ik ga echt niet nu nog bij een stud.ver.. En al helemaal niet bij een die je niet in je waarde als mens laat. Pleur dan toch snel doodquote:Op maandag 18 februari 2008 17:38 schreef Euc- het volgende:
Je kunt bij SV Koko in Maastricht, daar doen ze niet aan ontgroeningen
Ik vind een ontgroening er gewoon bij horen als je bij een studentenvereniging gaat, en het een beetje een lamme reden om er niet bij te gaan.
Ja, want elke ontgroening moet je met kippen neuken, pfffffffquote:Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben 5ejaars, studeer als het goed is voer 4 maanden af. Ik ga echt niet nu nog bij een stud.ver.. En al helemaal niet bij een die je niet in je waarde als mens laat. Pleur dan toch snel dood
Oh fuck ik zou liever doen tegen iedereenquote:Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach joh, ik ben 5ejaars, studeer als het goed is voer 4 maanden af. Ik ga echt niet nu nog bij een stud.ver.. En al helemaal niet bij een die je niet in je waarde als mens laat. Pleur dan toch snel dood
Idiote dingen en mallotige outfits. Je wordt dus gewoon voor lul gezet, als het ware. Prima als jullie dat leuk vinden, maar het ligt niet in mijn straat je zeg maarquote:Op maandag 18 februari 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ja ho even, Lein. Dat is natuurlijk niet standaard bij ontgroeningen. Pfff, dan zou ik er ook niet enthousiast over zijn.
Maar dat is wat anders dan weinig slapen, idiote dingen doen en in mallote outfits rondlopen.
Mwoh, het is toch wel wat anders. Je wordt voor lul gezet, maar je kiest ervoor om voor lul gezet te worden. Maakt toch wel verschil.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Idiote dingen en mallotige outfits. Je wordt dus gewoon voor lul gezet, als het ware. Prima als jullie dat leuk vinden, maar het ligt niet in mijn straat je zeg maar
Ach, er zijn genoeg studentenverenigingen waar helemaal niet ontgroend wordt, hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Idiote dingen en mallotige outfits. Je wordt dus gewoon voor lul gezet, als het ware. Prima als jullie dat leuk vinden, maar het ligt niet in mijn straat je zeg maar
Als mensen tegen je gaan staat schreeuwen... Dat vind ik al ver gaan hoor. Maar iedereen mag natuurlijk voor zichzelf weten waar die grens dan ligtquote:Op maandag 18 februari 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg studentenverenigingen waar helemaal niet ontgroend wordt, hoor.
Ik bedoel meer: ontleen niet aan één exces je hele mening over ontgroeningen.
Ik hoorde laatst ergens van iemand dat [insert noord-afrikaans land]e jongens op kippen leren hoe ze moeten neuken. Zodat ze tóch als maagd het huwelijk in kunnen!quote:Op maandag 18 februari 2008 18:08 schreef FleshWound het volgende:
Precies. En ach, zo'n kip wil ook wel eens een pleziertje.
Oh ja je wil m zelf ook hebben! Lekker de schuld mijn kant op vegen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:12 schreef FleshWound het volgende:
Jongens, Lein wil nummer 100 openen. Mag dat van ons?
Ja maar ja... Anders overleef je sowieso niet in Delftquote:Op maandag 18 februari 2008 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als mensen tegen je gaan staat schreeuwen... Dat vind ik al ver gaan hoor. Maar iedereen mag natuurlijk voor zichzelf weten waar die grens dan ligt
Die vriend van me met die verkracht-ontgroening was bij het corps van delft geloof ik. En ik ken een ander verhaal uit delft van iemand die zo lang opgehangen werd aan zn armen, dat ie nu niet eens meer zn eigen reet af kan vegen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar ja... Anders overleef je sowieso niet in Delft
Seriously? Dat vind ik niet normaal, eigenlijk!quote:Op maandag 18 februari 2008 18:18 schreef FleshWound het volgende:
Mja, Delft staat sowieso wel bekend om z'n ontgroeningen. Damesdisputen die meiden tussen twee matrassen naar beneden gooien enzo.
Nee, dan Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |