Idiot savant is de originele vorm ervan (knap dat je dat weet), maar savant zocht ik.quote:
Savant Sydrome komt veelal voor bij mensen die autistisch zijn ja. (50%) Ook leuk is om te weten dat de ratio mannen:vrouwen die het hebben op 6:1 ligt... Ook ligt het IQ van deze mensen vaak lager dan 60.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:34 schreef hhhpsycho het volgende:
Goedenmiddag
is autistic savant volgens mij
rain man zeker en nu nummer 2 nog
Die richting zat ik niet op te denken, denk meer richting Russell Crowequote:Op donderdag 3 januari 2008 13:38 schreef hhhpsycho het volgende:
Je hebt een film met bruce willes en een autistische jongen die codes die in een puzzel staan kan lezen, maar kan niet op de naam komen dammn
Daar zocht ik naar!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:41 schreef steekbal het volgende:
a beautiful mind ?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:51 schreef BenjaminFranklin het volgende:
mastermind?
Hm, ook iets van te zeggen, maar ik vind het idee dat onze hersenen daartoe in staat zijn een heel interessant iets en dat overheerst bij me, boven het angstaanjagende gevoel. Ik vind het echt ziekelijk (quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:50 schreef steekbal het volgende:
Weet niet of dat echt beautiful is, vind het ook wel angstaanjagend
--knipvraag--
ik zat hetzelfde te denkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:13 schreef steekbal het volgende:
Euro macht frei
bijna !!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:00 schreef SaskiaR het volgende:
isoire
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:03 schreef PhysicsRules het volgende:
Val d'Isère
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:17 schreef steekbal het volgende:
Michael ?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Juliette?
hamlet is wel degelijk een karakterquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:26 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dat was trouwens geen karakter maar een stuk![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:39 schreef starla het volgende:
forrest gu8mp
Oh, sorry, dan wist ik er nog minder vanaf dan ik al dachtquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:39 schreef starla het volgende:
[..]
hamlet is wel degelijk een karakter
Die wist ik, potdorie!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:24 schreef steekbal het volgende:
Welk Shakespeare karakter sprak als laatste woorden "Thus with a kiss i die"
De filmtitel is daar wel van afgeleidquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Suburbia? Denk het niet.
Ik geef je maar ff het punt, zodat we snel doorkunnenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Turner en Hooch natuurlijk.
Ja, grappig hé, die gasten kopen alles bij een speciale Chinese groothandel en bij de keuken zit standaard een doorgeefluik. Erkel +1 Heb me rotgelachen toen ik het las.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:20 schreef erkel het volgende:
Omdat dat in het standaard pakket voor het 'bouwmodel' van een Chinees restaurant zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |