quote:
De dame die me niet te binnenschoot was Geraldine Page. Oh, hij is al geraden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die is goed. Voor de film Paper Moon. Toen was ze 10.
En dat was het vervolg deel, want haar vader heeft ook een tijd met Melanie Griffith gedate.
quote:Reeva Rebecca Steenkamp (Kaapstad, 19 augustus 1983 – Pretoria, 14 februari 2013) was een Zuid-Afrikaans fotomodel en geliefde van de Zuid-Afrikaanse sporter, die haar doodschoot.
quote:
Nopequote:
Yes!quote:
Sarah Palin?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:31 schreef Bargehassus het volgende:
Was ook de enige plaats die ik zo snel kon bedenken.![]()
Wie was van 2006 tot en met 2009 gouverneur van Alaska?
Jazeker!quote:
Oostelijk kun je op meerdere manieren interpreteren, en afhankelijk daarvan zijn er 2 mogelijke antwoorden. Maine is daar één van.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:19 schreef Bargehassus het volgende:
Oostelijk lijkt me Maine.
Zuidelijk twijfel. Florida?
Zuidelijk dan Hawai? En voor de bonus: Haiti?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:50 schreef thabit het volgende:
[..]
Oostelijk kun je op meerdere manieren interpreteren, en afhankelijk daarvan zijn er 2 mogelijke antwoorden. Maine is daar één van.. Bonusvraag: wat is de andere?
Florida is helaas niet goed.
Hawaii is goed. De bonusvraag laten we nog even openstaan, voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:53 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zuidelijk dan Hawai? En voor de bonus: Haiti?
Edit: Nee Haiti kan niet volgens mij.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:16 schreef thabit het volgende:
De bonusvraag laten we nog even openstaan, voor de liefhebbers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |