quote:Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
[CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
[CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
[CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
[CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
[CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
[CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
[CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
[CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
[CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
[CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
[CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
[CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
[CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
[CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
[CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
[CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
[CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
[CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
[CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
[CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
[CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
[CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
[CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
[CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
[CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
[CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
[CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
[CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
[CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
[CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
[CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
[CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
[CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
[CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
[CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
[CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
[CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
[CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
[CUL SC #39] Ober, refill!
[CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
[CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
[CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
[CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
[CUL SC #44] Nu met 35% korting!
[CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
[CUL SC #46] Fris en fruitig
[CUL SC #47] Met SoL op reis!
[CUL SC] Deeltje #48 alweer
[CUL SC #49] Op naar de 50 !!
[CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
[CUL SC # 51] Wat zeggie!?
[CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
[CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
[CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
[CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
[CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
[CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
[CUL-SC] #60 Hondenweer!
CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
[CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
CUL-SC #64 met kerstballen
[CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
[CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
[CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
[Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
[Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
[Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
[CUL SC # 72] We hyven wat af!
[CUL SC #73] Taart!
[CUL SC #74] Met liefde bereid
[CUL SC #75] Albasten jubileum
[CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
[CUL SC #77] The single or not show
[CUL SC #78] Bier is ook eten.
[CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
[CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
[CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
[CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
[CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
[CUL SC] Deel 84 no perfume!
[CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
[CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
[CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
[CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
[CUL SC Deel 89] Het Walhalla
[CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
Oew! Dat klinkt spannend!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, jij niet
Maar het rook erg lekker, heel kruidig
Jij was er ook niet hoor!quote:
Fotoquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Shopsessie is geslaagd, 1 heul mooi MD'tje erbij
* Leintjeuh blij is!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Foto
Ik vind MD altijd erg mooi, maar nou niet extreem praktisch: veel te goed zichbaar onder strakke kleding....
Dream on! De dag dat ik mezelf semi-naakt op FoK! zet, is de dag waarom mijn banksaldo exponentieel zal toenemen.quote:
Je postte een poosje terug een recept voor Joodse Kippesoep. Heb je dat recept in handbereik? Ik ga vandaag kippensoep makenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:00 schreef golfer het volgende:
MD, veel te veel geld voor te weinig stof.
Da's juist wat het zo sexy maakt: op bepaalde plekken wat materiaal weglaten!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:00 schreef golfer het volgende:
MD, veel te veel geld voor te weinig stof.
Kruisloze slipjes...quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
Da's juist wat het zo sexy maakt: op bepaalde plekken wat materiaal weglaten!
En nee, ik heb het niet over kruisloze slipjes
correctie: rosbiefquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kruisloze slipjes...'Schat, er hangt een hamlap uit je slipje' 'Nee dat lijkt maar zo, dat is mn flamoes'
Nee.
Uitermate onpraktisch ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kruisloze slipjes...'Schat, er hangt een hamlap uit je slipje' 'Nee dat lijkt maar zo, dat is mn flamoes'
Nee.
Dit is t tweede setjequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Uitermate onpraktisch ook
Maar jouw mama koopt dus MD-setjes voor je? Sjonge, de dag dat mijn mama dat gaat doen moet nog aanbreken hoor
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb dus een keer voor de gein zo'n halter-bh-ding daarvan gekocht hè... Dat zit echt voor geen meter, die kouwe dingen tegen je tepelsquote:
Niet echt bij de hand, maar google is your best friend.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Je postte een poosje terug een recept voor Joodse Kippesoep. Heb je dat recept in handbereik? Ik ga vandaag kippensoep maken
Ik had ook een keer een zeer sexy string aan, golfer kon ook alleen maar lachenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb dus een keer voor de gein zo'n halter-bh-ding daarvan gekocht hè... Dat zit echt voor geen meter, die kouwe dingen tegen je tepelsPlus dat Mr CF helemaal geen zoetekauw is en er dus alleen maar heel hard om moest lachen
Die had ik ook al gevonden, maar thanks anyway!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:17 schreef golfer het volgende:
Niet echt bij de hand, maar google is your best friend.
Ik zou me dood lachen als Mr CF dat aantrokquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Het is hier haske leuk, PeRi [afbeelding]
Woon jij in Den Haag?
Ik zag vd week een meisje in het zwembad en ik dacht 'wtf, dat gezicht komt me vaag bekend voor'. Later bedacht ik dat dat was van dat bananenchipsverhaal van vorige week, ik had je fotoboek bekekenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Rotterdam [ afbeelding ]. idd, maar ik heb wel zat familie in DH [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zag vd week een meisje in het zwembad en ik dacht 'wtf, dat gezicht komt me vaag bekend voor'. Later bedacht ik dat dat was van dat bananenchipsverhaal van vorige week, ik had je fotoboek bekeken [afbeelding] Maar het was dus slechts een lookalike [afbeelding]
Oh, zo dapper ben ik dan ook wel weer nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:43 schreef PeRi het volgende:
[..]!! Ik kom nooit in zwembaden, dus ik was het niet
.
Stel dat je op dr was afgelopen en over bananenchips was begonnen!
Wat, in je fotoboek?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef PeRi het volgende:
En allemaal ineens enkel spieken hè, ik zie het wel.
pff luiaardquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, in je fotoboek?![]()
En kan iemand ook meteen even het 'wat eten en drinken we vandaag'-topic dichtgooien? Ik wil wat posten, maar heb geen zin om een nieuwe te openen
Ik ben onderwijl aan het werk, jaquote:
Neuh, ik zit echt ontzettend te sufkutten met grafieken en figuurnummersquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:13 schreef DarkElf het volgende:
Dat plaatje in de OP
Jaja druk aan het "werk" en je werk gaat over slaapmaskers, eetbaarondergoed enzo?
Nou gelukkig maar anders was het helemaal zo saaiquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, ik zit echt ontzettend te sufkutten met grafieken en figuurnummersDat gebabbel over kinky slaapmaskers beurt me dan nog een beetje op
Mag je ook hardop zeggen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet mompelt iets over werkpaarden en luxepaarden
Klinkt als een goede dagbestedingquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:20 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ook vrij vandaag en heb nog geen niks uitgevoerd vandaag behalve een film aanzetten en foto's uitzoeken voor een foto album.
vergeet kreupele paarden niet..quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet mompelt iets over werkpaarden en luxepaarden
... Maar ik heb lekker een granaatappelquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:26 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb ook water want ik heb veel dorst.
De nieuwe delicous is idd leuker dan dat boek wat jij hebt..
en een bureau vol losse papiertjes is niets, dat moet je opruimen hoor
arm kind, ik heb echt wel medelijden met je hoor maar goed... ik snap dat dat niet zo overkomt...
Ik had van de week van die pitjes gekocht ... das idd lekkerquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... Maar ik heb lekker een granaatappel
quote:
Daar staan zeker een paar leuke dingetjes bij! Chapeau wil ik altijd nog eens eten, maar tis zo ver wegquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:47 schreef golfer het volgende:
Misschien dit weekend nog even een bezoekje brengen aan http://www.culinairewinter.nl/
Staan wel een paar restaurateurs daar die lekkere hapjes kunnen maken.
Op loopsafstand vanaf ons huis hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:54 schreef Euc- het volgende:
Daar staan zeker een paar leuke dingetjes bij! Chapeau wil ik altijd nog eens eten, maar tis zo ver weg
Misschien kan geschrapt worden. 2 toegangskaarten voor zaterdag besteld.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:47 schreef golfer het volgende:
Misschien dit weekend nog even een bezoekje brengen aan http://www.culinairewinter.nl/
Staan wel een paar restaurateurs daar die lekkere hapjes kunnen maken.
Dus ik mag blijven slapen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op loopsafstand vanaf ons huis hoor
De garage is nog vrij.quote:
Als je bij al die restaurants hebt gegeten, kan je waarschijnlijk de rest van het jaar pasta met ketchup en brood etenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:54 schreef Euc- het volgende:
Daar staan zeker een paar leuke dingetjes bij! Chapeau wil ik altijd nog eens eten, maar tis zo ver weg
Bokkedoorns is ook top, en toen ik De Karmeliet zag staan dacht ik eerst dat het het belgische 3 sterrenrestaurant was, maar dat was toch niet zo
?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je bij al die restaurants hebt gegeten, kan je waarschijnlijk de rest van het jaar pasta met ketchup en brood eten
En toen ik op kamers woonde deed ik niet anders.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
maar jij woont thuis.
Lein, vertel eens, welk recept heb je gebruikt? En ga je zo een bakje naar DH brengen? Hij is inmiddels niet meer ziek, maar hij waardeert het vast alsnog welquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb me trouwens lelijk verkeken op de bereidingstijd van die kippensoep... Die moet gewoon 4 uur trekkenWat een fiasco. Over 2 uur mag de kip erin en dan duurt het nog 1,5 uur. Dat wordt morgen soep, en niet vandaag dus...
Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijk te zeggen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
maar jij woont thuis.
Heb je eerst op kamers gewoond en nu weer thuis?????quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:41 schreef Euc- het volgende:
[..]
En toen ik op kamers woonde deed ik niet anders.
Ik heb dit recept gebruiktquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, vertel eens, welk recept heb je gebruikt? En ga je zo een bakje naar DH brengen? Hij is inmiddels niet meer ziek, maar hij waardeert het vast alsnog wel
Een bakkie kippesoep sla ik zeker niet af. Vooral niet omdat ik nog geen eten in huis hebquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb dit recept gebruikt
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/61026
En als DH een bakje wil, kan ie daar altijd om vragen natuurlijkEen iedere ander in (omgeving) Leiden/Den Haag kan ook krijgen
Ik heb anderhalf jaar op kamers gewoond en woon nu vanwege mijn operatie weer even thuis..quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je eerst op kamers gewoond en nu weer thuis?????
Met een beetje mazzel is het om 8 uur vanavond klaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
Een bakkie kippesoep sla ik zeker niet af. Vooral niet omdat ik nog geen eten in huis heb
Klopt zekerquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
DE, zelf pellen is een priegelklusje, maar ja, het geeft je natuurlijk wel veel affiniteit met je voedsel, als je al die pitjes met liefde uit dat ding heb geplukt
Beter is een groot woord. Ben nog wel redelijk verkouden, maar een stuk beter dan gister. Morgen maar weer werkenquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:18 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker. Ben je al weer beter trouwens?
OK... Heb je dan zo'n fantastische bijbaan? Of betaalt je papa al dat fraais?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:10 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar op kamers gewoond en woon nu vanwege mijn operatie weer even thuis..
Joodse kippensoep helpt vastquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Beter is een groot woord. Ben nog wel redelijk verkouden, maar een stuk beter dan gister. Morgen maar weer werken
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
niet te fanatiek beginnen he. Anders blijf je weer langer ziek.
Nee, ik kan/mag niet werken met dat gips he.. Naja, het zou wel mogen denk ik, maar dat werkt simpelweg niet met dat gips.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK... Heb je dan zo'n fantastische bijbaan? Of betaalt je papa al dat fraais?
Ik kon van mijn stufi nooit gekker doen dan uit eten bij de lokale EthiopiërErg leuk, trouwens, en lekker ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |