Ik ben onderwijl aan het werk, jaquote:
Neuh, ik zit echt ontzettend te sufkutten met grafieken en figuurnummersquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:13 schreef DarkElf het volgende:
Dat plaatje in de OP
Jaja druk aan het "werk" en je werk gaat over slaapmaskers, eetbaarondergoed enzo?
Nou gelukkig maar anders was het helemaal zo saaiquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, ik zit echt ontzettend te sufkutten met grafieken en figuurnummersDat gebabbel over kinky slaapmaskers beurt me dan nog een beetje op
Mag je ook hardop zeggen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet mompelt iets over werkpaarden en luxepaarden
Klinkt als een goede dagbestedingquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:20 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ook vrij vandaag en heb nog geen niks uitgevoerd vandaag behalve een film aanzetten en foto's uitzoeken voor een foto album.
vergeet kreupele paarden niet..quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet mompelt iets over werkpaarden en luxepaarden
... Maar ik heb lekker een granaatappelquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:26 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb ook water want ik heb veel dorst.
De nieuwe delicous is idd leuker dan dat boek wat jij hebt..
en een bureau vol losse papiertjes is niets, dat moet je opruimen hoor
arm kind, ik heb echt wel medelijden met je hoor maar goed... ik snap dat dat niet zo overkomt...
Ik had van de week van die pitjes gekocht ... das idd lekkerquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... Maar ik heb lekker een granaatappel
quote:
Daar staan zeker een paar leuke dingetjes bij! Chapeau wil ik altijd nog eens eten, maar tis zo ver wegquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:47 schreef golfer het volgende:
Misschien dit weekend nog even een bezoekje brengen aan http://www.culinairewinter.nl/
Staan wel een paar restaurateurs daar die lekkere hapjes kunnen maken.
Op loopsafstand vanaf ons huis hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:54 schreef Euc- het volgende:
Daar staan zeker een paar leuke dingetjes bij! Chapeau wil ik altijd nog eens eten, maar tis zo ver weg
Misschien kan geschrapt worden. 2 toegangskaarten voor zaterdag besteld.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:47 schreef golfer het volgende:
Misschien dit weekend nog even een bezoekje brengen aan http://www.culinairewinter.nl/
Staan wel een paar restaurateurs daar die lekkere hapjes kunnen maken.
Dus ik mag blijven slapen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op loopsafstand vanaf ons huis hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |