Heb al weer gereageerd. Kies jij wat leuks uit in Maastricht?quote:
tnxxquote:
Staat niet op het lijstje maar is goed. Laat het aan jou overquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
@ DH: Tiramisu?
We beginnen vrijdagavond met een erg gezellie tapas-avondje bij vrienden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Iedereen nog leuke plannen voor het weekend?
Lijkt het wel op..quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Oi, iedereen al naar bed? Ik moet er ook zo in
Als ik straks ben afgestudeerd, zal ik je nachtenlang wakkerhouden met oeverloos gebabbel over de meest wonderbaarlijke dingenquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Lijkt het wel op..
Vroeger.. toen we nog een nachtploeg hadden
Bof jij ff... ik hoop in 2013 klaar te zijn. En dan moet ik er flink aan trekken...quote:
uhuhhh een half jaar geleden dat ik je mijn outfit voor de cam showdequote:Op woensdag 6 februari 2008 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Oi, iedereen al naar bed? Ik moet er ook zo in
SoL, jeetje, is het alweer een half jaar geleden?Met de hakken van 8 cm?
Ik hoef nog maar een jaar of 10 te werken.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar een jaar of 10 te werken.
Ik ga even kijken, moment.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
En of iemand me hier ff kan helpen uitzoeken
1 2 3 4 5 6 7 8 | 05:00 i Rotterdam Centraal 6 05:47 Rotterdam Centraal 4 Dordrecht Intercity 1917 NS 07:00 i Eindhoven 2 |
Toch maar even de gok wagen en naar spoor 4 lopen om 1 uur?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
mobiel.9292ov.nl geeft die trein van 1:00 wel....
Die laatste komt ook van 9292OV.nlquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
ja precies golfer, welke planner heb je gebruikt?
?????quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die laatste komt ook van 9292OV.nl
Dat is ook een mogelijkheid. We hebben zelfs nog wel een logeerkamer en logeerbed voor je over hier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:44 schreef Euc- het volgende:
Pak om 1 uur de trein naar Haarlem, Bluez en Golfer hebben een lege garage
Ik heb hetzelfde, zit je niet in het weekend te kijken golfer?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
?????
Ik zie hier de laatste op 2357...
Staat er niets op de borden, daar?
Nee, als je 9292 kijkt staat ie automatisch nog op 6-2, dat moet je even veranderen in 7-2 en dan staat er om 01:00 uur die intercity naar Eindhoven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, zit je niet in het weekend te kijken golfer?
Hoewel?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:50 schreef golfer het volgende:
Nee, als je 9292 kijkt staat ie automatisch nog op 6-2, dat moet je even veranderen in 7-2 en dan staat er om 01:00 uur die intercity naar Eindhoven.
Als je wilt, kan je hier echt wel even terecht voor een paar uurtjes en je bent ons niet tot last hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie zijn allemaal schatten maar ik wil gewoon asap naar Ehv en niemand tot last zijn.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je wilt, kan je hier echt wel even terecht voor een paar uurtjes en je bent ons niet tot last hoor.
Schiphol-Haarlem-Bloemendaal is klein stukkie en morgenochtend kan je vanaf hier vroeg weer richting Eindhoven.
Wij ook, ze zullen wel gigavroeg beginnen met die coniferenplaag hiero met alle herrie die erbij hoortquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:05 schreef ColdFeet het volgende:
Idem hier trouwens; een bedje is zo opgemaakt, en ik heb zelfs nog wel tijd om een ontbijt voor je te maken
Ik wil niet neuckseksen met Steer hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen wil Steer, hoe voelt dat nou ???
Zullen we je even komen ophalen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks jongens.... ik doe mijn lenzen uit, bril op, en hier bij de Burger King een boekje lezen. (en af en toe op fok spieken).
Jullie zijn ook overigens welkom hier
Oké.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
nee nee, wilde alleen hulp met die nachttrein die morgen dus rijdten niet vandaag. Ik ga nu op zoek naar *gratis* wifi hier, zodat ik ook op de phone nog wat batterij overhou.
Ik ben een nerd, ik kom de nacht wel door, swa.
Lenzen uit? ik ben echt zo blij met mijn 24 uurs maandlenzen, ik hoef ze maar 1 nachtje per maand (soms langer als ze nog goed aanvoelen) uit te doen, de volgende dag nieuwe in en klaar is /mequote:Op donderdag 7 februari 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks jongens.... ik doe mijn lenzen uit, bril op, en hier bij de Burger King een boekje lezen. (en af en toe op fok spieken).
T'es pas seul ... Remiquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Seul sur le monde.
Nieuwe ticket kostte 110 EUR maar heb wel daarvoor in de plaats teruggekregen een mooie vlucht over Parijs in z'n volle lichtglorie. Zelfs een minuuscule Eiffeltoren gezien. Dat had ik met mijn originele vlucht moeten missen.
yay.
De Jeff Wayne versie?quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
Helaas, mijn aap is net aan een longontsteking overleden.
Ik heb het boek nooit gelezen, maar had vroegah op audiotape een Nederlanse hoorspelversie van Alleen op de Wereld. Vandaar dat ik het verhaal ook ken zonder het boek te hebben gelezen.
Idem met war of the worlds trouwens
quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
Orson Welles (nietus)![]()
De Jeff Wayne versie heb ik op CD en DVD. Mooie musical op DVD, gratis van Bol.com gekregen omdat die Canon Ixus toch niet voor 28 Eur zoals geadverteerd werd verkocht (10 eur waardebon).
Ik kocht mijn Bausch&Lomb maandlenzen (die superzuurstof doorlatende) eerst via Pearle, ¤170 voor een half jaar, sinds kort heb ik een adresje in belgië gevonden: ¤70,- per half jaar, scheelt dus nogal.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik weet wel wat je bedoelt. Heb -6 en -5 en draag niet graag brillen, mede omdat ik altijd een vette huid op mijn neus heb (zgn T-zone :p).
Lenzen zijn echt peperduur, betaal 70 EUR per half jaar voor Coopervision Proclear lenzen. Die echt superzuurstofdoorlatende zijn 3x zo duur.
Toch denk ik erover om wat vaker een bril te dragen want heb vaak last van rode ogen, een teken van zuurstoftekort.
Ik heb gewoon een bril als reserve ... en jaarlenzen ...quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik kocht mijn Bausch&Lomb maandlenzen (die superzuurstof doolatende) eerst via Pearle, ¤170 voor een half jaar, sinds kort heb ik een adresje in belgië gevonden: ¤70,- per half jaar, scheelt dus nogal.
Ok het is vrij prijzig maar het genot is toch dusdanig dat ik het in elk geval waard ben.
"s avonds ben ik altijd te lui om gewone lenzen uti te doen en dat je ze elke ochtend dan schoon moet maken..
Dan is dit veel makkelijker.
Ik rook weleens een jointje en dan wil ik soms wel lanst krijgen van droge, rode ogen, maar daarnaaast heb ik nooit ergens last van.
Die heb ik op Super Audio CD, klinkt wel erg mooi, 7.1 kanaals hoge kwaliteit surround muziek van alle kanten!quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:52 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
gheghe ... de musicalversie van Wayne is tof....
Brli moet ik sowieso als reserve erbij houden, ik zie tot +/-15-20cm scherp, daarna wordt het wazig.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:01 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bril als reserve ... en jaarlenzen ...
zo dan, die wens ik me, kun je die files niet ff overgooien ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heb ik op Super Audio CD, klinkt wel erg mooi, 7.1 kanaals hoge kwalteit surround, muziek van alle kanten!
Alleen jammer dat het geen standaard is geworden en dat de investering dus voor niets is geweest..
Had ik nou maar voor blue-ray gekozen en gewone cd-audio ipv gewone DVD en SA.
Dat wordt lastig.. m'n Cd-rom speler kan geen super audio lezen, dus die tracks kan ik sowieso niet opnemen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:04 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
zo dan, die wens ik me, kun je die files niet ff overgooien ?
Ik o.a. electrical, techno, symph. wereldmuziek en meer ... ik gooi regelmatig files over, via msn ... enne, heb 5.1quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat wordt lastig.. m'n Cd-rom speler kan geen super audio lezen, dus die tracks kan ik sowieso niet opnemen.
Ik kan de Cd wel inlezen, maar da's de gewone Cd-audio track, 2 kanaals dus.
Ik heb trouwens ook Mike Oldfield - Tubular Bells en Pink Floyd - Dark Side of the Moon op Super Audio, veel meer in mijn muzieksmaak is er niet echt te vinden, ze hebben over het algemeen heel veel klassieke muziek op SA.
Ik hou vnml. van elektro (en Orbital!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |