abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 3 januari 2008 @ 00:37:48 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_55736120
Vorige week heb ik het kaartspel voor het eerst gespeeld, en met veel plezier. Nu las ik op deze pagina dat het ook mogelijk is om een variant op dit spel op fora te spelen. Om te kijken of er animo is om dit spel op te zetten open ik nu dit topic. Heb je zin om mee te spelen, laat dan een bericht achter met de tekst "Ja, ik speel mee!". Als er voldoende animo blijkt te zijn (stuk of 8 personen) dan kunnen we denk ik wel beginnen . Aangezien er bij dit spel een storyteller nodig is en de TS hoort te beginnen, wil ik de eerste speelronde de rol van storyteller wel op me nemen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:20:18 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_55736922
Nee ik heb geen zin.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_55760886
Weerwolven van wakkerdam is echt geweldig spel!
Heb het verschillende avonden gespeeld met vrienden en nu heb ik het spel ook zelf gekocht en aan een andere vriendengroep van me voorgesteld.

Everybody likes it dus online wil ik ook wel eens proberen ;o
pi_74832805
Er is al 406 dagen niet in dit topic gepost!

Ik heb het op verschillende andere fora gespeeld en ik ga het ook hier leven inblazen.
Binnenkort zal ik de regels posten en het inschrijftopic openen.
Ik neem wat ervaren spelers mee, dus de twijfelaars, kunnen dan eerst even afwachten.

Het vergt:
- Activiteit
- Ruimte in je Inbox
- Serieus blijven
- Geduld

Als de aanvraag groot is kunnen er meerdere rondes naast elkaar worden gespeeld.
Jullie horen snel van me in de komende uren/dagen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 19 november 2009 @ 00:04:42 #5
39237 crew  H_T
2733
pi_74838062
Hey tof, een kick . Het spel is op het forum al enkele keren gespeeld als het Maffia-spel. Eerst in GC, later vanuit Misdaad. Onder andere Harajuku (de mod) heeft meerdere keren meegespeeld, misschien wil zij wel helpen bij het bij elkaar krijgen van een groep voor een nieuwe ronde.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 19 november 2009 @ 00:05:59 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74838092
Weerwolven van Wakkerdam #1 Inschrijftopic Hij krijgt hier al hulp van Tim. Heb je geen PM gehad?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 november 2009 @ 19:05:29 #7
39237 crew  H_T
2733
pi_74914410
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
Weerwolven van Wakkerdam #1 Inschrijftopic Hij krijgt hier al hulp van Tim. Heb je geen PM gehad?
Nee, maar dankzij je link heb ik het topic nu wel gevonden
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_74914445
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan toch niet aan iedereen denken
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  zondag 22 november 2009 @ 19:09:22 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74914539
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:06 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Ik kan toch niet aan iedereen denken
Je zit gewoon stiefkindjes te maken, .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74914731
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je zit gewoon stiefkindjes te maken, .
Alleen Dutank ben ik bewust vergeten!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')