Warme knuffel van mijquote:Op donderdag 7 februari 2008 05:15 schreef Stereotomy het volgende:
... maar er wordt net omgeroepen dat we nog niet vertrekken wegens een technisch probleem.
Da's mooi, want anders was het 30 minuten koukleumen op 's hertogenbosch.
Ik weet het niet, Melke is een enigma, precies zoals ze moet zijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 05:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het op VOL? Ik zag laatst dat Melke is gaan samenwonen: met dè vriend neem ik aan?
Of zitten jullie op verschillende subfora?
Truste, Palm, ik ga zo met je mee, mag ook een gat in de dag slapen sinds lange tijd. Droom met je meequote:Op donderdag 7 februari 2008 05:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga straks *zo* een gat in de dag slapen hè.
Nee joh, Melke was gek op die vriend van haar waar ze nu dus - hopelijk - mee samenwoont.quote:Op donderdag 7 februari 2008 05:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Melke is een enigma, precies zoals ze moet zijn![]()
![]()
Vermoedde iets tussen jullie, maar dat is mijn romantische aard![]()
Niet als jij gaat lopen janken, daar stort mijn ODOK van inquote:Op donderdag 7 februari 2008 05:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee joh, Melke was gek op die vriend van haar waar ze nu dus - hopelijk - mee samenwoont.Bovendien is ze 1.80m ofzo.
Maar ik hoop van harte dat mijn volgende vriendin even goed gebekt is als zij.
En ik dacht dat wij iets met elkaar hadden, Mor?
Hoi, ik post eigenlijk nooit maar wilde n.a.v. je berichtje toch even reageren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lenzen uit? ik ben echt zo blij met mijn 24 uurs maandlenzen, ik hoef ze maar 1 nachtje per maand (soms langer als ze nog goed aanvoelen) uit te doen, de volgende dag nieuwe in en klaar is /me
M'n bril (-7,5 en -8.25) heb ik hoogstens 2 uur per 1,5 maand op en gelukkig is dat altijd thusi op m'n kamer zodat niemand me ziet![]()
Ik haat brillen (ben er vroeger genoeg voor gepest en alleen zonnebrillen staan me goed)
Hahaha, oepsie! Zijn jullie coniferen zo groot en onbedwingbaar?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:14 schreef golfer het volgende:
Goede morgen.
De tuinlieden zijn begonnen met de 'operatie coniferen', maar zijn intussen alweer gestopt omdat hun motorzaag het begeven heeft.
Zie blogquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha, oepsie! Zijn jullie coniferen zo groot en onbedwingbaar?
Ze zijn weer terug met een vervangende motorzaag en nu weer verder bezig met slopen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Jemig, wat een chaos... Wanneer gaan ze verder, morgen ofzo?
De zon mag dan wel schijnen, wel een beetje koud om te bbq-en, vind je ook niet?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:17 schreef Den_Haag het volgende:
ik zeg: BBQ meet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Het voelt goed om dit te beamen, na 2 weken niets doen voel ik me eindelijk weer nuttig!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Is iedereen hard aan het werk ofzo?
Mja ben hard aan het blokken, vanavond herkansing van het laatste tentamen dat ik nog moet halen. Fingers crossedquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Is iedereen hard aan het werk ofzo?
Awwww.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben hard bezig wakker te worden
Goeiemoggel! Voor het eerst en het laatst dat ik dat gebruik!quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben hard bezig wakker te worden
Ik weet dat het eigenlijk niet zo goed is voor de ogen en dat ik ze 1,5 maand in hou, gebeurt ook niet altijd, maar soms vergeet ik ze gewoon.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:24 schreef Shlomo het volgende:
[..]
Hoi, ik post eigenlijk nooit maar wilde n.a.v. je berichtje toch even reageren.
Ik zou hier ontzettend mee uitkijken. Ik heb dezelfde lenzen (purevision) maar gebruik ze als standaard lenzen (dus 's avonds uit en schoonmaken, er niet mee slapen, volgende dag weer in), heb ze alleen gekozen vanwege de hoge zuurstofdoorlatendheid.
Ook al is het mogelijk deze lenzen continu te dragen elke opticien zal je (als het goed is) afraden om dit ook daadwerkelijk te doen. Zachte lenzen zijn zeer poreus en nemen daardoor allerlei vuil op (uit je omgeving, griep/verkoudheidsvirussen, etc.) en daarom is het zeer onverstandig ze continu te dragen. Je loopt een enorm verhoogd risico op oogontsteking, hoornvliesontsteking, vaatingroei en andere beschadigingen.
Ik las ook dat je je lenzen soms zelfs wel anderhalve maand achter elkaar draagt, hier schrik ik echt een beetje van.
Als je het schoonmaken van lenzen echt onoverkomelijk vindt zou ik overstappen op daglenzen of als je nooit meer een bril wilt dragen je ogen laten laseren.
Ik ben overigens geen oogarts/opticien, slechts een geoefende lenzendraagster. Informeer anders nog eens bij een aantal opticiens of bij een een oogarts als je meer wilt weten over de risico's die je hierdoor loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |