De mijne kon het niet zijn, dus ik heb me er verder geen zorgen meer over gemaaktquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Heb jij je telefoon al uit de wasmachine gehaald?
Héél goed bezig wat een bijna-Soemp is heel geen Soempquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
Gelukkig heb ik ook gehaktballetjes. Kreeg helemaal trek in gehakt door de posts van Nem.Goed bezig trouwens, Nem.
Yoki drinkquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ga chili concarne eten
Ik had laatst ook een soemp trouwensLiep met een glas yoki in mijn handen van de trap af en gleed toen uit (had sokken aan), daarna gleed mijn volgende voet uit en daarna weer de vorige. En dat tot 4x toe
Een soort dansende beer effect
Zag er echt onwijs lomp uit maar ik viel niet helemaal gelukkig
Die yoki over mezelf heen gegooid, geen druppel geknoeid op de trap
![]()
![]()
Doe mij toch maar de auto van de bijbehorende reclame. Graag in het zwart met wit sidepanel.. of andersom.quote:
Dit had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
Wie is de mol!
* Doet Dee Dee dansje
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je wil voor de tweede keer naar dezelfde musical toe?
Vroeg ik me gewoon af. Ik hou ook weer niet zo heel erg van musicals, maar er zijn wel films waar ik 2 keer naar toe ben geweest. Al was dat vaak meer omdat ik even later makkelijk mee kon naar een film die ik dan al gezien bleek te hebben, of gewoon tegen vervelingquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Naar ééntje (Les Miserables) ben ik al 12 keer geweest...
Het was weer zeer vermakelijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Was 'De Mol' wat?
Heb het gemist wegens een bezoekje aan de musical 'Hair'.
Allejezus goed, ga morgen nog maar ergens kaarten daarvoor proberen te scoren...
Sinds de eerste uitvoering in Cats (mijn eerste musical) heb ik tientallen musicals gezien, voornamlelijk in Amsterdam en Londen, maar ook op diverse andere plekken op onze aardbol. Als het even kan pik er ergens ééntje mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon af. Ik hou ook weer niet zo heel erg van musicals, maar er zijn wel films waar ik 2 keer naar toe ben geweest. Al was dat vaak meer omdat ik even later makkelijk mee kon naar een film die ik dan al gezien bleek te hebben, of gewoon tegen verveling
Ik ook:quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hem 'm nog maar even in wat andere topics gepost
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het kan ergen gelukkig was het geen grey's anatomy![]()
![]()
![]()
dat vind ik veel leuker dan sex and the cityquote:
preciesquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een goede bak chinees-indisch is ook niet mis hoor
Maar die BK
Anyway..bijna een Soemp te pakken.
Sta ik een beetje afwezig na te denken, ga ik mijn aardappels afgieten.
Boven de gootsteen kom ik er net op tijd achter dat ik bijna mijn gehaktballen sta af te gieten
jus is lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gehaktballen kan je ook maken in een hapjespan of koekenpan met vrijwel geen jus
In Amsterdam zat ik bij Cats ook helemaal vooraan. Schrok me de beroerte toen er een 'kat' uit een buis kwam die van onder het podium de zaal in liep.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:41 schreef Etcetera het volgende:
over musicals gesproken: ik heb Cats en Fame in Londen gezien. bij Cats zat ik helemaal vooraan, was echt waanzinnig gaafen bij Fame heb ik sneaky een foto gemaakt
apart is dat he met die katten die overal opduikenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam zat ik bij Cats ook helemaal vooraan. Schrok me de beroerte toen er een 'kat' uit een buis kwam die van onder het podium de zaal in liep.
In Londen zat ik op het balkon en dacht dat we de meest beroerde plekken hadden gekregen, je zag namelijk de achterkant van het podium. Maar toen de show begon, draaide het podium 180 graden en zaten we perfect...
Fame heb ik niet gezien, heb niet zo heel veel met dansmusicals.
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Ga jij altijd zo makkelijk overstag?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jamaar ik begin wel fel.
![]()
'we gaan het zo en zo doen!'![]()
'eh, nee'![]()
'oke'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:49 schreef Soempie het volgende:
We gaan met de trein.![]()
Sven zegt:
we gaan wel met trein
![]()
Maar nu wil ik liever met de auto, zodat we ook nog langs het strand kunnen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef Soempie het volgende:
welke eer?![]()
Cathy zegt: ik had me net aangepast aan het idee met de auto te gaan
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Ik ben denk ik een heel vermoeiend vriendinnetje.
Waarschijnlijk wil WIebel daarom opeens met de trein: bang om achter het stuur in slaap te vallenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Dan parkeer je hem in een strandtent met een kop koffiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:09 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft met dit weer geen zin om uit te waaien op het strand.![]()
Maar 't is zo zonde van de dag. Ik ga niet langer dan anderhalf a twee uur op bezoek bij m'n moeder namelijk.
Bruist dat nog een beetje, dat Schagen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Hele plan is omgegooid.![]()
Ipv naar m'n moeder gaan we naar Schagen, naar m'n zus. M'n nichtjes zijn er morgen namelijk ook en dan kunnen we blijven eten en ik kan Schagen laten zien.
Schagen is vet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bruist dat nog een beetje, dat Schagen?
Joling woont er toch niet meer...?
In de fijnste traditie van Fok is het zelfs verplicht voor vrouwen hun tieten te flashenquote:
Irakeez dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de fijnste traditie van Fok is het zelfs verplicht voor vrouwen hun tieten te flashen
n00b!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:20 schreef Etcetera het volgende:
M'n post is verwijderdhad daar ook dat plaatje van HaHa neergezet
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh, dit gedrag is vrouw eigen.
Net katten die een slaapplekje zoeken.
Draai, draai, krab, krab, draai, lig, opstaan, draai, krab, draai, lig(voorlopig/misschien)
Je bent toch wel stoer genoeg om het zelf op te lossen?quote:
kans op aanslagen als ik het goed begrijpquote:
jamah Nem is veul te sterk voor mijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent toch wel stoer genoeg om het zelf op te lossen?![]()
![]()
Ik heb zo geen zin in m'n tentamens dat ik heb gereageerd op een topic in SEX.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kans op aanslagen als ik het goed begrijp
In mauretanië zijn met de kerst 4 fransozen vermoord en aangezien die dreiging er nu nog is en de rally 9 dagen door dat land zou denderen hebben ze de boel afgelast.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jamah Nem is veul te sterk voor mij
weet je wat ik steek m'n tong wel uitzo
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef Soempie het volgende:
The Golden Compass heb ik pas in de bios gezien, kan dat?
misquote:
leuke verhalen, heb ze in NL gelezenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ging gisteren erg vroeg naar bed. Dacht: "kan ik nog even een stukje in mijn boek lezen".
Ik sliep pas om 03:00-04:00
(Voor de geinteresseerden: The Subtle Knife, deel 2 van His Dark Materials, waar deel 1 van is: The Golden Compass)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
De genen die mee doen doen het toch juist voor de spanning? ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In mauretanië zijn met de kerst 4 fransozen vermoord en aangezien die dreiging er nu nog is en de rally 9 dagen door dat land zou denderen hebben ze de boel afgelast.
Ik denk dat die mensen ook niet bang hoeven te zijn dat er één of andere zandhaas op een motortje achter ze aankomt om ze midden in de woestijn de keel door te snijden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De genen die mee doen doen het toch juist voor de spanning? ?
Dan is dit juist een mooi meegenomen extraatje zou ik zeggen
iets doms natuurlijkquote:
Ik heb mijn gelijke gevondenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Naar ééntje (Les Miserables) ben ik al 12 keer geweest...
He en Cats is juist bij uitstek een dansmusicalquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fame heb ik niet gezien, heb niet zo heel veel met dansmusicals.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:47 schreef Soempie het volgende:
Ja, met jou?![]()
Ik ga vanavond naar de sportschool.
ik ben daar ook bang voor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik ben gisteren weer begonnen, heb nu enorm spierpijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |