quote:Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
[CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
[CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
[CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
[CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
[CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
[CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
[CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
[CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
[CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
[CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
[CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
[CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
[CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
[CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
[CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
[CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
[CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
[CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
[CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
[CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
[CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
[CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
[CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
[CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
[CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
[CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
[CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
[CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
[CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
[CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
[CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
[CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
[CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
[CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
[CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
[CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
[CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
[CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
[CUL SC #39] Ober, refill!
[CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
[CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
[CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
[CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
[CUL SC #44] Nu met 35% korting!
[CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
[CUL SC #46] Fris en fruitig
[CUL SC #47] Met SoL op reis!
[CUL SC] Deeltje #48 alweer
[CUL SC #49] Op naar de 50 !!
[CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
[CUL SC # 51] Wat zeggie!?
[CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
[CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
[CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
[CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
[CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
[CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
[CUL-SC] #60 Hondenweer!
CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
[CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
CUL-SC #64 met kerstballen
[CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
[CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
[CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
[Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
[Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
[Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
[CUL SC # 72] We hyven wat af!
[CUL SC #73] Taart!
[CUL SC #74] Met liefde bereid
[CUL SC #75] Albasten jubileum
[CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
[CUL SC #77] The single or not show
[CUL SC #78] Bier is ook eten.
[CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
[CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
[CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
[CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
[CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
[CUL SC] Deel 84 no perfume!
[CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
[CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
[CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
[CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
[CUL SC Deel 89] Het Walhalla
[CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
Oew! Dat klinkt spannend!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, jij niet
Maar het rook erg lekker, heel kruidig
Jij was er ook niet hoor!quote:
Fotoquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Shopsessie is geslaagd, 1 heul mooi MD'tje erbij
* Leintjeuh blij is!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Foto
Ik vind MD altijd erg mooi, maar nou niet extreem praktisch: veel te goed zichbaar onder strakke kleding....
Dream on! De dag dat ik mezelf semi-naakt op FoK! zet, is de dag waarom mijn banksaldo exponentieel zal toenemen.quote:
Je postte een poosje terug een recept voor Joodse Kippesoep. Heb je dat recept in handbereik? Ik ga vandaag kippensoep makenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:00 schreef golfer het volgende:
MD, veel te veel geld voor te weinig stof.
Da's juist wat het zo sexy maakt: op bepaalde plekken wat materiaal weglaten!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:00 schreef golfer het volgende:
MD, veel te veel geld voor te weinig stof.
Kruisloze slipjes...quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
Da's juist wat het zo sexy maakt: op bepaalde plekken wat materiaal weglaten!
En nee, ik heb het niet over kruisloze slipjes
correctie: rosbiefquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kruisloze slipjes...'Schat, er hangt een hamlap uit je slipje' 'Nee dat lijkt maar zo, dat is mn flamoes'
Nee.
Uitermate onpraktisch ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kruisloze slipjes...'Schat, er hangt een hamlap uit je slipje' 'Nee dat lijkt maar zo, dat is mn flamoes'
Nee.
Dit is t tweede setjequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Uitermate onpraktisch ook
Maar jouw mama koopt dus MD-setjes voor je? Sjonge, de dag dat mijn mama dat gaat doen moet nog aanbreken hoor
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb dus een keer voor de gein zo'n halter-bh-ding daarvan gekocht hè... Dat zit echt voor geen meter, die kouwe dingen tegen je tepelsquote:
Niet echt bij de hand, maar google is your best friend.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Je postte een poosje terug een recept voor Joodse Kippesoep. Heb je dat recept in handbereik? Ik ga vandaag kippensoep maken
Ik had ook een keer een zeer sexy string aan, golfer kon ook alleen maar lachenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb dus een keer voor de gein zo'n halter-bh-ding daarvan gekocht hè... Dat zit echt voor geen meter, die kouwe dingen tegen je tepelsPlus dat Mr CF helemaal geen zoetekauw is en er dus alleen maar heel hard om moest lachen
Die had ik ook al gevonden, maar thanks anyway!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:17 schreef golfer het volgende:
Niet echt bij de hand, maar google is your best friend.
Ik zou me dood lachen als Mr CF dat aantrokquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Het is hier haske leuk, PeRi [afbeelding]
Woon jij in Den Haag?
Ik zag vd week een meisje in het zwembad en ik dacht 'wtf, dat gezicht komt me vaag bekend voor'. Later bedacht ik dat dat was van dat bananenchipsverhaal van vorige week, ik had je fotoboek bekekenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Rotterdam [ afbeelding ]. idd, maar ik heb wel zat familie in DH [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zag vd week een meisje in het zwembad en ik dacht 'wtf, dat gezicht komt me vaag bekend voor'. Later bedacht ik dat dat was van dat bananenchipsverhaal van vorige week, ik had je fotoboek bekeken [afbeelding] Maar het was dus slechts een lookalike [afbeelding]
Oh, zo dapper ben ik dan ook wel weer nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:43 schreef PeRi het volgende:
[..]!! Ik kom nooit in zwembaden, dus ik was het niet
.
Stel dat je op dr was afgelopen en over bananenchips was begonnen!
Wat, in je fotoboek?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef PeRi het volgende:
En allemaal ineens enkel spieken hè, ik zie het wel.
pff luiaardquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, in je fotoboek?![]()
En kan iemand ook meteen even het 'wat eten en drinken we vandaag'-topic dichtgooien? Ik wil wat posten, maar heb geen zin om een nieuwe te openen
Ik ben onderwijl aan het werk, jaquote:
Neuh, ik zit echt ontzettend te sufkutten met grafieken en figuurnummersquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:13 schreef DarkElf het volgende:
Dat plaatje in de OP
Jaja druk aan het "werk" en je werk gaat over slaapmaskers, eetbaarondergoed enzo?
Nou gelukkig maar anders was het helemaal zo saaiquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, ik zit echt ontzettend te sufkutten met grafieken en figuurnummersDat gebabbel over kinky slaapmaskers beurt me dan nog een beetje op
Mag je ook hardop zeggen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet mompelt iets over werkpaarden en luxepaarden
Klinkt als een goede dagbestedingquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:20 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ook vrij vandaag en heb nog geen niks uitgevoerd vandaag behalve een film aanzetten en foto's uitzoeken voor een foto album.
vergeet kreupele paarden niet..quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet mompelt iets over werkpaarden en luxepaarden
... Maar ik heb lekker een granaatappelquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:26 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb ook water want ik heb veel dorst.
De nieuwe delicous is idd leuker dan dat boek wat jij hebt..
en een bureau vol losse papiertjes is niets, dat moet je opruimen hoor
arm kind, ik heb echt wel medelijden met je hoor maar goed... ik snap dat dat niet zo overkomt...
Ik had van de week van die pitjes gekocht ... das idd lekkerquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... Maar ik heb lekker een granaatappel
quote:
Daar staan zeker een paar leuke dingetjes bij! Chapeau wil ik altijd nog eens eten, maar tis zo ver wegquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:47 schreef golfer het volgende:
Misschien dit weekend nog even een bezoekje brengen aan http://www.culinairewinter.nl/
Staan wel een paar restaurateurs daar die lekkere hapjes kunnen maken.
Op loopsafstand vanaf ons huis hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:54 schreef Euc- het volgende:
Daar staan zeker een paar leuke dingetjes bij! Chapeau wil ik altijd nog eens eten, maar tis zo ver weg
Misschien kan geschrapt worden. 2 toegangskaarten voor zaterdag besteld.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:47 schreef golfer het volgende:
Misschien dit weekend nog even een bezoekje brengen aan http://www.culinairewinter.nl/
Staan wel een paar restaurateurs daar die lekkere hapjes kunnen maken.
Dus ik mag blijven slapen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op loopsafstand vanaf ons huis hoor
De garage is nog vrij.quote:
Als je bij al die restaurants hebt gegeten, kan je waarschijnlijk de rest van het jaar pasta met ketchup en brood etenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:54 schreef Euc- het volgende:
Daar staan zeker een paar leuke dingetjes bij! Chapeau wil ik altijd nog eens eten, maar tis zo ver weg
Bokkedoorns is ook top, en toen ik De Karmeliet zag staan dacht ik eerst dat het het belgische 3 sterrenrestaurant was, maar dat was toch niet zo
?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je bij al die restaurants hebt gegeten, kan je waarschijnlijk de rest van het jaar pasta met ketchup en brood eten
En toen ik op kamers woonde deed ik niet anders.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
maar jij woont thuis.
Lein, vertel eens, welk recept heb je gebruikt? En ga je zo een bakje naar DH brengen? Hij is inmiddels niet meer ziek, maar hij waardeert het vast alsnog welquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb me trouwens lelijk verkeken op de bereidingstijd van die kippensoep... Die moet gewoon 4 uur trekkenWat een fiasco. Over 2 uur mag de kip erin en dan duurt het nog 1,5 uur. Dat wordt morgen soep, en niet vandaag dus...
Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijk te zeggen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
maar jij woont thuis.
Heb je eerst op kamers gewoond en nu weer thuis?????quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:41 schreef Euc- het volgende:
[..]
En toen ik op kamers woonde deed ik niet anders.
Ik heb dit recept gebruiktquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, vertel eens, welk recept heb je gebruikt? En ga je zo een bakje naar DH brengen? Hij is inmiddels niet meer ziek, maar hij waardeert het vast alsnog wel
Een bakkie kippesoep sla ik zeker niet af. Vooral niet omdat ik nog geen eten in huis hebquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb dit recept gebruikt
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/61026
En als DH een bakje wil, kan ie daar altijd om vragen natuurlijkEen iedere ander in (omgeving) Leiden/Den Haag kan ook krijgen
Ik heb anderhalf jaar op kamers gewoond en woon nu vanwege mijn operatie weer even thuis..quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je eerst op kamers gewoond en nu weer thuis?????
Met een beetje mazzel is het om 8 uur vanavond klaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
Een bakkie kippesoep sla ik zeker niet af. Vooral niet omdat ik nog geen eten in huis heb
Klopt zekerquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
DE, zelf pellen is een priegelklusje, maar ja, het geeft je natuurlijk wel veel affiniteit met je voedsel, als je al die pitjes met liefde uit dat ding heb geplukt
Beter is een groot woord. Ben nog wel redelijk verkouden, maar een stuk beter dan gister. Morgen maar weer werkenquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:18 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker. Ben je al weer beter trouwens?
OK... Heb je dan zo'n fantastische bijbaan? Of betaalt je papa al dat fraais?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:10 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar op kamers gewoond en woon nu vanwege mijn operatie weer even thuis..
Joodse kippensoep helpt vastquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Beter is een groot woord. Ben nog wel redelijk verkouden, maar een stuk beter dan gister. Morgen maar weer werken
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
niet te fanatiek beginnen he. Anders blijf je weer langer ziek.
Nee, ik kan/mag niet werken met dat gips he.. Naja, het zou wel mogen denk ik, maar dat werkt simpelweg niet met dat gips.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK... Heb je dan zo'n fantastische bijbaan? Of betaalt je papa al dat fraais?
Ik kon van mijn stufi nooit gekker doen dan uit eten bij de lokale EthiopiërErg leuk, trouwens, en lekker ook!
Ik heb (ook) een maandelijkse toelage van mn ouders. Bij ons thuis hebben we het ook niet slechtquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:42 schreef Euc- het volgende:
Nee, ik kan/mag niet werken met dat gips he.. Naja, het zou wel mogen denk ik, maar dat werkt simpelweg niet met dat gips.
En sja.. het is tegenwoordig not done om te zeggen dat papa en mama dingen voor je betalen, want dan krijg je die moraalridders over je heen, laten we het er maar op houden dat ik de bijbaantjes die ik gehad heb vooral deed omdat ik het gewoon leuk vond en niet per se voor het geld, we hebben het thuis niet echt slecht..
Go FW!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:03 schreef FleshWound het volgende:
Ik ben happy!
Vier albums van Faithless gekocht voor 20 euro!En een date bij Des Indes
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.
Bwuh. Bij mij thuis hebben ze t ook niet slecht, maar mijn pappie heeft zo'n filosofie van 'zelf overleven in de grote-mensenwereld'quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb (ook) een maandelijkse toelage van mn ouders. Bij ons thuis hebben we het ook niet slecht
Oh ik ook hoor, ik ga voor mn plezier werken, dan zoek ik me leuke dingen uitquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bwuh. Bij mij thuis hebben ze t ook niet slecht, maar mijn pappie heeft zo'n filosofie van 'zelf overleven in de grote-mensenwereld'Dus nee, etentjes bij sterrenzaken
Maar ach, het heeft idd ook z'n voordelen. Als je gedwongen bent te gaan werken, moet je wel goed je best doen en dan krijg je vanzelf een leuke baanIk heb echt allemaal hele leuke & leerzame banen gehad tijdens mijn studententijd. Ben ik dan wel weer trots op.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:26 schreef Euc- het volgende:
Oh ik ook hoor, ik ga voor mn plezier werken, dan zoek ik me leuke dingen uit![]()
En ach.. tis gewoon dat ik een schijthekel heb aan thuis zitten.. Ik ben echt aan het aftellen tot ik eindelijk van dat gips af ben, dan gaat het loos hoor
Hiervoor was ik nauwelijks thuis, kreeg regelmatig de opmerking dat het "geen hotel is hier", heb me stevig aan moeten passen sinds ik weer hier zit..
quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, vrij akelig. Ouders willen graag 'mr Rebound' ontmoetenNot in this lifetime....
Wie, je zoons, de vriendinnen of allebei?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:08 schreef golfer het volgende:
Mijn standaardvraag aan de vriendinnen van de zoons is altijd: wat zijn je maten?
Daarmee jaag ik ze gegarandeerd weer weg.
Allebei natuurlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Wie, je zoons, de vriendinnen of allebei?
Waarom zouden ze dat uberhaupt willen? Hij is toch Mr Rebound, en niet je nieuwe vriendje?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja, er is weinig over te zeggen... Het gebeurt namelijk niet
Ik heb zijn postuur omschreven en mn moeder was toch wel érg benieuwd naar het type man waar ik mee van bil ga. In de zin van: als jij niet meer wil, wil ik m misschien nog wel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom zouden ze dat uberhaupt willen? Hij is toch Mr Rebound, en niet je nieuwe vriendje?
Hooooo-ly moly. Die ouders van jou.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb zijn postuur omschreven en mn moeder was toch wel érg benieuwd naar het type man waar ik mee van bil ga. In de zin van: als jij niet meer wil, wil ik m misschien nog wel.
Maar no way in hell dat dat gaat gebeuren.
Tell me about itquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:17 schreef ColdFeet het volgende:
Hooooo-ly moly. Die ouders van jou.....
He SOLquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:45 schreef cul_non_kul het volgende:
@Nynk
Damz ... hell of a busy life
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:14 schreef Den_Haag het volgende:
Nynke,
[3-3 / 9-3] Restaurant Week: Eten bij toprestaurant voor E25
![]()
Das niet echt beleefd! Ikv ind het wel lekker klinken eigenlijk, zuurkooltaart!quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef SiGNe het volgende:
Nou, die zuurkooltaart viel ook tegen, niet zozeer door het recept overigens.
Ik wilde er ipv. banaan shoarma indoen, geen shoarma bij de supermarkt.![]()
Ach, gyros moet ook wel lukken.. viel toch wat tegen.
En tot overmaat van ramp had ik ook geen bladerdeeg uit de diepvries gepakt maar deeg voor hartige taart![]()
M'n ex (waar ik zou eten) pakte na 1 hap al een pak diepvriesboerenkool uit de vriezer![]()
Nu ben ik zelf ook een zeikerd wat eten betreft en vond ook niet altijd alles lekker wat zij had gekookt, maar om na 1 hap al iets anders te koken vond ik wel erg overdreven.
Tis niet echt sympathiek om na 1 hap al iets anders te nemen...quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef SiGNe het volgende:
Nou, die zuurkooltaart viel ook tegen, niet zozeer door het recept overigens.
Ik wilde er ipv. banaan shoarma indoen, geen shoarma bij de supermarkt.![]()
Ach, gyros moet ook wel lukken.. viel toch wat tegen.
En tot overmaat van ramp had ik ook geen bladerdeeg uit de diepvries gepakt maar deeg voor hartige taart![]()
M'n ex (waar ik zou eten) pakte na 1 hap al een pak diepvriesboerenkool uit de vriezer![]()
Nu ben ik zelf ook een zeikerd wat eten betreft en vond ook niet altijd alles lekker wat zij had gekookt, maar om na 1 hap al iets anders te koken vond ik wel erg overdreven.
Nou ik kom wel wat brengen als ik bij mijn opa op bezoek ben geweest, hij is vannacht met de ambulance afgevoerd naar het RGGquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn nieuwsgierige moeke komt nowhere near MIJN Mr. Rebound! Heej maar zit SOL niet in Delft deze week? Delft is namelijk wel mijn regio, ik loop stage tussen de Reinier de Graaf Gasthuizen... Kan best even omrijden vrijdag? Dan heeft SOL iig wel kippensoepie.
Er zit trouwens wel véél groente in, je ziet de kip bijna niet meer!
Heh SOL wat klote allemaal... Is wel fijn dat je bij je papa en stiefmams terecht kan!quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou ik kom wel wat brengen als ik bij mijn opa op bezoek ben geweest, hij is vannacht met de ambulance afgevoerd naar het RGG![]()
Longontsteking en er moeten nog wat uitslagen van testen komen.
Ben nu bij mijn ouders in Brabant, ben alweer ziek, voel me sowieso al niet zo best door omstandigheden in de privésfeer en ik wilde niet alleen zijn en wilde even vertroeteld worden, en even van me afpraten... bij wie kun je dan beter terecht dan bij papa en (stief)mama
He bah sol, klinkt niet leuk! idd lekker op de bank met een wijntje, ideaal. sterkte!quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou ik kom wel wat brengen als ik bij mijn opa op bezoek ben geweest, hij is vannacht met de ambulance afgevoerd naar het RGG![]()
Longontsteking en er moeten nog wat uitslagen van testen komen.
Ben nu bij mijn ouders in Brabant, ben alweer ziek, voel me sowieso al niet zo best door omstandigheden in de privésfeer en ik wilde niet alleen zijn en wilde even vertroeteld worden, en even van me afpraten... bij wie kun je dan beter terecht dan bij papa en (stief)mama
sportquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:46 schreef AKnynke het volgende:
Die sportverslaggevers soms ook: "Ik zag dat het de wedstrijd heel erg open breekte"... en dat op nationale tv. Schandalig!
sport is tof.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sport![]()
ik ga je sig pikken voor msn
Heb al weer gereageerd. Kies jij wat leuks uit in Maastricht?quote:
tnxxquote:
Staat niet op het lijstje maar is goed. Laat het aan jou overquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
@ DH: Tiramisu?
We beginnen vrijdagavond met een erg gezellie tapas-avondje bij vrienden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Iedereen nog leuke plannen voor het weekend?
Lijkt het wel op..quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Oi, iedereen al naar bed? Ik moet er ook zo in
Als ik straks ben afgestudeerd, zal ik je nachtenlang wakkerhouden met oeverloos gebabbel over de meest wonderbaarlijke dingenquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Lijkt het wel op..
Vroeger.. toen we nog een nachtploeg hadden
Bof jij ff... ik hoop in 2013 klaar te zijn. En dan moet ik er flink aan trekken...quote:
uhuhhh een half jaar geleden dat ik je mijn outfit voor de cam showdequote:Op woensdag 6 februari 2008 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Oi, iedereen al naar bed? Ik moet er ook zo in
SoL, jeetje, is het alweer een half jaar geleden?Met de hakken van 8 cm?
Ik hoef nog maar een jaar of 10 te werken.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar een jaar of 10 te werken.
Ik ga even kijken, moment.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
En of iemand me hier ff kan helpen uitzoeken
1 2 3 4 5 6 7 8 | 05:00 i Rotterdam Centraal 6 05:47 Rotterdam Centraal 4 Dordrecht Intercity 1917 NS 07:00 i Eindhoven 2 |
Toch maar even de gok wagen en naar spoor 4 lopen om 1 uur?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
mobiel.9292ov.nl geeft die trein van 1:00 wel....
Die laatste komt ook van 9292OV.nlquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
ja precies golfer, welke planner heb je gebruikt?
?????quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die laatste komt ook van 9292OV.nl
Dat is ook een mogelijkheid. We hebben zelfs nog wel een logeerkamer en logeerbed voor je over hier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:44 schreef Euc- het volgende:
Pak om 1 uur de trein naar Haarlem, Bluez en Golfer hebben een lege garage
Ik heb hetzelfde, zit je niet in het weekend te kijken golfer?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
?????
Ik zie hier de laatste op 2357...
Staat er niets op de borden, daar?
Nee, als je 9292 kijkt staat ie automatisch nog op 6-2, dat moet je even veranderen in 7-2 en dan staat er om 01:00 uur die intercity naar Eindhoven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, zit je niet in het weekend te kijken golfer?
Hoewel?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:50 schreef golfer het volgende:
Nee, als je 9292 kijkt staat ie automatisch nog op 6-2, dat moet je even veranderen in 7-2 en dan staat er om 01:00 uur die intercity naar Eindhoven.
Als je wilt, kan je hier echt wel even terecht voor een paar uurtjes en je bent ons niet tot last hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie zijn allemaal schatten maar ik wil gewoon asap naar Ehv en niemand tot last zijn.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je wilt, kan je hier echt wel even terecht voor een paar uurtjes en je bent ons niet tot last hoor.
Schiphol-Haarlem-Bloemendaal is klein stukkie en morgenochtend kan je vanaf hier vroeg weer richting Eindhoven.
Wij ook, ze zullen wel gigavroeg beginnen met die coniferenplaag hiero met alle herrie die erbij hoortquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:05 schreef ColdFeet het volgende:
Idem hier trouwens; een bedje is zo opgemaakt, en ik heb zelfs nog wel tijd om een ontbijt voor je te maken
Ik wil niet neuckseksen met Steer hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen wil Steer, hoe voelt dat nou ???
Zullen we je even komen ophalen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks jongens.... ik doe mijn lenzen uit, bril op, en hier bij de Burger King een boekje lezen. (en af en toe op fok spieken).
Jullie zijn ook overigens welkom hier
Oké.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
nee nee, wilde alleen hulp met die nachttrein die morgen dus rijdten niet vandaag. Ik ga nu op zoek naar *gratis* wifi hier, zodat ik ook op de phone nog wat batterij overhou.
Ik ben een nerd, ik kom de nacht wel door, swa.
Lenzen uit? ik ben echt zo blij met mijn 24 uurs maandlenzen, ik hoef ze maar 1 nachtje per maand (soms langer als ze nog goed aanvoelen) uit te doen, de volgende dag nieuwe in en klaar is /mequote:Op donderdag 7 februari 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks jongens.... ik doe mijn lenzen uit, bril op, en hier bij de Burger King een boekje lezen. (en af en toe op fok spieken).
T'es pas seul ... Remiquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Seul sur le monde.
Nieuwe ticket kostte 110 EUR maar heb wel daarvoor in de plaats teruggekregen een mooie vlucht over Parijs in z'n volle lichtglorie. Zelfs een minuuscule Eiffeltoren gezien. Dat had ik met mijn originele vlucht moeten missen.
yay.
De Jeff Wayne versie?quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
Helaas, mijn aap is net aan een longontsteking overleden.
Ik heb het boek nooit gelezen, maar had vroegah op audiotape een Nederlanse hoorspelversie van Alleen op de Wereld. Vandaar dat ik het verhaal ook ken zonder het boek te hebben gelezen.
Idem met war of the worlds trouwens
quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
Orson Welles (nietus)![]()
De Jeff Wayne versie heb ik op CD en DVD. Mooie musical op DVD, gratis van Bol.com gekregen omdat die Canon Ixus toch niet voor 28 Eur zoals geadverteerd werd verkocht (10 eur waardebon).
Ik kocht mijn Bausch&Lomb maandlenzen (die superzuurstof doorlatende) eerst via Pearle, ¤170 voor een half jaar, sinds kort heb ik een adresje in belgië gevonden: ¤70,- per half jaar, scheelt dus nogal.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik weet wel wat je bedoelt. Heb -6 en -5 en draag niet graag brillen, mede omdat ik altijd een vette huid op mijn neus heb (zgn T-zone :p).
Lenzen zijn echt peperduur, betaal 70 EUR per half jaar voor Coopervision Proclear lenzen. Die echt superzuurstofdoorlatende zijn 3x zo duur.
Toch denk ik erover om wat vaker een bril te dragen want heb vaak last van rode ogen, een teken van zuurstoftekort.
Ik heb gewoon een bril als reserve ... en jaarlenzen ...quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik kocht mijn Bausch&Lomb maandlenzen (die superzuurstof doolatende) eerst via Pearle, ¤170 voor een half jaar, sinds kort heb ik een adresje in belgië gevonden: ¤70,- per half jaar, scheelt dus nogal.
Ok het is vrij prijzig maar het genot is toch dusdanig dat ik het in elk geval waard ben.
"s avonds ben ik altijd te lui om gewone lenzen uti te doen en dat je ze elke ochtend dan schoon moet maken..
Dan is dit veel makkelijker.
Ik rook weleens een jointje en dan wil ik soms wel lanst krijgen van droge, rode ogen, maar daarnaaast heb ik nooit ergens last van.
Die heb ik op Super Audio CD, klinkt wel erg mooi, 7.1 kanaals hoge kwaliteit surround muziek van alle kanten!quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:52 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
gheghe ... de musicalversie van Wayne is tof....
Brli moet ik sowieso als reserve erbij houden, ik zie tot +/-15-20cm scherp, daarna wordt het wazig.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:01 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bril als reserve ... en jaarlenzen ...
zo dan, die wens ik me, kun je die files niet ff overgooien ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heb ik op Super Audio CD, klinkt wel erg mooi, 7.1 kanaals hoge kwalteit surround, muziek van alle kanten!
Alleen jammer dat het geen standaard is geworden en dat de investering dus voor niets is geweest..
Had ik nou maar voor blue-ray gekozen en gewone cd-audio ipv gewone DVD en SA.
Dat wordt lastig.. m'n Cd-rom speler kan geen super audio lezen, dus die tracks kan ik sowieso niet opnemen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:04 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
zo dan, die wens ik me, kun je die files niet ff overgooien ?
Ik o.a. electrical, techno, symph. wereldmuziek en meer ... ik gooi regelmatig files over, via msn ... enne, heb 5.1quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat wordt lastig.. m'n Cd-rom speler kan geen super audio lezen, dus die tracks kan ik sowieso niet opnemen.
Ik kan de Cd wel inlezen, maar da's de gewone Cd-audio track, 2 kanaals dus.
Ik heb trouwens ook Mike Oldfield - Tubular Bells en Pink Floyd - Dark Side of the Moon op Super Audio, veel meer in mijn muzieksmaak is er niet echt te vinden, ze hebben over het algemeen heel veel klassieke muziek op SA.
Ik hou vnml. van elektro (en Orbital!)
Veel speaker, voor de (ogenschijnlijk) kleine ruimte, de mijne zijn subtieler (sony) met een goede sub (klipsch)quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:23 schreef SiGNe het volgende:
http://signe.nl/hometheater.jpg voor een indruk
Ik moet m'n achterspeakers nog veranderen, het zijn nu Infinity minuette speakertjes (vééél te klein voor mijn Infinity SM152 fronts en m'n B&W601 center)
M'n set http://signe.nl/hometheater2.jpg
Die ja (B&L overigens), purevision is voor mij in elk geval ideaal.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik je PM'en voor de adres van die lenzenbelg?Je hebt het toch over B&H Purevision?
Die zijn 3-4x zo zuurstofdoorlatend als de oudere hydrogelen.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik nou heel erg spelbreker als ik zeg dat mensen (zeker ouderen zoals HIJ) toch niets boven de 20 KHz horen?
Dat ligt aan het volume, ik heb hier een audiobestandje dat tot 5hz gaat (Jurassic Parc als de T-Rex voor het eerst bij de camper komt), m'n speakers gaan 2cm op en neer en ik hoor niks, maar ik voel het wel!quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik nou heel erg spelbreker als ik zeg dat mensen (zeker ouderen zoals HIJ) toch niets boven de 20 KHz horen?
Ik weet niet wat voor lenzen je nu hebt, maar toen ik van harde op deze zachte lanzen over ging was dat echt een verademing.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:45 schreef Stereotomy het volgende:
hee thanks man. Ik zie dat je ze ook per 1 kunt bestellen (mag officieel niet van de fabrikanten, maar what the heck), dus ik bestel als ik thuis ben (als ik ooit nog thuis kom) een paar.
Ik ben mijn rode ogen meer dan zat en wil daar best wat meer geld voor uitgeven. Sowieso wil ik wat minder geld aan gadgets () en wat meer aan persoonlijke verzorging uitgeven.
Warme knuffel van mijquote:Op donderdag 7 februari 2008 05:15 schreef Stereotomy het volgende:
... maar er wordt net omgeroepen dat we nog niet vertrekken wegens een technisch probleem.
Da's mooi, want anders was het 30 minuten koukleumen op 's hertogenbosch.
Ik weet het niet, Melke is een enigma, precies zoals ze moet zijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 05:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het op VOL? Ik zag laatst dat Melke is gaan samenwonen: met dè vriend neem ik aan?
Of zitten jullie op verschillende subfora?
Truste, Palm, ik ga zo met je mee, mag ook een gat in de dag slapen sinds lange tijd. Droom met je meequote:Op donderdag 7 februari 2008 05:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga straks *zo* een gat in de dag slapen hè.
Nee joh, Melke was gek op die vriend van haar waar ze nu dus - hopelijk - mee samenwoont.quote:Op donderdag 7 februari 2008 05:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Melke is een enigma, precies zoals ze moet zijn![]()
![]()
Vermoedde iets tussen jullie, maar dat is mijn romantische aard![]()
Niet als jij gaat lopen janken, daar stort mijn ODOK van inquote:Op donderdag 7 februari 2008 05:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee joh, Melke was gek op die vriend van haar waar ze nu dus - hopelijk - mee samenwoont.Bovendien is ze 1.80m ofzo.
Maar ik hoop van harte dat mijn volgende vriendin even goed gebekt is als zij.
En ik dacht dat wij iets met elkaar hadden, Mor?
Hoi, ik post eigenlijk nooit maar wilde n.a.v. je berichtje toch even reageren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lenzen uit? ik ben echt zo blij met mijn 24 uurs maandlenzen, ik hoef ze maar 1 nachtje per maand (soms langer als ze nog goed aanvoelen) uit te doen, de volgende dag nieuwe in en klaar is /me
M'n bril (-7,5 en -8.25) heb ik hoogstens 2 uur per 1,5 maand op en gelukkig is dat altijd thusi op m'n kamer zodat niemand me ziet![]()
Ik haat brillen (ben er vroeger genoeg voor gepest en alleen zonnebrillen staan me goed)
Hahaha, oepsie! Zijn jullie coniferen zo groot en onbedwingbaar?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:14 schreef golfer het volgende:
Goede morgen.
De tuinlieden zijn begonnen met de 'operatie coniferen', maar zijn intussen alweer gestopt omdat hun motorzaag het begeven heeft.
Zie blogquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha, oepsie! Zijn jullie coniferen zo groot en onbedwingbaar?
Ze zijn weer terug met een vervangende motorzaag en nu weer verder bezig met slopen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Jemig, wat een chaos... Wanneer gaan ze verder, morgen ofzo?
De zon mag dan wel schijnen, wel een beetje koud om te bbq-en, vind je ook niet?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:17 schreef Den_Haag het volgende:
ik zeg: BBQ meet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Het voelt goed om dit te beamen, na 2 weken niets doen voel ik me eindelijk weer nuttig!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Is iedereen hard aan het werk ofzo?
Mja ben hard aan het blokken, vanavond herkansing van het laatste tentamen dat ik nog moet halen. Fingers crossedquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Is iedereen hard aan het werk ofzo?
Awwww.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben hard bezig wakker te worden
Goeiemoggel! Voor het eerst en het laatst dat ik dat gebruik!quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben hard bezig wakker te worden
Ik weet dat het eigenlijk niet zo goed is voor de ogen en dat ik ze 1,5 maand in hou, gebeurt ook niet altijd, maar soms vergeet ik ze gewoon.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:24 schreef Shlomo het volgende:
[..]
Hoi, ik post eigenlijk nooit maar wilde n.a.v. je berichtje toch even reageren.
Ik zou hier ontzettend mee uitkijken. Ik heb dezelfde lenzen (purevision) maar gebruik ze als standaard lenzen (dus 's avonds uit en schoonmaken, er niet mee slapen, volgende dag weer in), heb ze alleen gekozen vanwege de hoge zuurstofdoorlatendheid.
Ook al is het mogelijk deze lenzen continu te dragen elke opticien zal je (als het goed is) afraden om dit ook daadwerkelijk te doen. Zachte lenzen zijn zeer poreus en nemen daardoor allerlei vuil op (uit je omgeving, griep/verkoudheidsvirussen, etc.) en daarom is het zeer onverstandig ze continu te dragen. Je loopt een enorm verhoogd risico op oogontsteking, hoornvliesontsteking, vaatingroei en andere beschadigingen.
Ik las ook dat je je lenzen soms zelfs wel anderhalve maand achter elkaar draagt, hier schrik ik echt een beetje van.
Als je het schoonmaken van lenzen echt onoverkomelijk vindt zou ik overstappen op daglenzen of als je nooit meer een bril wilt dragen je ogen laten laseren.
Ik ben overigens geen oogarts/opticien, slechts een geoefende lenzendraagster. Informeer anders nog eens bij een aantal opticiens of bij een een oogarts als je meer wilt weten over de risico's die je hierdoor loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |