quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:07 schreef PeRi het volgende:
Ik eet vanavond groentepizza en Coldfeet gaat ons in #91 vertellen wat voor bijzonders ze nu weer gaat klaarstomen.
Egniequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Bapao beslag kun je t makkelijkst en lekkerst maken van gewone witbroodmix, van die kant en klare
Oh nou ik krijg nooit klachten en ik maak ze al jaren zo ( Moluks recept van mn tante ).quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Nee hoor. Ik eet vanavond simpele pasta met courgette, rode ui en citroen
Maar ik wou nog even zeggen:
[..]
EgnieWitbroodmix bevat veel teveel gist. Het deeg moet superzacht, compact en smakelijk zijn. En dat lukt niet met witbroodmix.
En dan ga ik nu even een sinaasappeltje pellen. Ik heb alleen geen mes. Gele vingers, dus
Dat geloof ik sowiesoquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou ik krijg nooit klachten en ik maak ze al jaren zo ( Moluks recept van mn tante ).
Goed laten rijzen twee keer minstens en dan lekker een kwartier stomen, ik vind ze lekkerder dan die van Vietnamese kraampjes en zo hoor.
Yeps ik denk dat ik ook maar weer eens een voorraad maak voor in de vriezer ( alsof ze ooit de vriezer halen ).quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker welBinnenkort maar weer eens maken, lekker.
Suikervrije dropjes zijn helemaal niet zo vreselijk vies
Zie edit: Wat doe je erin?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:06 schreef oh-oh het volgende:![]()
[..]
Yeps ik denk dat ik ook maar weer eens een voorraad maak voor in de vriezer ( alsof ze ooit de vriezer halen ).
Vanavond iets met rijst, kalkoenfilet en paksoi, ik zie wel wat ik dr van bak...
Less is more .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |