Jawel hoor. Ze hebben ook gewoon kentekens. De rally gaat namelijk (deels) over openbare wegen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:36 schreef sanger het volgende:
Minder nog denk ik. Volgens mij heeft hij geen typegoedkeuring en mag dus niet op de openbare weg.
Hoe willen ze dan half Europa door met deze auto? Of gelden er dan andere regeltjes?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:36 schreef sanger het volgende:
Minder nog denk ik. Volgens mij heeft hij geen typegoedkeuring en mag dus niet op de openbare weg.
Ik zie op die van Stacey geen kenteken eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze hebben ook gewoon kentekens. De rally gaat namelijk (deels) over openbare wegen.
jip die hebben gewoon een kenteken ik heb me afgelopen weekend nog laten inhalen door de jumbo parijs dakar truck in de buurt van veghelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze hebben ook gewoon kentekens. De rally gaat namelijk (deels) over openbare wegen.
Ja, ze zijn klaar met lassen, nu beginnen ze weer aan een nieuwe!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef Juup© het volgende:
Aflassing???
Ja weet ik veel, ik ben geen expert op het gebied van taalquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:46 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ja, ze zijn klaar met lassen, nu beginnen ze weer aan een nieuwe!
Daar worden ontheffingen voor afgegeven, speciaal voor de rally.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Hoe willen ze dan half Europa door met deze auto? Of gelden er dan andere regeltjes?
Doe een goed bod en ze zijn van jou! Als er gegadigden zijn voor de rest tenminste.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:51 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Verkoop je die 4 lampen ook los? Ik heb ook interesse in die gele spiegels.
Wat een lulkoekquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar worden ontheffingen voor afgegeven, speciaal voor de rally.
De trucks (en auto's) die voor die rally gebruikt worden mogen zonder aanpassingen daarna niet zomaar de weg op. Mijn vorige werkgever sponsorde een (toen nog) Parijs-Dakar team, en de gebruikte wagens werden daarna voor promotie-doeleinden gebruikt. Maar daar moest eerst wat aan gesleuteld worden voordat die gewoon de weg op mochten. (Met name op het vlak van de geluidsproductie en de brandstoftanks.) En en een 4- of 5-punts gordel was volgens mij officieel ook niet toegestaan.
De 4x4 wagens hebben doorgaans een type-goedkeuring, maar die is uiteraard vervallen na het 'rally-klaar' maken, vanwege de bovenstaande punten. Van de vrachtwagens weet ik het niet, maar als ze al gebaseerd zijn op normale productie-wagens dan zal de type-goedkeuring na het gesleutel ook wel niet meer geldig zijn verwacht ik.
Wat voor een skelter heb je?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:55 schreef Oosthoek het volgende:
Passen die banden onder mn skelter?
De eisen daar kunnen weleens anders liggen dan in bv. Nederl;andquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat een lulkoekOp elke auto is gewoon een kenteken, dat is verplicht door de organisatie. Elke auto moet de op de openbare weg mogen rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |