correctie: rosbiefquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kruisloze slipjes...'Schat, er hangt een hamlap uit je slipje' 'Nee dat lijkt maar zo, dat is mn flamoes'
Nee.
Uitermate onpraktisch ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kruisloze slipjes...'Schat, er hangt een hamlap uit je slipje' 'Nee dat lijkt maar zo, dat is mn flamoes'
Nee.
Dit is t tweede setjequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Uitermate onpraktisch ook
Maar jouw mama koopt dus MD-setjes voor je? Sjonge, de dag dat mijn mama dat gaat doen moet nog aanbreken hoor
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb dus een keer voor de gein zo'n halter-bh-ding daarvan gekocht hè... Dat zit echt voor geen meter, die kouwe dingen tegen je tepelsquote:
Niet echt bij de hand, maar google is your best friend.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Je postte een poosje terug een recept voor Joodse Kippesoep. Heb je dat recept in handbereik? Ik ga vandaag kippensoep maken
Ik had ook een keer een zeer sexy string aan, golfer kon ook alleen maar lachenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb dus een keer voor de gein zo'n halter-bh-ding daarvan gekocht hè... Dat zit echt voor geen meter, die kouwe dingen tegen je tepelsPlus dat Mr CF helemaal geen zoetekauw is en er dus alleen maar heel hard om moest lachen
Die had ik ook al gevonden, maar thanks anyway!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:17 schreef golfer het volgende:
Niet echt bij de hand, maar google is your best friend.
Ik zou me dood lachen als Mr CF dat aantrokquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Het is hier haske leuk, PeRi [afbeelding]
Woon jij in Den Haag?
Ik zag vd week een meisje in het zwembad en ik dacht 'wtf, dat gezicht komt me vaag bekend voor'. Later bedacht ik dat dat was van dat bananenchipsverhaal van vorige week, ik had je fotoboek bekekenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Rotterdam [ afbeelding ]. idd, maar ik heb wel zat familie in DH [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zag vd week een meisje in het zwembad en ik dacht 'wtf, dat gezicht komt me vaag bekend voor'. Later bedacht ik dat dat was van dat bananenchipsverhaal van vorige week, ik had je fotoboek bekeken [afbeelding] Maar het was dus slechts een lookalike [afbeelding]
Oh, zo dapper ben ik dan ook wel weer nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:43 schreef PeRi het volgende:
[..]!! Ik kom nooit in zwembaden, dus ik was het niet
.
Stel dat je op dr was afgelopen en over bananenchips was begonnen!
Wat, in je fotoboek?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef PeRi het volgende:
En allemaal ineens enkel spieken hè, ik zie het wel.
pff luiaardquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, in je fotoboek?![]()
En kan iemand ook meteen even het 'wat eten en drinken we vandaag'-topic dichtgooien? Ik wil wat posten, maar heb geen zin om een nieuwe te openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |