Het is een soort uitgebreide versie van ganzenbord. Je rijdt in een autootje, tijdens het spel trouw je en kan je kinderen krijgen, die als gekleurde pinnetjes in de auto worden gezetquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een soort uitgebreide versie van ganzenbord. Je rijdt in een autootje, tijdens het spel trouw je en kan je kinderen krijgen, die als gekleurde pinnetjes in de auto worden gezet
Jongetjes/meisjes? Dat verschil is er namelijk ook nogquote:
Allemaal kleine Soempiesquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jongetjes/meisjes? Dat verschil is er namelijk ook nog
waarschijnlijk met 2 autotjes omdat het niet in 1 auto pastquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met hoeveel pinnetjes zou Soempie in een auto komen te zitten aan het eind?
Is er ook nog een reden voor zo'n inmense verhoging te noemen? want dit kun je moeilijk terugvoeren op de inflatie lijkt mequote:Op woensdag 2 januari 2008 19:16 schreef Etcetera het volgende:
ingeschreven voor Campzone
er is verdorie 50 euro op de entreeprijs gekomenen dat is als je de eerste periode betaalt. 200 euro. als je zonder korting betaalt (laatste periode) ben je 266 euro kwijt. als je aan de deur betaalt 310.
dit kon wel eens onze laatste CZ worden
deels stijging dieselprijzen (en da's wel logisch want er gaat zo'n 40.000 liter diesel door in die 2 weken) en deels wegens verbeteringen ten opzichte van vorig jaar. zeggen ze. eerst zien, dan geloven ^^quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is er ook nog een reden voor zo'n inmense verhoging te noemen? want dit kun je moeilijk terugvoeren op de inflatie lijkt me
lisjtje verbeteringenquote:* Verbeteringen van de infrastructuur
* Beter bereikbare toiletten
* Rijplaten op de parkeerplaats en meer rijplaten
* (onder voorbehoud van de gemeente) Betere toegangsweg
* Betere en mooiere maintent
* Meer activiteiten
* Betere catering
* Telefonische helpdesk service via 0900 - 4GAMING (zie CONTACT page) indien deelnemers niet willen mailen
* Andere ploegmethoden en andere handigheidjes van de boeren-beheerders van ons veld die voor betere afwatering moeten zorgen
* Veldindeling is verbeterd op basis van de lessen uit onze fouten van het vorig jaar
Ja, er valt iets voor te zeggen, maar het is procentueel gezien nogal een grote stap ineens. Aan de andere kant is vandaag de magische grens van 100 dollar voor een vat ruwe olie overschredenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
deels stijging dieselprijzen (en da's wel logisch want er gaat zo'n 40.000 liter diesel door in die 2 weken) en deels wegens verbeteringen ten opzichte van vorig jaar. zeggen ze. eerst zien, dan geloven ^^
staat tegenover dat ze vorig jaar nauwelijks de prijs omhoog hebben gezet. maar ja, het is en blijft veelquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, er valt iets voor te zeggen, maar het is procentueel gezien nogal een grote stap ineens. Aan de andere kant is vandaag de magische grens van 100 dollar voor een vat ruwe olie overschreden
er staan een paar generatoren, die stroom opwekken. zonder stroom geen LAN-party hequote:Op woensdag 2 januari 2008 19:41 schreef wyccie het volgende:
Ah, wel goed dat ze de prijsverhoging kunnen verantwoorden.![]()
Maar waarom hebben jullie diesel nodig?
Voor stroom, aggregaten lopen nog wel es op dieselquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:41 schreef wyccie het volgende:
Ah, wel goed dat ze de prijsverhoging kunnen verantwoorden.![]()
Maar waarom hebben jullie diesel nodig?
het gras is groen telt dat ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:52 schreef wyccie het volgende:
Oh, generatoren ja... hehe.
Wel Groene Stroom, hè!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:39 schreef LadyBlack het volgende:Dit is het slowchattopic voor AKQ-ers, anderen zijn hier ook altijd van harte welkom![]()
Post hier plaatjes van deuren of je mislukte oliebollen, of stel hier vragen die je niet in de quiz zelf durft te vragen![]()
Vertel over je prachtige stropdassencollectie of je weerspiegelendetheepotfetisjen uiteraard over je scheeravonturen met wol. Verder gaan we muren schilderen, muren schilderen, want muren schilderen is fijn!
Hmpf, deze stroom is bedorvenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:52 schreef wyccie het volgende:
Oh, generatoren ja... hehe.
Wel Groene Stroom, hè!
paar daagjes? 11 dagenquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:56 schreef iamredleader het volgende:![]()
TT
Zo, de avond is alweer driekwart voorbijben dood-op, maar wel een hele berg boodschappen gedaan bij de Dirk van den Broek.
Pfew, da's een hoop geld voor een paar daagjes LANnen!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er heeft vast iemand wat inspiratie gehad de laatste dagen
Okee, 11 dagen is dan zeker niet gekquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
paar daagjes? 11 dagenen het is tot nu toe echt de moeite waard geweest
[..]ik moet die echt vaker lezen
wie heeft die verschrikkelijke sneeuwwolf erin gezet?
Gebruik je deze designer-stroom om je specie aan te maken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hmpf, deze stroom is bedorven![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gebruik je deze designer-stroom om je specie aan te maken?![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:28 schreef iamredleader het volgende:en ik ga naar bed, ben moe
tot morgen
Da's het mooie van de OP in een wiki hebben: je weet het nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En die sneeuwwolf is ook erg mooigeen idee wie de OP steeds zo aanpast, maar het is zeer vermakelijk
Anekdote gehoord via via: die verhuizer vroeg hoeveel verhuisdozen de mensen nodig dachten te hebben. Dan stuurde hij het dubbele aantal en dat was meestal wel ongeveer genoeg.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:25 schreef Nesle het volgende:
Allemachtig, ik was ff wat spullen in dozen aan het doen voor de verhuizing. Ik dacht dat ik wel meeviel met het aantal maar ik heb al 4 hele dozen vol en dat spul gebruik ik haast nooit
Pfoe... een lan lijkt me best leuk... alleen jammer dat kamperen zo kut isquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:16 schreef Etcetera het volgende:
er is verdorie 50 euro op de entreeprijs gekomenen dat is als je de eerste periode betaalt. 200 euro. als je zonder korting betaalt (laatste periode) ben je 266 euro kwijt. als je aan de deur betaalt 310.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is er aan de hand? Ik begin nu al slaperig te worden
Er zaten ook vervelende series tussen, zoals Nils Holgersson (dat was dan nog wel te doen), zo'n stomme Pinokkio-serie en een van de ergste was deze, die ik niet eens in het Nederlands kan vindenquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:29 schreef Nesle het volgende:
Bobby's world, Budgie de kleine helicopter en Dommel waren ook![]()
Nu is het nog steedstrouwens, jammer dat het nooit meer op tv is.
Wiebelsoemps of Soempkontenquote:
Soempie die je bentquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ik had yoghurt in mijn oog. Dat vond ik grappig. Wilde ik even melden.
Dat is veelquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:16 schreef Etcetera het volgende:
Als ik zo'n smiley-koffie tegen zou komen zou ik mijn bezeten koffiezetapparaat de deur uit doen.quote:
WTF? Dat zuigt met een grote, zachte Gquote:
dat dacht ikquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, 11 dagen is dan zeker niet gek![]()
een deurquote:
ik geloof dat er een LAN-groep is die dat doetquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pfoe... een lan lijkt me best leuk... alleen jammer dat kamperen zo kut is
Ze zouden eens gewoon een centerparcs af moeten huren voor een weekje, heeft iedereen ook gewoon stroom uit het stopcontact. Kan me best indenken dat die generatoren behoorlijk de prijs opdrijven.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een van de beste rollen van Johnny Kraaijkamp Jr.
hoe krijg je dat voorelkaarquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ik had yoghurt in mijn oog. Dat vond ik grappig. Wilde ik even melden.
derdequote:
Dat heb je zelf in de hand he, gewoon stoppen na de 1e drielingquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:18 schreef Soempie het volgende:
Die TT![]()
Maar ik wil geen twee auto's vol Wiebelsoempies.
Mooi, gezellig dat je meer gaat posten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:39 schreef MaJo het volgende:Sorry weer een tijd niet geweest
Maarre: (een nogal heel erg verlaat
) GELUKKIG NIEUWJAAR
![]()
![]()
Alles goed hier? Roddels?![]()
Wat hebben jullie gedaan met oud en nieuw? Zoals jullie waarschijnlijk al van Iamredleader hebben gehoord was er dus een huisfeest bij mij thuis en die was zeer geslaagd
Gister tot 3 uur uitgeslapen omdat ik echt wat slaap in te halen had
Maar goed, ik ga hier weer meer posten
Neuh, ik heb wel een roddel over Wiebel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:42 schreef Etcetera het volgende:
laatste roddel: Soemp is zwanger van Wiebel van een drieling
En Wiebel is haar vriendje neem ik aan? Vanwaar die naam?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Oeh vertelquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel een roddel over Wiebel.
Wiebel = wiebelkont = z'n naam op FOK!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
En Wiebel is haar vriendje neem ik aan? Vanwaar die naam?
Gisteravond had hij opeens in z'n hoofd gehaald dat er een 2e pc moest komen voor mij, dus die was hij aan het bouwen. Ondertussen had ik een dvd van Sex and the City opgezet.quote:
De grote aftakeling is begonnenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gisteravond had hij opeens in z'n hoofd gehaald dat er een 2e pc moest komen voor mij, dus die was hij aan het bouwen. Ondertussen had ik een dvd van Sex and the City opgezet.![]()
Hij heeft absoluut een gruwelijke hekel aan vrouwenseries, maar af en toe hoorde ik hem grinniken 'oh mijn God' en dan zinnetjes uit de serie herhalen.En na een tijdje kwam hij er af en toe even bij staan, als hij op weg was om iets van de tafel te pakken. Om hoofdschuddend weer weg te lopen.
![]()
Vervolgens liep het een en ander vast, dus ik moest de aflevering opnieuw starten en doorspoelen. Ik drukte op 'start' en Wiebel: 'hee, nee joh, dat stuk hebben we al lang gehad,hierna gaat ze nog een huis bekijken en blablablabla'
![]()
Aan het eind van de avond lag hij gewoon mee te kijken op bed.Aflevering afgelopen, Wiebel: 'oke, volgende!!'
![]()
Ik mocht het niet doorvertellen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gisteravond had hij opeens in z'n hoofd gehaald dat er een 2e pc moest komen voor mij, dus die was hij aan het bouwen. Ondertussen had ik een dvd van Sex and the City opgezet.![]()
Hij heeft absoluut een gruwelijke hekel aan vrouwenseries, maar af en toe hoorde ik hem grinniken 'oh mijn God' en dan zinnetjes uit de serie herhalen.En na een tijdje kwam hij er af en toe even bij staan, als hij op weg was om iets van de tafel te pakken. Om hoofdschuddend weer weg te lopen.
![]()
Vervolgens liep het een en ander vast, dus ik moest de aflevering opnieuw starten en doorspoelen. Ik drukte op 'start' en Wiebel: 'hee, nee joh, dat stuk hebben we al lang gehad,hierna gaat ze nog een huis bekijken en blablablabla'
![]()
Aan het eind van de avond lag hij gewoon mee te kijken op bed.Aflevering afgelopen, Wiebel: 'oke, volgende!!'
![]()
quote:Ik mocht het niet doorvertellen.
Whehehequote:Op donderdag 3 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik mocht het niet doorvertellen.
Misschien moeten we wiebel ook het nummer van de AKQ SC Hotline geven? er is misschien nog wel iets te reddenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De grote aftakeling is begonnen
R.I.P. Wiebel
Ik krijg na het kijken van House altijd het gevoel dat het bij mij nog wel meevalt met de botheid e.d.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens een House marathon gehouden tijdens de kerstBinnen een paar dagen 1,5 seizoen gekeken
Geen gek idee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien moeten we wiebel ook het nummer van de AKQ SC Hotline geven? er is misschien nog wel iets te redden
Rotzooi.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:10 schreef Etcetera het volgende:
De acteur die House (op voortreffelijjke wijze) speelt heeft overigens in Stuart Little de rol van de vader gespeeld
Ik heb de hele Batman reeks niet gezienquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen gek idee.
En laten we hem zo'n lichtsein geven, zoals Batman.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb de hele Batman reeks niet gezien![]()
![]()
Maar het is vast een goed idee
Lauriequote:Op donderdag 3 januari 2008 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rotzooi.
Jij moet eens naar zijn oude werk kijken. Jeeves and Wooster, Laurel and Fry en nog meer van dat soort ongein.
Ja maar in het belang van het voortbestaan van de echte man is dit een kwalijke zaakquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:23 schreef Soempie het volgende:
Oi !!! Ik wil helemaal niet dat jullie Wiebel redden. Het is leuk dat hij meekijkt!!![]()
Ik maak die fout altijdquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laurie
Hij speelde ook in Blackadder en heeft een keer een rol ingesproken in Family Guy
quote:
Dat is inderdaad beter voor 'mquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja maar in het belang van het voortbestaan van de echte man is dit een kwalijke zaak
ja maar ik kwam 'm daar tegenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rotzooi.
Jij moet eens naar zijn oude werk kijken. Jeeves and Wooster, Laurel and Fry en nog meer van dat soort ongein.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:57 schreef MaJo het volgende:
En hij is de vervelende man in Friends die tegen Rachel in het vliegtuig zegt dat ze niet moet zeuren en dat het duidelijk is dat zij en Ross "on a break" waren![]()
Wat versta je onder een "heel vreemd geluid"?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er maakt hier in huis iets een heel vreemd geluid. Ik vermoed dat het de wasmachine is, maar ik zou niet weten wat het geluid dan precies veroorzaakt
Alsof er een mobiele telefoon of zo los in lag, die de hele tijd tegen de randen van de trommel aan kwam. Het geluid is nu weer opgehoudenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat versta je onder een "heel vreemd geluid"?
http://www.youtube.com/watch?v=sXNd99IhdmAquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat moet ik dan nog 's bekijken
Hehe, dat doet me denken aan een geluid bij mijn huisgenootje op de kamer. Af en toe klinkt het alsof er ergens een mobiele telefoon ligt te trillen. Dacht eerst dat het iets anders wasquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alsof er een mobiele telefoon of zo los in lag, die de hele tijd tegen de randen van de trommel aan kwam. Het geluid is nu weer opgehouden
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=sXNd99IhdmA
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=sXNd99IhdmA
Algemene Kennis Quiz deel 1114 staat nog gewoon open hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Is er binnenkort weer eens een quiz?
Ehm..ff kijken. Oh ja -->quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz deel 1114 staat nog gewoon open hoor
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:39 schreef MaJo het volgende:Sorry weer een tijd niet geweest
Maarre: (een nogal heel erg verlaat
) GELUKKIG NIEUWJAAR
![]()
![]()
Alles goed hier? Roddels?![]()
Wat hebben jullie gedaan met oud en nieuw? Zoals jullie waarschijnlijk al van Iamredleader hebben gehoord was er dus een huisfeest bij mij thuis en die was zeer geslaagd
Gister tot 3 uur uitgeslapen omdat ik echt wat slaap in te halen had
Maar goed, ik ga hier weer meer posten
Ja, we moeten binnenkort weer eens gaan quizzen in Utrechtquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Is er binnenkort weer eens een quiz?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Die paints ter verduidelijkingquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Soempie het volgende:
En deze: De ex en haar agressieve tumor van een vriendje....![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:58 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat jij de eerste zal zijn met een kindje hier.
Anders had ik het niet begrepen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die paints ter verduidelijking![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wie weet... maar DaviniaHR en PhysicsRules waren er echt al eerder bij, die hebben er al eentje
die had ik al gepostquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Soempie het volgende:
En deze: De ex en haar agressieve tumor van een vriendje....![]()
ik begrijp het nog steeds nietquote:
Ik ook nietquote:
Doe geen moeite, het is eigenlijk helemaal niet interessantquote:
quote:
Zeg, ik heb er een half uur over gedaan voor ik het begreep. Daar wil ik erkenning voor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe geen moeite, het is eigenlijk helemaal niet interessant
Dat had ik er dus nooit uitgehaald...quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef Soempie het volgende:
Er zijn twee stellen
TS en haar vriend (nu ex)
En de ex van haar vriend en daar weer de vriend van.
Plus een kind van de vriend van TS en zijn ex.
TS heeft die ex vriendin een mailtje gestuurd. De vriend van die ex vriendin is toen bij TS aan de deur gekomen om haar te bedreigen. TS heeft het uitgemaakt met haar vriend, omdat hij niet voor haar opkwam.
wauw. dit is daadwerkelijk duidelijk. alleen had ik ook compleet gemist datquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:41 schreef Soempie het volgende:
Ik weet betere uitleg.
TS =![]()
Vriend TS =![]()
Ex van Vriend TS =![]()
Vriend van Ex van Vriend TS =![]()
mailt
![]()
vertelt dat aan
![]()
gaat naar
![]()
doet niks
dumpt
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeg, ik heb er een half uur over gedaan voor ik het begreep. Daar wil ik erkenning voor.
Check nog es of je wel aanhalingstekens hebt gebruikt. Makkelijk over het hoofd te zien maar wel een reden waarom het mogelijk niet werktquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben bezig met flash. ik heb een flashanimatie gemaakt, die nu online staat (link krijgen jullie pas als alles werkt) maar het werkt dus niet helemaal naar behoren.
in die flashanimatie zit een andere animatie, die apart moet worden ingeladen anders duurt het te lang. ding is 8mb groot namelijk. nu werkt die animatie online prima, maar de aparta in te laden animatie wil niet afspelenvolgens mij klopt de source link enzo prima, maar geen animatie
ho stop rewindquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Check nog es of je wel aanhalingstekens hebt gebruikt. Makkelijk over het hoofd te zien maar wel een reden waarom het mogelijk niet werkt
Om de URL heen horen ' of " te staan (welke van de twee weet ik even niet meer), dan werkt het pas. Als het goed is verandert de kleur van de URL dan ook, ik dacht naar groen. Als je het zeker wil weten kan je even script assist gebruikenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ho stop rewind
aanhalingstekenswaar moet ik die dan inpleuren?
Da's fijn om te horenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:05 schreef Soempie het volgende:
Tim, ik ben blij dat je je oude vertrouwde ava weer terug hebt.
hmm even kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Om de URL heen horen ' of " te staan (welke van de twee weet ik even niet meer), dan werkt het pas. Als het goed is verandert de kleur van de URL dan ook, ik dacht naar groen. Als je het zeker wil weten kan je even script assist gebruiken
Ssst, dat is goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Napoleon...
goed, ik snap dit ook al nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
"Gewoon jaloers, pappie en mammie"
Ik verdien een Fok Darwin
"leveren op"quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goed, ik snap dit ook al niet
TS snap ik wel, maar ik begrijp je reactie niet?
nog een keer gelezen na uitlegquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"leveren op"
"opleveren"
Ik ben gewoon in mierenneukersmode
Met Eli gaat alles goed, hij kan al knijpen als de beste, heb ik begrepenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:07 schreef Soempie het volgende:
oja
Hoe is het met ze? Wat kan de kleine al.
Hier hield ik op met lezenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:37 schreef Soempie het volgende:
Er zijn twee stellen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nog een keer gelezen na uitleg
ik moest lachen
quote:
quote:
neequote:Op donderdag 3 januari 2008 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent er nog steeds niet uit?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hem 'm nog maar even in wat andere topics gepost
Soms werkt het even opgeven wel beter. Dan waag je een nieuwe poging en gaat het in een keer goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
heb het voor vandaag eerst maar opgegeven, probeer het morgen nog een keer
heb in elk geval een oplossing bedacht: gewoon de anmatie op de tijdslijn zetten, en zelf playback knopjes maken enzo
ziet er alleen lang zo mooi niet uit
Inderdaad. Vaak wordt je compleet blind voor je eigen denkfout.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms werkt het even opgeven wel beter. Dan waag je een nieuwe poging en gaat het in een keer goed
Hij is engels hequote:Op donderdag 3 januari 2008 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat accent
![]()
ik bedoelde eigenlijk op dvd, maar dit is een stuk sneller natuurlijk
Tijd voor snoepquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gestopt met roken en nu ben ik chagrijnig
Weet je wat erg is? Gisteravond was ik naar mijn ouders gegaan en ik was vergeten op het knopje te drukken in de bus bij mijn haltequote:
Toen ik die scene voor het eerst zag en hij zo op zijn vuist beetquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je wat erg is? Gisteravond was ik naar mijn ouders gegaan en ik was vergeten op het knopje te drukken in de bus bij mijn halteIk stond dus op om uit te stappen en toen reed ie bij de halte door. Dus ik boos naar de buschauffeur of ie niet even had kunnen stoppen. Dus ik vet chagrijnig een extra halte gelopen door de kou en kwam dus met zo'n hoofd thuis:
Mijn moeder: wat is er?
Ik: ja stomme buschauffeur blabla en ik ben gestopt met roken
Mijn moeder: oh dan haal ik wel sigaretten voor je! Ik:
![]()
![]()
![]()
Mijn vader: ja hoor ik wil ze ook wel halen!
Ouders![]()
![]()
Het kan ergen gelukkig was het geen grey's anatomyquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Verhaal over wiebel
Oeiquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gestopt met roken en nu ben ik chagrijnig
Dat vind ik zelf ook niks.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het kan ergen gelukkig was het geen grey's anatomy![]()
![]()
![]()
Voor vanavond nog niets, morgen wil ik overdag weer naar Leeuwarden gaan en in de avond Weerwolven spelen, maar daarvoor heb ik wel voldoende mensen nodig... even kijken of dat gaat lukkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
We gaan als het goed is vanavond poolen en wat drinken in de stad.![]()
Wat zijn jullie plannen?
Watquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog nietsquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oei![]()
Wat is je rookvervanger?
Ik heb trek.Ik wil dat Wiebel thuis komt, zodat we boodschappen kunnen doen en kunnen koken.
'Samenwonen' bevalt me eigenlijk wat te goed.
![]()
Het gaat allemaal veel te makkelijk.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben net klaar met de chinese afhaalmaaltijd
Ik ben bezig met een oerhollandse hachee en gehaktballenquote:
Dat is puur beter iddquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bezig met een oerhollandse hachee en gehaktballen
Dan neem je toch zo'n super smoker gevalquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog nietsZal wel weer heel veel snoepen worden
Vanavond ook nog eens uit in Paradiso, hoezo de kat op het spek binden
Een goede bak chinees-indisch is ook niet mis hoorquote:
Of je bijt een paar dagen door de zure appel heenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan neem je toch zo'n super smoker geval
Het kan wel, je gooit dan alleen je jus wegquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een goede bak chinees-indisch is ook niet mis hoor
Maar die BK
Anyway..bijna een Soemp te pakken.
Sta ik een beetje afwezig na te denken, ga ik mijn aardappels afgieten.
Boven de gootsteen kom ik er net op tijd achter dat ik bijna mijn gehaktballen sta af te gieten
Ja, en dat lijkt me nou net niet de bedoelingquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan wel, je gooit dan alleen je jus weg
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die BK
Boven de gootsteen kom ik er net op tijd achter dat ik bijna mijn gehaktballen sta af te gieten
We hebben wel een heel goed chinees restaurant hier zitten, dus dat scheelt wel, het is best lekker, maar gehaktballen zijn beterquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die BK
quote:Anyway..bijna een Soemp te pakken.
Misschien had je nog een pak jus d'orange staan. Het is behelpen maar taalkundig het dichtste wat je waarschijnlijk bij echte jus komtquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en dat lijkt me nou net niet de bedoeling
Een beetje die gehaktbal prakken en dan lekker een lepeltje heet water erover
Lekker aardappeltje met mosterd erbij
Eh ja...maar dat is niet lekker.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gehaktballen kan je ook maken in een hapjespan of koekenpan met vrijwel geen jus
Jus is vooral lekker bij gekookte aardappelen. Als je röstirondjes aan het bakken bent maakt het een stuk minder uit of je er jus bij hebt of nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh ja...maar dat is niet lekker.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Zou het scheldwoord nondeju ook uit een gelijksoortige situatie voortkomen?
Ja, en in dit geval heb ik gekookte aardappelsquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jus is vooral lekker bij gekookte aardappelen. Als je röstirondjes aan het bakken bent maakt het een stuk minder uit of je er jus bij hebt of niet
Waarom giet je dan je gehaktballen af? Da's niet slim hequote:Op donderdag 3 januari 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en in dit geval heb ik gekookte aardappels
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom giet je dan je gehaktballen af? Da's niet slim he
De mijne kon het niet zijn, dus ik heb me er verder geen zorgen meer over gemaaktquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Heb jij je telefoon al uit de wasmachine gehaald?
Héél goed bezig wat een bijna-Soemp is heel geen Soempquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
Gelukkig heb ik ook gehaktballetjes. Kreeg helemaal trek in gehakt door de posts van Nem.Goed bezig trouwens, Nem.
Yoki drinkquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ga chili concarne eten
Ik had laatst ook een soemp trouwensLiep met een glas yoki in mijn handen van de trap af en gleed toen uit (had sokken aan), daarna gleed mijn volgende voet uit en daarna weer de vorige. En dat tot 4x toe
Een soort dansende beer effect
Zag er echt onwijs lomp uit maar ik viel niet helemaal gelukkig
Die yoki over mezelf heen gegooid, geen druppel geknoeid op de trap
![]()
![]()
Doe mij toch maar de auto van de bijbehorende reclame. Graag in het zwart met wit sidepanel.. of andersom.quote:
Dit had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
Wie is de mol!
* Doet Dee Dee dansje
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je wil voor de tweede keer naar dezelfde musical toe?
Vroeg ik me gewoon af. Ik hou ook weer niet zo heel erg van musicals, maar er zijn wel films waar ik 2 keer naar toe ben geweest. Al was dat vaak meer omdat ik even later makkelijk mee kon naar een film die ik dan al gezien bleek te hebben, of gewoon tegen vervelingquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Naar ééntje (Les Miserables) ben ik al 12 keer geweest...
Het was weer zeer vermakelijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Was 'De Mol' wat?
Heb het gemist wegens een bezoekje aan de musical 'Hair'.
Allejezus goed, ga morgen nog maar ergens kaarten daarvoor proberen te scoren...
Sinds de eerste uitvoering in Cats (mijn eerste musical) heb ik tientallen musicals gezien, voornamlelijk in Amsterdam en Londen, maar ook op diverse andere plekken op onze aardbol. Als het even kan pik er ergens ééntje mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon af. Ik hou ook weer niet zo heel erg van musicals, maar er zijn wel films waar ik 2 keer naar toe ben geweest. Al was dat vaak meer omdat ik even later makkelijk mee kon naar een film die ik dan al gezien bleek te hebben, of gewoon tegen verveling
Ik ook:quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hem 'm nog maar even in wat andere topics gepost
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat vind ik veel leuker dan sex and the cityquote:
preciesquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die BK
jus is lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gehaktballen kan je ook maken in een hapjespan of koekenpan met vrijwel geen jus
In Amsterdam zat ik bij Cats ook helemaal vooraan. Schrok me de beroerte toen er een 'kat' uit een buis kwam die van onder het podium de zaal in liep.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:41 schreef Etcetera het volgende:
over musicals gesproken: ik heb Cats en Fame in Londen gezien. bij Cats zat ik helemaal vooraan, was echt waanzinnig gaafen bij Fame heb ik sneaky een foto gemaakt
apart is dat he met die katten die overal opduikenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam zat ik bij Cats ook helemaal vooraan. Schrok me de beroerte toen er een 'kat' uit een buis kwam die van onder het podium de zaal in liep.
In Londen zat ik op het balkon en dacht dat we de meest beroerde plekken hadden gekregen, je zag namelijk de achterkant van het podium. Maar toen de show begon, draaide het podium 180 graden en zaten we perfect...
Fame heb ik niet gezien, heb niet zo heel veel met dansmusicals.
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Ga jij altijd zo makkelijk overstag?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jamaar ik begin wel fel.
![]()
'we gaan het zo en zo doen!'![]()
'eh, nee'![]()
'oke'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:49 schreef Soempie het volgende:
We gaan met de trein.![]()
Sven zegt:
we gaan wel met trein
![]()
Maar nu wil ik liever met de auto, zodat we ook nog langs het strand kunnen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef Soempie het volgende:
welke eer?![]()
Cathy zegt: ik had me net aangepast aan het idee met de auto te gaan
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Ik ben denk ik een heel vermoeiend vriendinnetje.
Waarschijnlijk wil WIebel daarom opeens met de trein: bang om achter het stuur in slaap te vallenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Dan parkeer je hem in een strandtent met een kop koffiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:09 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft met dit weer geen zin om uit te waaien op het strand.![]()
Maar 't is zo zonde van de dag. Ik ga niet langer dan anderhalf a twee uur op bezoek bij m'n moeder namelijk.
Bruist dat nog een beetje, dat Schagen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Hele plan is omgegooid.![]()
Ipv naar m'n moeder gaan we naar Schagen, naar m'n zus. M'n nichtjes zijn er morgen namelijk ook en dan kunnen we blijven eten en ik kan Schagen laten zien.
Schagen is vet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bruist dat nog een beetje, dat Schagen?
Joling woont er toch niet meer...?
In de fijnste traditie van Fok is het zelfs verplicht voor vrouwen hun tieten te flashenquote:
Irakeez dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de fijnste traditie van Fok is het zelfs verplicht voor vrouwen hun tieten te flashen
n00b!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:20 schreef Etcetera het volgende:
M'n post is verwijderdhad daar ook dat plaatje van HaHa neergezet
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh, dit gedrag is vrouw eigen.
Net katten die een slaapplekje zoeken.
Draai, draai, krab, krab, draai, lig, opstaan, draai, krab, draai, lig(voorlopig/misschien)
Je bent toch wel stoer genoeg om het zelf op te lossen?quote:
kans op aanslagen als ik het goed begrijpquote:
jamah Nem is veul te sterk voor mijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent toch wel stoer genoeg om het zelf op te lossen?![]()
![]()
Ik heb zo geen zin in m'n tentamens dat ik heb gereageerd op een topic in SEX.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kans op aanslagen als ik het goed begrijp
In mauretanië zijn met de kerst 4 fransozen vermoord en aangezien die dreiging er nu nog is en de rally 9 dagen door dat land zou denderen hebben ze de boel afgelast.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jamah Nem is veul te sterk voor mij
weet je wat ik steek m'n tong wel uitzo
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef Soempie het volgende:
The Golden Compass heb ik pas in de bios gezien, kan dat?
misquote:
leuke verhalen, heb ze in NL gelezenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ging gisteren erg vroeg naar bed. Dacht: "kan ik nog even een stukje in mijn boek lezen".
Ik sliep pas om 03:00-04:00
(Voor de geinteresseerden: The Subtle Knife, deel 2 van His Dark Materials, waar deel 1 van is: The Golden Compass)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
De genen die mee doen doen het toch juist voor de spanning? ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In mauretanië zijn met de kerst 4 fransozen vermoord en aangezien die dreiging er nu nog is en de rally 9 dagen door dat land zou denderen hebben ze de boel afgelast.
Ik denk dat die mensen ook niet bang hoeven te zijn dat er één of andere zandhaas op een motortje achter ze aankomt om ze midden in de woestijn de keel door te snijden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De genen die mee doen doen het toch juist voor de spanning? ?
Dan is dit juist een mooi meegenomen extraatje zou ik zeggen
iets doms natuurlijkquote:
Ik heb mijn gelijke gevondenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Naar ééntje (Les Miserables) ben ik al 12 keer geweest...
He en Cats is juist bij uitstek een dansmusicalquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fame heb ik niet gezien, heb niet zo heel veel met dansmusicals.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:47 schreef Soempie het volgende:
Ja, met jou?![]()
Ik ga vanavond naar de sportschool.
ik ben daar ook bang voor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik ben gisteren weer begonnen, heb nu enorm spierpijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |