Ik heb (ook) een maandelijkse toelage van mn ouders. Bij ons thuis hebben we het ook niet slechtquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:42 schreef Euc- het volgende:
Nee, ik kan/mag niet werken met dat gips he.. Naja, het zou wel mogen denk ik, maar dat werkt simpelweg niet met dat gips.
En sja.. het is tegenwoordig not done om te zeggen dat papa en mama dingen voor je betalen, want dan krijg je die moraalridders over je heen, laten we het er maar op houden dat ik de bijbaantjes die ik gehad heb vooral deed omdat ik het gewoon leuk vond en niet per se voor het geld, we hebben het thuis niet echt slecht..
Go FW!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:03 schreef FleshWound het volgende:
Ik ben happy!
Vier albums van Faithless gekocht voor 20 euro!En een date bij Des Indes
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.
Bwuh. Bij mij thuis hebben ze t ook niet slecht, maar mijn pappie heeft zo'n filosofie van 'zelf overleven in de grote-mensenwereld'quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb (ook) een maandelijkse toelage van mn ouders. Bij ons thuis hebben we het ook niet slecht
Oh ik ook hoor, ik ga voor mn plezier werken, dan zoek ik me leuke dingen uitquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bwuh. Bij mij thuis hebben ze t ook niet slecht, maar mijn pappie heeft zo'n filosofie van 'zelf overleven in de grote-mensenwereld'Dus nee, etentjes bij sterrenzaken
Maar ach, het heeft idd ook z'n voordelen. Als je gedwongen bent te gaan werken, moet je wel goed je best doen en dan krijg je vanzelf een leuke baanIk heb echt allemaal hele leuke & leerzame banen gehad tijdens mijn studententijd. Ben ik dan wel weer trots op.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:26 schreef Euc- het volgende:
Oh ik ook hoor, ik ga voor mn plezier werken, dan zoek ik me leuke dingen uit![]()
En ach.. tis gewoon dat ik een schijthekel heb aan thuis zitten.. Ik ben echt aan het aftellen tot ik eindelijk van dat gips af ben, dan gaat het loos hoor
Hiervoor was ik nauwelijks thuis, kreeg regelmatig de opmerking dat het "geen hotel is hier", heb me stevig aan moeten passen sinds ik weer hier zit..
quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, vrij akelig. Ouders willen graag 'mr Rebound' ontmoetenNot in this lifetime....
Wie, je zoons, de vriendinnen of allebei?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:08 schreef golfer het volgende:
Mijn standaardvraag aan de vriendinnen van de zoons is altijd: wat zijn je maten?
Daarmee jaag ik ze gegarandeerd weer weg.
Allebei natuurlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Wie, je zoons, de vriendinnen of allebei?
Waarom zouden ze dat uberhaupt willen? Hij is toch Mr Rebound, en niet je nieuwe vriendje?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja, er is weinig over te zeggen... Het gebeurt namelijk niet
Ik heb zijn postuur omschreven en mn moeder was toch wel érg benieuwd naar het type man waar ik mee van bil ga. In de zin van: als jij niet meer wil, wil ik m misschien nog wel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom zouden ze dat uberhaupt willen? Hij is toch Mr Rebound, en niet je nieuwe vriendje?
Hooooo-ly moly. Die ouders van jou.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb zijn postuur omschreven en mn moeder was toch wel érg benieuwd naar het type man waar ik mee van bil ga. In de zin van: als jij niet meer wil, wil ik m misschien nog wel.
Maar no way in hell dat dat gaat gebeuren.
Tell me about itquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:17 schreef ColdFeet het volgende:
Hooooo-ly moly. Die ouders van jou.....
He SOLquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:45 schreef cul_non_kul het volgende:
@Nynk
Damz ... hell of a busy life
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:14 schreef Den_Haag het volgende:
Nynke,
[3-3 / 9-3] Restaurant Week: Eten bij toprestaurant voor E25
![]()
Das niet echt beleefd! Ikv ind het wel lekker klinken eigenlijk, zuurkooltaart!quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef SiGNe het volgende:
Nou, die zuurkooltaart viel ook tegen, niet zozeer door het recept overigens.
Ik wilde er ipv. banaan shoarma indoen, geen shoarma bij de supermarkt.![]()
Ach, gyros moet ook wel lukken.. viel toch wat tegen.
En tot overmaat van ramp had ik ook geen bladerdeeg uit de diepvries gepakt maar deeg voor hartige taart![]()
M'n ex (waar ik zou eten) pakte na 1 hap al een pak diepvriesboerenkool uit de vriezer![]()
Nu ben ik zelf ook een zeikerd wat eten betreft en vond ook niet altijd alles lekker wat zij had gekookt, maar om na 1 hap al iets anders te koken vond ik wel erg overdreven.
Tis niet echt sympathiek om na 1 hap al iets anders te nemen...quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef SiGNe het volgende:
Nou, die zuurkooltaart viel ook tegen, niet zozeer door het recept overigens.
Ik wilde er ipv. banaan shoarma indoen, geen shoarma bij de supermarkt.![]()
Ach, gyros moet ook wel lukken.. viel toch wat tegen.
En tot overmaat van ramp had ik ook geen bladerdeeg uit de diepvries gepakt maar deeg voor hartige taart![]()
M'n ex (waar ik zou eten) pakte na 1 hap al een pak diepvriesboerenkool uit de vriezer![]()
Nu ben ik zelf ook een zeikerd wat eten betreft en vond ook niet altijd alles lekker wat zij had gekookt, maar om na 1 hap al iets anders te koken vond ik wel erg overdreven.
Nou ik kom wel wat brengen als ik bij mijn opa op bezoek ben geweest, hij is vannacht met de ambulance afgevoerd naar het RGGquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn nieuwsgierige moeke komt nowhere near MIJN Mr. Rebound! Heej maar zit SOL niet in Delft deze week? Delft is namelijk wel mijn regio, ik loop stage tussen de Reinier de Graaf Gasthuizen... Kan best even omrijden vrijdag? Dan heeft SOL iig wel kippensoepie.
Er zit trouwens wel véél groente in, je ziet de kip bijna niet meer!
Heh SOL wat klote allemaal... Is wel fijn dat je bij je papa en stiefmams terecht kan!quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou ik kom wel wat brengen als ik bij mijn opa op bezoek ben geweest, hij is vannacht met de ambulance afgevoerd naar het RGG![]()
Longontsteking en er moeten nog wat uitslagen van testen komen.
Ben nu bij mijn ouders in Brabant, ben alweer ziek, voel me sowieso al niet zo best door omstandigheden in de privésfeer en ik wilde niet alleen zijn en wilde even vertroeteld worden, en even van me afpraten... bij wie kun je dan beter terecht dan bij papa en (stief)mama
He bah sol, klinkt niet leuk! idd lekker op de bank met een wijntje, ideaal. sterkte!quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou ik kom wel wat brengen als ik bij mijn opa op bezoek ben geweest, hij is vannacht met de ambulance afgevoerd naar het RGG![]()
Longontsteking en er moeten nog wat uitslagen van testen komen.
Ben nu bij mijn ouders in Brabant, ben alweer ziek, voel me sowieso al niet zo best door omstandigheden in de privésfeer en ik wilde niet alleen zijn en wilde even vertroeteld worden, en even van me afpraten... bij wie kun je dan beter terecht dan bij papa en (stief)mama
sportquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:46 schreef AKnynke het volgende:
Die sportverslaggevers soms ook: "Ik zag dat het de wedstrijd heel erg open breekte"... en dat op nationale tv. Schandalig!
sport is tof.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sport![]()
ik ga je sig pikken voor msn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |