Zo iemand heeft zin in een boel koffiequote:
Ik denk het ook welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hier moet ik het even op kunnen doen
[ afbeelding ]
Ja, ik heb m echt net gemaaktquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel
Is dat overigens echt een foto van bij je thuis?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
Doet mijnt een bakkie filtert!
Ja inderdaad! En ik wilde mn band nog wel gaan plakken.... had ik dat nou gisteren maar gedaanquote:
Zie jij eruit als Deelder dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Voeg jou en mij samen en je hebt Jules Deelder
Ik heb ook altijd zwart aan en jij praat Rotterdamsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie jij eruit als Deelder dan?
Je hebt een eettafel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Door dat kleine stukkie dat op de foto te zien is??
Oh zoot!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd zwart aan en jij praat Rotterdams
Jij woont nog bij je ouders, daar ben ik niet jaloers op.quote:
maar je bent nog wel jaloers op de eettafel?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij woont nog bij je ouders, daar ben ik niet jaloers op.
tofquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of ik de plattegrond nog kan vinden.....
En je hebt 2 huisgenootjes? En hoeveel huur betalen jullie?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, mijn moment van triomf is aangebroken:
*roffel..........*
Dit is mijn huis:
[ afbeelding ]
1 huisgenootjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
En je hebt 2 huisgenootjes? En hoeveel huur betalen jullie?![]()
Ik wil ook een huisje.
Daar staan een grote kast vol servies, 2 bureaus en 2 boekenkastenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:22 schreef Soempie het volgende:
wat hebben jullie dan met die slaapkamer beneden gedaan?
Hihihi, wat is dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik het hier onlangs niet over Meneer Smikkel?
Kijk eens wat ik achter een oude kast vond?
[ afbeelding ]
Klopt, dat is van de burenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:30 schreef wyccie het volgende:
En het stuk rechtsboven op de onderverdiepeing? Daar staat niks bij.
Ik ben jaloers; ik betaal veel meer voor veel minder.
Wat zit jou huis vreemd inelkaar dan, zit je in een verbouwd kantoorpand ofzo? flat/appartement?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt, dat is van de burenDie zullen daar wel net zo'n kamertje hebben.
Van het Drents Museum? Wat voor vragen stellen mensen aan de telefoon??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben trouwens vandaag ook gedoopd tot antwoordapparaat![]()
Neequote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat zit jou huis vreemd inelkaar dan, zit je in een verbouwd kantoorpand ofzo? flat/appartement?
Die boekjes zijn zo leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik het hier onlangs niet over Meneer Smikkel?
Kijk eens wat ik achter een oude kast vond?
[ afbeelding ]
Dat doe ik ook altijd. Verweg - neus erbovenop - verweg.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
en pal voor de schilderijen gaan staan
quote:
Ja echt wel. Als kind vond ik ze geweldig. Wij hadden helaas alleen deze maar ik kon er geen genoeg van krijgenquote:
Je hebt ook vrouwtjes. Miss Sunshine enzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt wel. Als kind vond ik ze geweldig. Wij hadden helaas alleen deze maar ik kon er geen genoeg van krijgen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je kent de "Meneer"-reeks niet?
Het is een serie boekjes uit de jaren '70 met leuke verhaaltjes die tevens een goede les vormen.
[ afbeelding ]
Meneer smikkel eet graag en hoe meer hij eet hoe groter hij wordt en hoe groter hij wordt hoe meer hij eet. Hij vindt een trap naar een reuzenhuis en vindt daar reuzeneten. Hij wordt betrapt door de reus en die laat hem alles opeten. Als gevolg is meneer Smikkel zo ziek dat 'ie nooit meer veel wil eten en slank wil zijn. Daar eindigt het dan ook mee
Hier de achterkant:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwtjes. Miss Sunshine enzo.
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |