Zo iemand heeft zin in een boel koffiequote:
Ik denk het ook welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hier moet ik het even op kunnen doen
[ afbeelding ]
Ja, ik heb m echt net gemaaktquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel
Is dat overigens echt een foto van bij je thuis?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
Doet mijnt een bakkie filtert!
Ja inderdaad! En ik wilde mn band nog wel gaan plakken.... had ik dat nou gisteren maar gedaanquote:
Zie jij eruit als Deelder dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Voeg jou en mij samen en je hebt Jules Deelder
Ik heb ook altijd zwart aan en jij praat Rotterdamsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie jij eruit als Deelder dan?
Je hebt een eettafel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Door dat kleine stukkie dat op de foto te zien is??
Oh zoot!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd zwart aan en jij praat Rotterdams
Jij woont nog bij je ouders, daar ben ik niet jaloers op.quote:
maar je bent nog wel jaloers op de eettafel?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij woont nog bij je ouders, daar ben ik niet jaloers op.
tofquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of ik de plattegrond nog kan vinden.....
En je hebt 2 huisgenootjes? En hoeveel huur betalen jullie?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, mijn moment van triomf is aangebroken:
*roffel..........*
Dit is mijn huis:
[ afbeelding ]
1 huisgenootjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
En je hebt 2 huisgenootjes? En hoeveel huur betalen jullie?![]()
Ik wil ook een huisje.
Daar staan een grote kast vol servies, 2 bureaus en 2 boekenkastenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:22 schreef Soempie het volgende:
wat hebben jullie dan met die slaapkamer beneden gedaan?
Hihihi, wat is dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik het hier onlangs niet over Meneer Smikkel?
Kijk eens wat ik achter een oude kast vond?
[ afbeelding ]
Klopt, dat is van de burenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:30 schreef wyccie het volgende:
En het stuk rechtsboven op de onderverdiepeing? Daar staat niks bij.
Ik ben jaloers; ik betaal veel meer voor veel minder.
Wat zit jou huis vreemd inelkaar dan, zit je in een verbouwd kantoorpand ofzo? flat/appartement?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt, dat is van de burenDie zullen daar wel net zo'n kamertje hebben.
Van het Drents Museum? Wat voor vragen stellen mensen aan de telefoon??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben trouwens vandaag ook gedoopd tot antwoordapparaat![]()
Neequote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat zit jou huis vreemd inelkaar dan, zit je in een verbouwd kantoorpand ofzo? flat/appartement?
Die boekjes zijn zo leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik het hier onlangs niet over Meneer Smikkel?
Kijk eens wat ik achter een oude kast vond?
[ afbeelding ]
Dat doe ik ook altijd. Verweg - neus erbovenop - verweg.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
en pal voor de schilderijen gaan staan
quote:
Ja echt wel. Als kind vond ik ze geweldig. Wij hadden helaas alleen deze maar ik kon er geen genoeg van krijgenquote:
Je hebt ook vrouwtjes. Miss Sunshine enzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt wel. Als kind vond ik ze geweldig. Wij hadden helaas alleen deze maar ik kon er geen genoeg van krijgen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je kent de "Meneer"-reeks niet?
Het is een serie boekjes uit de jaren '70 met leuke verhaaltjes die tevens een goede les vormen.
[ afbeelding ]
Meneer smikkel eet graag en hoe meer hij eet hoe groter hij wordt en hoe groter hij wordt hoe meer hij eet. Hij vindt een trap naar een reuzenhuis en vindt daar reuzeneten. Hij wordt betrapt door de reus en die laat hem alles opeten. Als gevolg is meneer Smikkel zo ziek dat 'ie nooit meer veel wil eten en slank wil zijn. Daar eindigt het dan ook mee
Hier de achterkant:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwtjes. Miss Sunshine enzo.
[ afbeelding ]
![]()
Aaaaaah..ze zijn opnieuw getekend!quote:
Nee van school in de klasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Van het Drents Museum? Wat voor vragen stellen mensen aan de telefoon??
Ik heb me dit weekend in het Groninger Museum weer enorm lopen verbazen over het museumvolkVan die busladingen vol ouwe taarten die zich allemaal zooooo cultureel verantwoord voelen, en dan toch keihard gaan praten en pal voor de schilderijen gaan staan
quote:Mensen die het grote bord dat bij ingang staat en zegt 'geen uitgang' niet kunnen lezen
quote:Man en vrouw die maar 1 informatie boekje willen en vervolgens later terug komen om nog 1 te pakken omdat het toch wel lastig is met 1 boekje![]()
quote:Mensen die perse de jassen in de bewaakte tassen gardarobe willen hebben hoewel die daar niet moeten
quote:Mensen die de beelden maar niet kunnen vinden terwijl je gewoon de route moet volgen
quote:En nog een mevrouw die het veenlijk van het meisje van nulde zocht(ze bedoelde dus het meisje van yde)
Ja ik vind het echt tof dat ik 'm gevonden hebquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:50 schreef Soempie het volgende:
Ja ik zie het nu ook. Jammer wel, jouw meneer Smikkel is echt tof.
Ah boven woning dacht al wel 2 verdiepingen maar geen tuin/gang. maar wel vreemd dat de buren een kamertje hebben in 'jullie gedeelte'quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeen bovenwoning uit de jaren '20/'30.
en je favoriete boek is?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt tof dat ik 'm gevonden heb
Nu mis ik nog mijn favoriete boek maar dat komt misschien ook nog wel boven wate
Dat is mijn 17" mobile desktopquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef wyccie het volgende:
Oh, en héél subtiel patsen met een Harman/Kardon-apparaat.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef wyccie het volgende:
Oh, en héél subtiel patsen met een Harman/Kardon-apparaat.
Ken ik niet. Wel leuk die oude kinderboekjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.antiqbook.nl/boox/eland/12491.shtml
Het is heel stom eigenlijk maar het gaat over een knuffelbeer(duh!) met de naam Bruun. Hij "woont" bij een gezin met 2 jongens en 1 meisje. Het meisje is ziek en de jongens pakken de beer en laten hem aan een touwtje uit het raam, boven het water bungelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wel leuk die oude kinderboekjes.
Pinkeltjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is heel stom eigenlijk maar het gaat over een knuffelbeer(duh!) met de naam Bruun. Hij "woont" bij een gezin met 2 jongens en 1 meisje. Het meisje is ziek en de jongens pakken de beer en laten hem aan een touwtje uit het raam, boven het water bungelen.
Dan blijft 'ie opeens aan een spijker op een paal in het water hangen. En ja...vertel dat maar eens aan je zieke zusje
Dat was ook typisch zo'n verhaal wat ik iedere dag voorgelezen wilde hebben.
Dįt..en Pinkeltje
En de "100 vingers in de koeienvlaai"
Ik vond Wolkenwietje eigenlijk veel verdachterquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:06 schreef iamredleader het volgende:
En later werd Pinkeltje "Stinkeltje"![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond Wolkenwietje eigenlijk veel verdachter![]()
(dat werd overiges ook vaak Wolkemietje)
Ik las ergens dat Dick Laan nooit worden als "hij" en "zij" gebruikten omdat dat voor kinderen verwarrend zou zijn. Dus altijd "Pinkeltje zag dit" of "de muizen zagen dat".
Ik ben nu echt even weg.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik las op de middelbare school het boekje Jip en Janneke nog een keer (toen in de Latijnse versie) en raakte helemaal in de war dat Jip onder de heg doorkroop en bij Janneke in de tuin terecht kwam. Dus ik naar mn moeder, en die vertelde dat ze me dat altijd andersom had voorgelezen omdat ze de verhaaltjes zo seksistisch vond
"These are tremendous stingrays with a deadly sting at their tail. They can sting you, but they didn't.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:08 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
![]()
En, Steve, wat voor prachtige dingen kun je ons vertellen over deze roggen?
Het woord is beter dan het produkt...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:44 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een prachtwoord zeg!! Oplosespresso!!!
Better to be bitten in the hand by a giant sea bass, than to be devoured by a Carcharodon carchariasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:41 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster komt binnen...
[..]
"These are tremendous stingrays with a deadly sting at their tail. They can sting you, but they didn't.
But... I've been bitten by a giant sea bass in my hand..."![]()
This one:
[ afbeelding ]
Okay, heb jij gelijk in, maar ik vind het echt het woord van de dag!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het woord is beter dan het produkt...![]()
Jaws!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Better to be bitten in the hand by a giant sea bass, than to be devoured by a Carcharodon carcharias
Ben jij datquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef ElizabethR het volgende:
Jaws!!
En Roy Scheider is ook al dood![]()
Dat doet me dus echt heel veel, niet omdat ik die man ken ofzo, of een brilliant acteur vond, maar omdat ie de spitting image van mijn vader was. En mijn vader is ook al overleden.
Geen idee, laatste foto die ik zag had ie een Andre Hazes hoedje op.quote:
Ik heb een 'hap' in mijn hand van zo'n 7 centimeter breed. Visjes voeren lijkt onschuldig, maar viel vies tegen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Better to be bitten in the hand by a giant sea bass, than to be devoured by a Carcharodon carcharias
quote:
Duiken in de oceaan hier levert niet snel contact op met een haai of pijlstaartrog op, dus dit was een mooie gelegenheid om die weer eens van dichtbij te bekijken. Baracuda's, zeebaarzen, zeeschilpadden en vele andere kleinere komt wel voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef iamredleader het volgende:
Het ziet er in elk geval heel stoer uit
Heb ik een keer gehad met kersenjam, er kwam ook een soort rook uit die pot als je het deksel er af haaldequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:30 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij is m'n bosvruchtenjam gaan gisten, ik draai sinds tijden dat potje open en de alcohollucht komt me tegemoet
Neerslagkans (%) 10quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie dat het weer bij mijn aankomst in NL a.s. vrijdag niet al te best is, wordt afzien ben ik bang...
Het is hier 30 graden en dus iets warmer dan in NL.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Neerslagkans (%) 10
Middagtemperatuur (°C) 3/6
Windsnelheid (bft) 3
En nu heb ik een boterham met bosvruchtenlikeur opquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad met kersenjam, er kwam ook een soort rook uit die pot als je het deksel er af haalde
Je duikpakquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier 30 graden en dus iets warmer dan in NL.
Las over lentezonnetjes en zo hier, maar daar lijkt vrijdag geen sprake van.
Heb ook geen jas bij me...![]()
Duikpak is een leen/huur-geval van hier, terugsturen vanuit NL wordt een dure grap...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:38 schreef Supersheep het volgende:
Je duikpak
Mooie foto met die schildpadden trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |