ik moet nu nog anderhalf jaar naar schoolquote:Op maandag 21 januari 2008 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Je laatste week dus Etc? Hoe lang moet je dan nog vakken volgen enzo? En heb je echt kans op een baan bij het DVHN?
Mooi om te lezen dat het daar goed bevaltquote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet nu nog anderhalf jaar naar schoolmaar ook nog afstudeerstage
en ik heb al op meerdere subtiele en minder-subtiele manieren laten weten dat ik hier wel wil werkenga in elk geval vragen of ik mag bellen als ik m'n diploma heb
en ik ga proberen om hier ook afstudeerstage te doen
Anderhalf jaar nog, tering........ ik dacht dat je bijna klaar zou zijn na zo'n best wel lange stage!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet nu nog anderhalf jaar naar schoolmaar ook nog afstudeerstage
en ik heb al op meerdere subtiele en minder-subtiele manieren laten weten dat ik hier wel wil werkenga in elk geval vragen of ik mag bellen als ik m'n diploma heb
en ik ga proberen om hier ook afstudeerstage te doen
ik ben echt met m'n neus in de boter gevallen vind ikquote:Op maandag 21 januari 2008 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dat het daar goed bevalt
jepquote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Anderhalf jaar nog, tering........ ik dacht dat je bijna klaar zou zijn na zo'n best wel lange stage!
mjah maar als je verwacht dat je bekende sterren zult zien schitteren, en dat is niet het geval, dan voel je je toch aardig verneukt lijkt mijquote:Op maandag 21 januari 2008 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Dat verhaal van dat bedrog bij de musicals is er wel weer één van muggen en olifanten en zo.
Het gebeurt hier wel vaker dat understudies de rollen overnemen, daar zijn ze immers understudie voor...
Dat andere systeem is niets beters.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:41 schreef Etcetera het volgende:
mjah maar als je verwacht dat je bekende sterren zult zien schitteren, en dat is niet het geval, dan voel je je toch aardig verneukt lijkt mij
wat dat betreft is dat andere systeem inderdaad beter denk ik
Ik vind dit van die berichten waar iedereen zich ongelooflijk druk om gaat lopen maken terwijl er net niks aan de hand isquote:Op maandag 21 januari 2008 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Dat verhaal van dat bedrog bij de musicals is er wel weer één van muggen en olifanten en zo.
Het gebeurt hier wel vaker dat understudies de rollen overnemen, daar zijn ze immers understudie voor...
Welk verhaalquote:Op maandag 21 januari 2008 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Ergens op de Fok! nieuwspagina over hoofdrolspelers van Nederlandse musicals die afgelopen zaterdag bij Idols (thema: musicals) moesten opdraven i.p.v. hun rol in de musical te spelen.quote:
In zoverre, dat je natuurlijk altijd de kans koopt om bij een of hooguit 2 van de originele hoofdrolspelers tegen een understudy aan te lopen, maar wat volgens mij in dit bericht naar voren komt is dat de volledige cast uit understudies bestond, en dan zou ik toch ook protesteren.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind dit van die berichten waar iedereen zich ongelooflijk druk om gaat lopen maken terwijl er net niks aan de hand is
Oh de frontpagequote:Op maandag 21 januari 2008 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ergens op de Fok! nieuwspagina over hoofdrolspelers van Nederlandse musicals die afgelopen zaterdag bij Idols (thema: musicals) moesten opdraven i.p.v. hun rol in de musical te spelen.
Onzinverhaal...
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:15 schreef MaJo het volgende:
Heb het gelezen ja en snap het probleem niet zo. Ja tuurlijk wil je het liefst de hoofdrolspeler zien maar als het goed is moet de understudy daar niet voor onder doen. Als dat wel zo is dan zegt dat iets over de kwaliteit van de producent. En in het geval van Van den Ende zijn de understudies vaak niet al te best (om maar niet te zwijgen van de hoofdrolspelers). In Londen is het echt niet erg om een understudy te zien, die zijn even goed als de anderen...
Neequote:Op maandag 21 januari 2008 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen rozen dus dit keer...
Wel 'Good luck'...![]()
Ach, je moet 'dat soort volk' gewoon negerenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:07 schreef ElizabethR het volgende:
Ik word altijd zo woest van die mensen die menen te moeten spreken over anderen als ' dat soort volk' .........
Ik krijg gewoon in om te gaan rellen!!!
Ik stiekem ook maar ik heb geen zin meerquote:
An die arbeit, jij...quote:
Sorryquote:Op maandag 21 januari 2008 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
An die arbeit, jij...![]()
Ik heb besloten om deze laatste week voor mijn vakantie 'af te bouwen' (lees: zo min mogelijk te doen...).
Kreeg net ook nog van ons secretariaat te horen dat ik nog meer verlofuren van vorig jaar over heb dan ik dacht, dus ik verwacht eigenlijk dit hele jaar niet veel meer te doen...
O, Island in the sun...
Ik ben geen echte analist, maar vroeger je nest in en minder feesten lijkt me een stap in de goede richting...quote:Op maandag 21 januari 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
SorryIk ben alleen zo supergaar, erg slecht geslapen
Mja, nog een paar uurtjes
Hoewel, dan kan ik meteen gaan studeren
![]()
Ik ben in 1994, 1995 en 2007 op Curaçao geweest, in 2006 en 2007 op Aruba geweest en zo meteen dus weer een combi Aruba/Curaçao.quote:Ah relaxed, dat heb je goed geregeldWanneer ga je precies eigenlijk? En wordt dit je eerste keer Curacao? Ik ben er in 2003 geweest
Oeh ik wil ook zon
Ik heb nog wel eens een blauwe maandag ergens gewerkt en ik ken het nummer 'Blue Monday' van New Order, maar verder...quote:
Dankjewel, ik moest hardop lachen en nu moet ik ze vertalen voor mijn collega, maar dan zijn ze lang niet zo leuk.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:47 schreef Etcetera het volgende:
http://www.spatiegebruik.nl/despatievan2007.html leuk
Ah ok, dus je bent een hardcore Curacao/Aruba gangerquote:Op maandag 21 januari 2008 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen echte analist, maar vroeger je nest in en minder feesten lijkt me een stap in de goede richting...![]()
[..]
Ik ben in 1994, 1995 en 2007 op Curaçao geweest, in 2006 en 2007 op Aruba geweest en zo meteen dus weer een combi Aruba/Curaçao.
We hebben vrienden op beide eilanden wonen en dus gaan we eigenlijk gewoon op bezoek bij hen...
[ afbeelding ]
Dit hebben ze toch in Ierland ook wel, is toch ook een eiland?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:44 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en MM, steek dat zeilbootje ook maar ergens waar je er veel last van zult hebben![]()
Leuk, zo'n zeilbootje![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dankjewel, ik moest hardop lachen en nu moet ik ze vertalen voor mijn collega, maar dan zijn ze lang niet zo leuk.
![]()
![]()
Als ik je vertel dat Aruba, behalve de stranden, minder is dan Curaçao dan heb je een beeld.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:56 schreef MaJo het volgende:
Ah ok, dus je bent een hardcore Curacao/Aruba gangerIk vind Curacao overigens niet echt mooi
Ok de stranden zijn gaaf en Willemstad zelf is ook mooi/gezellig maar het landschap is maar dor en saai... Ik zou nog wel eens naar Aruba willen, daar woont familie van me
Alleen vliegangst he
National Aquarium of Ireland. In Galway. Dus bij mij om de hoek!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit hebben ze toch in Ierland ook wel, is toch ook een eiland?![]()
Seaquarium
Taste of Irelandquote:
Carnaval in Ierlandquote:
Cruise Irelandquote:[url=http://www.jolly-pirates.com/]Zeiltochten met veel drank en eten (inclusief)
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:![]()
![]()
pfft.. tot 04:30 wakker gelegen gisteren avond.
sssst.. straks gaan mensen nog gekke dingen denkenquote:Op maandag 21 januari 2008 15:58 schreef MaJo het volgende:
Enne veel stappenOp het moment niet hoor
Afgelopen zaterdag voor het eerst in tijden weer uitgeweest. Dat vroeger naar bed is wel een goeie
Daar ben ik nu ook mee bezig
Alleen het rotte is dat mijn ritme zo enorm verneukt is dat vroeg naar bed gaan bij mij niet werkt. Gister om half 1 gaan slapen en ik viel pas om een uur of 4 in slaap
Ben toch bang dat je het alleen zelf denkt...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:13 schreef Whiteguy het volgende:
sssst.. straks gaan mensen nog gekke dingen denken
Heb ik ook al een paar keer gehad, tegenwoordig ctrl+c ik mn lange reacties vaak voordat ik op invoeren klik zodat ie niet meteen weg is als fok weer eens zit te kloten.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit ik net een hele reaktie op ER's post te schrijven, is de database weer overbelast hier...![]()
Ik heb ook juist niet alleen de toeristische plekken bezocht, vandaar ook dat ik het eiland niet zo mooi vindquote:Op maandag 21 januari 2008 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik je vertel dat Aruba, behalve de stranden, minder is dan Curaçao dan heb je een beeld.
Ik vind Curaçao veel mooier dan Aruba, maar misschien komt dat omdat ik er rondgeleid ben door vrienden en daardoor minder de toeristische plekken heb bezocht.
Ook ga ik er snorkelen, duiken en hebben we een bungalow met eigen zwembad op Curaçao gehuurd.
Op Aruba overnachten we bij onze vrienden in een losstaand huisje in hun achtertuin met alles er op en er aan.
Ik vermaak me daar wel en voor noodgevallen neem ik de laptop mee om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen daar in de ellendige temperaturen van dik in de 30 graden...
En vliegangst, dat had ik 20 jaar geleden ook en nu stap ik makkelijker en vaker in een vliegtuig dan in een bus...
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
sssst.. straks gaan mensen nog gekke dingen denken
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben toch bang dat je het alleen zelf denkt...
=========
Zit ik net een hele reaktie op ER's post te schrijven, is de database weer overbelast hier...![]()
Het kwam er op neer dat ik toch Aruba en Curaçao prefereer dan Ierland wat de genoemde activiteiten betreft...
Idem hier, ik heb kladblok constant open staan en plak het er dan in, voordat ik op 'Invoeren' klik.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:19 schreef Whiteguy het volgende:
Heb ik ook al een paar keer gehad, tegenwoordig ctrl+c ik mn lange reacties vaak voordat ik op invoeren klik zodat ie niet meteen weg is als fok weer eens zit te kloten.
Mais biensûr!! C' est plus beaux la, n' est ce pas??quote:Op maandag 21 januari 2008 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Het kwam er op neer dat ik toch Aruba en Curaçao prefereer dan Ierland wat de genoemde activiteiten betreft...
Proficiat!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef Nesle het volgende:
TOETSWEEK VOORBIJ![]()
nu weer 8 weken niets uitvoeren![]()
De Jan Thiel baai denk ik dat je bedoelt. Daar zitten we dit keer met onze gehuurde bungalow.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:21 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook juist niet alleen de toeristische plekken bezocht, vandaar ook dat ik het eiland niet zo mooi vindWe hebben daar een auto gehuurd en het hele eiland verkend (dat is immers niet zo moeilijk
) Ook wel leuke plekjes ontdekt, waar ik inmiddels al lang de naam van kwijt ben
Jan Thielen ofzo? Maarja, mijn ex heeft het daar met me uitgemaakt terwijl ik hem op kwam zoeken dus ik heb wellicht daardoor wat minder goede herinneringen eraan
Ik snap nooit zo goed waarom mensen opeens in het Frans reageren? Is dat om ermee te pochen ofzo? Ik snap er in ieder geval maar de helft van, mijn frans is nogal slechtquote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mais biensûr!! C' est plus beaux la, n' est ce pas??
Moi, je préfère Irlande. Par-ce-que en Curaçao on à pas du Guinness pressé!!
Ik hou niet van dat dropwater dat men in Ierland bier noemt...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mais biensûr!! C' est plus beaux la, n' est ce pas??
Moi, je préfère Irlande. Par-ce-que en Curaçao on à pas du Guinness pressé!!
Yup Jan Thiel baaiquote:Op maandag 21 januari 2008 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Jan Thiel baai denk ik dat je bedoelt. Daar zitten we dit keer met onze gehuurde bungalow.
De Westpunt met de Knipbaai, aan noordzijde de Boca Tabla en het Christoffel Park met de gelijknamig berg zijn toch wel erg mooi, vind ik.En Otrabanda, de eerder mindere wijk van Willemstad, is nu behoorlijk opgeknapt, lijkt wel een metamorfose. Geen junks meer, schone straten en mooie hotels in autenthieke huizen...![]()
Alweer een ex daar? Hoeveel heb je er wel niet
Tijd voor het goede leven, party!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef Nesle het volgende:
TOETSWEEK VOORBIJ![]()
nu weer 8 weken niets uitvoeren![]()
Geen idee, misschien omdat ik net een Fransman aan de telefoon heb gehad??quote:Op maandag 21 januari 2008 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom mensen opeens in het Frans reageren?
Neequote:Is dat om ermee te pochen ofzo?
Sorry. Mijn Frans niet.quote:Ik snap er in ieder geval maar de helft van, mijn frans is nogal slecht
Ik las net dat je 8 weken niks te doen hebt, dus...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:47 schreef Nesle het volgende:
OH ik zou zoooo graag is naar Aruba/Curacao willen
Ik ben jaloers MM
Is dit niet Póggen ( mo thóin!) ???quote:
Interessant onderwerp...quote:Misschien is jouw Grieks wel beter dan het mijne??
sort ofquote:Op maandag 21 januari 2008 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit niet Póggen ( mo thóin!) ???![]()
[..]
Ik snap gewoon niet waarom je frans gaat praten, het is totaal niet functioneel in dit gesprek? Als je nou opeens Gaelisch of Papiamento zou praten heeft het nog een toegevoegde waarde maar nu slaat het gewoon helemaal nergens opquote:Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen idee, misschien omdat ik net een Fransman aan de telefoon heb gehad??
[..]
Nee
[..]
Sorry. Mijn Frans niet.
Misschien is jouw Grieks wel beter dan het mijne??
Póg mo thóin!!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom je frans gaat praten, het is totaal niet functioneel in dit gesprek? Als je nou opeens Gaelisch of Papiamento zou praten heeft het nog een toegevoegde waarde maar nu slaat het gewoon helemaal nergens op
Dames, dames...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
Póg mo thóin!!!!
We zitten hier in een slowchat, ik wist niet dat zoiets functioneel moest zijn.
Verder maak ik er geen woorden aan vuil.
Haha, ja opzichquote:Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las net dat je 8 weken niks te doen hebt, dus...
Zo hey jij kan ook niks hebbenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Póg mo thóin!!!!
We zitten hier in een slowchat, ik wist niet dat zoiets functioneel moest zijn.
Verder maak ik er geen woorden aan vuil.
Bedankt voor de tip, maar eh...neequote:
De combi met Groningen leek me wel wat voor je...quote:
Dat is al ongeveer wat je nu doet tochquote:Op maandag 21 januari 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar eh...nee
Je hebt het echt misquote:
En nu weer lief zijn voor elkaar, godverdomme...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:14 schreef ElizabethR het volgende:
Je hebt het echt mis
Verder maak ik er, zoals gezegd, geen woorden aan vuil.
Phantom is een van mijn minst favoriete musicals hequote:Op maandag 21 januari 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu weer lief zijn voor elkaar, godverdomme...
Of moet ik een riedeltje uit The Phantom gaan zingen?
'All I Ask Of You' of zo...
Nou, dat is op zich niet zo gek inderdaad want daar wil/moet ik toch nog eens heen binnenkort.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De combi met Groningen leek me wel wat voor je...
Ja en nee. Ik was eigenlijk prima op schema toen ik een vrijdag terug kwam maar zaterdag heeft mijn schema weer hard teruggeschopt naar Vegas-ritmequote:Zit je nog steeds in je Las Vegas ritme dat je nu pas hier bent of...?
Zo ja, hoe lang ga je dat volhouden?
Zie hierbovenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is al ongeveer wat je nu doet toch
Neh, ik ben niet zo dol op The Phantom.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu weer lief zijn voor elkaar, godverdomme...
Of moet ik een riedeltje uit The Phantom gaan zingen?
'All I Ask Of You' of zo...
Haha wat dat betreft zijn we in ieder geval eensgezindquote:Op maandag 21 januari 2008 17:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neh, ik ben niet zo dol op The Phantom.
Doe maar iets uit The Rink ofzo. Bijvoorbeeld : ' Don't ah-Ma me'
Dat is ook niet aardig dat je zo ronduit zegt dat jij mij niet wil schietenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie hierboven
Ik schiet liever een buurmeisje dan een playmate.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk
O, sorry...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:20 schreef MaJo het volgende:
Phantom is een van mijn minst favoriete musicals heDoe maar iets uit Les Mis
Of JCS mag ook
Oh, dit is zeker zo'n post waar geen goed antwoord op te geven isquote:Op maandag 21 januari 2008 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig dat je zo ronduit zegt dat jij mij niet wil schieten![]()
![]()
Whehehe dat was precies mijn doelquote:Op maandag 21 januari 2008 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dit is zeker zo'n post waar geen goed antwoord op te geven is
Wees blij dat ik je niet tot de playmates reken
Beetje zitten vissen naar complimentjes hierzo![]()
En nu ga ik je toch even plagen...quote:
Ik ben onbedoeld verschrikkelijk slecht in complimentjes.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whehehe dat was precies mijn doelMaar je geeft het juiste antwoord hoor
![]()
Ach...wordtquote:Op maandag 21 januari 2008 17:34 schreef MaJo het volgende:
Jeez 2 spelvauten in een halve zin, that is well shamefulGelukkig zag ik ze zelf
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En nu ga ik je toch even plagen...
Mag ik daar wel over praten dan? The Rink is een heel onbekende musical voor de meeste mensen, en wie weet denk je wel dat ik loop te pochen ofzo. Want waarom zou ik het over iets gaan hebben waar de meeste mensen toch niets vanaf weten? Dat voegt toch niets toe???
Snap je nu dat ik juist jouw reactie op dat ieniemienie franse zinnetje een beetje over the top vond???
The Rink
Met mijn favoriete musical/theaterster allertijden
Liza![]()
![]()
Yep dit was een goeiequote:Op maandag 21 januari 2008 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben onbedoeld verschrikkelijk slecht in complimentjes.
Maar dit was toch wel één van de beteren
Thát is well shameful inderdaadquote:
Ieuuuuw, Aspects of Lovequote:Op maandag 21 januari 2008 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Zie je wel, (Shared) Love Changes Everything:
Love, love changes everything
Hands and faces, earth and sky
How you live and how you die
Love, can make the summer fly
Or a night seem like a lifetime
Yes love, love changes everything
Now I tremble at your name
Nothing in the world will ever be the same
Days are longer, words mean more
Pain is deeper than before
Love will turn your world around
And that world will last forever
Yes love, love changes everything
Brings you glory, brings you shame
Nothing in the world will ever be the same
Off into the world we go
Planning futures, shaping years
Love (comes in) and suddenly all our wisdom disappears
Love makes fools of everyone
All the rules we made are broken
Yes love, love changes everyone
Live or perish in its flame
Love will never never let you be the same
Love will never never let you be the same
Ik vind mezelf goed...
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thát is well shameful inderdaadEn ik nog heel liev mijn mond houden hier
![]()
Tja, ik had er vanavond mooi mee kunnen beginnen maar ja...wie laat het weer afweten?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep dit was een goeieJe mag wel op mij oefenen met comlimentjes
![]()
En bedankt weer...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:44 schreef ElizabethR het volgende:
Ieuuuuw, Aspects of Love
Wat een K*Tmusical is dat zeg!!
Weten jullie wat nem vandaag smste?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sssshht...straks hoort de rest het nog
Dat is dus geen compliment hequote:Op maandag 21 januari 2008 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, ik had er vanavond mooi mee kunnen beginnen maar ja...wie laat het weer afweten?
quote:
Sorry, ik waardeer je post heus waar!! Alleen, ik ben ook niet zo dol op ALW. Alleen JCS, Joseph, Cats, Song & Dance, Starlight Express en Sunset Boulevard vind ik geweldig.quote:
Ja, het is heel erg eigenlijk. Ik heb het ook alleen als ik iets typ of SMS. Ik heb helemaal geen moeite met d/t over het algemeen. Maar als ik hier op Fok post maak ik fout op fout.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..], werk niet bij de AIVD, maar ik gok op iets van 'Ik wordt'....
Een fout die ik zelf ook nog wel eens onbedoeld maak in de gauwigheid (ik ben sowieso slecht in typen...) en waar ik ook al eens een flame-war met iemand hier over heb gehad...![]()
Ik kan gewoon niet zo heel goed tegen musicalsquote:Op maandag 21 januari 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe ziekenhuis musical![]()
Ja, ben er ook niet kapot van, maar het ging mij meer om de dekkende titel dan de musical...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:54 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry, ik waardeer je post heus waar!! Alleen, ik ben ook niet zo dol op ALW. Alleen JCS, Joseph, Cats, Song & Dance, Starlight Express en Sunset Boulevard vind ik geweldig.
Heb je ooit de muziek gehoord van Aspects of Love? Zoetsappiger kan bijna niet
Wat dat betreft ben ik net een homo (gelukkig duurt dit topic nog even, anders heb ik weer een naamtopic te pakken...)quote:Op maandag 21 januari 2008 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Sommige mensen hebben echt een goede stem maar de liedjes en de hele bombarie eromheen vind ik zo'n gruwel
Ik bijt wel door de pijn heenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:
Nog even een tip voor Nem
[ afbeelding ]
Anders word je straks nog gek van de jeuk door al ons gebazel over musicals!!
Topic duurt nog wel even maar wij hebben een olifantengeheugenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik net een homo (gelukkig duurt dit topic nog even, anders heb ik weer een naamtopic te pakken...)
Hoe meer decor, fraaie kostuums en bombarie, hoe mooier ik het vaak vind...
Ai ai ai ai ai!!!! La Cage aux Folles ooit gezien??quote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen de film ken ik...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:02 schreef ElizabethR het volgende:
Ai ai ai ai ai!!!! La Cage aux Folles ooit gezien??
Ik dacht, laat ik het zelf maar zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Topic duurt nog wel even maar wij hebben een olifantengeheugen
Wat naar dat je moeder er niet meer is, dat is toch veel te jong dan? Jij bent ook nog piep! En wat een goede keuze om Memories te draaien op haar begrafenis.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De oorzaak ligt bij mijn moeder, die was gek op ballet, toneel en musicals, hoewel die laatste er in Nederland nog niet veel waren toen ik er mee geïndoctrineerd werd. Toen mijn moeder overleed heb ik die gezins-traditie als het ware over genomen...
Memories is ook gespeeld op haar begrafenis, kon niet anders...![]()
Hehe en dan noem je alsnog een hele lijst van ALW musicalsquote:Op maandag 21 januari 2008 17:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry, ik waardeer je post heus waar!! Alleen, ik ben ook niet zo dol op ALW. Alleen JCS, Joseph, Cats, Song & Dance, Starlight Express en Sunset Boulevard vind ik geweldig.
Heb je ooit de muziek gehoord van Aspects of Love? Zoetsappiger kan bijna niet
Dan vind je Elizabeth vast heel tofquote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik net een homo (gelukkig duurt dit topic nog even, anders heb ik weer een naamtopic te pakken...)
De oorzaak ligt bij mijn moeder, die was gek op ballet, toneel en musicals, hoewel die laatste er in Nederland nog niet veel waren toen ik er mee geïndoctrineerd werd. Toen mijn moeder overleed heb ik die gezins-traditie als het ware over genomen...
Ik heb toen zelf een mix van bekende musicalsongs gemaakt en bij het definitief afscheid nemen (het passeren van de kist) speelde 'Memories'.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:09 schreef ElizabethR het volgende:
Wat naar dat je moeder er niet meer is, dat is toch veel te jong dan? Jij bent ook nog piep! En wat een goede keuze om Memories te draaien op haar begrafenis.
Die heb ik net niet gezien, mijn moeder wel en ze was er lyrisch over.quote:Dan ben jij geindoctrineerd in de tijd van de Annie M.G. musicals??? ja???
Foxtrot ooit gezien??? Met Willem Nijholt en Trudy Labij en Gerrie van der Kleij???
Meesterlijk!!!!!!!
Elizabeth heb ik gemeden, omdat ik niet zo van Pia Douwes hou qua stem...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:14 schreef MaJo het volgende:
Dan vind je Elizabeth vast heel tof![]()
En Memories is wel prachtig trouwensWel naar van je moeder zeg
Maar dan had je naar de versie met Maaike Widdershoven kunnen gaan, die was erg goed!!quote:Op maandag 21 januari 2008 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elizabeth heb ik gemeden, omdat ik niet zo van Pia Douwes hou qua stem...
Vrienden hadden kaarten gekocht in de periode dat la Douwes de rol speelde en daarom ben ik niet meegegaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
Maar dan had je naar de versie met Maaike Widdershoven kunnen gaan, die was erg goed!!
Ik vind Pia Douwes sowieso een nare stem hebben en niet alleen in Elisabeth
Ik ben al aardig was jaartjes wees, mjn vader werd ook maar 63 jaar oud.quote:En ik vind het een mooi idee, een musicalcompilatie voor je moeder. Veel te jong, 53![]()
Ken ik alleen van horen/zeggen...quote:Ik ben zelf ook lyrisch over de Annie M.G. musicals, met toch wel Foxtrot als mijn favoriet, en dan vooral de nummers: De dertiger jaren
Dansen op een vulkaan
Sorry dat ik besta
In tegenstelling tot wat ik net beweerde, vond ik die musicals toch te nichterig, te kitsch, te oubollig.quote:Van Jos Brink heb ik Amerika, Amerika gezien, en Evenaar. De eerste was het beste. Echt vet lachen!!
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik hier trouwens even klagen? Ja? Mooi!
Mijn trein vertrekt komende zaterdag om 05.32 uur vanuit Amsterdam.
De eerste trein die ik zou kunnen nemen om in Amsterdam te komen komt om 06.57 aan.
Uur of 1, dus dat is ook geen optiequote:Op maandag 21 januari 2008 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bekend probleem
Hoe laat komt de LAATSTE trein van de vorige dag aan op Amsterdam?
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb toen zelf een mix van bekende musicalsongs gemaakt en bij het definitief afscheid nemen (het passeren van de kist) speelde 'Memories'.
Mijn moeder is slechts 53 jaar geworden...
Ik heb de cd van Foxtrot, echt geweldigquote:Die heb ik net niet gezien, mijn moeder wel en ze was er lyrisch over.
Ik werd eerst meegenomen naar de musicals van Jos Brink (Maskerade), maar vond dat te plastic.
De eerste opvoering van Cats in Carré begon ik pas echt te waarderen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elizabeth heb ik gemeden, omdat ik niet zo van Pia Douwes hou qua stem...
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Zo, deze leg ik ook vastquote:Op maandag 21 januari 2008 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Topic duurt nog wel even maar wij hebben een olifantengeheugen
Maaike was ook goed ja, maar ik vind Pia zo'n topactricequote:Op maandag 21 januari 2008 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dan had je naar de versie met Maaike Widdershoven kunnen gaan, die was erg goed!!
Ik vind Pia Douwes sowieso een nare stem hebben en niet alleen in Elisabeth
En ik vind het een mooi idee, een musicalcompilatie voor je moeder. Veel te jong, 53![]()
Ik ben zelf ook lyrisch over de Annie M.G. musicals, met toch wel Foxtrot als mijn favoriet, en dan vooral de nummers: De dertiger jaren
Dansen op een vulkaan
Sorry dat ik besta
Van Jos Brink heb ik Amerika, Amerika gezien, en Evenaar. De eerste was het beste. Echt vet lachen!!
Terug kun je met heel veel geluk dus nog wel halen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Uur of 1, dus dat is ook geen optie![]()
Terug speelt trouwens hetzelfde probleem, aankomst is 00.30, laatste trein gaat om 00.33 naar huis
Ik snap het nietquote:Op maandag 21 januari 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik hier trouwens even klagen? Ja? Mooi!
Mijn trein vertrekt komende zaterdag om 05.32 uur vanuit Amsterdam.
De eerste trein die ik zou kunnen nemen om in Amsterdam te komen komt om 06.57 aan.
Mark woont in X.quote:
Oeh wat gaan jullie eten? Ik ga tagliatelli maken met zalmquote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het eten is klaaren vanavond nog eventjes bij DaviniaHR en Eli langs
Ik moet met de thalys vanaf Amsterdam naar de alpen en die thalys vertrekt om 05.32 uur.quote:
Dat gaat waarschijnlijk toch wel lukken gelukkigquote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Terug kun je met heel veel geluk dus nog wel halen.
Heen kun je zeker geen lift krijgen van iemand?
Maar hij zegt dat zijn trein vertrekt vanuit Amsterdam en daarna heeft ie het over een trein in Amsterdam? Dat snap ik nietquote:Op maandag 21 januari 2008 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mark woont in X.
Mark moet naar Amsterdam. De eerste trein naar Amsterdam vertrekt om 6 uur zoveel.
De trein die in Amsterdam moet hebben om naar Locatie B te gaan vertrekt al om 5 uur zoveel.
Ah ok, thanks voor de uitlegquote:Op maandag 21 januari 2008 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet met de thalys vanaf Amsterdam naar de alpen en die thalys vertrekt om 05.32 uur.
Daarvoor moet ik dus wel eerst in Amsterdam zien te komen, maar zo vroeg rijden er nog geen treinen van hier naar Amsterdam
NS![]()
[..]
Dat gaat waarschijnlijk toch wel lukken gelukkig
Kun je niet in Rotterdam opstappen?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet met de thalys vanaf Amsterdam naar de alpen en die thalys vertrekt om 05.32 uur.
Daarvoor moet ik dus wel eerst in Amsterdam zien te komen, maar zo vroeg rijden er nog geen treinen van hier naar Amsterdam
NS![]()
[..]
Hij heeft het over een trein "om in Amsterdam te komen". Dat is wat andersquote:Op maandag 21 januari 2008 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar hij zegt dat zijn trein vertrekt vanuit Amsterdam en daarna heeft ie het over een trein in Amsterdam? Dat snap ik niet
Dat is wel gunstig danquote:Op maandag 21 januari 2008 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Jawel, maar dat is nog verder dan Amsterdamquote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je niet in Rotterdam opstappen?
Oh, ja ik weet niet waar je woont maar ik heb nu wel een vermoedenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is nog verder dan Amsterdam
Er is nu een redelijk groot gebied weg te strepen inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2008 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ja ik weet niet waar je woont maar ik heb nu wel een vermoeden
Leezzzzzz ze dan maarquote:Op maandag 21 januari 2008 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga even een boek lezen. Ik wil het graag uit hebben voor ik de film van deel 1 ga zien.
En ik ga er waarschijn bij in slaap vallen. En dat is wel goed want dan fix ik mijn ritme misschien een beetje
quote:
Klopt, waardoor zelfs een foto van mij te vinden was, op de site van m'n team.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je hebt ooit wel eens vermeld waar. Ben ik weer vergeten. Zelfs je voetbalclub heb je wel eens vermeld
Is je foto dan zo geheim?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klopt, waardoor zelfs een foto van mij te vinden was, op de site van m'n team.
PSquote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bonsoir
Ik hebt Skype, das echt mijn nieuwe ontdekking
Jij hebt mijn foto in de aanbieding?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is je foto dan zo geheim?
Zo ja, voor redelijke betaling heb ik hem wel in de aanbieding![]()
Jep bij dezequote:Op maandag 21 januari 2008 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn foto in de aanbieding?
quote:
Niet gelukt?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:24 schreef Whiteguy het volgende:![]()
zo.. tot zover mijn poging tot een heuse powernap
Hangt van de vraag/aanbodverhouding afquote:Op maandag 21 januari 2008 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
wat doet een echte TM tegenwoordig, qua prijs?![]()
Zo groot zal de vraag niet zijn gok ikquote:Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hangt van de vraag/aanbodverhouding af
Nouja ben nog steeds moe dus dan heeft het niet voldoende geholpenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet gelukt?
dan was het vast een powernep
Wat heb je toch een zwaar levenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja ben nog steeds moe dus dan heeft het niet voldoende geholpen
En ook nog eens een stuk van mythbusters gemist
Laat ik het zo zeggen, ik heb er minder moeite mee dan mw. MM.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:12 schreef MaJo het volgende:Wat een mooi idee zeg
Ik begrijp wel wat je bedoelt, ik ga ook altijd met mijn moeder samen naar musicals. Vind je het niet moeilijk dan nu om bijv Memories te horen?
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik verveel me
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb er minder moeite mee dan mw. MM.
Maar afgelopen week zat ik de DVD van Epica te kijken en wat zingt Simone Simons, zonder dat ik het vooraf wist, op het eind, alleen begeleid door een piano: Memories.
Op zo'n onverwacht moment ben ik even heel stil....
[..]
Je doet maar wat je niet laten kan...![]()
Hou er wel rekening mee dat ik zo langzamerhand de meesten hier aardig kan uitpeilen...![]()
[..]
Verkoop een foto of get a life...
Sterke observatie. Ik hoor het wel als je nog iets gevonden hebt om het te verlichtenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven
Je hebt toch een vriendin? A wel, dan lijkt het me niet zo moeilijk!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sterke observatie. Ik hoor het wel als je nog iets gevonden hebt om het te verlichten
Ik ben alleraardigst, breng zelfs 2 vechtende dames weer tot elkaar vandaag, maar jij begrijpt mij gewoon niet en ik misschien jou wel niet...quote:Op maandag 21 januari 2008 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja óf he, of, ik geef jou een cursus aardig zijn
Dat kan je namelijk heel goed gebruiken
Dus
oh ..? wie danquote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? A wel, dan lijkt het me niet zo moeilijk!
oh dacht ikquote:
Jij vraagt of ik durf?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
@MM: We houden hem wel online, als je durft
Geeft niksquote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik volg er helemaal niks meer van, met al die musicals, ruzies en dergelijke
Dat noemen ze Oud-Hollandse gezelligheid.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Nergens ruzie gezien in dit topic hoor!! Laat dat even duidelijk zijn!! Althans, ik beschouw een en ander totaal niet als zijnde ruzie.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Over musicals gesproken, ik heb de envelop net gereed voor verzending gemaakt...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef ElizabethR het volgende:
En over musicals, ik denk dat ik maar een apart spelletje binen MEN op ga zetten over musicals
Dan zijn jullie het gelul erover tenminste kwijt
Ja tof planquote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nergens ruzie gezien in dit topic hoor!! Laat dat even duidelijk zijn!! Althans, ik beschouw een en ander totaal niet als zijnde ruzie.
En over musicals, ik denk dat ik maar een apart spelletje binen MEN op ga zetten over musicals
Dan zijn jullie het gelul erover tenminste kwijt
Welke onderwerpen betrof het en welke is de her?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:17 schreef MaJo het volgende:Ik zie net dat ik een tentamen waarvan ik het niet verwacht had wel gehaald heb
Daarvoor had ik destijds nauwelijks geleerd omdat ik het andere vak echt per se moest halen. Daar had ik een 6,8 voor en hier een 5,5
Ik heb er serieus maar 1 avondje voor geleerd, ben volgens mij om 10 uur 's avonds begonnen
Jee, tot nu toe 2 tentamens gehaald en 1 her
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:17 schreef MaJo het volgende:Ik zie net dat ik een tentamen waarvan ik het niet verwacht had wel gehaald heb
Daarvoor had ik destijds nauwelijks geleerd omdat ik het andere vak echt per se moest halen. Daar had ik een 6,8 voor en hier een 5,5
Ik heb er serieus maar 1 avondje voor geleerd, ben volgens mij om 10 uur 's avonds begonnen
Jee, tot nu toe 2 tentamens gehaald en 1 her
![]()
Ik heb op dit moment 3 vakken:quote:Op maandag 21 januari 2008 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke onderwerpen betrof het en welke is de her?
Daar nog kansen voor of...?
Ah zal wel goedkomen toch, jij haalt steeds hartstikke goede cijfersquote:Op maandag 21 januari 2008 22:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen krijg ik ook 3 cijfers gok ik
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over musicals gesproken, ik heb de envelop net gereed voor verzending gemaakt...
Wow, klinkt heftig.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:30 schreef MaJo het volgende:
Ik heb op dit moment 3 vakken:
[riedel vakken en cijfers]
Jij bent de dagploeg van de nachtploeg of zo met je jetlag-ritme...quote:
OK, kom er maar inquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent de dagploeg van de nachtploeg of zo met je jetlag-ritme...
Whatever, ik ben nu echt pleite...![]()
No offence, maar wat doe je op Fok dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:48 schreef MadMaster het volgende:
En ik val hier 's morgens vroeg meteen met m'n neus in de boter, de hele webomgeving ligt hier op z'n reet.
Paniek, bellen, toeters, alarm, telefoons rinkelen, gestressde managers...
I love IT...
Alle calls zijn al gedaan, was er al vanaf 7.15 uur mee bezig en drukker dan druk kan ik me er niet om maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:53 schreef Nembrionic het volgende:
No offence, maar wat doe je op Fok dan?
In mijn tijd had ik daar echt geen tijd voor hoor. Dat stond de telefoon roodgloeiend terwijl ik met mijn voeten het probleem probeerde op te lossen
Kijk, dan levert dat onnozele (quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:24 schreef Etcetera het volgende:
door dat musical geklets ben ik even gaan youtuben naar Cats stukjes
Volgens mij had je dat inderdaad al eerder gemeld, hebben we nog bediscusseerd met het draaiende podium en zo...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:28 schreef Etcetera het volgende:
nee ik ken Cats alben er heen geweest in Londen
heb echt genoten
![]()
heb nog en ergens het programmaboekje, zal eens kijken met welke sterren ik toen vermaakt ben
Doen we niet aan 'gedeelde smart is halve smart'??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snotverdorie, ik wil nog eventjes gezond blijven dus hou je bacterieën maar bij je...
Nee, nu even niet, ik moet volgende week op vakantie en wil dat in blakende gezondheid doen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:17 schreef Soempie het volgende:
Doen we niet aan 'gedeelde smart is halve smart'??
* MadMaster zet Kaspersky en Norton veiligheidshalve op 100% beveiliging...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:18 schreef Etcetera het volgende:
is verkoudheid proxyoverdraagbaar dankeer wat anders dan je reguliere pc-virus
Ik las 'blakerende'....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nu even niet, ik moet volgende week op vakantie en wil dat in blakende gezondheid doen...![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:19 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben aan het leren![]()
althans, dit is mijn pauze, maar ik heb al 6 hoofdstukken gehad
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit trouwens voor de gein op kamernet te surfen. Best leuk om dan stiekem ook over tweepersoonskamers te fantaseren![]()
wel duur allemaal, ik blijf voorlopig thuis
Succes!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef B.ertha het volgende:
maar goed, ik ga weer verder
de pauze duurt al lang genoeg
Tweepersoonskamersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit trouwens voor de gein op kamernet te surfen. Best leuk om dan stiekem ook over tweepersoonskamers te fantaseren![]()
wel duur allemaal, ik blijf voorlopig thuis
Ja ze vonden het super! Heb nog niet gehoord of ze ook whisky hebben gekocht, maar ze hadden op de bruiloft ook al wat flessen cadeau gekregenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er al nieuws van het whiskyfront?
quote:
Vraagje aan B.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tweepersoonskamers
Ik zeg: schrijf je in bij de woningstichting (Woningnet ofzo). Kost per jaar haast niks en over een paar jaar heb je een mooi huisje
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, je onderschrift!!!!![]()
Zo'n mooi liedje..........
Ik heb de hele zondag in bed gelegen, terwijl we naar Antwerpen zouden gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn neus zit ook redelijk vol met snot, maar dat zat ie al een paar dagen. Ik hou het lekker bij mijn eigen verkoudheid
Ik heb in totaal wel 1 musical als culturele bagage. Misschien dat ik het als ik oud ben zoiets wat meer ga waarderen, vooralsnog niet echt de behoefte om er meer te gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dan levert dat onnozele () geleuter van een aantal debielen toch nog wat culturele bagage op...
Als je nog meer titels wilt horen, call us...
Da's wel minder, Antwerpen is best leukquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de hele zondag in bed gelegen, terwijl we naar Antwerpen zouden gaan.
Ahw, dat is wel zuurquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de hele zondag in bed gelegen, terwijl we naar Antwerpen zouden gaan.
Zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's wel minder, Antwerpen is best leuk
mager lunch deze keerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mmmm ik zou ook al wel lunch lusten, maar nog een half uurtje wachten denk ik![]()
oftewel: veel dingen verzinnen zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga een suf verslag maken
Zelfmanagement... allemaal dingen van Hoe ben je bezig en hoe vind je dat het gaat?
Ja, en eigenlijk interesseert het me totaal niet wat ik daar invul. Heb net een testje moeten maken wat voor leerstijl ik zelf gebruik (hierzo voor als het je interesseert) en moet nu nog wat andere dingen invullenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oftewel: veel dingen verzinnen zeker
Voor die prijs welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
http://www.4allclients.nl/?parent=150&cat=151&serie=&supID=&langID=2&action=4&id=885704
iemand nog een cheapass mac hebben
ik ga niet klikken hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, en eigenlijk interesseert het me totaal niet wat ik daar invul. Heb net een testje moeten maken wat voor leerstijl ik zelf gebruik (hierzo voor als het je interesseert) en moet nu nog wat andere dingen invullen
ik ga 'm bestellenquote:
Even over gedacht, maar ze zullen het voor die prijs niet leveren lijkt me. Daarom maar niet gedaanquote:
ja dat weet ik wel hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Even over gedacht, maar ze zullen het voor die prijs niet leveren lijkt me. Daarom maar niet gedaan
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
http://www.4allclients.nl/?parent=150&cat=151&serie=&supID=&langID=2&action=4&id=885704
Mooi, denk alleen niet dat ze daar flessen konden kopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ze vonden het super! Heb nog niet gehoord of ze ook whisky hebben gekocht, maar ze hadden op de bruiloft ook al wat flessen cadeau gekregen
Opzich zou je je geld terug moeten kunnen krijgen toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel hooren ik moet ook eerst betalen voor ze versturen
dus ik twijfel wel een beetje, want ik wil m'n geld dan wel terug natuurlijk
Nee!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:26 schreef Soempie het volgende:
Heb ik in die drie dagen nog iets gemist trouwens? Behalve de gesprekken over musicals.
Ongeveer hetzelfdequote:
Toch maar gedaan, gelijk betaald. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel hooren ik moet ook eerst betalen voor ze versturen
dus ik twijfel wel een beetje, want ik wil m'n geld dan wel terug natuurlijk
Met als resultaat 'zelfbevrediging' als je jezelf, naar je eigen mening, in het juiste hokje weet te proppen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zelfmanagement... allemaal dingen van Hoe ben je bezig en hoe vind je dat het gaat?
dan wacht ik af wat er bij jou gebeurdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch maar gedaan, gelijk betaald. Ben benieuwd
het punt is dat je er rederlijkerwijs van uit kunt gaan dat het bedrag niet kloptquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Daar gaan ze echt problemen mee krijgen!!! Het is geen eenmalige typfout ofzo
quote:
Well, ik heb een bevestiging van mijn bestelling gekregen... nu afwachten hoe lang het duurt voor ik de mail krijg dat ze het voor dat bedrag echt niet gaan leverenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan wacht ik af wat er bij jou gebeurd
Heb er één besteld en al betaald met de creditcard, nog geen 40 Euro compleet...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Klopt, juridisch gezien heb je na het bestellen ook geen poot om op te staan. Zelfs tweedehands worden laptops niet voor zo weinig verkocht, dus op het moment dat iemand er achter komt bij dat bedrijf hoor ik geen laptop te krijgen maar mijn geld terugquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het punt is dat je er rederlijkerwijs van uit kunt gaan dat het bedrag niet klopt
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik doe dit soort testje niet meer, onzin en zonde van je tijd...
De zaterdag-verzending was gelijk aan de standaard-verzending, dus die optie heb ik ook maar erbij genomen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Klopt, juridisch gezien heb je na het bestellen ook geen poot om op te staan. Zelfs tweedehands worden laptops niet voor zo weinig verkocht, dus op het moment dat iemand er achter komt bij dat bedrijf hoor ik geen laptop te krijgen maar mijn geld terug
Als ze die laptop eenmaal verstuurd hebben naar me kunnen ze wat mij betreft het schompes krijgen
quote:Voor dat geld, doe er maar 10!
Zal vast wel in de kleine lettertjes ergens staan, druk- zetfouten onder voorbehoud. Zoniet hebben ze een probleem!
Ga duimen dat ze een fout hebben gemaakt! Ha, ha…
Kus,
mw. MM
PS geweldig verjaardags cadeau, moet er even geduld voor hebben maar dan krijg je wel wat…
Idem hier, screencapture incl. prijs zal ik zo voor de liefhebber hier even posten...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:03 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb voor de zekerheid toch even de originele webpagina opgeslagen. Knapperd die mij die laptop niet toestuurt![]()
Mw. MM is eigenaresse van een reclame bedrijf/grafisch ontwerp bureau dus die doet niks anders dan Mac'erren. We hebben er al 4 in huis, dus één extra kan ook nog wel...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik heb het niet zo op Apple-gebruikers
Ik wil heel graag een MAC voor mijn foto'squote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb er nu ook maar een screencap van gemaakt
Overigens zou ik voor normale prijzen geen Apple kopen, en ik heb het niet zo op Apple-gebruikers
In dat geval heb ik niets tegen mw MM, want die heeft blijkbaar een goede reden om een Mac te gebruiken. Ik bedoel de mensen die een Mac eigenlijk vooral hebben voor het oogsnoep maar zich verschuilen achter andere dingen zoals stabiliteit. En dat ze op de Mac vervolgens vooral MS Word, MSN en andere programma's gebruiken die het onder Windows ook gewoon doen. En dat doen nogal veel Mac-gebruikersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is eigenaresse van een reclame bedrijf/grafisch ontwerp bureau dus die doet niks anders dan Mac'erren. We hebben er al 4 in huis, dus één extra kan ook nog wel...![]()
Een collega heeft door de eerder door mij genoemde error 5 keer zo'n ding proberen te bestellen en heeft nu 5 bevestigingsmailtjes ontvangen...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef MadMaster het volgende:
Een collega heeft door de eerder door mij genoemde error 5 keer zo'n ding proberen te bestellen en heeft nu 5 bevestigingsmailtjes ontvangen...
Even ter herinneringquote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |