We zijn wel met zo'n safari het land in geweest, maar er werd toen (5 jaar geleden) in elk geval afgeraden om alleen rond te lopen en inderdaad, vooral 's avonds niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:09 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mwah, ben ik niet met je eens, wij zijn er ook eens geweest en hebben toen toch behoorlijk wat kunnen rondtouren hoor, 's avonds is het een ander verhaal, maar overdag valt het allemaal best wel mee. Zelfde geld voor Haiti (andere kant van het eiland), allemaal spookverhalen maar het valt best mee als je gewoon normaal nadenkt en niet met een gouden horloge, dure kettingen en je fototoestel om je nek gaat rondlopen.
Mja ik ben niet echt het type dat op vakantie in een resort gaat liggen bakken in de zon, ik ben iets avontuurlijker. Deze zomer ook, ik boek alleen voor de 1e nacht een hotelletje in Bangkok, en de rest zie ik wel, waar ik heen ga, wat ik ga doen, ik weet zelfs niet eens hoe ik in Singapore ga komen, sterker nog, ik heb niet eens een een vlucht naar Nieuw-Zeeland, heb besloten dat allemaal daar te gaan boeken, gewoon omdat je dan veel meer vrijheid hebt, en het is spannender natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
We zijn wel met zo'n safari het land in geweest, maar er werd toen (5 jaar geleden) in elk geval afgeraden om alleen rond te lopen en inderdaad, vooral 's avonds niet.
Maar goed, het resort was ook behoorlijk groot en je kon er elke dag wel bij een ander restaurant eten
Dapper hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mja ik ben niet echt het type dat op vakantie in een resort gaat liggen bakken in de zon, ik ben iets avontuurlijker. Deze zomer ook, ik boek alleen voor de 1e nacht een hotelletje in Bangkok, en de rest zie ik wel, waar ik heen ga, wat ik ga doen, ik weet zelfs niet eens hoe ik in Singapore ga komen, sterker nog, ik heb niet eens een een vlucht naar Nieuw-Zeeland, heb besloten dat allemaal daar te gaan boeken, gewoon omdat je dan veel meer vrijheid hebt, en het is spannender natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mja ik ben niet echt het type dat op vakantie in een resort gaat liggen bakken in de zon, ik ben iets avontuurlijker. Deze zomer ook, ik boek alleen voor de 1e nacht een hotelletje in Bangkok, en de rest zie ik wel, waar ik heen ga, wat ik ga doen, ik weet zelfs niet eens hoe ik in Singapore ga komen, sterker nog, ik heb niet eens een een vlucht naar Nieuw-Zeeland, heb besloten dat allemaal daar te gaan boeken, gewoon omdat je dan veel meer vrijheid hebt, en het is spannender natuurlijk![]()
Ik zie liever ook wat meer van het land zelf dan een luxe resort, anders kan je in feite (afgezien van het weer) net zo goed naar Centerparcs gaan..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Overigens iets heel anders; ik zit nu kerststol met amandelspijs te eten, we hebben werkelijk he-le-maal niks in huis, geen chips/snoep/andere ongezonde dingen, te erg gewoon
DAt klinkt goed!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Toscaanse rolletjes, geroerbakte spinazie met uit en knof en aardappeltjes uit de oven
Nu een glaasje wijn
Oeps verkeerde topic
Ach goshquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
brrrr, wat is het koud hier. De temperatuurssensor van de verwarming klopt niet echt. de 21 graden is in werkelijkheid toch zo'n 19 :S
Dan kunnen we de deur dus niet meer gebruikenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ductape
DUCTAPEquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan kunnen we de deur dus niet meer gebruikende collega's roken namelijk op het terras.
Hoe vaak heb je een 'niks doen' avond?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:46 schreef Den_Haag het volgende:
vanavond maar een simpel pasta'tje. moet weer trainen.
Deze week 3. normaal 2 a 1.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je een 'niks doen' avond?
En wat houdt een niks doen in voor jou? Studeren? Hockey'en? Fitnessen? Of echt niks doenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:11 schreef Den_Haag het volgende:
Deze week 3. normaal 2 a 1.
Da's wel kinkyquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whehehe! Dan hangen ze me op met ductape...
Niks doen is heel misschien studeren maar eigenlijk feesten of tv kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En wat houdt een niks doen in voor jou? Studeren? Hockey'en? Fitnessen? Of echt niks doen
Ik doe lekker niks vanavond. En vandaag betekend dat: harsenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:32 schreef Den_Haag het volgende:
Niks doen is heel misschien studeren maar eigenlijk feesten of tv kijken.
Brrr, ben blij dat ik geen vrouw benquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik doe lekker niks vanavond. En vandaag betekend dat: harsen
Je moet ook gewoon zacht band nemenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Whehehe! Mja het klinkt heel leuk. Maar dat is het nietDuctape doet zeer
![]()
Mannen hebben het maar makkelijk...quote:
Ligt eraan wat, breakdancen is op het moment neit zo een puik ideequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja! Kan je dansen?
Wat kan je wél dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:59 schreef Euc- het volgende:
Ligt eraan wat, breakdancen is op het moment neit zo een puik idee
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:06 schreef Euc- het volgende:
[..]
Niks, naast breakdancen is er vrij weinig toch?
quote:
Catch my drift?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:06 schreef Euc- het volgende:
Niks, naast breakdancen is er vrij weinig toch?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef golfer het volgende:
Vandaag weer een bedrijf en een kandidaat blij gemaakt met een plaatsing.
Omzet-bonus is weer binnen deze maand.
goed gedaan golferquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef golfer het volgende:
Vandaag weer een bedrijf en een kandidaat blij gemaakt met een plaatsing.
Omzet-bonus is weer binnen deze maand.
Sterkte SiGNequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:31 schreef SiGNe het volgende:
Maar goed, tot zover de domper op de gezelligheid hier
Life goes on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |