abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 februari 2008 @ 17:47:51 #101
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_56565292
Mijn ouders betalen ook nog regelmatig dingen voor me, ik vind het eigenlijk wel heel aardig van ze.
Ze weten dat ik door mijn chronische ziekte zelf niet voor mijn inkomen kan zorgen dus ga ik weleens kleding shoppen met mijn moeder bijvoorbeeld.
Met m'n vader ga ik ook weleens shoppen, dat pakt vaak nog veel leuker uit, ik heb qua Audio, TV en PC in elkgeval niet veel te klagen
pi_56565333
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 17:42 schreef Euc- het volgende:
Nee, ik kan/mag niet werken met dat gips he.. Naja, het zou wel mogen denk ik, maar dat werkt simpelweg niet met dat gips.

En sja.. het is tegenwoordig not done om te zeggen dat papa en mama dingen voor je betalen, want dan krijg je die moraalridders over je heen, laten we het er maar op houden dat ik de bijbaantjes die ik gehad heb vooral deed omdat ik het gewoon leuk vond en niet per se voor het geld, we hebben het thuis niet echt slecht..
Ik heb (ook) een maandelijkse toelage van mn ouders. Bij ons thuis hebben we het ook niet slecht
pi_56565480
lijkt me stug dat veel mensen moeite hebben met zo'n situatie... en als wel: lekker boeiend... Maar goed, je moet toch op een gegeven moment je eigen kostje helemaal bij elkaar gaan scharrelen lijkt me

ik vind het wel storend als mensen ietwat hautain doen over bijvoorbeeld veel eten in dure restaurants wat voor het gros van de mensen nu eenmaal niet zomaar is weggelegd.

jaja zulke mensen bestaan .. een van mijn exbazen was er zo een
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56565550
Ik ben happy!

Vier albums van Faithless gekocht voor 20 euro! En een date bij Des Indes

Mijn dag kan niet meer stuk.
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
  woensdag 6 februari 2008 @ 18:11:04 #105
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56565651
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:03 schreef FleshWound het volgende:
Ik ben happy!

Vier albums van Faithless gekocht voor 20 euro! En een date bij Des Indes

Mijn dag kan niet meer stuk.
Go FW!

Des Indes is tof
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_56565655
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb (ook) een maandelijkse toelage van mn ouders. Bij ons thuis hebben we het ook niet slecht
Bwuh. Bij mij thuis hebben ze t ook niet slecht, maar mijn pappie heeft zo'n filosofie van 'zelf overleven in de grote-mensenwereld' Dus nee, etentjes bij sterrenzaken

Maar ach, het heeft idd ook z'n voordelen. Als je gedwongen bent te gaan werken, moet je wel goed je best doen en dan krijg je vanzelf een leuke baan Ik heb echt allemaal hele leuke & leerzame banen gehad tijdens mijn studententijd. Ben ik dan wel weer trots op.
  woensdag 6 februari 2008 @ 18:26:17 #107
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56565942
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bwuh. Bij mij thuis hebben ze t ook niet slecht, maar mijn pappie heeft zo'n filosofie van 'zelf overleven in de grote-mensenwereld' Dus nee, etentjes bij sterrenzaken

Maar ach, het heeft idd ook z'n voordelen. Als je gedwongen bent te gaan werken, moet je wel goed je best doen en dan krijg je vanzelf een leuke baan Ik heb echt allemaal hele leuke & leerzame banen gehad tijdens mijn studententijd. Ben ik dan wel weer trots op.
Oh ik ook hoor, ik ga voor mn plezier werken, dan zoek ik me leuke dingen uit

En ach.. tis gewoon dat ik een schijthekel heb aan thuis zitten.. Ik ben echt aan het aftellen tot ik eindelijk van dat gips af ben, dan gaat het loos hoor

Hiervoor was ik nauwelijks thuis, kreeg regelmatig de opmerking dat het "geen hotel is hier", heb me stevig aan moeten passen sinds ik weer hier zit..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_56565974
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:26 schreef Euc- het volgende:

Oh ik ook hoor, ik ga voor mn plezier werken, dan zoek ik me leuke dingen uit

En ach.. tis gewoon dat ik een schijthekel heb aan thuis zitten.. Ik ben echt aan het aftellen tot ik eindelijk van dat gips af ben, dan gaat het loos hoor

Hiervoor was ik nauwelijks thuis, kreeg regelmatig de opmerking dat het "geen hotel is hier", heb me stevig aan moeten passen sinds ik weer hier zit..
Ja rot is dat heh!! Dat roepen ze hier ook wel eens.
pi_56566079
Oh, vrij akelig. Ouders willen graag 'mr Rebound' ontmoeten Not in this lifetime....
pi_56566453
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, vrij akelig. Ouders willen graag 'mr Rebound' ontmoeten Not in this lifetime....

Keep us posted!
pi_56566558
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:53 schreef ColdFeet het volgende:

Keep us posted!
Nouja, er is weinig over te zeggen... Het gebeurt namelijk niet
  woensdag 6 februari 2008 @ 18:58:09 #112
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56566563
Ik heb dan van die hele flauwe ouders die altijd standaard die kut grapjes gaan uithalen als ik voor het eerst met een meisje thuiskom

Eerste reactie iets in de trand van; oh dus jij bent nummer ***
Wat doet je vader?
etcetc

Zucht..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_56566687
Wat voor studie volg je?
Wat zijn je hobbies?
Hoeveel vriendinnetjes heb je gehad?
Waar woon je?
Heb je een auto/rijbewijs?
En dan komt oma. Die duikt gewoon meteen met r neus in zijn nek om te kijken of ie wel lekker ruikt. Gezwellig, dus.
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:08:50 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56566738
Mijn standaardvraag aan de vriendinnen van de zoons is altijd: wat zijn je maten?
Daarmee jaag ik ze gegarandeerd weer weg.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56566786
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:08 schreef golfer het volgende:
Mijn standaardvraag aan de vriendinnen van de zoons is altijd: wat zijn je maten?
Daarmee jaag ik ze gegarandeerd weer weg.
Wie, je zoons, de vriendinnen of allebei?
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:12:46 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56566806
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:

Wie, je zoons, de vriendinnen of allebei?
Allebei natuurlijk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56566826
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nouja, er is weinig over te zeggen... Het gebeurt namelijk niet
Waarom zouden ze dat uberhaupt willen? Hij is toch Mr Rebound, en niet je nieuwe vriendje?
pi_56566864
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom zouden ze dat uberhaupt willen? Hij is toch Mr Rebound, en niet je nieuwe vriendje?
Ik heb zijn postuur omschreven en mn moeder was toch wel érg benieuwd naar het type man waar ik mee van bil ga. In de zin van: als jij niet meer wil, wil ik m misschien nog wel.

Maar no way in hell dat dat gaat gebeuren.
pi_56566905
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb zijn postuur omschreven en mn moeder was toch wel érg benieuwd naar het type man waar ik mee van bil ga. In de zin van: als jij niet meer wil, wil ik m misschien nog wel.

Maar no way in hell dat dat gaat gebeuren.
Hooooo-ly moly. Die ouders van jou.....
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:17:18 #120
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56566913
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_56566939
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:17 schreef ColdFeet het volgende:
Hooooo-ly moly. Die ouders van jou.....
Tell me about it
pi_56567031
Even mn soepje passeren
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:32:48 #123
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56567246
Zo, weer terug van de eerste dag werken.

Speaking of work: heb nu 3 baantjes, waarmee ik op een totaal van 55 uur werk in de week kom. Tel daar nog een aantal commissies voor m'n volleybal vereniging bij op, 2 uur training geven in de week, 4 uur trainen en wedstrijden spelen, en ik heb geen leven meer over!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:44:18 #124
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56567497
Mr. Rebound heeft dan maar mzzl, met jouw nieuwsgierige moeke

Overigens wel jammer dat ik net buiten je regio val, dat van die bakjes eten over en weer moesten we vaker doen, help elkaar de winter door
Alea jacta est
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:45:14 #125
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56567514
@Nynk

Damz ... hell of a busy life

@ Euc > leuk linkje
Alea jacta est
pi_56567804
Mijn nieuwsgierige moeke komt nowhere near MIJN Mr. Rebound! Heej maar zit SOL niet in Delft deze week? Delft is namelijk wel mijn regio, ik loop stage tussen de Reinier de Graaf Gasthuizen... Kan best even omrijden vrijdag? Dan heeft SOL iig wel kippensoepie.

Er zit trouwens wel véél groente in, je ziet de kip bijna niet meer!
pi_56569165
kippesoep!!!!!!!
pi_56569358
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:45 schreef cul_non_kul het volgende:
@Nynk

Damz ... hell of a busy life
He SOL

Nyn, rust is ook belangrijk
pi_56569657
Oma is haske blij met r soepie, ze ging t gelijk proeven. Toch weer een goede daad verricht vandaag. Nouja, 2 eigenlijk. DH heeft ook een bakkie soep nu. Ben benieuwd hoe t smaakt hahaha heb m zelf nog niet geproeft.
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:26:25 #131
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56569799
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:38:42 #132
45 SiGNe
pi_56570144
Nou, die zuurkooltaart viel ook tegen, niet zozeer door het recept overigens.
Ik wilde er ipv. banaan shoarma indoen, geen shoarma bij de supermarkt.
Ach, gyros moet ook wel lukken.. viel toch wat tegen.
En tot overmaat van ramp had ik ook geen bladerdeeg uit de diepvries gepakt maar deeg voor hartige taart
M'n ex (waar ik zou eten) pakte na 1 hap al een pak diepvriesboerenkool uit de vriezer
Nu ben ik zelf ook een zeikerd wat eten betreft en vond ook niet altijd alles lekker wat zij had gekookt, maar om na 1 hap al iets anders te koken vond ik wel erg overdreven.
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:40:39 #133
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56570203
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef SiGNe het volgende:
En tot overmaat van ramp had ik ook geen bladerdeeg uit de diepvries gepakt maar deeg voor hartige taart
M'n ex (waar ik zou eten) pakte na 1 hap al een pak diepvriesboerenkool uit de vriezer
Nu ben ik zelf ook een zeikerd wat eten betreft en vond ook niet altijd alles lekker wat zij had gekookt, maar om na 1 hap al iets anders te koken vond ik wel erg overdreven.
Das niet echt beleefd! Ikv ind het wel lekker klinken eigenlijk, zuurkooltaart!
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:45:40 #134
45 SiGNe
pi_56570344
recept staat hier in het kookboek..
En ik vond het zelf ook erg lekker, ok, ik had shoarma of gehakt moeten nemen ipv gyros (in het kookboek staat het met banaan, maar dat lijkt me nou écht niet lekker)
En die hartige taartdeeg ipv.bladerdeeg was ook een misser, maar verder is het erg lekker.

Ikk zou eigenlijk voor vandaag een stoofpotje maken, maar ben blij dat ik dat neit gedaan heb.
Voor hetzelfde geld stond ik uren in de keuken voor niets
pi_56570368
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef SiGNe het volgende:
Tis niet echt sympathiek om na 1 hap al iets anders te nemen...
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:50:14 #136
45 SiGNe
pi_56570442
Die ene hap is trouwens niet eens figuurlijk bedoeld..

Heeft ze ook weleens gedaan toen ik een spinazie-macaroni schotel had gemaakt.
En ik snap nog steeds niet waarom; gehakt, spinazie, macaroni, boursin, uien, kaas, ze lust het allemaal, maar niet als ik er een ovenschotel van maak
pi_56570501
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn nieuwsgierige moeke komt nowhere near MIJN Mr. Rebound! Heej maar zit SOL niet in Delft deze week? Delft is namelijk wel mijn regio, ik loop stage tussen de Reinier de Graaf Gasthuizen... Kan best even omrijden vrijdag? Dan heeft SOL iig wel kippensoepie.

Er zit trouwens wel véél groente in, je ziet de kip bijna niet meer!
Nou ik kom wel wat brengen als ik bij mijn opa op bezoek ben geweest, hij is vannacht met de ambulance afgevoerd naar het RGG
Longontsteking en er moeten nog wat uitslagen van testen komen.

Ben nu bij mijn ouders in Brabant, ben alweer ziek, voel me sowieso al niet zo best door omstandigheden in de privésfeer en ik wilde niet alleen zijn en wilde even vertroeteld worden, en even van me afpraten... bij wie kun je dan beter terecht dan bij papa en (stief)mama

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2008 21:54:17 ]
pi_56570517
Gecondoleerd Bluezz en Golfer
pi_56570558
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:

Nou ik kom wel wat brengen als ik bij mijn opa op bezoek ben geweest, hij is vannacht met de ambulance afgevoerd naar het RGG

Ben nu bij mijn ouders in Brabant, ben alweer ziek, voel me sowieso al niet zo best door omstandigheden in de privésfeer en ik wilde niet alleen zijn en wilde even vertroeteld worden, en even van me afpraten... bij wie kun je dan beter terecht dan bij papa en (stief)mama
Heh SOL wat klote allemaal... Is wel fijn dat je bij je papa en stiefmams terecht kan!
pi_56570576
Jeetje SOL, dubbel sterkte en tnxx.

Ik zal ook blij zijn als we die begrafenis morgen achter de rug hebben... er zit 1 leuk voordeel aan, ik zie bloesezoon weer even
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:58:18 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56570608
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

He bah sol, klinkt niet leuk! idd lekker op de bank met een wijntje, ideaal. sterkte!

@DH: Ik heb niet zo'n dure smaak hoor!
pi_56570610
Tnx alledrie.

sterkte voor morgen Bluezz

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2008 21:58:52 ]
pi_56571603
sterkte morgen Bluezz (en Golfer natuurlijk ook, en jij ook met alles SOL

ik val om dus ik ga mijn mandje opzoeken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56571689
Bluezz en Golfer, sterkte morgen...

En voor de gezelligheid een leuk youtube filmpje http://www.youtube.com/watch?v=BL8FYxtrRj8
pi_56571831
truste DE
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:46:56 #146
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56571882
Die sportverslaggevers soms ook: "Ik zag dat het de wedstrijd heel erg open breekte"... en dat op nationale tv. Schandalig!
pi_56572024
Het zal wel in the heat of the moment geweest zijn, denk ik zo...
  woensdag 6 februari 2008 @ 23:00:00 #148
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56572202
Taalverloedering
Alea jacta est
pi_56572214
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:46 schreef AKnynke het volgende:
Die sportverslaggevers soms ook: "Ik zag dat het de wedstrijd heel erg open breekte"... en dat op nationale tv. Schandalig!
sport

ik ga je sig pikken voor msn
  woensdag 6 februari 2008 @ 23:02:21 #150
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56572255
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 23:00 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

sport

ik ga je sig pikken voor msn
sport is tof. heb al bijna een week niet gesport..en dat voel ik!

En nu ga ik op bed, morgen gaat voor de verandering de wekker weer eens vroeg! En ga ik een hele dag nuttige dingen doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')