ik moet nu nog anderhalf jaar naar schoolquote:Op maandag 21 januari 2008 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Je laatste week dus Etc? Hoe lang moet je dan nog vakken volgen enzo? En heb je echt kans op een baan bij het DVHN?
Mooi om te lezen dat het daar goed bevaltquote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet nu nog anderhalf jaar naar schoolmaar ook nog afstudeerstage
en ik heb al op meerdere subtiele en minder-subtiele manieren laten weten dat ik hier wel wil werkenga in elk geval vragen of ik mag bellen als ik m'n diploma heb
en ik ga proberen om hier ook afstudeerstage te doen
Anderhalf jaar nog, tering........ ik dacht dat je bijna klaar zou zijn na zo'n best wel lange stage!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet nu nog anderhalf jaar naar schoolmaar ook nog afstudeerstage
en ik heb al op meerdere subtiele en minder-subtiele manieren laten weten dat ik hier wel wil werkenga in elk geval vragen of ik mag bellen als ik m'n diploma heb
en ik ga proberen om hier ook afstudeerstage te doen
ik ben echt met m'n neus in de boter gevallen vind ikquote:Op maandag 21 januari 2008 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dat het daar goed bevalt
jepquote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Anderhalf jaar nog, tering........ ik dacht dat je bijna klaar zou zijn na zo'n best wel lange stage!
mjah maar als je verwacht dat je bekende sterren zult zien schitteren, en dat is niet het geval, dan voel je je toch aardig verneukt lijkt mijquote:Op maandag 21 januari 2008 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Dat verhaal van dat bedrog bij de musicals is er wel weer één van muggen en olifanten en zo.
Het gebeurt hier wel vaker dat understudies de rollen overnemen, daar zijn ze immers understudie voor...
Dat andere systeem is niets beters.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:41 schreef Etcetera het volgende:
mjah maar als je verwacht dat je bekende sterren zult zien schitteren, en dat is niet het geval, dan voel je je toch aardig verneukt lijkt mij
wat dat betreft is dat andere systeem inderdaad beter denk ik
Ik vind dit van die berichten waar iedereen zich ongelooflijk druk om gaat lopen maken terwijl er net niks aan de hand isquote:Op maandag 21 januari 2008 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Dat verhaal van dat bedrog bij de musicals is er wel weer één van muggen en olifanten en zo.
Het gebeurt hier wel vaker dat understudies de rollen overnemen, daar zijn ze immers understudie voor...
Welk verhaalquote:Op maandag 21 januari 2008 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Ergens op de Fok! nieuwspagina over hoofdrolspelers van Nederlandse musicals die afgelopen zaterdag bij Idols (thema: musicals) moesten opdraven i.p.v. hun rol in de musical te spelen.quote:
In zoverre, dat je natuurlijk altijd de kans koopt om bij een of hooguit 2 van de originele hoofdrolspelers tegen een understudy aan te lopen, maar wat volgens mij in dit bericht naar voren komt is dat de volledige cast uit understudies bestond, en dan zou ik toch ook protesteren.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind dit van die berichten waar iedereen zich ongelooflijk druk om gaat lopen maken terwijl er net niks aan de hand is
Oh de frontpagequote:Op maandag 21 januari 2008 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ergens op de Fok! nieuwspagina over hoofdrolspelers van Nederlandse musicals die afgelopen zaterdag bij Idols (thema: musicals) moesten opdraven i.p.v. hun rol in de musical te spelen.
Onzinverhaal...
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:15 schreef MaJo het volgende:
Heb het gelezen ja en snap het probleem niet zo. Ja tuurlijk wil je het liefst de hoofdrolspeler zien maar als het goed is moet de understudy daar niet voor onder doen. Als dat wel zo is dan zegt dat iets over de kwaliteit van de producent. En in het geval van Van den Ende zijn de understudies vaak niet al te best (om maar niet te zwijgen van de hoofdrolspelers). In Londen is het echt niet erg om een understudy te zien, die zijn even goed als de anderen...
Neequote:Op maandag 21 januari 2008 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen rozen dus dit keer...
Wel 'Good luck'...![]()
Ach, je moet 'dat soort volk' gewoon negerenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:07 schreef ElizabethR het volgende:
Ik word altijd zo woest van die mensen die menen te moeten spreken over anderen als ' dat soort volk' .........
Ik krijg gewoon in om te gaan rellen!!!
Ik stiekem ook maar ik heb geen zin meerquote:
An die arbeit, jij...quote:
Sorryquote:Op maandag 21 januari 2008 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
An die arbeit, jij...![]()
Ik heb besloten om deze laatste week voor mijn vakantie 'af te bouwen' (lees: zo min mogelijk te doen...).
Kreeg net ook nog van ons secretariaat te horen dat ik nog meer verlofuren van vorig jaar over heb dan ik dacht, dus ik verwacht eigenlijk dit hele jaar niet veel meer te doen...
O, Island in the sun...
Ik ben geen echte analist, maar vroeger je nest in en minder feesten lijkt me een stap in de goede richting...quote:Op maandag 21 januari 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
SorryIk ben alleen zo supergaar, erg slecht geslapen
Mja, nog een paar uurtjes
Hoewel, dan kan ik meteen gaan studeren
![]()
Ik ben in 1994, 1995 en 2007 op Curaçao geweest, in 2006 en 2007 op Aruba geweest en zo meteen dus weer een combi Aruba/Curaçao.quote:Ah relaxed, dat heb je goed geregeldWanneer ga je precies eigenlijk? En wordt dit je eerste keer Curacao? Ik ben er in 2003 geweest
Oeh ik wil ook zon
Ik heb nog wel eens een blauwe maandag ergens gewerkt en ik ken het nummer 'Blue Monday' van New Order, maar verder...quote:
Dankjewel, ik moest hardop lachen en nu moet ik ze vertalen voor mijn collega, maar dan zijn ze lang niet zo leuk.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:47 schreef Etcetera het volgende:
http://www.spatiegebruik.nl/despatievan2007.html leuk
Ah ok, dus je bent een hardcore Curacao/Aruba gangerquote:Op maandag 21 januari 2008 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen echte analist, maar vroeger je nest in en minder feesten lijkt me een stap in de goede richting...![]()
[..]
Ik ben in 1994, 1995 en 2007 op Curaçao geweest, in 2006 en 2007 op Aruba geweest en zo meteen dus weer een combi Aruba/Curaçao.
We hebben vrienden op beide eilanden wonen en dus gaan we eigenlijk gewoon op bezoek bij hen...
[ afbeelding ]
Dit hebben ze toch in Ierland ook wel, is toch ook een eiland?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:44 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en MM, steek dat zeilbootje ook maar ergens waar je er veel last van zult hebben![]()
Leuk, zo'n zeilbootje![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dankjewel, ik moest hardop lachen en nu moet ik ze vertalen voor mijn collega, maar dan zijn ze lang niet zo leuk.
![]()
![]()
Als ik je vertel dat Aruba, behalve de stranden, minder is dan Curaçao dan heb je een beeld.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:56 schreef MaJo het volgende:
Ah ok, dus je bent een hardcore Curacao/Aruba gangerIk vind Curacao overigens niet echt mooi
Ok de stranden zijn gaaf en Willemstad zelf is ook mooi/gezellig maar het landschap is maar dor en saai... Ik zou nog wel eens naar Aruba willen, daar woont familie van me
Alleen vliegangst he
National Aquarium of Ireland. In Galway. Dus bij mij om de hoek!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit hebben ze toch in Ierland ook wel, is toch ook een eiland?![]()
Seaquarium
Taste of Irelandquote:
Carnaval in Ierlandquote:
Cruise Irelandquote:[url=http://www.jolly-pirates.com/]Zeiltochten met veel drank en eten (inclusief)
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:![]()
![]()
pfft.. tot 04:30 wakker gelegen gisteren avond.
sssst.. straks gaan mensen nog gekke dingen denkenquote:Op maandag 21 januari 2008 15:58 schreef MaJo het volgende:
Enne veel stappenOp het moment niet hoor
Afgelopen zaterdag voor het eerst in tijden weer uitgeweest. Dat vroeger naar bed is wel een goeie
Daar ben ik nu ook mee bezig
Alleen het rotte is dat mijn ritme zo enorm verneukt is dat vroeg naar bed gaan bij mij niet werkt. Gister om half 1 gaan slapen en ik viel pas om een uur of 4 in slaap
Ben toch bang dat je het alleen zelf denkt...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:13 schreef Whiteguy het volgende:
sssst.. straks gaan mensen nog gekke dingen denken
Heb ik ook al een paar keer gehad, tegenwoordig ctrl+c ik mn lange reacties vaak voordat ik op invoeren klik zodat ie niet meteen weg is als fok weer eens zit te kloten.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit ik net een hele reaktie op ER's post te schrijven, is de database weer overbelast hier...![]()
Ik heb ook juist niet alleen de toeristische plekken bezocht, vandaar ook dat ik het eiland niet zo mooi vindquote:Op maandag 21 januari 2008 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik je vertel dat Aruba, behalve de stranden, minder is dan Curaçao dan heb je een beeld.
Ik vind Curaçao veel mooier dan Aruba, maar misschien komt dat omdat ik er rondgeleid ben door vrienden en daardoor minder de toeristische plekken heb bezocht.
Ook ga ik er snorkelen, duiken en hebben we een bungalow met eigen zwembad op Curaçao gehuurd.
Op Aruba overnachten we bij onze vrienden in een losstaand huisje in hun achtertuin met alles er op en er aan.
Ik vermaak me daar wel en voor noodgevallen neem ik de laptop mee om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen daar in de ellendige temperaturen van dik in de 30 graden...
En vliegangst, dat had ik 20 jaar geleden ook en nu stap ik makkelijker en vaker in een vliegtuig dan in een bus...
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
sssst.. straks gaan mensen nog gekke dingen denken
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben toch bang dat je het alleen zelf denkt...
=========
Zit ik net een hele reaktie op ER's post te schrijven, is de database weer overbelast hier...![]()
Het kwam er op neer dat ik toch Aruba en Curaçao prefereer dan Ierland wat de genoemde activiteiten betreft...
Idem hier, ik heb kladblok constant open staan en plak het er dan in, voordat ik op 'Invoeren' klik.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:19 schreef Whiteguy het volgende:
Heb ik ook al een paar keer gehad, tegenwoordig ctrl+c ik mn lange reacties vaak voordat ik op invoeren klik zodat ie niet meteen weg is als fok weer eens zit te kloten.
Mais biensûr!! C' est plus beaux la, n' est ce pas??quote:Op maandag 21 januari 2008 16:16 schreef MadMaster het volgende:
Het kwam er op neer dat ik toch Aruba en Curaçao prefereer dan Ierland wat de genoemde activiteiten betreft...
Proficiat!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef Nesle het volgende:
TOETSWEEK VOORBIJ![]()
nu weer 8 weken niets uitvoeren![]()
De Jan Thiel baai denk ik dat je bedoelt. Daar zitten we dit keer met onze gehuurde bungalow.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:21 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook juist niet alleen de toeristische plekken bezocht, vandaar ook dat ik het eiland niet zo mooi vindWe hebben daar een auto gehuurd en het hele eiland verkend (dat is immers niet zo moeilijk
) Ook wel leuke plekjes ontdekt, waar ik inmiddels al lang de naam van kwijt ben
Jan Thielen ofzo? Maarja, mijn ex heeft het daar met me uitgemaakt terwijl ik hem op kwam zoeken dus ik heb wellicht daardoor wat minder goede herinneringen eraan
Ik snap nooit zo goed waarom mensen opeens in het Frans reageren? Is dat om ermee te pochen ofzo? Ik snap er in ieder geval maar de helft van, mijn frans is nogal slechtquote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mais biensûr!! C' est plus beaux la, n' est ce pas??
Moi, je préfère Irlande. Par-ce-que en Curaçao on à pas du Guinness pressé!!
Ik hou niet van dat dropwater dat men in Ierland bier noemt...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mais biensûr!! C' est plus beaux la, n' est ce pas??
Moi, je préfère Irlande. Par-ce-que en Curaçao on à pas du Guinness pressé!!
Yup Jan Thiel baaiquote:Op maandag 21 januari 2008 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Jan Thiel baai denk ik dat je bedoelt. Daar zitten we dit keer met onze gehuurde bungalow.
De Westpunt met de Knipbaai, aan noordzijde de Boca Tabla en het Christoffel Park met de gelijknamig berg zijn toch wel erg mooi, vind ik.En Otrabanda, de eerder mindere wijk van Willemstad, is nu behoorlijk opgeknapt, lijkt wel een metamorfose. Geen junks meer, schone straten en mooie hotels in autenthieke huizen...![]()
Alweer een ex daar? Hoeveel heb je er wel niet
Tijd voor het goede leven, party!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef Nesle het volgende:
TOETSWEEK VOORBIJ![]()
nu weer 8 weken niets uitvoeren![]()
Geen idee, misschien omdat ik net een Fransman aan de telefoon heb gehad??quote:Op maandag 21 januari 2008 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom mensen opeens in het Frans reageren?
Neequote:Is dat om ermee te pochen ofzo?
Sorry. Mijn Frans niet.quote:Ik snap er in ieder geval maar de helft van, mijn frans is nogal slecht
Ik las net dat je 8 weken niks te doen hebt, dus...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:47 schreef Nesle het volgende:
OH ik zou zoooo graag is naar Aruba/Curacao willen
Ik ben jaloers MM
Is dit niet Póggen ( mo thóin!) ???quote:
Interessant onderwerp...quote:Misschien is jouw Grieks wel beter dan het mijne??
sort ofquote:Op maandag 21 januari 2008 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit niet Póggen ( mo thóin!) ???![]()
[..]
Ik snap gewoon niet waarom je frans gaat praten, het is totaal niet functioneel in dit gesprek? Als je nou opeens Gaelisch of Papiamento zou praten heeft het nog een toegevoegde waarde maar nu slaat het gewoon helemaal nergens opquote:Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen idee, misschien omdat ik net een Fransman aan de telefoon heb gehad??
[..]
Nee
[..]
Sorry. Mijn Frans niet.
Misschien is jouw Grieks wel beter dan het mijne??
Póg mo thóin!!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom je frans gaat praten, het is totaal niet functioneel in dit gesprek? Als je nou opeens Gaelisch of Papiamento zou praten heeft het nog een toegevoegde waarde maar nu slaat het gewoon helemaal nergens op
Dames, dames...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
Póg mo thóin!!!!
We zitten hier in een slowchat, ik wist niet dat zoiets functioneel moest zijn.
Verder maak ik er geen woorden aan vuil.
Haha, ja opzichquote:Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las net dat je 8 weken niks te doen hebt, dus...
Zo hey jij kan ook niks hebbenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Póg mo thóin!!!!
We zitten hier in een slowchat, ik wist niet dat zoiets functioneel moest zijn.
Verder maak ik er geen woorden aan vuil.
Bedankt voor de tip, maar eh...neequote:
De combi met Groningen leek me wel wat voor je...quote:
Dat is al ongeveer wat je nu doet tochquote:Op maandag 21 januari 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar eh...nee
Je hebt het echt misquote:
En nu weer lief zijn voor elkaar, godverdomme...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:14 schreef ElizabethR het volgende:
Je hebt het echt mis
Verder maak ik er, zoals gezegd, geen woorden aan vuil.
Phantom is een van mijn minst favoriete musicals hequote:Op maandag 21 januari 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu weer lief zijn voor elkaar, godverdomme...
Of moet ik een riedeltje uit The Phantom gaan zingen?
'All I Ask Of You' of zo...
Nou, dat is op zich niet zo gek inderdaad want daar wil/moet ik toch nog eens heen binnenkort.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De combi met Groningen leek me wel wat voor je...
Ja en nee. Ik was eigenlijk prima op schema toen ik een vrijdag terug kwam maar zaterdag heeft mijn schema weer hard teruggeschopt naar Vegas-ritmequote:Zit je nog steeds in je Las Vegas ritme dat je nu pas hier bent of...?
Zo ja, hoe lang ga je dat volhouden?
Zie hierbovenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is al ongeveer wat je nu doet toch
Neh, ik ben niet zo dol op The Phantom.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu weer lief zijn voor elkaar, godverdomme...
Of moet ik een riedeltje uit The Phantom gaan zingen?
'All I Ask Of You' of zo...
Haha wat dat betreft zijn we in ieder geval eensgezindquote:Op maandag 21 januari 2008 17:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neh, ik ben niet zo dol op The Phantom.
Doe maar iets uit The Rink ofzo. Bijvoorbeeld : ' Don't ah-Ma me'
Dat is ook niet aardig dat je zo ronduit zegt dat jij mij niet wil schietenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie hierboven
Ik schiet liever een buurmeisje dan een playmate.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk
O, sorry...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:20 schreef MaJo het volgende:
Phantom is een van mijn minst favoriete musicals heDoe maar iets uit Les Mis
Of JCS mag ook
Oh, dit is zeker zo'n post waar geen goed antwoord op te geven isquote:Op maandag 21 januari 2008 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig dat je zo ronduit zegt dat jij mij niet wil schieten![]()
![]()
Whehehe dat was precies mijn doelquote:Op maandag 21 januari 2008 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dit is zeker zo'n post waar geen goed antwoord op te geven is
Wees blij dat ik je niet tot de playmates reken
Beetje zitten vissen naar complimentjes hierzo![]()
En nu ga ik je toch even plagen...quote:
Ik ben onbedoeld verschrikkelijk slecht in complimentjes.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whehehe dat was precies mijn doelMaar je geeft het juiste antwoord hoor
![]()
Ach...wordtquote:Op maandag 21 januari 2008 17:34 schreef MaJo het volgende:
Jeez 2 spelvauten in een halve zin, that is well shamefulGelukkig zag ik ze zelf
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En nu ga ik je toch even plagen...
Mag ik daar wel over praten dan? The Rink is een heel onbekende musical voor de meeste mensen, en wie weet denk je wel dat ik loop te pochen ofzo. Want waarom zou ik het over iets gaan hebben waar de meeste mensen toch niets vanaf weten? Dat voegt toch niets toe???
Snap je nu dat ik juist jouw reactie op dat ieniemienie franse zinnetje een beetje over the top vond???
The Rink
Met mijn favoriete musical/theaterster allertijden
Liza![]()
![]()
Yep dit was een goeiequote:Op maandag 21 januari 2008 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben onbedoeld verschrikkelijk slecht in complimentjes.
Maar dit was toch wel één van de beteren
Thát is well shameful inderdaadquote:
Ieuuuuw, Aspects of Lovequote:Op maandag 21 januari 2008 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Zie je wel, (Shared) Love Changes Everything:
Love, love changes everything
Hands and faces, earth and sky
How you live and how you die
Love, can make the summer fly
Or a night seem like a lifetime
Yes love, love changes everything
Now I tremble at your name
Nothing in the world will ever be the same
Days are longer, words mean more
Pain is deeper than before
Love will turn your world around
And that world will last forever
Yes love, love changes everything
Brings you glory, brings you shame
Nothing in the world will ever be the same
Off into the world we go
Planning futures, shaping years
Love (comes in) and suddenly all our wisdom disappears
Love makes fools of everyone
All the rules we made are broken
Yes love, love changes everyone
Live or perish in its flame
Love will never never let you be the same
Love will never never let you be the same
Ik vind mezelf goed...
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thát is well shameful inderdaadEn ik nog heel liev mijn mond houden hier
![]()
Tja, ik had er vanavond mooi mee kunnen beginnen maar ja...wie laat het weer afweten?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep dit was een goeieJe mag wel op mij oefenen met comlimentjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |