Na 4 stuks hoef ik die dingen de komende paar maanden ff niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:54 schreef Isegrim het volgende:
Broodjes bapao rundvlees met zoete chilisaus. Moet een beetje opschieten.
Knap je af als ik zeg dat zelfgemaakte bapao-broodjes heerlijk zijn?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Na 4 stuks hoef ik die dingen de komende paar maanden ff niet.
Als toetje straciatella-yoghurt.
Nee hoor, dat is vast veel lekkerder dan de voorverpakte exemplaren, maar ik eet die dingen eigenlijk alleen als ik echt geen tijd heb om te koken.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Knap je af als ik zeg dat zelfgemaakte bapao-broodjes heerlijk zijn?![]()
Recept?!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Knap je af als ik zeg dat zelfgemaakte bapao-broodjes heerlijk zijn?
Heb ik zo niet bij de hand. Ik weet wel dat je voor het deeg een deel maizena gebruikt bij de bloem, daar wordt het zo mooi zacht van. Je vult ze met een lekker vleesprutje, stoomt ze een paar minuutjes in de bamboe stoommand, en dipt ze in chilisausquote:
Wat eet jij toch altijd lekker, gevarrieerd en speciaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
Vanavond kip met lente-uitjes in een soja-chilisausje, met erbij een salade van gegrilde courgette en gehakte koriander, met een dressing van limoen, gember, chilipepers en knoflook. Best lekker! Nu even een sinaasappel eten.
Thanksquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat eet jij toch altijd lekker, gevarrieerd en speciaal.
Heerlijk
Bapao beslag kun je t makkelijkst en lekkerst maken van gewone witbroodmix, van die kant en klarequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb ik zo niet bij de hand. Ik weet wel dat je voor het deeg een deel maizena gebruikt bij de bloem, daar wordt het zo mooi zacht van. Je vult ze met een lekker vleesprutje, stoomt ze een paar minuutjes in de bamboe stoommand, en dipt ze in chilisaus
(volgens mij was het een recept van Jamie Oliverdat ik toen nog een beetje heb aangepast)
Vanavond kip met lente-uitjes in een soja-chilisausje, met erbij een salade van gegrilde courgette en gehakte koriander, met een dressing van limoen, gember, chilipepers en knoflook. Best lekker! Nu even een sinaasappel eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |